Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 21:35
|
|
|
Nou, ik hoor het al, als ik aan al die wensen moet voldoen..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:16
|
|
|
MARIO216 schreef: | Nou, ik hoor het al, als ik aan al die wensen moet voldoen.............. |
gewoon een stoppelbaardje laten groeien, effe wat moppen van internet zoeken bij googel voor wat humor en fluitend opruimen en effe een berichtje na jol sturen. klaar Zo moeilijk is dat toch niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:21
|
|
|
PETRA944 schreef: | gewoon een stoppelbaardje laten groeien, effe wat moppen van internet zoeken bij googel voor wat humor en fluitend opruimen en effe een berichtje na jol sturen. klaar Zo moeilijk is dat toch niet |
moet zo de volgorde?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:23
|
|
|
JOL252 schreef: | moet zo de volgorde? |
wel of de volgorde andersom, maar is wel humor, stoppelbaardje en fluitend opruimen, niet zeuren he jol, ben ik je aan het koppelen met iemand na jou wensen is het ook niet goed. tsssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:28
|
|
|
PETRA944 schreef: | wel of de volgorde andersom, maar is wel humor, stoppelbaardje en fluitend opruimen, niet zeuren he jol, ben ik je aan het koppelen met iemand na jou wensen is het ook niet goed. tsssss |
Succes!
grinnek fluit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:28
|
|
|
JOL252 schreef: | Succes!
grinnek fluit |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:59
|
|
|
Dus dames profielen checken en bij twijfel gewoon vraag via mail, of er nog bijkomstigheden zijn die men eventueel is vergeten op het profiel te zetten.
Hier en daar kom ik wel aardig in de buurt, helaas is niemand (dus ik vooral niet) volmaakt dat word ik later pas, maar weet niet precies wanneer. Ik denk dat ik dan geen vrouw meer nodig heb
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zaterdag 13 oktober 2012, 00:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:55
|
|
|
PETRA944 schreef: | gewoon een stoppelbaardje laten groeien, effe wat moppen van internet zoeken bij googel voor wat humor en fluitend opruimen en effe een berichtje na jol sturen. klaar Zo moeilijk is dat toch niet |
W'tje weet er alles van, toch W'tje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:21
|
|
|
MARIO216 schreef: | W'tje weet er alles van, toch W'tje |
maar jol. pieter komt ook aardig in de buurt schrijft hij alleen wat zullen die bijkomstigheden zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:23
|
|
|
JOL252 schreef: | Succes!
grinnek fluit |
Euh is Petra jou nu aan het koppelen aan een man die 10 jaar jonger is of aan 1 die 8 jaar ouder is nou meid pak je kansen
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 13 oktober 2012, 10:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Euh is Petra jou nu aan het koppelen aan een man die 10 jaar jonger is of aan 1 die 8 jaar ouder is nou meid pak je kansen |
ha ha zijn er al twee in de aanbieding hier he erica word nog spannend dit topic......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:30
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Absoluut vrouwelijk en ......denk ik.
|
correctie drie, deze is absoluut vrouwelijk......hmmm geen stoppelbaardje dus, iets minder voor sommigge vrouwen dan
Laatst aangepast door
|
PETRA944
|
op zaterdag 13 oktober 2012, 10:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:31
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha zijn er al twee in de aanbieding hier he erica word nog spannend dit topic...... |
Petra ik heet ERIKA wanneer leren jullie het nu eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Petra ik heet ERIKA wanneer leren jullie het nu eens |
sorry erika zal he tgoed maken, misschien kan ik jou ook koppelen, wat zijn je wensen bij een man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:35
|
|
|
gezocht:niet een kleine man, met eventueel beharing, eh erika zijn er echt geen plekjes dat je denkt eh scheer daar die haren maar af en met een heel lieve blik in zijn ogen moet te vinden zijn, mannen met beharing genoeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 11:00
|
|
|
PETRA944 schreef: | gezocht:niet een kleine man, met eventueel beharing, eh erika zijn er echt geen plekjes dat je denkt eh scheer daar die haren maar af en met een heel lieve blik in zijn ogen moet te vinden zijn, mannen met beharing genoeg |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 11:02
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha zijn er al twee in de aanbieding hier he erica word nog spannend dit topic...... |
ik zeg jij bent effe lekkerrrr beziiggg!!! (op z'n Leids)
kijk maar uit zo meteen krijgen we nog een topic erbij over de elektrische stoel
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 13 oktober 2012, 11:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 11:03
|
|
|
JOL252 schreef: | ik zeg jij bent effe ekkerrrr beziiggg!!! (op z'n Leids) |
Volgens mij hoopt ze nu dat wij gaan zoeken voor haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 11:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Volgens mij hoopt ze nu dat wij gaan zoeken voor haar |
haha EriKa je hebt haar helemaal door. Het is altijd zo dat degene die het meest wil helpen de meeste hulp nodig heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 14:34
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | haha EriKa je hebt haar helemaal door. Het is altijd zo dat degene die het meest wil helpen de meeste hulp nodig heeft |
wel zal me eisen er effe bij zetten succes ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 14:34
|
|
|
PETRA944 schreef: | yeahhhhhh een echte man groter als mij, met mooie ogen en borsthaar en een leuke lach zo eentje als je die ziet dat je denkt yeahhh en verlegen van word en ik me dan ineens heel klein voel als hij je een hand geeft dat je het gevoel hebt dat je over de aarde zweeft en eentje die je makkelijk effe optilt omdat zijn spieren zo sterk zijn |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 14:35
|
|
|
PETRA944 schreef: | oh en karakter, nuchter, goed voor het evenwicht...., en iets van autoriteit uitstraalt, niet dat hij bazig is, maar hoe moet ik het omschrijven en lief etc. bla bla bla ha ha mannen..... |
en humor moet ie ook hebben. succes dames. ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 14:37
|
|
|
JOL252 schreef: | ik zeg jij bent effe lekkerrrr beziiggg!!! (op z'n Leids)
kijk maar uit zo meteen krijgen we nog een topic erbij over de elektrische stoel |
ja wie van cm nonimeer je voor de electrische stoel....zoiets en niet mij nomineren, duh is toch lief ik je wou koppelen, en is maar beetje humor he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 21:37
|
|
|
PETRA944 schreef: | en humor moet ie ook hebben. succes dames. ha ha |
En nu denk je zeker dat je mailbox uitpuilt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:34
|
|
|
VISSER278 schreef: | En nu denk je zeker dat je mailbox uitpuilt? |
nou eerlijk gezegd, zat er vandaag effe serieus over te denken en eh datingsite, je moet volgens mij gewoon tegen komen, want eh dan kijk je in profielen enzo, maar in het echt word je vaak verliefd op een tipe totaal niet verwacht. en zit me beetje te jennen terwijl ik hier ziek achter pc zit, wat dacht je nu ken ik haar wel aan te ziek om me terug te pakken. grommmmm , me wraak komt nog wel, helaas nu niet want voel me echt te ziek om te bedenken hoe pak ik die visser effe terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | En nu denk je zeker dat je mailbox uitpuilt? |
en denk maar niet dat ik jou als vierde man in de aanbieding zet, dat kan ik erika en jol niet aandoen, jouw in de aanbieding yeah me hersenen werken nog een beetje....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VLINDER253
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:04
|
|
|
wat ik aantrekkelijk vind aan een man is brede schouders bruine ogen lief zijn en humor hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SEAN748
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:31
|
|
|
Leeftijd blijkt geen topic voor je, krijg sterk de indruk dat je een vader(figuur) zoekt in plaats van een man.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:40
|
|
|
SEAN748 schreef: | Leeftijd blijkt geen topic voor je, krijg sterk de indruk dat je een vader(figuur) zoekt in plaats van een man. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:03
|
|
|
PETRA944 schreef: | nou eerlijk gezegd, zat er vandaag effe serieus over te denken en eh datingsite, je moet volgens mij gewoon tegen komen, want eh dan kijk je in profielen enzo, maar in het echt word je vaak verliefd op een tipe totaal niet verwacht. en zit me beetje te jennen terwijl ik hier ziek achter pc zit, wat dacht je nu ken ik haar wel aan te ziek om me terug te pakken. grommmmm , me wraak komt nog wel, helaas nu niet want voel me echt te ziek om te bedenken hoe pak ik die visser effe terug |
Het is wel een klein beetje zo......mijn lief is moeders mooiste niet maar het is een geweldige vent
|
|
Naar boven |
|
|