Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 15:43
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Helaas... Niemand is volmaakt...
Maar eens zullen we het zijn |
Nobody is perfect, I am nobody....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 21:52
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Ben ik niet met je eens, er zit verschil tussen mensen met autisme, net zoals dat ook met "normale"mensen is. Mijn zoon heeft PDD-NOS, maar hij heeft in de loop van de jaren( is 14) geleerd dat de wereld niet alleen om hem draait, maar dat er ook andere mensen bestaan. Ja dat kost veel tijd en energie om iemand dat te leren, maar op dit moment functioneert hij prima, niemand die aan hem merkt dat hij PDD-NOS heeft. Tuurlijk merk je als gezinslid wel dat hij af en toe anders reageert, maar so what. Het gevaar met autisme en aanverwante stoornissen is dat er zo snel een etiket geplakt wordt en dan wordt daar naar gehandeld en worden ze daar op aangekeken. Autisme is ook een leerproces en ook autisten kunnen leren dat de wereld anders in elkaar zit, alleen moet je daar veel voor investeren en energie in steken. Soms heb ik liever te maken met mijn zoon die PDD-NOS heeft dan met mijn dochter geen stoornis heeft. Laat de autist mens wezen, laat hem/ haar in zijn / haar waarde en behandel hem/ haar zoals jij behandeld wilt worden. | +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Ik heb het 5 jaar uitgehouden met een autistische echtgenote, maar zonder behandeling en diagnostiek(vrijwillig) kom je geen stap verder en nu ben ik gescheiden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 21:56
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Ik heb het 5 jaar uitgehouden met een autistische echtgenote, maar zonder behandeling en diagnostiek(vrijwillig) kom je geen stap verder en nu ben ik gescheiden... |
Volgens mij is er een heel verschil, in omgang met een kind met autisme is of een partner hebben met autisme.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 22:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Volgens mij is er een heel verschil, in omgang met een kind met autisme is of een partner hebben met autisme. |
Dat is idd een heel verschil. Zeker wanneer iemand op latere leeftijd een diagnose gekregen heeft en daar verder niet in begeleid is. Ook speelt mee of dat er nog andere problematiek bij komt kijken oa tgv het autisme.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 23:52
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Ik heb het 5 jaar uitgehouden met een autistische echtgenote, maar zonder behandeling en diagnostiek(vrijwillig) kom je geen stap verder en nu ben ik gescheiden... |
Euh.......jij dénkt dat ze autistisch is maar aangezien er nooit een diagnose is afgegeven weet je dat niet en kun je daar niet je eigen schuldgevoel mee wegvegen..........
Ik word lichtelijk onpasselijk van je "uitgehouden",je bent ooit uit liefde getrouwd,ook al werd je huwelijk niet wat je er van verwachtte en scheidden julie wegen dan nog kun je met respect over je zieke partner blijven spreken(of zwijgen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 07:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Euh.......jij dénkt dat ze autistisch is maar aangezien er nooit een diagnose is afgegeven weet je dat niet en kun je daar niet je eigen schuldgevoel mee wegvegen..........
Ik word lichtelijk onpasselijk van je "uitgehouden",je bent ooit uit liefde getrouwd,ook al werd je huwelijk niet wat je er van verwachtte en scheidden julie wegen dan nog kun je met respect over je zieke partner blijven spreken(of zwijgen) |
Ik bedoel eigenlijk volgehouden, volharden in het geloof in een huwelijk dat door God gewild is....maar door ongeloof en autisme samen werkt het geloof niet meer door de Liefde, die onderdrukt wordt,,, Autisme heeft iets in zich van autonoom, dus zelf willen regelen en doen van gezamenlijke dingen leidt tot en is eenzaamheid en lijden om Christus´wil. En in het algemeen ziet de " buitenwereld" de " gezonde" partner als de " veroorzaker" van alle leed en eenzaamheid, want........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 09:39
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Ik bedoel eigenlijk volgehouden, volharden in het geloof in een huwelijk dat door God gewild is....maar door ongeloof en autisme samen werkt het geloof niet meer door de Liefde, die onderdrukt wordt,,, Autisme heeft iets in zich van autonoom, dus zelf willen regelen en doen van gezamenlijke dingen leidt tot en is eenzaamheid en lijden om Christus´wil. En in het algemeen ziet de " buitenwereld" de " gezonde" partner als de " veroorzaker" van alle leed en eenzaamheid, want........ |
er zijn meer mensen die samen leven/leefden met een autistisch persoon, christen. en uit ervaring kan ik zeggen dat onvoorwaardelijke liefde dan heel veel geven kan, zonder weg te hoeven lopen van de persoon, of de problematiek erom heen.
er zijn ook mensen waarvan alle gezinsleden autisme hebben. die zich inzetten het leven voor hen zo draaglijk mogelijk te maken, door hen de houvast te geven die zij zo nodig hebben!! en ja; daarbij geeft onze God de liefde, wijsheid en het inzicht om dit te kunnen.
dit geld zowel voor volwassen mensen met autisme, als voor kinderen.
overigens ben ik het wel met je eens, dat "de buitenwereld" niet altijd ziet hoe de structuren in een gezin zijn, waar autistme voorkomt......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 4 augustus 2011, 16:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 10:21
|
|
|
HANNAH810 schreef: | er zijn meer mensen die samen leven/leefden met een autistisch persoon, christen. en uit ervaring kan ik zeggen dat onvoorwaardelijke liefde dan heel veel geven kan, zonder weg te hoeven lopen van de persoon, of de problematiek erom heen.
er zijn ook mensen waarvan alle gezinsleden autisme hebben. die zich inzetten het leven voor hen zo draaglijk mogelijk te maken, door hen de houvast te geven die zij zo nodig hebben!! en ja; daarbij geeft onze God de liefde, wijsheid en het inzicht om dit te kunnen.
dit geld zowel voor volwassen mensen met autisme, als voor kinderen.
overigens ben ik het wel met je eens, dat "de buitenwereld" niet altijd ziet hoe de structuren in een gezin is, waar autistme voorkomt...... |
Hoe kan ik in een huwelijk, wat vanaf de sluitingsdatum al een autistische partner heeft, maar toen was het mij niet bekend en schreef ik het toe aan "onbekendheid"met elkaar, maar in 2011 is het mij duidelijk geworden en heb ik de verantwoordelijkheid genomen tegenover God en mijn vrouw, dat dit nooit een huwelijk kan zijn zoals God dat bedoeld heeft en ik heb zelf de schuld op mij genomen, van deze onjuiste stap, maar aangezien mijn (ex)vrouw zich heel goed weet te handhaven, als individu en ik haar in alles ook help om dat te realiseren en zij als eerste de scheiding heeft aangevraagd, zie ik geen noodzaak mijn verdere leven met haar te delen in een niet-huwelijkse gemeenschap en dat kan en zal ik als juiste stap blijven verdedigen tegenover mijn God in Jezus christus en tegenover mensen(christen of niet-christen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:42
|
|
|
Kan je de problemen van je vrouw niet oplossen? En bij psychiater, hulpverlening of iemand anders om jullie te redden? Zieke mensen kan je niet zomaar opzij zetten maar helpen. Dat zei God toch ook? Denk aan barmhartige Samaritaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:45
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 3 augustus 2011, 13:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:53
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Ik bedoel eigenlijk volgehouden, volharden in het geloof in een huwelijk dat door God gewild is....maar door ongeloof en autisme samen werkt het geloof niet meer door de Liefde, die onderdrukt wordt,,, Autisme heeft iets in zich van autonoom, dus zelf willen regelen en doen van gezamenlijke dingen leidt tot en is eenzaamheid en lijden om Christus´wil. En in het algemeen ziet de " buitenwereld" de " gezonde" partner als de " veroorzaker" van alle leed en eenzaamheid, want........ |
Je ziet jezelf als lijdend voorwerp en probeert dat hier(op een openbaar forum)goed te praten,dat irriteert me mateloos. Je eigen straatje schoon vegen over de rug van je ex en vervolgens mensen veroordelend toespreken op het forum laat een puberale(dus wellicht narcistische) houding zien; "ik ben goed,de wereld is rot". Jammer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:37
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je ziet jezelf als lijdend voorwerp en probeert dat hier(op een openbaar forum)goed te praten,dat irriteert me mateloos. Je eigen straatje schoon vegen over de rug van je ex en vervolgens mensen veroordelend toespreken op het forum laat een puberale(dus wellicht narcistische) houding zien; "ik ben goed,de wereld is rot". Jammer! |
http://www.youtube.com/watch?v=h35z4sSzjj0&feature=player_detailpage
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:42
|
|
|
I rest my case.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:45
|
|
|
[url]http://www.youtube.com/watch?v=h35z4sSzjj0&feature=player_detailpage
Ik leg mijn leven in Zijn handen en als mijn vrouw zich niet samen met mij wil laten diagnostiseren en behandelen bij deskundigen met de nodig know how, dan sla je de uitgestoken hand van God, Die hulp biedt, af in ongeloof en eigenzinnigheid en dat is er gaande en als een ongelovige, wil scheiden, want dat is het ten diepste, dat zij scheide en ik ben dan niet gebonden aan haar meer en ben vrij om weer een ander te beminnen, en wie is het die mij dan oordeelt? Niet dat ik dan maar kan doen wat ik wil, maar die mij oordeelt is de Heere, die mij recht in mijn ogen kijkt en ik in de Zijne, want wie vrouw, vader, moeder, dochter of wie ook meer liefheeft dan mij en dus maar haar gang laat gaan in ongeloof, die persoon is mij niet waardig... Jezus Christus Eerst en van daaruit,,, mensen... en niet omgekeerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:52
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | [url]http://www.youtube.com/watch?v=h35z4sSzjj0&feature=player_detailpage
Ik leg mijn leven in Zijn handen en als mijn vrouw zich niet samen met mij wil laten diagnostiseren en behandelen bij deskundigen met de nodig know how, dan sla je de uitgestoken hand van God, Die hulp biedt, af in ongeloof en eigenzinnigheid en dat is er gaande en als een ongelovige, wil scheiden, want dat is het ten diepste, dat zij scheide en ik ben dan niet gebonden aan haar meer en ben vrij om weer een ander te beminnen, en wie is het die mij dan oordeelt? Niet dat ik dan maar kan doen wat ik wil, maar die mij oordeelt is de Heere, die mij recht in mijn ogen kijkt en ik in de Zijne, want wie vrouw, vader, moeder, dochter of wie ook meer liefheeft dan mij en dus maar haar gang laat gaan in ongeloof, die persoon is mij niet waardig... Jezus Christus Eerst en van daaruit,,, mensen... en niet omgekeerd! |
Het is spijtig dat je mij niet begrijpt.Ik veroordeel je scheiding niet,je manier van verdedigen vind ik onbegrijpelijk/not done/onnodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:53
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het is spijtig dat je mij niet begrijpt.Ik veroordeel je scheiding niet,je manier van verdedigen vind ik onbegrijpelijk/not done/onnodig. | Dat mag jij vinden, maar ik mag vinden, dat ik naar Zijn wil handel en getuig...
Peter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 13:00
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Dat mag jij vinden, maar ik mag vinden, dat ik naar Zijn wil handel en getuig...
Peter |
Inderdaad maar als je zo zeker bent is verdediging niet nodig(en het aanvallen van anderen zeker niet) Ik ben van mening dat een ootmoedige houding niet alleen tegenover God een groot goed is maar ook tegenover je medemens.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 13:40
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Inderdaad maar als je zo zeker bent is verdediging niet nodig(en het aanvallen van anderen zeker niet) Ik ben van mening dat een ootmoedige houding niet alleen tegenover God een groot goed is maar ook tegenover je medemens....... |
Ik val niemand aan, maar ik geef mijn mening vanuit mijn relatie tot de Heere Jezus Christus en de ene mens is het daar mee eens en de ander niet of weer een ander heeft daar vraagtekens bij, allemaal vrij op dit forum..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 22:00
|
|
|
[quote=CHRISTEN307]Hoe kan ik in een huwelijk, wat vanaf de sluitingsdatum al een autistische partner heeft, maar toen was het mij niet bekend en schreef ik het toe aan "onbekendheid"met elkaar, maar in 2011 is het mij duidelijk geworden en heb ik de verantwoordelijkheid genomen tegenover God en mijn vrouw, dat dit nooit een huwelijk kan zijn zoals God dat bedoeld heeft en ik heb zelf de schuld op mij genomen, van deze onjuiste stap,
Hallo Christen. Hoe kan je nu schrijven dat je zelf de stap genomen hebt en dan gaat je vrouw scheiden zelf vind ik dat niet goed want als je zelf al de knoop doorgehakt heb dan maak je zelf die stap. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 08:07
|
|
|
[quote=MARTIN695]
Ik was al bezig die juridische stap te gaan zetten, maar zij was al eerder begonnen , vanwege haar beledigd en aangevallen voelen door mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 08:28
|
|
|
[quote=CHRISTEN307]
Misschien had ze daar wel gelijk in....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 09:46
|
|
|
[quote=ZEELAND736]Het feit dat je misschien schrijft is een bewijs dat je de zaak niet kent, het verdriet, de strijd om een huwelijk te redden, maar hier wordt door meederen (zondig) gedacht, dt ik een consumerend christen ben, die van de ene vrouw op de andere " spring " en dat zijn nu juist de gedachten van ons verdorven vlees en niet van de Geest. DE GEEST ZEGT NOOIT MISSCHIEN,MAAR SPREEKT DE WAARHEID ZOALS BIJ DAVID EN HET OVERSPEL MET BATHSEBA EN DAVID KOMT DAAR ECHT NIET VRIJ MEE WEG. DUS ALS IK ZOU ZONDIGEN, ZOALS MEERDEREN HIER DENKEN DAN ZOU GOD DAT ZEKER NIET DOOR DE VINGERS ZIEN,,,.MAAR IK HEB EEN VRIJ VERKEER MET MIJN GOD EN MET JEZUS CHRISTUS, DIE IN MIJ WONEN EN ER NOG INWONEN EN DAN HEB JE EEN UITSTEKEND BESCHERMTRIO, VADER ZOON EN HEILIGE GEEST EN DAN IS ER GEEN PLAATS VOOR SATAN, WANT MIJN HUIS IS VOL MET DE HEERE EN ZIJN GEVOLG.....VERVULD MET DE HEILIGE GEEST!!!!
Laatst aangepast door
|
CHRISTEN307
|
op donderdag 4 augustus 2011, 09:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 09:55
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | ZOALS BIJ DAVID EN HET OVERSPEL MET BATHSEBA EN DAVID KOMT DAAR ECHT NIET VRIJ MEE WEG. DUS ALS IK ZOU ZONDIGEN, ZOALS MEERDEREN HIER DENKEN DAN ZOU GOD DAT ZEKER NIET DOOR DE VINGERS ZIEN, |
chr307; hoor je jezelf nu niet praten, vraag ik me af? hoe zie jij je eigen leven dan, als ik vragen mag; je bent notabene een gehuwde man, die een afspraakje maakt met andere dame(s) en op zijn profiel aangeeft gescheiden te zijn, toch?
snap jij nu het leven (met God) niet, of hebben we met zijn allen verkeerd begrepen dat je een nog gehuwde man bent?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 12:17
|
|
|
[quote=CHRISTEN307] Je hebt hier niet alleen te maken met jouw enorme ego maar ook met mensen(in dit geval vrouwen) die je probeert te vangen met een leugen........en dat met de Bijbel in je hand........en durft zelfs te beweren dat de Heilige geest je daarbij helpt........ Zoek hulp voor je kwetsbare vrouwen meesleurt in je verwarde gedachtes en ideeen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 13:38
|
|
|
[quote=CHRISTEN307]
Zie je wel??? Ik ken de strijd niet...ik snap er niets van...(Je kent mijn leven niet eens!!!!) De Heilige geest doet niets bij mij...omdat ik het woord MISSCHIEN gebruik... Zo kan het wel weer....het komt vast niet goed met me....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 13:38
|
|
|
Wel uitkijken hoor
Mattheüs 7: 15 Maar wacht u van de valse profeten, dewelke in schaapsklederen tot u komen, maar van binnen zijn zij grijpende wolven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 14:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | chr307; hoor je jezelf nu niet praten, vraag ik me af? hoe zie jij je eigen leven dan, als ik vragen mag; je bent notabene een gehuwde man, die een afspraakje maakt met andere dame(s) en op zijn profiel aangeeft gescheiden te zijn, toch?
snap jij nu het leven (met God) niet, of hebben we met zijn allen verkeerd begrepen dat je een nog gehuwde man bent? |
Ik ben voor de burgerlijke stand nog een gehuwde man, maar voor de hemelse. burgerlijke stand ben ik officieel gescheiden in maart van dit jaar, alleen het verschil in tijdsbestek zit in het huwelijk nog een kans geven via wederzijdse uitgebreide diagnostiek in het Centrum Autisme. En als 1 van de 2 niet vrijwillig meewerkt aan zo'n onderzoek, dan komt er geen onderzoek, ook niet voor of bij mij. Mijn (ex)echtgenote wil niet meewerken, dus geen onderzoek En dan is het sein op groen gezet om het huwelijk te ontbinden, omdat het dan een relatie is van broer en zus of vriend/vriendin. Deze situatie was eigenlijk al jaren aan de gang, maar dit jaar is duidelijk geworden, waarom het zo gaat(ging) in onze relatie dus als 2 "vreemden" samen in 1 huis... Het vorige huwelijk heeft 23 jaar geduurd en is door overlijden van echtgenote in 2005 opgehouden te bestaan en het eerste huwelijk heeft 2 jaar geduurd en dat is geéindigd door overspel van de echtgenote terwijl ik in die periode ook nog herstellende was van diverse levensbedreigende medische incidenten.. Dus alle huwelijken zijn op eerlijke en verantwoorde wijze geéindigd en er is geen sprake van oneerbare handelingen of feiten, dus jullie fantasie en lastermachine kan uitgezet worden en ik verzoek jullie dringend dit te doen, daar ik anders een officiële klacht indien bij de Redaktie voor smaad en laster en als dat onvoldoende resultaat biedt waarbij dit lasteren en stalken niet ophoudt onderneem ik juridische stappen, tegen elk van de forumleden, die zich hier blijvend aan schuldig maken. Dus dit is een laatste waarschuwing aan degenen, die zich denken te kunnen veroorloven allerlei leugens, insinuaties en laster over of van mij 'vrijuit' te kunnen plaatsen en dat is dus strafbaar. Degenen, die het aangaat zijn/worden gewaarschuwd door mij en mijn juridisch adviseur.
christen 703
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 15:26
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Dus alle huwelijken zijn op eerlijke en verantwoorde wijze geéindigd en er is geen sprake van oneerbare handelingen of feiten, dus jullie fantasie en lastermachine kan uitgezet worden en ik verzoek jullie dringend dit te doen, daar ik anders een officiële klacht indien bij de Redaktie voor smaad en laster en als dat onvoldoende resultaat biedt waarbij dit lasteren en stalken niet ophoudt onderneem ik juridische stappen, tegen elk van de forumleden, die zich hier blijvend aan schuldig maken. Dus dit is een laatste waarschuwing aan degenen, die zich denken te kunnen veroorloven allerlei leugens, insinuaties en laster over of van mij 'vrijuit' te kunnen plaatsen en dat is dus strafbaar. Degenen, die het aangaat zijn/worden gewaarschuwd door mij en mijn juridisch adviseur.
christen 703 |
Schiet je hier wat mee op, christen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 15:31
|
|
|
Dat is geen goed woord van chr 307. Want straks raken CM zijn klanten kwijt en overstappen naar andere datingssites. Wat zouden de redactie zeggen? Ik ben besloten om hier te verlaten. Het is zeer treurig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:01
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Ik ben voor de burgerlijke stand nog een gehuwde man. |
kijk, nu hebben we het plaatje duidelijk!! wellicht is er dan een foutje in je profiel geslopen, chr307, want bij de eerste vraag staat ingevuld, dat je bij de burgelijke stand al als gescheiden ingeschreven zou staan; dit is dus onjuist.
CHR307 schreef: | dit is een laatste waarschuwing aan degenen, die zich denken te kunnen veroorloven allerlei leugens, insinuaties en laster over of van mij 'vrijuit' te kunnen plaatsen en dat is dus strafbaar. Degenen, die het aangaat zijn/worden gewaarschuwd door mij en mijn juridisch adviseur.
christen703 |
je lijkt je enigzins bedreigd te voelen.
is het wellicht handig als ik je mijn prive-mail adres even geef, chr307? dat zou weer uren schelen voor je adviseur, om in rekening te brengen, het moet tenslotte wel een heel werk zijn al die adressen van al die forum-leden te achterhalen en aan te schrijven, nietwaar? (en een scheiding is op zich al prijzig genoeg over het algemeen.)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 4 augustus 2011, 16:13
|
|
Naar boven |
|
|
|
|