Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:09
|
|
|
FLOWER753 schreef: | haha... pfjj... dank je. Ook voor een verjongingskuur kunnen we dus bij je terecht. vergeven en vergeten, gaat snel hoor Niet dat er iets te vergeven viel, gezien het tijdstip van je melding.... Begrijpelijk dus. |
haha, is dit een vraag of ik een maskertje en cremetje voor je mee neem naar ede?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 31 augustus 2012, 15:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:10
|
|
|
[quote=HANNAH810]we willen dus op zaterdag 13 oktoberr voor de dertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 39 jaar, met pleegdochter (6) Djes101, 43 jaar, regio 070 Erika129, 37 jaar, regio 0318 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 Jans221, 51 jaar, regio 0180 Willemien943, 45 jaar, regio 010' xabia, 48 jaar, regio belgie flower953, 49 jaar, regio 030 joelle246, 52 jaar, regio 070 mieke962, 41 jaar, regio 0181
willem618. 43 jaar, regio 0344 met 4 kinderen (15, 13, 9, 3) heide115, 45 jaar, regio 070 Harald940, 37 jaar, regio 038 jesse968, 36 jaar, regio 078 johanurd092, 36 jaar, regio 0521
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWER753
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 17:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: | haha, is dit een vraag of ik een maskertje en cremetje voor je mee neem naar ede? |
Nou.... klinkt heerlijk hoor. Een Wellness picknick/bbq.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 18:57
|
|
|
nou, je hebt nog een maand de tijd om te verzinnen welk maskertje je op je gezicht gesmeerd wenst te krijgen, flower.......!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWER753
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 08:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, je hebt nog een maand de tijd om te verzinnen welk maskertje je op je gezicht gesmeerd wenst te krijgen, flower.......!! |
Een komkommer maskertje? of..... een moddermaskertje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIRRIE240
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 10:06
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 13 oktoberr voor de dertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
hannah810 met pleegdochter (6) |
Wat jammer dat er zo weinig jongeren bij zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 10:08
|
|
|
MIRRIE240 schreef: | Wat jammer dat er zo weinig jongeren bij zijn! |
Als jij je opgeeft komen er misschien nog meer> (En je kunt nog altijd afhaken als je de enige blijft)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIRRIE240
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 11:42
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Als jij je opgeeft komen er misschien nog meer> (En je kunt nog altijd afhaken als je de enige blijft) |
Nou, bij deze dan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 22:15
|
|
|
Sommige zien er nog uit of ze 25 zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 23:05
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Sommige zien er nog uit of ze 25 zijn.... |
althans..................dat DENKEN ze........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 19:02
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | althans..................dat DENKEN ze........ |
Ach.... de spiegel is het bewijs ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 19:20
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ach.... de spiegel is het bewijs ... |
Jij kijkt er zeker zelden in dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 22:43
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ach.... de spiegel is het bewijs ... |
Lachspiegel zeker???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 22:13
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Lachspiegel zeker??? |
Oh.. help ik lach wat af ...alleen niet altijd voor de spiegel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 18:40
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Oh.. help ik lach wat af ...alleen niet altijd voor de spiegel |
Kietel jij jezelf zo vaak dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 07:28
|
|
|
[quote=HANNAH810]
In het gras zitten je mag blij zijn als je om die tijd geen natte kunt (heb geen zin in een ban om 8 uur s,morgens) hebt van de sneeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SABINE999
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 19:24
|
|
|
Ik kom misschien
Laatst aangepast door
|
SABINE999
|
op donderdag 27 september 2012, 19:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 21:27
|
|
|
[quote=GERRIT084]
Er is niets gezelliger dan picknicken op een vers laagje sneeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWER753
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:07
|
|
|
[quote=LEONARD480]
Dan bouwen we een iglo en zetten daar de bbq in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:09
|
|
|
SABINE999 schreef: | Ik kom misschien |
lijkt me gezellig, sabine wieweet is het een idee om een prikbordbericht te plaatsen op je profiel? (mensen die je dan graag eens willen ontmoeten zouden dan ook op het idee kunnen komen aan te sluiten die middag.)
mirrie, was je van plan alleen te komen of neem je je kinderen mee?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 27 september 2012, 22:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:11
|
|
|
we willen dus op zaterdag 13 oktober voor de dertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
hannah810, 39 jaar, met pleegdochter (6) Djes101, 43 jaar, regio 070 Erika129, 37 jaar, regio 0318 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 Jans221, 51 jaar, regio 0180 Willemien943, 45 jaar, regio 010' xabia, 48 jaar, regio belgie flower953, 49 jaar, regio 030 joelle246, 52 jaar, regio 070 mieke962, 41 jaar, regio 0181 mirrie240, 21 jaar, regio 0341 (met kids?) sabine999, 26 jaar, regio 0342
willem618. 43 jaar, regio 0344 met 4 kinderen (15, 13, 9, 3) heide115, 45 jaar, regio 070 Harald940, 37 jaar, regio 038 jesse968, 36 jaar, regio 078 johanurd092, 36 jaar, regio 0521
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 27 september 2012, 22:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS636
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:40
|
|
|
Ik vind het ook heel jammer dat er geen jongeren mee gaan picknicken/BBQ Ik zou graag een keer meegaan picknicken/BBQ, maar ja als er geen jongeren komen, dan kom ik liever niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:58
|
|
|
PAULUS636 schreef: | Ik vind het ook heel jammer dat er geen jongeren mee gaan picknicken/BBQ Ik zou graag een keer meegaan picknicken/BBQ, maar ja als er geen jongeren komen, dan kom ik liever niet. |
je bent in no time de 3e al hoor paulus ik zou dus toch maar een gaatje vrij houden in je agenda!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SABINE999
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 september 2012, 09:16
|
|
|
HANNAH810 schreef: | lijkt me gezellig, sabine wieweet is het een idee om een prikbordbericht te plaatsen op je profiel? (mensen die je dan graag eens willen ontmoeten zouden dan ook op het idee kunnen komen aan te sluiten die middag.)
mirrie, was je van plan alleen te komen of neem je je kinderen mee? |
Zal ik doen Hannah810.. Zodra ik het zeker weet Heb namelijk zelf geen auto.. dus is nog even afwachten..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 september 2012, 09:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | je bent in no time de 3e al hoor paulus ik zou dus toch maar een gaatje vrij houden in je agenda!! |
En dan daarbij gelaten, kinderen waren toch ook welkom heb je ze dan nog jonger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 september 2012, 12:21
|
|
|
GERRIT084 schreef: | En dan daarbij gelaten, kinderen waren toch ook welkom heb je ze dan nog jonger |
ik heb wel eens een meisje van nog geen jaar in slaap gewandeld op de picknick hoor, dus leeftijdsgrenzen stellen we niet.......
overigens, als we het dan toch over leeftijd hebben; een bovengrens is er ook niet, gerrit!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 september 2012, 18:09
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik heb wel eens een meisje van nog geen jaar in slaap gewandeld op de picknick hoor, dus leeftijdsgrenzen stellen we niet.......
overigens, als we het dan toch over leeftijd hebben; een bovengrens is er ook niet, gerrit!! |
Je streelt mijn ego weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SABINE999
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 september 2012, 19:07
|
|
|
Is dat een goed of slecht teken ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 september 2012, 21:41
|
|
|
SABINE999 schreef: | Is dat een goed of slecht teken ? |
always take the bright side, sabine...................
you're welcome, gerrit.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 september 2012, 21:43
|
|
|
HANNAH810 schreef: | always take the bright side, sabine...................
you're welcome, gerrit......... |
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|