Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 12:21
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Verkijk je er niet op hoor, Visser. Voor de prijs van een tussenwoning op de Veluwe, kun je in Zeeland een villa met een grote tuin (zoals jij hebt, gezien je foto's) krijgen.
Toch is 't prachtig wonen op de Veluwe. |
Helemaal mee eens Marijan........en waar ik woon is zelfs nog water en strand..... En je kan er goed vissen..... Zou Visser weleens op de Veluwe geweest zijn?
Maar ja, ging dit topic eigenlijk niet over Leeuwarden..........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 9 januari 2011, 12:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 12:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Helemaal mee eens Marijan........en waar ik woon is zelfs nog water en strand..... En je kan er goed vissen..... Zou Visser weleens op de Veluwe geweest zijn?
Maar ja, ging dit topic eigenlijk niet over Leeuwarden.......... |
ja, hij is er ooit geweest afgelopen zomer, willemijn; maar duft alleen te komen in gezelschap van twee gebaksdozen vol ZEEUWSE bolussen...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 14:07
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ja, hij is er ooit geweest afgelopen zomer, willemijn; maar duft alleen te komen in gezelschap van twee gebaksdozen vol ZEEUWSE bolussen........... |
Huh......... ooit geweest???????? wel 2 x zelfs . Wat........ Kom er ieder jaar. Heb er zelfs nog familie wonen. Kan het nog sterker vertellen: Mn profielfoto, die is gemaakt op de......veluwe. ( als 't veen bij de veluwe hoort tenminste)
En wat betreft die bolussen.............Bossche bollen zijn véél lekkerder.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 9 januari 2011, 14:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 14:11
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Verkijk je er niet op hoor, Visser. Voor de prijs van een tussenwoning op de Veluwe, kun je in Zeeland een villa met een grote tuin (zoals jij hebt, gezien je foto's) krijgen.
Toch is 't prachtig wonen op de Veluwe. |
Dan blijf ik toch maar zitten waar ik zit. Stel dat ik nu m'n huis verkoop en ik ga naar de veluwe.......heb ik een half huis er voor terug. Nee.....dan maar een beetje in de buurt van België .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 14:59
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 15:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dan blijf ik toch maar zitten waar ik zit. Stel dat ik nu m'n huis verkoop en ik ga naar de veluwe.......heb ik een half huis er voor terug. Nee.....dan maar een beetje in de buurt van België . |
Op de Veluwe zit je ook wel lekker centraal Visser, je kan naar het noorden, het zuiden en zo kan je makkelijk alle CM activiteiten bijwonen...... Maar, Zeeland is ook wel mooi, ik geef het toe......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 16:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Huh......... ooit geweest???????? wel 2 x zelfs . Wat........ Kom er ieder jaar. Heb er zelfs nog familie wonen. Kan het nog sterker vertellen: Mn profielfoto, die is gemaakt op de......veluwe. ( als 't veen bij de veluwe hoort tenminste)
En wat betreft die bolussen.............Bossche bollen zijn véél lekkerder. |
In Friesland is echt geen gebrek aan viswater hoor, en daarnaast een hele plas Waddenzee tussen het vasteland en de rijksdelen overzee, die ook allemaal de moeite waard zijn. Heide is er voor je hutje in het Zuidoosten en voor de huizenprijzen hoef je, behalve in de stadscentra, ook niet weg te blijven. Een bolus is een oorspronkelijk joods product maar lijkt etymologisch verwant aan (suker)bole dus niks aan de hand. En oranjekoek en friese droge worst zouden weliswaar ogenblikkelijk door de Hartstichting verboden worden, maar toch....
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 9 januari 2011, 16:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 16:11
|
|
|
THOMAS968 schreef: | In Friesland is echt geen gebrek aan viswater hoor, en daarnaast een hele plas Waddenzee tussen het vaste;and en de rijksdelen overzee, die ook allemaal de moeite waard zijn. Heide is er voor je hutje in het Zuidoosten en voor de huizenprijzen hoef je behalve in de stadscentra ook niet weg te blijven...
Thomas |
Dan zit ik weer zonder zeeuwse bolussen .
Visser, die fries suikerbrood ook lekker vindt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 16:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dan zit ik weer zonder zeeuwse bolussen .
Visser, die fries suikerbrood ook lekker vindt. |
Lijkt wel of we je weg willen hebben uit Zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 16:37
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Lijkt wel of we je weg willen hebben uit Zeeland |
Willen je toch ook? Maar zeeuwen zijn stug en koppig hé? En zuunig Dus........deze visser blijft lekker zeeuw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 16:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Willen je toch ook? Maar zeeuwen zijn stug en koppig hé? En zuunig Dus........deze visser blijft lekker zeeuw. |
Op mijn werk hebben ze zelfs drie huisjes in Zeeland die je voordelig kan huren.............kan je nagaan......... Ben er ook wel eens geweest, mensen op de Veluwe zijn ook zuunig, maar het was er wel erg leuk.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 16:47
|
|
|
Waarom noemend mensen uit zeeland een zeeuw, waarom geen zeelander. maar goed we dwalen af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 17:01
|
|
|
MARIO216 schreef: | Waarom noemend mensen uit zeeland een zeeuw, waarom geen zeelander. maar goed we dwalen af. |
Je zegt toch ook niet een spreelander, maar spreeuw. Of meelander maar gewoon meeuw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELSKE510
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 22:55
|
|
|
Ben in Leeuwarden geweest en had was erruuuuug leuk. Lekker gewinkeld ook, en inderdaad de klein winkelstraatjes zijn het leukst de c&a en zo heb je hier ook, dat is niet interessant. Echt leuke winkeltjes, maar wel ehhhhh erg prijzig, maar hele mooie spullen. De echte oude binnenstad vind ik het leukst, dat me denken aan de middeleeuwen. Ga er zeker nog een keer heen, maar dan de musea af. Ik vroeg me wel af of er in het Patershuis nog paters wonen, en, waarom de gemeenteraden van die onzalige plannen hebben om de oude pleinen vol te bouwen? Doen ze in Frankrijk en Italie ook niet en dat vinden ze mooi als ze op vakantie gaan, snap het niet van de gemeente raden. Bedankt voor de tips, ik ben er aardig door op weg geholpen.
Elske
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 23:24
|
|
|
las vanavond in de krant: De Kleine Kerkstraat in Leeuwarden is uitgeroepen tot de leukste winkelstraat van Nederland aldus de website nlstreets.nl.
|
|
Naar boven |
|
|