Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 08:00
|
|
|
Dank je wel Frank,
Majaro ( heey hoe wijzig je de kleur van de tekst? hij springt steeds weer op zwart )
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op donderdag 28 april 2011, 08:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 11:42
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Dank je wel Frank,
Majaro ( heey hoe wijzig je de kleur van de tekst? hij springt steeds weer op zwart ) |
Als je nu eerst gewoon je tekst getypt hebt en die daarna selecteert kan je daarna een ander kleurtje kiezen.
Deze hulp behoort ook tot een doel van het CM-forum.
ook al heb je een best wel handig liefje...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 28 april 2011, 12:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 16:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je nu eerst gewoon je tekst getypt hebt en die daarna selecteert kan je daarna een ander kleurtje kiezen.
Deze hulp behoort ook tot een doel van het CM-forum.
ook al heb je een best wel handig liefje... |
Oh, dat is handig Frank, vroeg ik me ook al af.....Nu je toch voor helpdesk aan het spelen bent: gaat dat ook zo met de grootte van de letters, die springen bij mij steeds weer op een klein lettertype
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 28 april 2011, 16:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 16:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Oh, dat is handig Frank, vroeg ik me ook al af..... Nu je toch voor helpdesk aan het spelen bent: gaat dat ook zo met de grootte van de letters, die springen bij mij steeds weer op een klein lettertype |
Ja W-tje: eerst je tekst typen en daarna selecteren en dan in 'letter grootte' iets kiezen. En klaar is W-je...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 16:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja W-tje: eerst je tekst typen en daarna selecteren en dan in 'letter grootte' iets kiezen. En klaar is W-je... |
ik bedoel in Windows.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik bedoel in Windows..... |
euh...heb je geen leesbril?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | euh...heb je geen leesbril? |
Bij Windows gaat het toch anders? Daar kan je je tekst toch niet selecteren op lettergrootte? Ik wil gewoon mijn lettertype wat groter en vast zetten.....en dat lukt niet......ik weet het, mijn denk vermogen met computers is wat beperkt....... Oei, We zijn weer aan het slowchatten......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 28 april 2011, 19:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:26
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Bij Windows gaat het toch anders? Daar kan je je tekst toch niet selecteren op lettergrootte? Ik wil gewoon mijn lettertype wat groter en vast zetten.....en dat lukt niet......ik weet het, mijn denk vermogen met computers is wat beperkt....... Oei, We zijn weer aan het slowchatten...... |
We chatten toch niet slow. We geven tips wat ook tot doel van het CM-forum kan gerekend worden.
W-tje-mijn zie je rechts onderaan van je scherm een getal staan bijvoorbeeld 100% ...als je daar op klikt kan je de tekst vergroten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | We chatten toch niet slow. We geven tips wat ook tot doel van het CM-forum kan gerekend worden.
W-tje-mijn zie je rechts onderaan van je scherm een getal staan bijvoorbeeld 100% ...als je daar op klikt kan je de tekst vergroten |
Dat snap ik wel maar ik wil gewoon in Windows mijn lettertype groter maken, verder niet.... Jij snapt niet wat ik bedoel denk ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 23:18
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Hallo Willemijn Als je naar je bureau blad gaat en met je rechtermuisknop klikt dan krijg je een kadertje en dan op eigenschappen en krijg je instellingen en dan kan je je lettertype veranderen . Hoop dat je verder hier mee kan komen . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 08:30
|
|
|
[quote=MARTIN695]
Het is helemaal gelukt! Dank je wel! Ik snap nu waarom mijn kinderen mij een beetje meewarig aankeken als ik het vroeg......(die blik van: is ze nu echt niet wijzer......pfff ) want het is eigenlijk heel eenvoudig........ Dank voor je hulp en van harte gefeliciteerd met je verjaardag.....Maak er een mooie dag van!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 21:34
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Hallo Willemijn
Ook ik heb deze dingen moeten leren en weet nog niet alles maar deze wist ik toevallig haha . En nog hartelijk dank voor je verjaardags wens. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|