Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 16:34
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Hoezo daten?
Gewoon lekker gaan picknicken, en dan kom je er na een half jaar (en meerdere uitjes) ineens achter: tje, die vent is echt leuk
Met andere woorden, ben je geen held in daten, dan kunnen allerlei spontaan geplande uitjes twee mensen zonder ook maar 1 officiele lincscore toch samen brengen. Dus eigenlijk een "normale" ontmoeting via een dating site.
Geweldig, | Picknicken is leuk, picknicken en daten nog leuker. Pickinicken, daten en kinderen gaan niet samen. Picknicken, daten, kinderen en buitenstaanders: onverantwoord..
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 8 februari 2011, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 16:44
|
|
|
MARC212 schreef: | Je moet vooral genieten van zo'n date want je date met iemand waarvoor je belangstelling hebt. Je vindt haar/hem leuk. Dat beeld hoop je bevestigd te krijgen op een eerste date. Een beetje zenuwen is normaal en dan gewoon jezelf zijn. Anders wordt het zo vermoeiend. |
De één is daar wat 'makkelijker' in dan de ander. En de mate van zenuwen hangt denk ik ook af van hoeveel je contact hebt gehad vóór de date?
en ben ook nog vrouw, dus minder rationeel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 16:47
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Picknicken is leuk, picknicken en daten nog leuker. Pickinicken, daten en kinderen gaat niet samen. Picknicken, daten, kinderen en buitenstaanders, die niemand kent, onverantwoord.. |
buitenstaanders chat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 16:49
|
|
|
Wat je ook kunt doen is af spreken om ergens te gaan eten, dan de tijd vergeten zodat je een uur later komt. Of het wordt niks meer of het ijs is gebroken. zo ben ik aan mijn relatie gekomen hihihi.
Majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 17:05
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | buitenstaanders chat? | Bij de laatste wandeling was er iemand, die al van de site af was, en uiteindelijk bleek door zijn gedrag dat hij niet voor niets geband was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 17:18
|
|
|
Zorgen dat de eerste date en/of ontmoeting niet perfect is..... Anders valt het daarna tegen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 17:45
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | buitenstaanders chat? |
als ik me goed herinner, marieke, gingen jij en tessybear en ik met de kinderen naar de heide; en zijn er steeds meer "buitenstaanders" bij aangesloten, zodat we nu op een groep zitten met marieke, hannah, en 58 buitenstaanders
ik moet zeggen dat ik buitenstaanders best leuke mensen vind, zo nu en dan, en jij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 18:09
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als ik me goed herinner, marieke, gingen jij en tessybear en ik met de kinderen naar de heide; en zijn er steeds meer "buitenstaanders" bij aangesloten, zodat we nu op een groep zitten met marieke, hannah, en 58 buitenstaanders
ik moet zeggen dat ik buitenstaanders best leuke mensen vind, zo nu en dan, en jij? |
ik kan niet anders dan het met je eens zijn Han!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 19:26
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Picknicken is leuk, picknicken en daten nog leuker. Pickinicken, daten en kinderen gaan niet samen. Picknicken, daten, kinderen en buitenstaanders: onverantwoord.. |
Picknicken is leuk, Met een groep mensen samen picknicken is leuk, kinderen zijn leuk, met een gezellige groep samen met kinderen picknicken is fantastisch.
Daten is misschien ook wel leuk hoor, maar daar heeft hier niemand het over, tja het kan dat je TOEVALLIG iemand bij een picknick (of bij de supermarkt, of tijdens een etentje, of tijdens de voetbalwedstrijd van je kind) ontmoet die je leuk vindt.
Dit alles heeft dus NIETS te maken met daten met kinderen.
Chat, je maakt me met bovenstaande zin echt ONTZETTEND boos, kwaad gewoon, hoe durf jij mensen die met hun kinderen gezellig gaan picknicken onverantwoordt te noemen.
Tjonge wat kun jij mensen diep beledigen alleen omdat ze een andere mening hebben dan jij zeg.
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op dinsdag 8 februari 2011, 19:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 19:44
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Picknicken is leuk, Met een groep mensen samen picknicken is leuk, kinderen zijn leuk, met een gezellige groep samen met kinderen picknicken is fantastisch.
Daten is misschien ook wel leuk hoor, maar daar heeft hier niemand het over, tja het kan dat je TOEVALLIG iemand bij een picknick (of bij de supermarkt, of tijdens een etentje, of tijdens de voetbalwedstrijd van je kind) ontmoet die je leuk vindt.
Dit alles heeft dus NIETS te maken met daten met kinderen.
Chat, je maakt me met bovenstaande zin echt ONTZETTEND boos, kwaad gewoon, hoe durf jij mensen die met hun kinderen gezellig gaan picknicken onverantwoordt te noemen.
Tjonge wat kun jij mensen diep beledigen alleen omdat ze een andere mening hebben dan jij zeg. |
Ik weet niet of je wel goed leest, maar de meeste uitingen over de picknick gaan over daten....leuke mannen of vrouwen ontmoeten om te kijken of je daar iets mee kunt beginnen. Zelfs in dit topic wordt daarop gehint, sterker nog, jij doet er zelf aan mee. Dat ik daaruit concludeer dat de meeste mensen deze activiteit als een verkapte date zien, lijkt me logisch toe. Niemand heeft me nog kunnen overtuigen van het tegendeel. En eerlijk gezegd vind ik het geen aantrekkelijk idee om daar tussen allerlei mensen te zitten, die alleen nog maar met hun hormonen kunnen denken.
Het doel was immers, een gezellig middagje voor moeders/vaders met kinderen. De indruk die ik krijg van al die uitlatingen hier op het forum, is dat het doel voor de meesten is, om op de picknick te kijken met wie je evt. gaat daten.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 8 februari 2011, 19:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 19:56
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik weet niet of je wel goed leest, maar de meeste uitingen over de picknick gaan over daten....leuke mannen of vrouwen ontmoeten om te kijken of je daar iets mee kunt beginnen. Zelfs in dit topic wordt daarop gehint, sterker nog, jij doet er zelf aan mee. Dat ik daaruit concludeer dat de meeste mensen deze activiteit als een verkapte date zien, lijkt me logisch toe. Niemand heeft me nog kunnen overtuigen van het tegendeel. En eerlijk gezegd vind ik het geen aantrekkelijk idee om daar tussen allerlei mensen te zitten, die alleen nog maar met hun hormonen kunnen denken.
Het doel was immers, een gezellig middagje voor moeders/vaders met kinderen. De indruk die ik krijg van al die uitlatingen hier op het forum, is dat het doel voor de meesten is, om op de picknick te kijken met wie je evt. gaat daten. |
De enige die hier niet goed leest heet geloof ik Chat. Ik schrijf juist dat ik NIET mee doe aan daten op een picknick. Tijdens de picknick waarop ik Henduk voor het eerst heb ontmoet heb ik vooral met Leanne en Marianne338 en Grace zitten praten. Het was gewoon heel gezellig niets meer en niets minder.
Misschien zou je er eens rekening mee kunnen houden dat een andere mening niet altijd slecht of zo is, en zou je er eens mee op kunnen houden om mensen met een andere mening te veroordelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:18
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik weet niet of je wel goed leest, maar de meeste uitingen over de picknick gaan over daten....leuke mannen of vrouwen ontmoeten om te kijken of je daar iets mee kunt beginnen. Zelfs in dit topic wordt daarop gehint, sterker nog, jij doet er zelf aan mee. Dat ik daaruit concludeer dat de meeste mensen deze activiteit als een verkapte date zien, lijkt me logisch toe. Niemand heeft me nog kunnen overtuigen van het tegendeel. En eerlijk gezegd vind ik het geen aantrekkelijk idee om daar tussen allerlei mensen te zitten, die alleen nog maar met hun hormonen kunnen denken.
Het doel was immers, een gezellig middagje voor moeders/vaders met kinderen. De indruk die ik krijg van al die uitlatingen hier op het forum, is dat het doel voor de meesten is, om op de picknick te kijken met wie je evt. gaat daten. |
Ben ik ook volsterkt mee eens. had ook niet vewacht dat een picknick met kinderen zo anders uit zou lopen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:28
|
|
|
MAR907 schreef: | Ben ik ook volsterkt mee eens. had ook niet vewacht dat een picknick met kinderen zo anders uit zou lopen.... |
misschien eerst eens een keer komen op zo'n picknick en dan oordelen?
en nu weer ontopic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:30
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | misschien eerst eens een keer komen op zo'n picknick en dan oordelen?
en nu weer ontopic |
Was ik al geweest, waar jij ook bij was volgens mij...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 8 februari 2011, 20:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:25
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Hoezo daten?Gewoon lekker gaan picknicken, en dan kom je er na een half jaar (en meerdere uitjes) ineens achter: tje, die vent is echt leuk Met andere woorden, ben je geen held in daten, dan kunnen allerlei spontaan geplande uitjes twee mensen zonder ook maar 1 officiele lincscore toch samen brengen. Dus eigenlijk een "normale" ontmoeting via een dating site.Geweldig, |
MARIANNE129 schreef: | De enige die hier niet goed leest heet geloof ik Chat. Ik schrijf juist dat ik NIET mee doe aan daten op een picknick. Tijdens de picknick waarop ik Henduk voor het eerst heb ontmoet heb ik vooral met Leanne en Marianne338 en Grace zitten praten. Het was gewoon heel gezellig niets meer en niets minder.
Misschien zou je er eens rekening mee kunnen houden dat een andere mening niet altijd slecht of zo is, en zou je er eens mee op kunnen houden om mensen met een andere mening te veroordelen. |
Hoi Marianne,
De zin die ik vetgedrukt heb, is wel een zin uit jouw mond. Toen ik die las dacht ik, dat is nou precies waar Chatuliem bijv. zich aan stoort, dat dit in het bijzijn van kinderen gebeurt. Begrijp me goed, ik stoor me er niet aan, want ik geloof dat we volwassen genoeg zijn om ons aan bepaalde regels te houden... niet flirten, geen alcohol, al was het alleen maar omdat het in het bijzijn van kinderen is. Maar gezien jouw reactie hier kan ik me Chatuliem's reaktie wel voorstellen, al ben ik het niet met hem eens.
Dus let een beetje op je woorden het lijkt nu net of het een alternatief is voor daten en ik denk niet dat je het daarmee kunt vergelijken. Het is natuurlijk wel een gelegenheid om de ander nader te leren kennen en dat in de vriendschappelijke sfeer, ik vermoed dat je het ook zo bedoelde, maar ik vond het er een beetje ongelukkig uitkomen. picknicken is niet hetzelfde als daten, is mensen leren kennen denk ik, en als je ze al kent leuk om weer eens te ontmoeten.
Dat je daarná misschien denkt... die vent is wel errrrg leuk... dat kan natuurlijk, die ruimte is er dan ná de picknick...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 8 februari 2011, 21:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:39
|
|
|
in het verleden hebben er meerder leden al eens een bijeenkomst geregeld. ook ik in belgie een paar keer. bij inka, bij pieter bij.... er zijn naar mijn weten zelfs altijd kinderen bij geweest. Bedoeling is steeds om eens ongeremd gezellig tijd samen door te brengen. niet persé onder de noemer "daten" Het kan zijn dat je er iemand leuk vind, maar je gaat op de eerste plaats om elkaar te ontmoeten, omdat je toch velen leert kennen bijvoorbeeld in de chatroom. de ene ken je al, de andere niet. Als er iemand vreemd is kan het even goed zijn omdat die persoon zelden of niet in de chatroom komt. ik heb zelfs ooit niet gelovige vrienden van me uitgenodigd bij een weekendje CM. Juist om hen wat door te geven, wat we hier in belgie niet kennen... Kortom, wat ik gewoon wou zeggen... maak van een gewone picknick toch zo geen zwaar geladen topic. het kan alleen maar meevallen als ieder er met een positief gevoel al naar uitkijkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:08
|
|
|
XABIA794 schreef: | in het verleden hebben er meerder leden al eens een bijeenkomst geregeld. ook ik in belgie een paar keer. bij inka, bij pieter bij.... er zijn naar mijn weten zelfs altijd kinderen bij geweest. Bedoeling is steeds om eens ongeremd gezellig tijd samen door te brengen. niet persé onder de noemer "daten" Het kan zijn dat je er iemand leuk vind, maar je gaat op de eerste plaats om elkaar te ontmoeten, omdat je toch velen leert kennen bijvoorbeeld in de chatroom. de ene ken je al, de andere niet. Als er iemand vreemd is kan het even goed zijn omdat die persoon zelden of niet in de chatroom komt. ik heb zelfs ooit niet gelovige vrienden van me uitgenodigd bij een weekendje CM. Juist om hen wat door te geven, wat we hier in belgie niet kennen... Kortom, wat ik gewoon wou zeggen... maak van een gewone picknick toch zo geen zwaar geladen topic. het kan alleen maar meevallen als ieder er met een positief gevoel al naar uitkijkt |
Weet je dat er nooit mensen verliefd worden in zo'n chatroom en dat bij een ontmoeting de eerste 30 seconden het allerbelangrijkste is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:19
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Weet je dat er nooit mensen verliefd worden in zo'n chatroom en dat bij een ontmoeting de eerste 30 seconden het allerbelangrijkste is... |
en dat kan zelfs even goed bij een bushalte gebeuren hoorde ik dit weekend van de gastspreker die zo zijn vrouw had leren kennen en nu al 45 jaar samen met 7 kinderen en 19 kleinkinderen... moraal van het verhaal... men moet daar allemaal niet zo bij nadenken hoe men mensen ontmoet en welke voorwaarden daar aan moeten vasthangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:57
|
|
|
XABIA794 schreef: | en dat kan zelfs even goed bij een bushalte gebeuren hoorde ik dit weekend van de gastspreker die zo zijn vrouw had leren kennen en nu al 45 jaar samen met 7 kinderen en 19 kleinkinderen... moraal van het verhaal... men moet daar allemaal niet zo bij nadenken hoe men mensen ontmoet en welke voorwaarden daar aan moeten vasthangen |
Ja bij mij vliegen de vlinders dan in mijn buik en bij jou???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:06
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Hoi Marianne,
De zin die ik vetgedrukt heb, is wel een zin uit jouw mond. Toen ik die las dacht ik, dat is nou precies waar Chatuliem bijv. zich aan stoort, dat dit in het bijzijn van kinderen gebeurt. Begrijp me goed, ik stoor me er niet aan, want ik geloof dat we volwassen genoeg zijn om ons aan bepaalde regels te houden... niet flirten, geen alcohol, al was het alleen maar omdat het in het bijzijn van kinderen is. Maar gezien jouw reactie hier kan ik me Chatuliem's reaktie wel voorstellen, al ben ik het niet met hem eens.
Dus let een beetje op je woorden het lijkt nu net of het een alternatief is voor daten en ik denk niet dat je het daarmee kunt vergelijken. Het is natuurlijk wel een gelegenheid om de ander nader te leren kennen en dat in de vriendschappelijke sfeer, ik vermoed dat je het ook zo bedoelde, maar ik vond het er een beetje ongelukkig uitkomen. picknicken is niet hetzelfde als daten, is mensen leren kennen denk ik, en als je ze al kent leuk om weer eens te ontmoeten.
Dat je daarná misschien denkt... die vent is wel errrrg leuk... dat kan natuurlijk, die ruimte is er dan ná de picknick... |
Wat er tijdens die picknick is gebeurd heb ik juist zo willen duidelijk maken. Als ik Henduk toevallig was tegen gekomen op het voetbalveld was waarschijnlijk hetzelfde gebeurd: Goh, leuke vent, niet meer en niet minder. Dat wij nu wel een koppel zijn heeft dus niets te maken gehad met de picknick, maar eigenlijk met gewoon een aantal ontmoetingen bij verschillende uitjes.
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op dinsdag 8 februari 2011, 23:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:10
|
|
|
MAR907 schreef: | Was ik al geweest, waar jij ook bij was volgens mij... |
Ik kan me inderdaad vaag herinneren dat ik jou op de eerste picknick heb gezien samen met Arianne (naam misschien niet helemaal correct maar ook lid van cm in die tijd).
Ik weet alleen niet zeker of jullie je nog veel anderen zullen kunnen herinneren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:48
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Wat er tijdens die picknick is gebeurd heb ik juist zo willen duidelijk maken. Als ik Henduk toevallig was tegen gekomen op het voetbalveld was waarschijnlijk hetzelfde gebeurd: Goh, leuke vent, niet meer en niet minder. Dat wij nu wel een koppel zijn heeft dus niets te maken gehad met de picknick, maar eigenlijk met gewoon een aantal ontmoetingen bij verschillende uitjes. | Dit topic gaat over de eerste date, jij legt meteen de link naar de picknick. Anderen ook trouwens, en dan beschuldig je mij, dat ik dat concludeer? Uiteraard heb ik een mening, en die is bij veel mensen bekend. Maar doe maar wat je goeddunkt, maar loop niet te beweren dat mijn conclusies uit de bijdragen onjuist zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 00:14
|
|
|
Ik was nooit bij die picknick....ik sla dat deel van dit topic maar ff over dus. Wil je een goeie tip, chat??? Komtie.: Als zij kinderen heeft, begin daarmee dan.........vraag hoe ze heten, hoe oud ze zijn, en hoe leuk natuurlijk. Daarna zeg je: "goh wat knap dat je die kids alleen opvoedt zeg" Vervolgens spreek je je onvoorwaardelijke liefde voor kinderen uit. Je biedt haar nog een kopje koffie, of wat dan ook aan, shuift haar stoel even aan als ze terug komt van het toilet, en vergeet vooral niet te zeggen dat ze een mooie uitstraling heeft. (daarmee ontloop je mooi de uitsprak over haar uiterlijk)
Chat, probeer het eens, ennuh, als het niet werkte, dan heb ik nog wel wat meer tips.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 02:54
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit topic gaat over de eerste date, jij legt meteen de link naar de picknick. Anderen ook trouwens, en dan beschuldig je mij, dat ik dat concludeer? Uiteraard heb ik een mening, en die is bij veel mensen bekend. Maar doe maar wat je goeddunkt, maar loop niet te beweren dat mijn conclusies uit de bijdragen onjuist zijn. |
chat hou nou is op met oordelen .dat kan ik ook dan vind je het niet zo leuk meer hier.zal me verder ff stil houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De eerste date is vaak het moeilijkst is mijn ervaring. Wie heeft er nog leuke tips om te zorgen, dat je goed voorbereid de date tegemoet kan zien?
Zelf heb ik gehoord een aantal standaardzinnen in je hoofd te hebben die het altijd goed doen. Misschien weten jullie ook wel van die leuke zinnen?
De zin die altijd goed werkt is: "jij hebt die foto niet nodig, in het echt ben je veel mooier..." Heeft er nog iemand andere zinnen of andere tips, ga je gang, kunnen we van elkaar leren.... |
Je kunt mijn vriendin wel vragen hoe ze dat deed, dat is haar eerste date toen ze mij ontmoet na 3 jaar zoeken naar de ware liefde. Nu is zij erg gelukkig met mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 16:35
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Je kunt mijn vriendin wel vragen hoe ze dat deed, dat is haar eerste date toen ze mij ontmoet na 3 jaar zoeken naar de ware liefde. Nu is zij erg gelukkig met mij. |
fffff plagen hoor zij met jou en jij dan ??????? ?????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 17:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit topic gaat over de eerste date, jij legt meteen de link naar de picknick. Anderen ook trouwens, en dan beschuldig je mij, dat ik dat concludeer? Uiteraard heb ik een mening, en die is bij veel mensen bekend. Maar doe maar wat je goeddunkt, maar loop niet te beweren dat mijn conclusies uit de bijdragen onjuist zijn. |
Chat hierin vergis je je toch.
Dit topick gaat over een eerste date, ik schrijf Hoezo Daten? Ik bedoel hiermee dus, ik ga NIET daten, ik ga gewoon leuke dingen doen (zoals de picknick) en wie weet kom ik dan gewoon spontaan iemand tegen waarmee het klikt, zodat ik een vriendschap en wie weet ..... misschien wel meer kan opbouwen.
Gewoon zoals dat "normaal" ook kan gebeuren tussen mensen, maar waar je op een bep. leeftijd gewoon veel minder makkelijk andere nog vrijgezelle mensen ontmoet. Ben je dan (in het groot) aan het daten? Ach ik denk van niet. Hoeveel vriendschappen en wie weet ook relaties ontstaan er op campings met een veld speciaal voor alleengaande ouders? Zijn die dan ook aan het daten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 17:35
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Chat hierin vergis je je toch.
Dit topick gaat over een eerste date, ik schrijf Hoezo Daten? Ik bedoel hiermee dus, ik ga NIET daten, ik ga gewoon leuke dingen doen (zoals de picknick) en wie weet kom ik dan gewoon spontaan iemand tegen waarmee het klikt, zodat ik een vriendschap en wie weet ..... misschien wel meer kan opbouwen.
Gewoon zoals dat "normaal" ook kan gebeuren tussen mensen, maar waar je op een bep. leeftijd gewoon veel minder makkelijk andere nog vrijgezelle mensen ontmoet. Ben je dan (in het groot) aan het daten? Ach ik denk van niet. Hoeveel vriendschappen en wie weet ook relaties ontstaan er op campings met een veld speciaal voor alleengaande ouders? Zijn die dan ook aan het daten? |
Ieder bepaald zijn eigen manier van ontmoetingen ...als het maar spontaan is. Ben er nu wel achter dat je niet moet pushen en als het klikt komt het vanzelf wel. Vriendschappen opbouwen ook via CM kan heel waardevol zijn en laten we maar in het midden of er wel of geen kinderen bij mogen zijn. Als het echte liefde is maakt het allemaal niks uit
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op woensdag 9 februari 2011, 17:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 18:17
|
|
|
HENDUK927 schreef: | chat hou nou is op met oordelen .dat kan ik ook dan vind je het niet zo leuk meer hier.zal me verder ff stil houden. | Er is een verschil tussen oordelen en conclusies trekken. Ik trek alleen maar conclusies aan de hand van uitlatingen hier op het forum, wat ik ervan vind, is ten tweede. Mijn mening is overigens bekend...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 18:32
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Chat hierin vergis je je toch.
Gewoon zoals dat "normaal" ook kan gebeuren tussen mensen, maar waar je op een bep. leeftijd gewoon veel minder makkelijk andere nog vrijgezelle mensen ontmoet. Ben je dan (in het groot) aan het daten? Ach ik denk van niet. Hoeveel vriendschappen en wie weet ook relaties ontstaan er op campings met een veld speciaal voor alleengaande ouders? Zijn die dan ook aan het daten? | Marianne vergis ik mij, of had jij het anders bedoeld dan dat er stond? Toch vind ik het zelf een naar idee dat het onderwerp picknick er op deze manier bij betrokken is. Dan wek je op zn minst een bepaalde indruk, die je niet wilt geven. Dit onderwerp zou moeten gaan om handvaten te krijgen voor een eerste date....
http://www.zeelandnet.nl/video/bekijk/video/8180/toon_hermansvader_gaat_op_stapaudio.html
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 9 februari 2011, 18:35
|
|
Naar boven |
|
|
|
|