Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:04
|
|
|
[quote=MAR907]
Jullie mogen de baas zijn hoor Mar,als wij er maar geen last van hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:11
|
|
|
[quote=LEANNE226]van mij heb je geen last
Behalve mjn pubers...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 3 januari 2011, 19:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:20
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De eerste actie staat voor vanavond gepland, Met zn allen om acht uur in de chatbox roepen: WIJ ZIJN OK!!! WIJ ZIJN OK!!! |
Mooi begin. Ben benieuwd naar de onderbouwing van deze stelling.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:23
|
|
|
IESJE369 schreef: | Mooi begin. Ben benieuwd naar de onderbouwing van deze stelling. |
Die is er niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:26
|
|
|
IESJE369 schreef: | Mooi begin. Ben benieuwd naar de onderbouwing van deze stelling. | Dat is weer zo'n vrouwelijke reactie he. Praten praten praten...en hoe voel je je dan. Geen geklets, maar actie: WIJ ZIJN OK WIJ ZIJN OK WIJ ZIJN OK!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Deze veralgemenisering is nog niks vergeleken bij wat wij over ons gehoord hebben Marijan. Trouwens, gaan we nog daten. pleaaaassseeeee?? | nou chat ik zou zo zachtjes aan gaan denke dat je een vouw ben. en op manne vald.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:46
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De eerste actie staat voor vanavond gepland, Met zn allen om acht uur in de chatbox roepen: WIJ ZIJN OK!!! WIJ ZIJN OK!!! |
Jij vind je zelf heel wat.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 20:14
|
|
|
Refrein: Je mag er zijn! Wie ik? … Ja jij! Je hoort er helemaal bij! Wie ik? … Ja jij! [split] Had je zeker niet gedacht? Wie ik? … Ja jij! Je hoort er helemaal bij! Wie ik? … Ja jij! Ook al ben je wat verlegen, al lijk je een beetje stug. Ook al heb je vieze handen of je navel op je rug. (refrein) Ook al flap je met je oren of ben je enig kind. Of in een kippenhok geboren of heb je altijd tegenwind. (refrein) Ook al kan je niks onthouden, is je geheugen net een zeef. Ook al heb je rooie haren en staan al je tanden scheef. (refrein) Ook al heb je slechte ogen en een hele dikke bril. Ook al heb je een hond die maar niet luisteren wil. (refrein) © Opwekkingsliederen voor kinderen 180
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 3 januari 2011, 20:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 20:15
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dat is weer zo'n vrouwelijke reactie he. Praten praten praten...en hoe voel je je dan. Geen geklets, maar actie: WIJ ZIJN OK WIJ ZIJN OK WIJ ZIJN OK!!!!! |
Wel nee, joh! Het is hartstikke duidelijk hoe je je voelt.
Toch: mannen zijn Okay
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 20:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het wordt tijd dat de ware man eens op gaat staan. Te vaak en te veel worden we afgeschilderd als mensen die niet deugen, terwijl ik weet dat er veel mannen zijn, die een goed hart hebben. Laten we ons nog de dingen gezeggen over wat andere mannen gedaan hebben? Laten we ons leiden door schuldgevoel, omdat de vrouw nog zo lijdt onder de andere relatie? Of durven we weer eens voor onszelf op te komen? |
Denk beter gewoon doen en niet teveel bazelen erover En misschien niet luisteren naar die enkelingen die je nu als representant gaat zien van een hele grote diverse groep mensen Blijkbaar laat jij je nogal wat gezeggen door die enkelingen... ...hoe groot is dan de drang om op te staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 22:13
|
|
|
Haha, wat een zinloze discussie! Zo van, als er iets mis is met het vertrouwen ligt dat dan aan de vrouw of de man? Duhh..... Dus lekker hangen in het verleden bepaalt je toekomst? Kom op, get a life!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 22:21
|
|
|
AREND003 schreef: | Kom op, get a life |
...and a wife
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 22:36
|
|
|
HENK710 schreef: | ...and a wife |
Ja! Waarom niet? Zo moeilijk is dat toch niet? Wees eerlijk, en vooral tov jezelf en je zult zien dat het werkt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 22:37
|
|
|
AREND003 schreef: | Ja! Waarom niet? Zo moeilijk is dat toch niet? Wees eerlijk, en vooral tov jezelf en je zult zien dat het werkt! |
Klopt Verenig me dan ook liever gewoon met mensen met wie ik iets heb dan met mensen die zomaar wat roepen omdat ze zich weer eens achtergesteld voelen
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op maandag 3 januari 2011, 22:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 22:39
|
|
|
AREND003 schreef: | Ja! Waarom niet? Zo moeilijk is dat toch niet? Wees eerlijk, en vooral tov jezelf en je zult zien dat het werkt! |
gewoon realistisch denken dus...
trustuh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 22:44
|
|
|
hahaha... ik lig soms echt dubbel van jou Chat... mannen...
waarom wil ik toch niet zonder ze... ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 23:39
|
|
|
IESJE369 schreef: | Wel nee, joh! Het is hartstikke duidelijk hoe je je voelt.
Toch: mannen zijn Okay |
Was daar vroeger ook geen boek van? Ik ben OK jij bent OK??? Ik weet eigenlijk niet meer waar het over ging maar de titel komt ineens boven drijven.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 11:58
|
|
|
En toch hebben jullie ....mannen er wel iets mee bereikt,
wat aandacht van de vrouwen toch kan doen.... bij de mannen hihi.
Ik hoorde dat hierdoor al een date op komst is,
dus dames het is een succes geworden.... wat wij hebben gedaan. voor 20.00 uur uiteraard.
(ps het zijn soms echte pubertjes )
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op dinsdag 4 januari 2011, 11:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 14:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: De eerste actie staat voor vanavond gepland, Met zn allen om acht uur in de chatbox roepen: WIJ ZIJN OK!!! WIJ ZIJN OK!!!
Ik hoef niet te roepen: IK BEN OK !!!! IK BEN OK !!!! om te weten dat ik OK ben. Ik laat liever de vrouw er zelf achter komen dat ik OK ben ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 14:53
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | CHATULIEM619 schreef: De eerste actie staat voor vanavond gepland, Met zn allen om acht uur in de chatbox roepen: WIJ ZIJN OK!!! WIJ ZIJN OK!!!
Ik hoef niet te roepen: IK BEN OK !!!! IK BEN OK !!!! om te weten dat ik OK ben. Ik laat liever de vrouw er zelf achter komen dat ik OK ben .... |
Ok, mannen zijn soms voorspelbaar, maar vrouwen zijn serieus ingewikkeld!
Stille hinten begrijpen we niet. Duidelijke al helemaal niet.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 4 januari 2011, 14:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 15:21
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | CHATULIEM619 schreef: De eerste actie staat voor vanavond gepland, Met zn allen om acht uur in de chatbox roepen: WIJ ZIJN OK!!! WIJ ZIJN OK!!!
Ik hoef niet te roepen: IK BEN OK !!!! IK BEN OK !!!! om te weten dat ik OK ben. Ik laat liever de vrouw er zelf achter komen dat ik OK ben .... |
Hihi...ik lach niet....klein beetje maar....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 17:18
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Hihi...ik lach niet....klein beetje maar.... |
gelukkig maar angel, een dag niet gelachen .... ('t leven is zo gek nog niet)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 17:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Was daar vroeger ook geen boek van? Ik ben OK jij bent OK??? Ik weet eigenlijk niet meer waar het over ging maar de titel komt ineens boven drijven....... |
Het boek van Thomas Harris ging heel kort samengevat over 4 grondhoudingen in de omgang met de ander:
Ik ben ok jij bent niet ok Ik ben niet ok jij bent ok Ik ben niet ok Jij bent niet ok Ik ben ok Jij bent ok
Veel mensen zijn ongelukkig omdat ze of zichzelf of de ander niet ok vinden. Als je jezelf ok vindt en er van uit gaat dat de ander dat ook is ben je en leef je veel gelukkiger. Je hebt dan een positief zelfbeeld en vertrouwen in de ander. Het boek was ook voor opvoeding van belang.
Met ok wordt ook bedoeld dat je het goede nastreeft en betrouwbaar bent.
Het was een van de eerste zogenaamde zelfhulpboeken en is nog steeds leesbaar en actueel. Waarom denk en reageer je zoals je doet he.
Thomas, ok.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 4 januari 2011, 18:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 17:28
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: |
Impliciet roep je hiermee wel dat je OK bent hoor Cross, lees maar.....
Ik geloof je wel hoor, ook al heet ik Thomas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 17:29
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Impliciet roep je hiermee wel dat je OK bent hoor Cross, lees maar.....
Ik geloof je wel hoor, ook al heet ik Thomas. |
Ik wou die zin er heel klein achter plaatsen .... hmm, toch niet zo ok .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:06
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | gelukkig maar angel, een dag niet gelachen .... ('t leven is zo gek nog niet) |
Soms vind ik het wel fijn dat ik kippig begin te worden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:11
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Soms vind ik het wel fijn dat ik kippig begin te worden.... |
doe je lensen dan ook in. misschien helpt dat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:22
|
|
|
PIMPERNEL883 schreef: | doe je lensen dan ook in. misschien helpt dat. |
die strenge schooljuffenbril staat haar n stuk beter rob....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 20:03
|
|
|
PIETER649 schreef: | die strenge schooljuffenbril staat haar n stuk beter rob.... |
Is dat zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 19:56
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Refrein: Je mag er zijn! Wie ik? … Ja jij! Je hoort er helemaal bij! Wie ik? … Ja jij! [split] Had je zeker niet gedacht? Wie ik? … Ja jij! Je hoort er helemaal bij! Wie ik? … Ja jij! Ook al ben je wat verlegen, al lijk je een beetje stug. Ook al heb je vieze handen of je navel op je rug. (refrein) Ook al flap je met je oren of ben je enig kind. Of in een kippenhok geboren of heb je altijd tegenwind. (refrein) Ook al kan je niks onthouden, is je geheugen net een zeef. Ook al heb je rooie haren en staan al je tanden scheef. (refrein) Ook al heb je slechte ogen en een hele dikke bril. Ook al heb je een hond die maar niet luisteren wil. (refrein) © Opwekkingsliederen voor kinderen 180 |
Chat mag ik je een tip geven ???
Wees en blijft gewoon jezelf.
simpel eigenlijk!!
|
|
Naar boven |
|
|