Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:28
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een stil water sprak hier...maar wel op de juiste plaats en tijd!!!
Een hartelijke groet van Ineke!!!! |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 17:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Herman, dat uitje is niet alleen voor jullie bedoeld, er zijn ook nog mensen die niet op vakantie gaan. Jullie kunnen tenminste op vakantie, gun de mensen die dat niet kunnen ook wat... |
Dat klopt,
Er is nog geen aanmelders.
Wie nog?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:06
|
|
|
//
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 22 juni 2012, 09:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIENTJE810
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:36
|
|
|
poe wist niet dat het z'n gesprek stof kon opleveren. als je iets neerzet om te regelen als uitje. maar inderdaad als je hele cmagenda naast elkaar moest gaan leggen kom je nergens. en inderdaad zelf ga ik ook niet in het hoogtij op vakantie maar in sept als alles mee zit, dus vandaar.
maar laten onze mening onze mening houden. en meer een helder beeld neerzetten wie er zin heeft om mee te gaan aub niet meer reageren als je toch niet kan komen!!!! mocht je dit jammer vinden regel dan zelf een optie om mensen te werven
groeten en aan forum te zien zijn we al met 3 personen wie volgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:31
|
|
|
LIENTJE810 schreef: | poe wist niet dat het z'n gesprek stof kon opleveren. als je iets neerzet om te regelen als uitje. maar inderdaad als je hele cmagenda naast elkaar moest gaan leggen kom je nergens. en inderdaad zelf ga ik ook niet in het hoogtij op vakantie maar in sept als alles mee zit, dus vandaar.
maar laten onze mening onze mening houden. en meer een helder beeld neerzetten wie er zin heeft om mee te gaan aub niet meer reageren als je toch niet kan komen!!!! mocht je dit jammer vinden regel dan zelf een optie om mensen te werven
groeten en aan forum te zien zijn we al met 3 personen wie volgen |
Lientje , ik denk dat het beter werkt om gewoon een lijstje te maken en dat iedereen die zin heeft om mee te gaan zijn/ haar naam invult.
Zoiets.....
WIE HEEFT ER ZIN OM DONDERDAG 19 JULI MEE TE GAAN WOKKEN IN DORDRECHT? Lientje Djes ...... ......
Sorry dat ik even reageer maar het is maar een tip.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op donderdag 21 juni 2012, 23:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIENTJE810
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 06:40
|
|
|
heey mensen er zijn alle vele die zich aangemeld hebben! wie volgen er nog meer!!!!
hopend op een vergroting van de groep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIENTJE810
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 21:14
|
|
|
door omstandigheid zet ik een streep door de organistatie van deze activiteit ivm te weinig animo
groeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 21:18
|
|
|
LIENTJE810 schreef: | door omstandigheid zet ik een streep door de organistatie van deze activiteit ivm te weinig animo
groeten |
Alleszins bedankt om iets op te bouwen. Dat je niet ontmoedigt bent Lientje. Het was écht een goed idee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 21:26
|
|
|
jammer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 21:29
|
|
|
Mijn schaduw, thanks !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 21:32
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dank je wel! |
;))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 15:56
|
|
|
LIENTJE810 schreef: | door omstandigheid zet ik een streep door de organistatie van deze activiteit ivm te weinig animo
groeten |
...
|
|
Naar boven |
|
|