Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 11:27
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Heb pas nog aan een GPS avond wandeltocht meegedaan, het was alleen ijskoud en ik was maar wat blij dat iemand met verstand van die dingen er aardig mee om wist te gaan...waren we toch nog rond 23 uur terugWe liepen van Waypoint naar Waypoint en nog ging het niet helemaal goed, gelukkig bleven we dichtbij honk zodat we niet al te erg konden verdwalen...
Zal ik meegaan Willemijn? ik weet nu een beetje hoe het niet moet... maar mijn oriƫntatie vermogen is... heb ik dat eigenlijk wel |
Volgens mij heeft Cross zich al aangeboden als wandelende en levende GPS, dus het komt vast helemaal goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 12:08
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Daar geloof ik niks van, Willemijn. Er is niks leukers, dan met ons wandelen toch.
Misschien is hij ziek? Beterschap, Cross! |
Ook beterschap dan maar namens mij.......Als we moeten zorgen horen we het wel he????? Wel wat anders dan wandelen maar ja......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 13 maart 2011, 12:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 14:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ook beterschap dan maar namens mij.......Als we moeten zorgen horen we het wel he????? Wel wat anders dan wandelen maar ja...... |
Niet meteen het ergste denken meiden.. misschien heeft ie gewoon een paar daagjes vrijaf van CM of is ie ff op vakantie ofzo.. Als Cross aanbiedt om met jullie te gaan wandelen, gaat hij dat ook echt doen hoor.. dus ff geduld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 14:23
|
|
|
LISA610 schreef: | Niet meteen het ergste denken meiden.. misschien heeft ie gewoon een paar daagjes vrijaf van CM of is ie ff op vakantie ofzo.. Als Cross aanbiedt om met jullie te gaan wandelen, gaat hij dat ook echt doen hoor.. dus ff geduld |
Ik zo me ook zorgen maken hoor lisa.....maar ja laten we even het positief benaderen.......of de dames gaan even op de koffie/thee bij Cross
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 14:47
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ik zo me ook zorgen maken hoor lisa.....maar ja laten we even het positief benaderen.......of de dames gaan even op de koffie/thee bij Cross |
Moeten ze wel zijn adres hebben... Ach Cross komt wel weer boven water, die loopt echt niet in zeven sloten tegelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 17:09
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Daar geloof ik niks van, Willemijn. Er is niks leukers, dan met ons wandelen toch.
Misschien is hij ziek? Beterschap, Cross! |
Ziek dus (zal wel door de dubbelfris komen) of toch de griep ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 17:28
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ziek dus (zal wel door de dubbelfris komen) of toch de griep ... |
Ha ha ha.. fijn dat je weer boven water bent Cross.. enne.. beterschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 17:30
|
|
|
LISA610 schreef: | Ha ha ha.. fijn dat je weer boven water bent Cross.. enne.. beterschap |
Hij wordt wel gelijk gemist vind je niet???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 18:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hij wordt wel gelijk gemist vind je niet??????? |
Nou dat mag ook best hoor.. Cross is een goede vent, dus die wandeling van jou en Marijan komt ook wel goed
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zondag 13 maart 2011, 18:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 19:10
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ziek dus (zal wel door de dubbelfris komen) of toch de griep ... |
Moet je toch wel goed doen Cross ...al die vrouwelijke aandacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 20:30
|
|
|
beterschap Cross
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 21:04
|
|
|
Ach Crossie, heel veel beterschap !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 22:02
|
|
|
IMKE917 schreef: | Ach Crossie, heel veel beterschap !!! |
Nu moet ik me wel beter gaan voelen maar op dit moment zie ik nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 09:06
|
|
|
Zoals jullie zien heb ik dit topic opgeschoond, waarom? We gaan echt te veel offtopic. Mensen die dit forum of dit topic voor het eerst zien, moeten gewoon mee kunnen posten. Zo vaak offtopic gaan verstoort dus zowel de toegankelijkheid als de functie van het forum.
Voor wie het vervelend vinden dat hun posts verdwenen zijn: open de volgende keer een topic over dat betreffende onderwerp of ga met elkaar chatten.
|
|
Naar boven |
|
|