Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 10:52
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | waar blijven al die noordelingen ?? word mooi weer kom op naar buiten en genieten |
Sorry Trijnie!!! Morgenmiddag geeft Bert zijn feestje.........
Geniet ervan met elkaar!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 18:20
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Op velerlei verzoek:
Zaterdag 19 maart om 14:00 een voorjaarswandeling in Bakkeveen. We verzamelen ons bij Bospaviljoen "De Dwaler" Mjûmsterwei 16c 9243 SK Bakkeveen Dit is het adres!
En om 16:00 gezellig wat drinken. Wie gaat er mee? |
Weersverwachting voor morgen, Zon en 10/11 graden ....
Kom op mensen, aanmelden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 22:44
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Weersverwachting voor morgen, Zon en 10/11 graden ....
Kom op mensen, aanmelden |
Da's buitenland haha, maar ik wens jullie een hele mooie en gezellige wandeling daar in het Friese Bakkeveen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 22:59
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Da's buitenland haha, maar ik wens jullie een hele mooie en gezellige wandeling daar in het Friese Bakkeveen... |
168,5 km vanaf Ede, valt wel mee, toch? En vandaag was het weer beter dan op de Veluwe hoor.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 18 maart 2011, 23:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 00:19
|
|
|
THOMAS968 schreef: | 168,5 km vanaf Ede, valt wel mee, toch? En vandaag was het weer beter dan op de Veluwe hoor. |
Sorry lieve mensen, maar t gaat mij niet lukken.. Mijn beppe (= oma op zijn fries) viert haar 90-ste verjaardag en jullie zullen ongetwijfeld begrijpen dat ik daar wil zijn... Wens jullie een hele fijne wandeling in die prachtige omgeving. En wees voorzichtig in de klimboom bij de zandvlakte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 00:26
|
|
|
THOMAS968 schreef: | 168,5 km vanaf Ede, valt wel mee, toch? En vandaag was het weer beter dan op de Veluwe hoor. |
Ik klaag niet over het weer hoor. En idd. Rotterdam is verder...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 00:32
|
|
|
LISA610 schreef: | Sorry lieve mensen, maar t gaat mij niet lukken.. Mijn beppe (= oma op zijn fries) viert haar 90-ste verjaardag en jullie zullen ongetwijfeld begrijpen dat ik daar wil zijn... Wens jullie een hele fijne wandeling in die prachtige omgeving. En wees voorzichtig in de klimboom bij de zandvlakte |
alvast gefeliciteerd met jou beppe , wens jullie een hele fijne dag toe .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 00:47
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik klaag niet over het weer hoor. En idd. Rotterdam is verder... |
Huh Suus heb je niet gezien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 00:49
|
|
|
LISA610 schreef: | Sorry lieve mensen, maar t gaat mij niet lukken.. Mijn beppe (= oma op zijn fries) viert haar 90-ste verjaardag en jullie zullen ongetwijfeld begrijpen dat ik daar wil zijn... Wens jullie een hele fijne wandeling in die prachtige omgeving. En wees voorzichtig in de klimboom bij de zandvlakte |
Hee Lisa van harte gefeliciteerd met je oma
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 01:04
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Op velerlei verzoek:
Zaterdag 19 maart om 14:00 een voorjaarswandeling in Bakkeveen. We verzamelen ons bij Bospaviljoen "De Dwaler" Mjûmsterwei 16c 9243 SK Bakkeveen Dit is het adres!
En om 16:00 gezellig wat drinken. Wie gaat er mee? |
gaat het nog wel door chat ??? of maak je er een andere datum van ??er zijn wel weinig mensen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 01:07
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | gaat het nog wel door chat ??? of maak je er een andere datum van ??er zijn wel weinig mensen . |
ehh ja voor mij zijn nu even de zaterdagen wat lastig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 01:12
|
|
|
Tige lokwinske mei Beppe, wêz der mar no 't se er noch is.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 01:17
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Tige lokwinske mei Beppe, wêz der mar no 't se er noch is.
Thomas |
wat zeg je thomas graag effe ondertiteling
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENRY817
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 02:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kan mijn Tom Tom het wel vinden Chatuliem???? | Tom Tom dan moet je een echte navi nemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 08:36
|
|
|
Thomas |
Ik ga een poging wagen Trijnie Ik denk dat ie zegt (tegen Lisa): "Gelukwensen voor oma, ga er maar naar toe nu ze er nog is". Kom ik een beetje in de richting Thomas ?
En Lisa, gefeliciteerd met je beppe...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 19 maart 2011, 08:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 08:42
|
|
|
Fijne dag Lisa en geniet ervan nu ze er nog is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 09:13
|
|
|
Voor de wandelaars.......hele fijne middag samen. Ik hoop dat jullie een beetje mooi weer hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 12:35
|
|
|
MARY052 schreef: | Sorry Trijnie!!! Morgenmiddag geeft Bert zijn feestje.........
Geniet ervan met elkaar!
Mary |
Fijne middag Mary , je hebt er mooi weer bij .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 13:10
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik ga een poging wagen Trijnie Ik denk dat ie zegt (tegen Lisa): "Gelukwensen voor oma, ga er maar naar toe nu ze er nog is". Kom ik een beetje in de richting Thomas ?
En Lisa, gefeliciteerd met je beppe... |
Goed van je Suzanne, al kun je er ook in lezen - en ik denk dat de Friezin Lisa dat doet- wees er voor haar. Eigenlijk: beteken op dat moment wat voor haar. Maar je vertaling is heel logisch, je stuit hooguit een beetje op het gegeven dat in het Fries veel gelaagdheid zit. Persoonlijk vind ik dat de charme van deze taal.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 20 maart 2011, 01:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 15:59
|
|
|
Thomas |
Huh?
Oeps lees net de vertaling
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op zaterdag 19 maart 2011, 15:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 18:19
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Huh?
Oeps lees net de vertaling |
Goed gelezen Oeps.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 20:21
|
|
|
Het was bere gezellig , ondanks dat ik weinig zin had na een drukke week , ik zag een mooie tak moest mee maar ja was nog effe lopen , maar dankzij de hulp bij het dragen nu wel in huis bedankt jongens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 20:36
|
|
|
fantastische middag mooi weer en lekker gelopen leuk zo'n klein groepje daarna nog lekker gegeten bij een spontane gastvrouw THXNS
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 22:56
|
|
|
BILLY701 schreef: | fantastische middag mooi weer en lekker gelopen leuk zo'n klein groepje daarna nog lekker gegeten bij een spontane gastvrouw THXNS |
Het was super !!! Verder zeg ik ff niets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 23:26
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Het was super !!! Verder zeg ik ff niets |
Blij dat jullie zo genoten hebben, ik had graag meegegaan maar mijn dochter zou komen/ is gekomen en dat vind ik zo supergezeliig... voor mijn kinderen doe en laat ik alles...nou ja..alles?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 20 maart 2011, 02:11
|
|
|
Thomas |
tanke en doch ik ek!
Anyway, we hebben met de familie een prachtige boottocht gemaakt over de friese wateren in de omgeving van Eernewoude. Deed een hoop jeugdsentiment oplaaien bij ons als kleinkinderen, want wij hebben daar behoorlijk wat uurtjes vertoefd op de woonboot die vroeger aan een eilandje lag in die omgeving. Dus ja, we hebben er allemaal van genoten en beppe nog het allermeest. Eigenlijk was het knap vermoeiend voor haar, maar het was gewoon aan haar te zien dat ze het geweldig vond om al haar kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen op deze manier nog een keer dichtbij en bij elkaar te hebben. Zelfs de achterkleinkinderen vonden het een fantastische middag/avond, waar ze zeker nog over napraten. Dus nee.. ik heb niets gemist aan die wandeling, die komt vast nog wel een keertje. De herinnering aan deze dag zal echter nog heel lang gekoesterd worden door mij en de rest van mijn familie. Lieve mensen, bedankt voor jullie lieve felicitaties... want ja .. 90 jaar is toch al een hele leeftijd he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 00:41
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | Het was bere gezellig , ondanks dat ik weinig zin had na een drukke week , ik zag een mooie tak moest mee maar ja was nog effe lopen , maar dankzij de hulp bij het dragen nu wel in huis bedankt jongens |
Jij blij met die galante boys.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|