ChristianMatch

Forum

App CM voor iPhone
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 24 juli 2011, 19:17

WILLEMIJN232 schreef:
Valt reuze mee hoor Imke, ik snap het ook en geloof me.....dat zegt wat want ik ben een echte digibeet...... Coole smiley met zonnebril Ik kan er wel wijs mee doen (dat is wat anders dan dat ik alles snap hoor.....)

Maar hoe ik nu moet chatten op CM met mijn I phone????? Verraste, verbaasde smiley

Wauwieeeeeeeeeeeeeeee die 50 + ers zijn beter bij dan ik Clown smiley
maar ja ben dan ook een beetje blond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 24 juli 2011, 19:18

CROSSROAD317 schreef:
Hoeft niet Imke, als je telefoon Wifi heeft, en je hebt thuis "draadloos" internet, dan kun je altijd via Wifi internetten op je telefoon.

Maar ook in bijv. MacDonalds hebben ze een open Wifi verbinding, en ik dacht in de trein ook een open Wifi verbinding ... Daarnaast is het heel eenvoudig om bijv. in een winkelstraat, een open Wifi verbinding te vinden, zodat je ook daar weer gratis kunt internetten ...

Boodschappen doen en internetten men o men Clown smiley
Wat zijn we met z'n allen toch lekker verslaafd Gefrustreerde smiley
Leuk Imke kan je shoppen en met ons praten Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zondag 24 juli 2011, 20:33

ERIKA129 schreef:
Boodschappen doen en internetten men o men Clown smiley
Wat zijn we met z'n allen toch lekker verslaafd Gefrustreerde smiley
Leuk Imke kan je shoppen en met ons praten Clown smiley

Moet ik wel eerst zo'n aifoon dinges hebben natuurlijk.......Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: zondag 24 juli 2011, 21:48

Misschien massaal pingen? allemaal ff de app installeren en pingen maar. Da's nog wel gratis voor zover als ik het weet Verlegen lachende smiley

gr majaro
Naar boven

Auteur Bericht
PETER531

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 16:48

Dit is wel een klassiek voorbeeld van Offtopic gaan Clown smiley

Kan iemand even beantwoorden of er een App komt? (en liever niet alleen voor Iphone maar ook voor android)

Ik zou het ook wel handig vinden! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 17:14

jongns (m/v), Cm is gewoon op je telefoon te krijgen, hoor. geen App voor nodig. scheelt de redactie (en de leden) een bak geld om het te ontwikkelen.

ik kan alleen niet chatten via mijn telefoon, NOU EN?! het is verdikkeme een te-le-foon!! (zo'n ding waar je mee kan b e l l e n...)

Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETER531

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:44

Jah beste man.... dat begrijp ik wel...

Maar ik heb een schitterende smartphone gekocht om tijdens pauze beetje te kunnen hyven, twitteren en op facebook kijken.

En daar mag een app van CM best tussen voor het gemak ;) Je kan idd via internet op je mobiel gewoon de site op, maar dat gaat niet zo gemakkelijk als met een app. En een ander die tegen mij praat via de chat weet niet dat ik online ben op een telefoon. Dus kom ik onbeschoft over omdat ik niet reageer.

Ik hoop dat dit genoeg redenen zijn om een app te ontwikkelen Knipoog smiley

Groeten
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:52

Allerlei speelgoedjes heb ik niet nodig hoor.
Telefoon en pc is ruim voldoende.
Geen gezeur meer met allerlei toestellen.
Ik ben daar niet geschikt voor, te oud? ja ook Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 20:21

CM heb je ook niet nodig Maar als je CM wel leuk vindt en een smartphone hebt, net als ongeveer de helft van de Nederlanders, dan is een app die de site net even zo inricht dat hij past binnen het schermpje en je alles met wat knopjes kunt sturen - dan is dat makkelijk. Een dergelijke site maken is niet moeilijk en zeker niet duur maar handig voor de gebruiker. Kijk maar eens bij m.ns.nl Alleen de linkerbovenhoek wordt afgebeeld op de iPhone of aanverwant. Voor CM moeten er de relevante dingen staan als mailbox en de andere zaken die daar in de buurt staan. Het is echt niet zo nieuw en moeilijk maar een normale maatschappelijke ontwikkeling die aan de gang is. Ik betaal ook rekeningen via de iPhone terwijl niemand een paar jaar geleden elektronisch bankierde, dat doen we nu dus bijna allemaal.

Thomas, gelooft in handige ontwikkelingen.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 25 augustus 2011, 20:22
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:24

THOMAS968 schreef:
CM heb je ook niet nodig Maar als je CM wel leuk vindt en een smartphone hebt, net als ongeveer de helft van de Nederlanders, dan is een app die de site net even zo inricht dat hij past binnen het schermpje en je alles met wat knopjes kunt sturen - dan is dat makkelijk. Een dergelijke site maken is niet moeilijk en zeker niet duur maar handig voor de gebruiker. Kijk maar eens bij m.ns.nl Alleen de linkerbovenhoek wordt afgebeeld op de iPhone of aanverwant. Voor CM moeten er de relevante dingen staan als mailbox en de andere zaken die daar in de buurt staan. Het is echt niet zo nieuw en moeilijk maar een normale maatschappelijke ontwikkeling die aan de gang is. Ik betaal ook rekeningen via de iPhone terwijl niemand een paar jaar geleden elektronisch bankierde, dat doen we nu dus bijna allemaal.

Thomas, gelooft in handige ontwikkelingen.

Ik ben dól op de nwe speelgoedjes als een smartphone en ook ik zou willen dat die C.M app er kwam. Als ik nu ingelogd sta via mijn phone, log ik ook zo snel mogelijk weer uit om dezelfde reden die Peter531 ook al aangaf: 'ze' kunnen niet zien dat je via je phone ingelogd staat en dus niet kunt reageren! En de tijd dat de telefoon ook echt alleen een telefoon was....is állang voorbij! Clown smiley Gelukkig wél! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:47

MARIA576 schreef:
Ik ben dól op de nwe speelgoedjes als een smartphone en ook ik zou willen dat die C.M app er kwam. Als ik nu ingelogd sta via mijn phone, log ik ook zo snel mogelijk weer uit om dezelfde reden die Peter531 ook al aangaf: 'ze' kunnen niet zien dat je via je phone ingelogd staat en dus niet kunt reageren! En de tijd dat de telefoon ook echt alleen een telefoon was....is állang voorbij! Clown smiley Gelukkig wél! Knipoog smiley

Als ik ingelogd ben via mijn iPhone, ziet men mij wel degelijk hoor en ik kan ook chatten, zij het wat onhandig. Een ander die een chat opent, opent niet automatisch lijkt het, maar als ik een chat open gaat het wel goed.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 25 augustus 2011, 21:49
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:05

THOMAS968 schreef:
Als ik ingelogd ben via mijn iPhone, ziet men mij wel degelijk hoor en ik kan ook chatten, zij het wat onhandig. Een ander die een chat opent, opent niet automatisch lijkt het, maar als ik een chat open gaat het wel goed.

Thomas

Oh..! dat zal het dan wel zijn want ik ópen nooit een chat via mijn phone! ik wil alleen gemakkelijk kúnnen reageren áls men met mij wil chatten en dat zie ik dus nu niet. Om gedoe en uitleg te voorkomen, spiek ik even snel...en ben ik weer weg. Chatten via de phone vind ik sowieso onhandig vanwege mijn slechte zien...'t kost me 'úren' en héél veel moeite om er een goede zin uit te krijgen...dát is pas 'slow-chatten'! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:12

MARIA576 schreef:
Oh..! dat zal het dan wel zijn want ik ópen nooit een chat via mijn phone! ik wil alleen gemakkelijk kúnnen reageren áls men met mij wil chatten en dat zie ik dus nu niet. Om gedoe en uitleg te voorkomen, spiek ik even snel...en ben ik weer weg. Chatten via de phone vind ik sowieso onhandig vanwege mijn slechte zien...'t kost me 'úren' en héél veel moeite om er een goede zin uit te krijgen...dát is pas 'slow-chatten'! Knipoog smiley

Het is gewoon onhandig. Als je een app maakt, afgestemd op de grootte van het scherm van de iphone, is er al veel opgelost. Met slechte ogen chatten met een iphone lijkt me haast niet mogelijk, wel met een ipad maar dat is weer een ander verhaal.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 25 augustus 2011, 22:16
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:16

THOMAS968 schreef:
Het is gewoon onhandig. als je een app maakt afgestemd op de grootte van het scherm van de iphone is er al veel opgelost. Met slechte ogen chatten met een iphone lijkt me haast niet mogelijk, wel met een ipad maar dat is weer een ander verhaal.

Thomas

En DIE staat bóven aan m'n verlanglijstje....maar dat is nog weer een ander verhaal en vréselijk off-topic! (of toch eerst een vergootglas?) Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:26

MARIA576 schreef:
En DIE staat bóven aan m'n verlanglijstje....maar dat is nog weer een ander verhaal en vréselijk off-topic! (of toch eerst een vergootglas?) Lachende smiley

Niet off-topic want apps werken meestal op beide. Een iPad heeft een veel groter scherm dus kent dit probleem niet. Je kunt de letters op een iPad ook heel makkelijk vergroten wat in jouw geval handig is.

Thomas, het is wel even sparen maar makkelijk in de trein.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 25 augustus 2011, 22:27
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 12:56

Ik heb zojuist aangeschaft, top zeker
Samsung Galaxy S GT-I9001

Ik kan CM website lezen en berichtjes schrijven, WhatApp berichtjes sturen, mailen, facebook.

NU te koop (hihihi) mijn laptop Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 13:07

HERMAN388 schreef:
Ik heb zojuist aangeschaft, top zeker
Samsung Galaxy S GT-I9001

Ik kan CM website lezen en berichtjes schrijven, WhatApp berichtjes sturen, mailen, facebook.

NU te koop (hihihi) mijn laptop Knipoog smiley

Het nadeel van een mobieltje is ... het gemis van het toetsenbord zoals je laptop dat wel heeft ... Voor snel even een bericht plaatsen op het forum ... pfff, lastig als je ff niet de stylus pen bij de hand hebt en je met je vingers moet typen op het touch-screen toetsenbord ... Gelukkig is het swypen wel weer handig ...

Wel een mooi toestel he die S GT I9001 van Galaxy ... Knipoog smiley En het scheelt nogal in prijs met de SII ...

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 3 oktober 2011, 13:07
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 13:33

CROSSROAD317 schreef:
Het nadeel van een mobieltje is ... het gemis van het toetsenbord zoals je laptop dat wel heeft ... Voor snel even een bericht plaatsen op het forum ... pfff, lastig als je ff niet de stylus pen bij de hand hebt en je met je vingers moet typen op het touch-screen toetsenbord ... Gelukkig is het swypen wel weer handig ...

Wel een mooi toestel he die S GT I9001 van Galaxy ... Knipoog smiley En het scheelt nogal in prijs met de SII ...

..

Geen pen? vinger slijpen kan nog Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 13:42

CROSSROAD317 schreef:

..

Ok Cross, het is een investering van 6,25 en je hebt een speciaal pennetje waarmee je ondanks grote vingers toch kunt typen. Een echte computer of een iPad is een stuk makkelijker, dat is zo maar je mobieltje kan altijd mee.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 00:03

THOMAS968 schreef:
Ok Cross, het is een investering van 6,25 en je hebt een speciaal pennetje waarmee je ondanks grote vingers toch kunt typen. Een echte computer of een iPad is een stuk makkelijker, dat is zo maar je mobieltje kan altijd mee.

Thomas

Dat pennetje heb ik wel, maar niet altijd bij de hand ... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 14:05

Andere sites hebben inmiddels de moeite genomen een app te maken dan wel de site even aan te passen voor mobiele telefonie.

CM blijft helaas achter, terwijl een site maken als m.cm.nl toch echt niet zo moeilijk hoeft te zijn...

Thomas, gaat soms met zijn tijd mee.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 23:22

THOMAS968 schreef:
Andere sites hebben inmiddels de moeite genomen een app te maken dan wel de site even aan te passen voor mobiele telefonie.

CM blijft helaas achter, terwijl een site maken als m.cm.nl toch echt niet zo moeilijk hoeft te zijn...

Thomas, gaat soms met zijn tijd mee.

Heb je al dit geprobeerd? heel simpel en makkelijk

https://market.android.com/
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 23:46

Ik heb als Applefanaat een iPhone maar dit lijkt er wel op. CM zal de site zo moeten aanpassen dat die past op het scherm van een mobieltje en de navigatie vergemakkelijken met een ander interface. Android is een redelijk alternatief al staan ze na IOS5 van Apple weer even op achterstand, vrees ik. Maar Apple en goedkoop heb ik helaas nog nooit in één zin horen noemen...

Thomas, de prijs is een zure appel.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2