ChristianMatch

Forum

Gebedsroom 12 april-danken, bidden voor goede levensvruchten
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 april 2012, 15:50

HERMAN388 schreef:
===========================================

Kunnen jullie beter ophouden met gezeur en gevecht?
Jullie zijn al boven de 55 jaar en stelletje kleuters zijn jullie.
Heel de cm lezen dit mee en dat gaat echt te ver.
Mijn mening is: ik vind beter dat gebedsroom per directe ingang moet opgeheven worden, uit angst dat de ledenaantal minder wordt.
Je kunt beter voor je eigen, dat geldt ook voor iedereen en ik, om vergeving te vragen bij God in het verborgene, dat niemand hoeven te weten wat je bidt.

David zei in psalm 51

5 Want ik ken mijn overtredingen, en mijn zonde is steeds voor mij.

6 Tegen U, U alleen, heb ik gezondigd, en gedaan, dat kwaad is in Uw ogen; opdat Gij rechtvaardig zijt in Uw spreken, en rein zijt in Uw richten.

7 Zie, ik ben in ongerechtigheid geboren, en in zonde heeft mij mijn moeder ontvangen.

Joh als ze dat nou zo nodig in een gebedsroom willen doen, er zijn 7 avonden iedere week, die donderdag is niet heilig toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 april 2012, 16:22

PIETER649 schreef:
Joh als ze dat nou zo nodig in een gebedsroom willen doen, er zijn 7 avonden iedere week, die donderdag is niet heilig toch?

Ze moeten gewoon een mail versturen naar degene die iemand kwetsen en niet op de forum. Dat gaat niet
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 april 2012, 16:37

HERMAN388 schreef:
Ze moeten gewoon een mail versturen naar degene die iemand kwetsen en niet op de forum. Dat gaat niet

GAAN...doet het wel.....
Maar het getuigd gewoon niet van een christelijk gebeuren!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 april 2012, 17:56

ZEELAND736 schreef:
GAAN...doet het wel.....
Maar het getuigd gewoon niet van een christelijk gebeuren!!!!
Sorry, maar mag je als christen nooit eens elkaar de waarheid zeggen? Soms is het gewoon noodzakelijk, als iemand zeer vroom voor ons allemaal bidt, zich als een geestelijk leider opstelt en ondertussen anderen aan de kant heeft gezet. Ik was er nooit over begonnen als hij zelf niet zo'n vroom gebed neergezet had. Dat vond ik zeer huichelachtig en ik stoorde mij er enorm aan. Wil je een bidstond leiden, dan zou je op een andere manier om moeten gaan met je medebidders.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 14 april 2012, 17:57
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 april 2012, 19:10

CHATULIEM619 schreef:
Sorry, maar mag je als christen nooit eens elkaar de waarheid zeggen? Soms is het gewoon noodzakelijk, als iemand zeer vroom voor ons allemaal bidt, zich als een geestelijk leider opstelt en ondertussen anderen aan de kant heeft gezet. Ik was er nooit over begonnen als hij zelf niet zo'n vroom gebed neergezet had. Dat vond ik zeer huichelachtig en ik stoorde mij er enorm aan. Wil je een bidstond leiden, dan zou je op een andere manier om moeten gaan met je medebidders.

Jawel Chat...natuurlijk!!!
Dat begrijp ik zeker wel, maar ook dan MOET het toch altijd nog zijn...dat we elkander daarop moeten wijzen IN LIEFDE...en MET LIEFDE....
Helaas is het dan vaak al zo ver, dat dat niet meer kan.en dan gaat er GESMETEN worden....
Daarop kan ZEKER...geen zegen rusten!!!
Je hebt gelijk...vroom en huichelachtig houd ik ook niet van!!!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 april 2012, 19:15

ZEELAND736 schreef:
Jawel Chat...natuurlijk!!!
Dat begrijp ik zeker wel, maar ook dan MOET het toch altijd nog zijn...dat we elkander daarop moeten wijzen IN LIEFDE...en MET LIEFDE....
Helaas is het dan vaak al zo ver, dat dat niet meer kan.en dan gaat er GESMETEN worden....
Daarop kan ZEKER...geen zegen rusten!!!
Je hebt gelijk...vroom en huichelachtig houd ik ook niet van!!!
Er is een verschil in lief zijn en lief hebben. En dat verschil wordt door te weinig mensen hier begrepen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 april 2012, 19:23

CHATULIEM619 schreef:
Er is een verschil in lief zijn en lief hebben. En dat verschil wordt door te weinig mensen hier begrepen.

maken we ons ook zelf daar niet vaak schuldig aan????
Denk toch eens aan die balk en die splinter!!!
Iedereen zal zich toch zelf moeten verantwoorden ....
Het ware leven...lieven...loven...het zal hier nooit op aarde ECHT worden gevonden Chat!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 april 2012, 19:24

CHATULIEM619 schreef:

Waar is de goeie oude tijd toch gebleven dat Eva en Martha hier de gebedsroom op donderdag begonnen.
Ik heb persoonlijk helemaal niets met internetbidden maar dat doet er niet toe, er waren 2 dames die zich wekelijk inspanden, als er iets bekend was over mensen spraken ze je even aan of ze voor je mochten bidden, gewoon een heel mooi initiatief voor mensen die er wel wat mee hebben.

Met verbazing hoor ik de laatste tijd verhalen aan over de gebedsroom,
zelfs daar is de haat en nijd al toegeslagen. Leuk beeld geven jullie nu van iets dat 2 mensen met liefde en toewijding opgezet hebben. Twijfelende smiley

Chatuliem, het gebeurt niet vaak maar ik ben het eens een keer met je eens Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 april 2012, 19:29

ANNETTE792 schreef:
Waar is de goeie oude tijd toch gebleven dat Eva en Martha hier de gebedsroom op donderdag begonnen.
Ik heb persoonlijk helemaal niets met internetbidden maar dat doet er niet toe, er waren 2 dames die zich wekelijk inspanden, als er iets bekend was over mensen spraken ze je even aan of ze voor je mochten bidden, gewoon een heel mooi initiatief voor mensen die er wel wat mee hebben.

Met verbazing hoor ik de laatste tijd verhalen aan over de gebedsroom,
zelfs daar is de haat en nijd al toegeslagen. Leuk beeld geven jullie nu van iets dat 2 mensen met liefde en toewijding opgezet hebben. Twijfelende smiley

Chatuliem, het gebeurt niet vaak maar ik ben het eens een keer met je eens Lachende smiley

Sluit me aan bij Annette,lees alles met stijgende verbazing!!
Naar boven

Auteur Bericht
CHARLES730

BerichtGeplaatst: zondag 15 april 2012, 08:02

CHATULIEM619 schreef:
Kijk, die Jaap is het met me eens....

Ach ja,

Hij kijkt naar het hart he?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed