ChristianMatch

Forum

Aandacht voor single-zijn in kerk...
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 april 2013, 22:43

ZEELAND736 schreef:
Eerder in dit topic....gaf Josina ook al een tip voor dit boek...

Ja, dat klopt en ik kan het nog steeds iedereen aanraden en niet alleen aan single's!
En het boek "weet hoe je date" idem!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 09:14

Ik vind het bij ons in de kerk erg jammer dat er weinig aandacht is voor singles.. Diverse keren wel eens een. reactie gehad in de trant van "jij hebt geen gezin, dus kun jij wel wat voor de kerk doen". Ik wil me best inzetten, maar niet als die reden de boventoon voert..

Ik heb wel diverse keren geopperd om een gespreksgroep oid voor alleenstaanden te beginnen, maar daar wordt dan niet op gereageerd! Erg frustrerend soms!! Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:01

Bij ons in de kerk ook niet speciaal, maar er is ook geen speciale aandacht voor gezinnen ofzo. Eigenlijk alleen voor 65 plussers.
Vind jij dat die aandacht er wel zou moeten zijn?
Wij hebben wel kringen waar je bent ingedeeld en die hebben wel aandacht voor elkaar of je nu vrijgezel 65plus of getrouwd bent maakt niet uit.
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE969

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:21

Bij ons zijn er ook kringen, ingedeeld opmensen die bij. je in de buurt wonen, het functioneren verschilt heel er per kring, gelukkig loopt die van mij wel goed,

Maar los hier van is er ook aandacht voor, gezinnen, kinderen, jeugd, jongeren, kinderloze stellen, maar niet echt voor singles.. dat vind ik. wel jammer ja.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 12:01

JOKE969 schreef:
Bij ons zijn er ook kringen, ingedeeld opmensen die bij. je in de buurt wonen, het functioneren verschilt heel er per kring, gelukkig loopt die van mij wel goed,

Maar los hier van is er ook aandacht voor, gezinnen, kinderen, jeugd, jongeren, kinderloze stellen, maar niet echt voor singles.. dat vind ik. wel jammer ja.

Ja dan is het wel een gemis inderdaad als ze alle groeperinge doen behalve de singles. Zou je nog weer onderscheid kunnen maken in singles met en singles zonder kids. Misschien kun je zelf iets opstarten?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2