Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat klinkt nogal "hengstig", vind je niet, zeeland??? |
whaaa haaa haaa wie eh is er nu hengstig op zon uitje, die mannen of bepaalde vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:43
|
|
|
PETRA373 schreef: | whaaa haaa haaa wie eh is er nu hengstig op zon uitje, die mannen of bepaalde vrouwen |
whahahahaha beide partijen denk ik hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:44
|
|
|
PETRA373 schreef: | ben nooit niet na een uitje geweest maar frank zulk soort trutten, als ik dat woord hier mag gebruiken wil jij toch niet als levens partner en eh die uitnodiging van mij, waar je niet op reageert over wandelen en barbbequen gewoon als vrienden kom je niet onderuit hoor. en als je niet van barbeque houd maak ik wel rijst, die is best te eten als ik die maak. |
don't count on it, petra..........
vraag tink100 maar eens naar de picknick met bbq in ede; iets met FRANK en kippepootjes.......
(jaja frank; ik ZWIJG al.................) en vergeet je vooral niet.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:45
|
|
|
PETRA373 schreef: | whaaa haaa haaa wie eh is er nu hengstig op zon uitje, die mannen of bepaalde vrouwen |
joop heeft het over de single MANEN, petra.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:51
|
|
|
HANNAH810 schreef: | joop heeft het over de single MANEN, petra. |
wat moet ik daarbij nou weer denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:05
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha shanita, zie het al voor me |
Ja...lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 00:21
|
|
|
PETRA373 schreef: | wat moet ik daarbij nou weer denken |
Moet je HEM...vragen... HIJ...schreef het...en ik vond het wel een leuk taalfoutje!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOOP430
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 00:43
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat klinkt nogal "hengstig", vind je niet, zeeland??? |
Hee dames, niet zo raar doen, mijn n zit een beetje vast, koffie denk ik....
Ik denk dat ik maar mee moet voor een goed gesprek...komen jullie ook? Ff dat beeld van Hannah bijstellen....haha....wat zal ze verbaasd staan....
Het duurde ff maar nou zie ik de link...manen en hengstig.....bijdehandje is het....
Laatst aangepast door
|
JOOP430
|
op vrijdag 15 februari 2013, 00:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 08:57
|
|
|
JOOP430 schreef: | Hee dames, niet zo raar doen, mijn n zit een beetje vast, koffie denk ik....
Ik denk dat ik maar mee moet voor een goed gesprek...komen jullie ook? Ff dat beeld van Hannah bijstellen....haha....wat zal ze verbaasd staan....
Het duurde ff maar nou zie ik de link...manen en hengstig.....bijdehandje is het.... |
We vonden het gewoon leuk...een grapje dus.... Mijn N zit niet vast...maar inderdaad...een foutje is zo gemaakt...!! Typ gerust verder Joop... (let je op de N ??...die heeft een beetje last van koffie-vastzitterij)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 10:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | negativiteit die ontsproten is uit ervaring. Wat is daar mis mee? | Met negativiteit heb je alleen jezelf, een ander niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 10:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Kijken mannen meer naar het uiterlijke? Tja, dat kan. Ik kan er geen percentage op plakken. Voor mij telt in ieder geval het (stabiele) innerlijke. Vrouwen vinden het innerlijke belangrijk wanneer ook het uiterlijke belangrijk is. Met het uiterlijke kan je pronken in je familie en sociale kring...het innerlijk, en hopelijk is dat goed is dan weer mooi meegenomen. Het uiterlijke primeert...wees daar maar van overtuigd.
Ik heb weinig vrouwen horen zeggen: 'ik wist niet dat een uiterlijk mooi man zo innerlijk lelijk kon zijn.' Wel heb ik zelf ondervonden dat ze zeiden: 'ik wist niet dat een man met een lelijk uiterlijk zo lief en begripvol kon zijn.'... | Ik denk dat vrouwen ook een stabiel innerlijk belangrijk vinden! Wat zich soms weerspiegelt op een forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOELLE246
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 19:33
|
|
|
Het was super gezellig! En daar gaat het toch eigenlijk om. Gelukkig waren er nog heel wat mannen die toch de stoute schoenen durfden aan te trekken....
En trouwens het is geen dating site hoor, maar gewoon een club christenen ( waarvan de meeste single zijn) die bij tijd en wijle gezellige dingen doen. Ja en dan kan het wel eens zo zijn dat er leuke dingen gebeuren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 21:00
|
|
|
JOOP430 schreef: | Hee dames, niet zo raar doen, mijn n zit een beetje vast, koffie denk ik....
Het duurde ff maar nou zie ik de link...manen en hengstig.....bijdehandje is het.... |
dus je hebt je beeld van bijdehandje Hannah even bijgesteld, Joop???
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 21 februari 2013, 21:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOOP430
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:53
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dus je hebt je beeld van bijdehandje Hannah even bijgesteld, Joop???
|
Nog niet Hannah, maar we hebben immers ook nog geen goed gesprek gehad...? :)
Enneh...zo bijdehand ben je nu ook weer niet....ik doelde op het beeld dat jij van mij hebt....en niet omgekeerd...haha
Laatst aangepast door
|
JOOP430
|
op vrijdag 22 februari 2013, 17:53
|
|
Naar boven |
|
|