Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 23:20
|
|
|
KAT125 schreef: | mag ik ook mee? jill vond dat het beter voor me was. |
Als ik zo vrij mag zijn Kat, weet ik niet waar je dit vandaan hebt gehaald. Zo iets heb ik nooit gezegt tegen jou of wie dan ook
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:09
|
|
|
JILL658 schreef: | Als ik zo vrij mag zijn Kat, weet ik niet waar je dit vandaan hebt gehaald. Zo iets heb ik nooit gezegt tegen jou of wie dan ook
Jill |
was dat niet gisteravodn op de chat?
maar heb nu besloten om niet mee te gaan.
Laatst aangepast door
|
KAT125
|
op woensdag 24 februari 2010, 00:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:34
|
|
|
KAT125 schreef: | was dat niet gisteravodn op de chat?
maar heb nu besloten om niet mee te gaan. |
Ook niet gisteravond op de chat, Kat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 01:59
|
|
|
JILL658 schreef: | Ook niet gisteravond op de chat, Kat |
dan was dat iemand anders, dan bied ik bij deze mijn verontschuldiging aan. moet ik er voor op mijn knieen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 08:41
|
|
|
PIETER649 schreef: | wrom kom jij niet? het percentage malloten in de groep moet drastisch naar beneden |
Moet ik dit als een compliment zien, Pieter. Thanks dan! Of denk je; in het land der blinden is eenoog koning.
Het lijkt me een gezellige club, ben ook wel benieuwd hoe jullie in het echt zijn. Kan alleen maar meevallen hè. In dat weekend zijn 2 schoonzussen jarig en ik weet niet wanneer ze hun verjaardag vieren, dus ik beloof nog even niks. Dus: ovb ga ik mee.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 24 februari 2010, 09:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:02
|
|
|
gezellie dat er zoveel mee gaan ... oude bekenden en nieuwe gezichten van vorige keren weet ik dat er wel eens honden meegaan. helaas is dit nu niet mogelijk ... omdat in arnhem niet overal honden naar binnen mogen. doen we een volgende keer stapdag in het bos met honden en kinderen ... kan iedereen helemaal los gaan
zal nog even lijst maken van iedereen die nu mee gaat!
groet aer en sas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:08
|
|
|
HAAS141 schreef: | gezellie dat er zoveel mee gaan ... oude bekenden en nieuwe gezichten van vorige keren weet ik dat er wel eens honden meegaan. helaas is dit nu niet mogelijk ... omdat in arnhem niet overal honden naar binnen mogen. doen we een volgende keer stapdag in het bos met honden en kinderen ... kan iedereen helemaal los gaan DAN HAD JE INDIAANTJE MOTTE SPELEN MET DE UITJE VAN HANNAH
zal nog even lijst maken van iedereen die nu mee gaat!
groet aer en sas |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:22
|
|
|
heb je me toen niet herkend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:24
|
|
|
HAAS141 schreef: | heb je me toen niet herkend | o was jij die winetuh?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:26
|
|
|
DANIEL777 schreef: | o was jij die winetuh? |
yep ... niet verder vertellen hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:27
|
|
|
HAAS141 schreef: | yep ... niet verder vertellen hihi | ok
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:58
|
|
|
mensen die mee gaan:
pieter en annet sandra ... arend??? rellok chat jill ovb zal je niet meer vergeten marijan ovb cross suus grace mariksa carien dirk jan aer en ik
Laatst aangepast door
|
HAAS141
|
op woensdag 24 februari 2010, 11:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 10:14
|
|
|
HAAS141 schreef: | mensen die mee gaan:
pieter en annet sandra ... arend??? rellok chat marijan ovb cross suus grace mariksa carien dirk jan aer en ik |
Ik zie mezelf er niet bij staan, Haas. OVB wil ik mee Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 11:05
|
|
|
JILL658 schreef: | Ik zie mezelf er niet bij staan, Haas. OVB wil ik mee Jill |
aangepast zie boven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SARIJS794
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 13:19
|
|
|
HAAS141 schreef: | Zoals beloofd het stapavondje in Arnhem! Dit is op vrijdag 19 maart. Heb je zin om mee te gaan ... laat het weten. Tijd en zo volgt!
Groet Aernoudt & Saskia |
Klinkt leuk, maar is zooooooooooooo ver weg voor mij. Ik zet t nog even in de week. Wie weet loop ik zo warm na het avondje stappen in Grunn dat ik wel ff doorzet naar Arnhem. Dan geef ik me op na de 13e.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 15:53
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik kan 3 mensen meenemen, 2 plaatsen zijn al voor Chatuliem en Susannah.
Ik hoor het wel wie allemaal mee willen rijden, kan eventueel wel een busje huren, maken we er een gezellige rit van
Dus mensen die dichtbij de A28 of de A50 wonen ...... Maar ook mensen die naar Ede toe willen komen om vanaf daar mee te rijden kunnen zich melden
Kosten van het huren van het busje moeten we dan maar delen (voorwaarde is wel, vooraf meebetalen aan de huur) ..... |
Mag ik dan ook met je mee Cross?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 21:15
|
|
|
JILL658 schreef: | Ja als Cross toch rijd kan ik ook wel mee ovb............ Jill
En dan zingt Cross ''k heb m'n wagen volgeladen........' |
PIETER649 schreef: | wrom kom jij niet? het percentage malloten in de groep moet drastisch naar beneden |
Als ik nou es ga zingen, blijft er gelijk een malloot weg ... hihi ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 21:20
|
|
|
HAAS141 schreef: | mensen die mee gaan:
pieter en annet sandra ... arend??? rellok chat jill ovb zal je niet meer vergeten marijan ovb cross suus grace mariksa carien dirk jan aer en ik |
eeeeeh ... Suus ... wie is dat nou weer ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 21:36
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: |
Als ik nou es ga zingen, blijft er gelijk een malloot weg ... hihi ... |
Als jij t in je hoofd haalt om de hele groep voor aap te zetten met je kraaiegekras, stouw ik een vingerplant met kluit en al tussen je verstandskiezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 21:42
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als jij t in je hoofd haalt om de hele groep voor aap te zetten met je kraaiegekras, stouw ik een vingerplant met kluit en al tussen je verstandskiezen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 21:46
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als jij t in je hoofd haalt om de hele groep voor aap te zetten met je kraaiegekras, stouw ik een vingerplant met kluit en al tussen je verstandskiezen |
uuuh ... ff denken hoor ... volgens mij heb ik geen verstandskiezen meer ... alle weggehaald ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 16:28
|
|
|
tussen je amandelen doen dan maar, suzie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 16:28
|
|
|
tussen je amandelen doen dan maar, suzie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 17:06
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | uuuh ... ff denken hoor ... volgens mij heb ik geen verstandskiezen meer ... alle weggehaald ... |
et verstand ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 00:35
|
|
|
Ik had aangegeven een busje te willen huren indien er genoeg aanmeldingen voor waren. Dit kan niet doorgaan, de kosten voor het huren van een personenbusje zijn dermate hoog, dat het zou uitkomen op ± € 50,- pp.
Ik kan 3 mensen meenemen, 2 plaatsen zijn al voor Chatuliem en Susannah......
Ik hoor het wel wie allemaal mee willen rijden, kan eventueel wel een busje huren, maken we er een gezellige rit van
Dus mensen die dichtbij de A28 of de A50 wonen ...... Maar ook mensen die naar Ede toe willen komen om vanaf daar mee te rijden kunnen zich melden
Kosten van het huren van het busje moeten we dan maar delen (voorwaarde is wel, vooraf meebetalen aan de huur) .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 10:58
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik had aangegeven een busje te willen huren indien er genoeg aanmeldingen voor waren. Dit kan niet doorgaan, de kosten voor het huren van een personenbusje zijn dermate hoog, dat het zou uitkomen op ± € 50,- pp.
Ik kan 3 mensen meenemen, 2 plaatsen zijn al voor Chatuliem en Susannah......
Kosten van het huren van het busje moeten we dan maar delen (voorwaarde is wel, vooraf meebetalen aan de huur) ..... |
Kan ik dan meerijden?, ik woon op 100 meter afstand van sus.. loop ik wel naar haar toe. Maar als Grace het weekend hier is.. hebben we een probleem.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 2 maart 2010, 11:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 21:34
|
|
|
ik heb er ook zin in om naar arnhem tegaan moet nog wel even afwachten hoe het op 18 maart gaat meschien dat ik de kids dan krijg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 14:00
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als jij t in je hoofd haalt om de hele groep voor aap te zetten met je kraaiegekras, stouw ik een vingerplant met kluit en al tussen je verstandskiezen | Als suus jullie voor aap zet dan zijn ze in apenheul weer blij met een stelletje apen weer voor hun een mooie omzet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 14:04
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Als suus jullie voor aap zet dan zijn ze in apenheul weer blij met een stelletje apen weer voor hun een mooie omzet |
en als suus daar ook gaat zingen, is de apenheul echt niet blij, iedereen vraagt zn geld terug en komt nooit meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 16:59
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tussen je amandelen doen dan maar, suzie? | hihi Hannah, volgens mij ben ik die ook al kwijt
|
|
Naar boven |
|
|