Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 17:46
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op dinsdag 31 mei 2011, 00:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 18:22
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | grappig angelique, heb ook mijn meeste vakanties al zo doorgebracht, maar eens een èchte vakantie kan deugd doen he |
Zeker weten marylien...ik kijk er best naar uit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 18:26
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op dinsdag 31 mei 2011, 00:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 18:48
|
|
|
door ervaringen met bittere nasmaak uit het verleden voor mij geen oostblok-vakanties meer. (hoe goedkoop het daar ook mag zijn: met drie man dineren voor 15 €)
mijn idee is om een maandje eerder een week de andere kant op te gaan. met het vliegtuig naar Gran Canaria, of zo. na terugkomst heb ik nog 2 weken maar die zullen wel gevuld worden met schilder/timmeronderhoud aan mijn huis en tuin. tussendoor wellicht nog een Saabmeeting in Frankrijk en een verplicht agendapunt: familiedag
waar je eventueel ook kan kijken voor (goedkope) vakanties is www.alltours.nl. niet te gek duur, heb ik het idee en tot 6 personen per boeking.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 19:01
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | door ervaringen met bittere nasmaak uit het verleden voor mij geen oostblok-vakanties meer. (hoe goedkoop het daar ook mag zijn: met drie man dineren voor 15 €)
mijn idee is om een maandje eerder een week de andere kant op te gaan. met het vliegtuig naar Gran Canaria, of zo. na terugkomst heb ik nog 2 weken maar die zullen wel gevuld worden met schilder/timmeronderhoud aan mijn huis en tuin. tussendoor wellicht nog een Saabmeeting in Frankrijk en een verplicht agendapunt: familiedag
waar je eventueel ook kan kijken voor (goedkope) vakanties is www.alltours.nl. niet te gek duur, heb ik het idee en tot 6 personen per boeking. |
Als je met dat Oostblok, Griekenland bedoelt zit je goed fout. Het is zeer westers georiënteerd, net als Amerika en zeker géén Oostblokland..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 19:08
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | ik weet nog zo vroeg mijn verlof niet.......... en mijn zoon gaat binnenkort buitenshuis wonen......snik snik snik.....ook al ben ik blij dat hij gelukkig is en dat het hem goed gaat hoor..........maar hangt allemaal af van wanneer zijn huisje zal klaar zijn........en ik wil dan niet in het buitenland zijn als hij verhuist!
wie weet wat brengt volgend jaar, dan voel ik mij misschien ook wat meer vertrouwd met jullie hé maar ik wens jullie de komende zomer een heel mooi verlof toe Angy!
en griekenland behoort ook nog steeds tot mijn droomvakantie.....ben er nog niet geweest! |
Ik ben er al zo'n 20 keer geweest marylien...t is mijn tweede vaderland! Heb ook 3 jaar grieks gehad...spreek het een beetje..das wel handig he... En die mensen marylien...whow...zoooo lief!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 19:09
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Als je met dat Oostblok, Griekenland bedoelt zit je goed fout. Het is zeer westers georiënteerd, net als Amerika en zeker géén Oostblokland.. |
Oh griffy...zou zo met je mee willen hoor...maar het team hier kan niet in mei....alleen ik...hihi...maar ik sluit me aan bij de meerderheid he...Je bent welkom Griffy...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 23:36
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Bij enkelen van ons chattertjes is het idee gerezen om met een groepje CM-ers in de maand juni (buiten de schoolvakanties om) een weekje naar Griekenland te gaan. We denken dan aan samen reizen, boeken in hetzelfde appartementencomplex...en verder iedereen zijn vrijheid...of niet....naar ieders keuze. Zijn er nog meer mensen die hiervoor te porren zijn? Roept u maar! Angy |
Griekenland is leuk, al vind ik op dit moment alles wat me aan 'zon' doet denken aantrekkelijk. Ik kan niet mee, want ik ben gebonden aan de schoolvakanties. Ook heb ik al jaren een vaste reisvriendin, dus wie weet wordt het ook Griekenland. En eh....'k durf het bijna niet te zeggen , maar ik zou het dus wel kunnen betalen.
Succes met het organiseren, Angy!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:27
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Griekenland is leuk, al vind ik op dit moment alles wat me aan 'zon' doet denken aantrekkelijk. Ik kan niet mee, want ik ben gebonden aan de schoolvakanties. Ook heb ik al jaren een vaste reisvriendin, dus wie weet wordt het ook Griekenland. En eh....'k durf het bijna niet te zeggen , maar ik zou het dus wel kunnen betalen.
Succes met het organiseren, Angy! |
Dank je wel Marijan, we gaan ons best doen, en ik hoop dat jij er ook van mag genieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:17
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Griekenland is leuk, al vind ik op dit moment alles wat me aan 'zon' doet denken aantrekkelijk. Ik kan niet mee, want ik ben gebonden aan de schoolvakanties. Ook heb ik al jaren een vaste reisvriendin, dus wie weet wordt het ook Griekenland. En eh....'k durf het bijna niet te zeggen , maar ik zou het dus wel kunnen betalen.
Succes met het organiseren, Angy! |
Wij hebben ook nog even serieus overwogen dit jaar naar griekenland te gaan, schitterend land waar ik zeker nog eens naar terug wil gaan. Maar ook al kunnen we het nu betalen, soms is het beter de centjes te bewaren tot ze wel nodig zijn.
Het word dus gewoon weekendje weg in eigen land in het voorjaar en in de zomervakantie klussen op Landgoed 649
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zondag 16 januari 2011, 14:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:31
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:29
|
|
|
GRACE585 schreef: | |
nog een keer even aan wakkeren we zoeken nog steeds mensen die mee willen naar griekenland, kom op mensen alles jullie mee willen geef jullie op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:37
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | ja Gibby...je wist nog lang niet alles van me...maarreh....ben de dochter van de Sjah van Perzie.....en lang niet onbemiddeld |
Ook weer duimzuigerij ????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:45
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 10:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:46
|
|
|
BILLY701 schreef: | Ook weer duimzuigerij ???? |
Alleen kleuters zuigen nog aan/op de duim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:48
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 10:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 20:22
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Alleen kleuters zuigen nog aan/op de duim |
Hoe moeten we dit noemen dan ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 20:24
|
|
|
BILLY701 schreef: | Ook weer duimzuigerij ???? |
maakt jou toch nie meer uit Bil?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 20:26
|
|
|
BILLY701 schreef: | Hoe moeten we dit noemen dan ??? |
letterlijk en figuurlijk duimzuigen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 20:29
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | maakt jou toch nie meer uit Bil? |
Laatst aangepast door
|
BILLY701
|
op zaterdag 29 januari 2011, 20:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 21:27
|
|
|
BILLY701 schreef: | Hoe moeten we dit noemen dan ??? |
Lijkt wel wat op VISSERSLATIJN.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 21:30
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 10:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 20:38
|
|
|
BILLY701 schreef: | Ook weer duimzuigerij ???? | ik denk wel dat het echt waar is. Zij is in Gouda de enige die een kameel in de tuin heeft staan en een parkeerontheffing heeft voor het centrum en af en toe met een vliegend tapijt het luchtruim onveilig maakt. Moet je echt wel kindje van de sjah zijn hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 20:48
|
|
|
WILLEM591 schreef: | ik denk wel dat het echt waar is. Zij is in Gouda de enige die een kameel in de tuin heeft staan en een parkeerontheffing heeft voor het centrum en af en toe met een vliegend tapijt het luchtruim onveilig maakt. Moet je echt wel kindje van de sjah zijn hoor!!! |
zullen we weer even on topic blijven , dank jullie wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 20:55
|
|
|
PIMPERNEL883 schreef: | zullen we weer even on topic blijven , dank jullie wel. |
Niet zulke moeilijke vragen stellen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 20:55
|
|
|
Griekenland hoort niet bij Midden Oosten Dus geen vliegende tapijten. Wel prachtige tempels en arena's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:08
|
|
|
WILLEM591 schreef: | ik denk wel dat het echt waar is. Zij is in Gouda de enige die een kameel in de tuin heeft staan en een parkeerontheffing heeft voor het centrum en af en toe met een vliegend tapijt het luchtruim onveilig maakt. Moet je echt wel kindje van de sjah zijn hoor!!! |
Geniaal Willem...hihi...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:09
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Griekenland hoort niet bij Midden Oosten Dus geen vliegende tapijten. Wel prachtige tempels en arena's |
En inktvissen, die je met wel 8 armen omarmen Herman...wel wat voor jou he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 12:28
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | En inktvissen, die je met wel 8 armen omarmen Herman...wel wat voor jou he! |
Nee dank je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 12:39
|
|
|
Geloof jij in die sprookjes ??
|
|
Naar boven |
|
|