ChristianMatch

Forum

Verlegenheid of niet weten hoe te beginnen
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 13:53

LEONARD480 schreef:

Een correcte manier om de Chat te beginnen Hannah en wat is verplicht he.... je kunt nooit iemand de volle aandacht geven als er meerdere zijn.

Laat ik daar nou net zo'n hekel aan hebben,een nummertje zijn Boze smiley
Ik ben geen koninginnetje maar ook geen nummertje op een wachtlijst,deze mevrouw wenst niet plaats te nemen op de reservebank Knipoog smiley Zo behandel ik ook een ander niet.............(ik bedoel alleen op het datingfront he,niet bij vriendschappen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 13:56

LEANNE226 schreef:
Ik ben geen koninginnetje maar ook geen nummertje op een wachtlijst,deze mevrouw wenst niet plaats te nemen op de reservebank Knipoog smiley Zo behandel ik ook een ander niet.............(ik bedoel alleen op het datingfront he,niet bij vriendschappen)

he drentse omaatje dacht dat je al van de datingfront af was Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 14:00

DANIEL777 schreef:
he drentse omaatje dacht dat je al van de datingfront af was Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley Knipoog smiley

Yep,ik "date" nu dagelijks Daantje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 14:02

ARJAN024 schreef:
Zo makkelijk is het ook weer niet. Wat de verlegenheid ook versterkt is dat ik 3 keer een 'blauwtje' heb opgelopen.

De reden dat het over was is niet dat ik niet eerlijk was. Ik heb me laten zien zoals ik was.
Deze situatie versterkt wel dat ik extra verlegen ben.

Verlegenheid kan een mens ook sieren Arjan, denk daar maar over na.
Vroeger had ik daar ook wat last hoor en vele met mij....toch ervaar je later dat je daarover heen kan groeien. Het is een groeiproces en m.n. dat verlegenheid is iets wat diep van binnen zit. Als je een relatie heb gehad merk je dat een ander heel anders tegen jou aan kijkt, dan je ooit zo vermoeden en besef je iets van ok ben best leuk en dat geeft vertrouwen en een bevestiging waar je naar op zoek bent. Er is er altijd wel een persoon die je meer dan leuk vind...denk daar maar aan en krijg controle over jezelf.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 14:12

LEANNE226 schreef:

Hé Leanne, volgens mij had Leonard t over chatten en niet over daten hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 14:15

LISA610 schreef:
Hé Leanne, volgens mij had Leonard t over chatten en niet over daten hoor Knipoog smiley

Voor het daten komt het chatten toch?
Noorderlingen hebben altijd gelijk dus we vechten er maar niet om he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 14:17

LISA610 schreef:

haha ze willen nu allemaal trouwen
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 14:27

LEONARD480 schreef:
haha ze willen nu allemaal trouwen
Smiley met dichtgeplakte mond

Wie gaat er trouwen??? Clown smiley

Laatst aangepast door
MAR907
op zondag 20 februari 2011, 00:03
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN024

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 22:37

LEONARD480 schreef:

Een correcte manier om de Chat te beginnen Hannah en wat is verplicht he.... je kunt nooit iemand de volle aandacht geven als er meerdere zijn.

Lekker handig. Er zeer weinig dames waar ik mijn aandacht op kan vestigen
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 08:38

ARJAN024 schreef:
hoi arjan 187 vrouwen tussen de 18 en 24 lijkt me anders nog zo weinig niet Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 10:32

ARJAN024 schreef:

187 nou nou Arjan wat wil je nog meer ....keuze genoeg Knipoog smiley

Weet je ga eens een uitje doen via CM ...kom je vast iemand spontaan tegen
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 20:36

MAR907 schreef:

Het gaat voorjaar worden Mar dus komen de vlinders weer terug
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 20:49

LEONARD480 schreef:
Het gaat voorjaar worden Mar dus komen de vlinders weer terug

Haha het voorjaar is voor mij al begonnen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 20:52

MAR907 schreef:

Had ik al door bij Chatuliem z'n wandeling Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 13:00

LEANNE226 schreef:
Voor het daten komt het chatten toch?
Noorderlingen hebben altijd gelijk dus we vechten er maar niet om he Knipoog smiley

ha ha ha .. hoeft ook niet, want we zijn het eens.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 13:01

MAR907 schreef:

Geen idee.. maar eeeeeh... we krijgen vast wel een uitnodiging voor t feestje toch Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 14:24

LISA610 schreef:
Geen idee.. maar eeeeeh... we krijgen vast wel een uitnodiging voor t feestje toch Clown smiley

Denk het ook ...op de voorste rij Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 23:45

MAR907 schreef:

hola leuk nieuws is dat Mar,
hoop dat ik je heel veel geluk mag toewensen
en laat de vlindertjes maar doen Knipoog smiley

hoop nog meer dat je iemand mocht ontmoeten die God echt voor jou op je pad gebracht heeft!
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 11:12

MARYLIEN613 schreef:
hola leuk nieuws is dat Mar,
hoop dat ik je heel veel geluk mag toewensen
en laat de vlindertjes maar doen Knipoog smiley

hoop nog meer dat je iemand mocht ontmoeten die God echt voor jou op je pad gebracht heeft!

Wat is er met Mar ...heb ik iets gemist ????
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 12:41

LEONARD480 schreef:

MAR907 schreef:
Haha het voorjaar is voor mij al begonnen

dus dacht ik dat hij vlinders voelde Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 13:07

LEONARD480 schreef:

Oef, streef jij er naar om alle nieuwtjes op CM te weten? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Daar heb je een dagtaak aan zeg. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 13:22

MARIJAN072 schreef:
Oef, streef jij er naar om alle nieuwtjes op CM te weten? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Daar heb je een dagtaak aan zeg. Lachende smiley

Maar nu weer on-topic.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 17:21

ARJAN024 schreef:
Wie heeft er wel eens last van dat hij/zij te verlegen is om te mailen? Een knipoog wordt vaak minder of niet gewewadeerd.

Ik heb zelf ook last van. Omdat een knipoog minder wordt gewadeerd, dan is het wel erg lastig om te beginnen. Ik stuur zelf niet zo makkelijk een eerste mail. Op dat gebied ben ik te verlegen. Komt ook doordat de kans bestaad van een afgang.

Komt dit vaker voor? Hoe pakken jullie dat op?

In het kader van back on topic dan maar:
Ik heb zelf ook niet veel met die knipoog-mailtjes van wildvreemden. Zeker niet als het daar dan bij blijft. Wat flirten middels een knipoog betreft. Waarom zou je op die manier flirten met iemand waar je alleen het profiel maar van hebt gelezen. Ik kan me voorstellen dat het profiel je aanspreekt, maar laat dan gewoon je interesse blijken door eerst eens een e-mail te sturen. Persoonlijk heb ik dat liever dan wanneer iemand meteen begint te chatten, zeker als diegene er dan ook nog vanuit gaat dat hij meteen een heel verhaal af kan steken zonder er bij stil te staan dat ik daar op dat moment misschien wel even niet op zit te wachten. Als je wel spontaan begint te chatten, vraag dan in ieder geval eerst even of het gelegen komt.

Wat het overwinnen van verlegenheid betreft: bedenk dat die ander jou niet kent en jou ook niet kan zien. Dus wat maakt het eigenlijk uit. Stel gewoon een vraag over iets wat je van diegene zou willen weten en met een beetje mazzel is diegene in ieder geval zo netjes om jou mail te beantwoorden... Knipoog smiley. Zo niet, dan weet je ook genoeg. En laat je dan niet meteen uit het veld slaan, maar ga gewoon lekker door met het mailen van personen waarvan het profiel jou aanspreekt. Met andere woorden: gewoon doen, onder het mom van "wie niet waagt.... ". Je hebt niets te verliezen, hooguit wat te winnen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 22:18

LISA610 schreef:
In het kader van back on topic dan maar:
Ik heb zelf ook niet veel met die knipoog-mailtjes van wildvreemden. Zeker niet als het daar dan bij blijft. Wat flirten middels een knipoog betreft. Waarom zou je op die manier flirten met iemand waar je alleen het profiel maar van hebt gelezen. Ik kan me voorstellen dat het profiel je aanspreekt, maar laat dan gewoon je interesse blijken door eerst eens een e-mail te sturen. Persoonlijk heb ik dat liever dan wanneer iemand meteen begint te chatten, zeker als diegene er dan ook nog vanuit gaat dat hij meteen een heel verhaal af kan steken zonder er bij stil te staan dat ik daar op dat moment misschien wel even niet op zit te wachten. Als je wel spontaan begint te chatten, vraag dan in ieder geval eerst even of het gelegen komt.

Wat het overwinnen van verlegenheid betreft: bedenk dat die ander jou niet kent en jou ook niet kan zien. Dus wat maakt het eigenlijk uit. Stel gewoon een vraag over iets wat je van diegene zou willen weten en met een beetje mazzel is diegene in ieder geval zo netjes om jou mail te beantwoorden... Knipoog smiley. Zo niet, dan weet je ook genoeg. En laat je dan niet meteen uit het veld slaan, maar ga gewoon lekker door met het mailen van personen waarvan het profiel jou aanspreekt. Met andere woorden: gewoon doen, onder het mom van "wie niet waagt.... ". Je hebt niets te verliezen, hooguit wat te winnen.

Ooit begonnen als een serieus onderwerp en we dwalen soms wat af...gelet op het feit dat verlegenheid vaak zwaar onderschat wordt wil ik me hieraan toch een bijdrage leveren.
Er was eens een leuk meisje die een jongen aantrekkelijk genoeg vond om te kunnen verkeren en dus vertelde zij aan direct betrokkene dit merkwaardig verschijnsel van het hevig verliefd zijn. Zij op hun beurt wilde best koppelen maar ja hoe doe je zoiets en dus stoute schoenen en de jongen in kwestie vertellen van joh dat meisje is behoorlijk gecharmeerd van je en ja daar komt het punt die jongen voelde wel wat voor dat meisje en dacht regel een bosje bloemen met de valentijn...beetje halve anonieme sfeer natuurlijk enz. enz. ....maar daar komt het doordat zij niet met vreemde om durfde gaan ging de hele pijl en boog actie verloren en dus gedoemd te mislukken...Nu jaren later is zij nog steeds alleen en dacht ze aan dat goede leuke moment van verliefd zijn en niet weten hoe te beginnen ....en daarom wordt dit soort verlegenheid zwaar onderschat en de omgeving kan roepen totdat je een ons weegt het helpt allemaal voor geen meter.

Daardoor is het belangrijk om te herkennen en te helpen eventueel om van die verlegenheid stukje bij stukje af te komen
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 22:42

MARIO216 schreef:
Maar nu weer on-topic.

Niet zo streng doen, Mario. Twijfelende smiley Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 22:58

MARIJAN072 schreef:
Niet zo streng doen, Mario. Twijfelende smiley Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley

Of je solliciteerd naar een slotje Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 16:38

MARIO216 schreef:
Of je solliciteerd naar een slotje Smiley met dichtgeplakte mond

Huh ...een slotje op de verlegenheid Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 18:37

LEONARD480 schreef:
Ooit begonnen als een serieus onderwerp en we dwalen soms wat af...gelet op het feit dat verlegenheid vaak zwaar onderschat wordt wil ik me hieraan toch een bijdrage leveren.
Er was eens een leuk meisje die een jongen aantrekkelijk genoeg vond om te kunnen verkeren en dus vertelde zij aan direct betrokkene dit merkwaardig verschijnsel van het hevig verliefd zijn. Zij op hun beurt wilde best koppelen maar ja hoe doe je zoiets en dus stoute schoenen en de jongen in kwestie vertellen van joh dat meisje is behoorlijk gecharmeerd van je en ja daar komt het punt die jongen voelde wel wat voor dat meisje en dacht regel een bosje bloemen met de valentijn...beetje halve anonieme sfeer natuurlijk enz. enz. ....maar daar komt het doordat zij niet met vreemde om durfde gaan ging de hele pijl en boog actie verloren en dus gedoemd te mislukken...Nu jaren later is zij nog steeds alleen en dacht ze aan dat goede leuke moment van verliefd zijn en niet weten hoe te beginnen ....en daarom wordt dit soort verlegenheid zwaar onderschat en de omgeving kan roepen totdat je een ons weegt het helpt allemaal voor geen meter.

Daardoor is het belangrijk om te herkennen en te helpen eventueel om van die verlegenheid stukje bij stukje af te komen

Ach weet je.. een beetje verlegenheid heeft ook zijn charmes wel hoor Knipoog smiley . En volgens mij kun je beter iemand tegen komen die in t begin verlegen is dan iemand die meteen heel opdringerig is. Per slot van rekening neemt verlegenheid in de regel af naarmat je vertrouwder wordt met elkaar. Het blijft alleen wel lastig om die eerste stap te zetten voor verlegen mensen: dat eerste mailtje sturen, dat eerste chat gesprek beginnen, dat eerste telefoontje plegen, die eerste date afspreken.. Tja dat zal inderdaad lastig zijn voor een verlegen man, zeker omdat vrouwen het vaak wel leuk vinden als zij het initiatief nemen of als juist ook die vrouw verlegen is.. Juist daarom zei ik: gewoon doen, gewoon blijven proberen. Die eerste stap zetten is een keus die je zelf al dan niet kunt maken.. En als je die stap zet, kun je er meer bij winnen dan verliezen juist omdat je zo jezelf de kans gunt om iemand te leren kennen met wie je zo vertrouwd wordt dat je verlegenheid afneemt. Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EGGIE989

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 19:07

HENRIETTE365 schreef:
He Arjen,

Je schrijft dat je een knipoog zo vrijblijvend vindt. Maar dat is juist het ideale van een knipoog. De vrijblijvendheid. Ik denk juist bedoeld voor verlegen personen. Verlegen lachende smiley Vrijblijvend kun je iemand laten merken dat je zijn/haar profiel leuk vind. Is dit wederzijds dan mailt de ander je. Is het niet wederzijds dan gewoon niks. Ik ervaar een mail soms eerder als opdringerig.
Zeker als het een inhoud heeft van: Ik wil met je mailen! Dan denk ik; ja duh, ik niet met jou hoor. Nouja iedereen is weer anders en ervaart het anders misschien. Wees gewoon jezelf! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Dat knipogen of mailen blijft persoonlijk.... ik word enorm simpel van knipogen en zeker als ze geen foto hebben en een amper ingevuld profiel.
Ik kan al weinig met foto's en profielen maar dan al helemaal niet.

Als je vind dat iemand met je wilt mailen opdringerig is... misschien tijd om gewoon uitjes te bezoeken voor singles ipv op een datingsite te zitten?
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 12:29

EGGIE989 schreef:
Dat knipogen of mailen blijft persoonlijk.... ik word enorm simpel van knipogen en zeker als ze geen foto hebben en een amper ingevuld profiel.
Ik kan al weinig met foto's en profielen maar dan al helemaal niet.

Als je vind dat iemand met je wilt mailen opdringerig is... misschien tijd om gewoon uitjes te bezoeken voor singles ipv op een datingsite te zitten?

Ach Eggie als er vrouwen knipogen is het dat ze je leuk vinden toch
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3