ChristianMatch

Forum

Sfeer en onderlinge contacten.
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 20:05

GIBBY159 schreef:
Lachende smiley Dank je wel voor je wijze raad. Ik ben wel eens aanwezig in het gebedsroom, hoor!Maar aleen als ik daar behoefte aan heb, Eva. Lachende smiley

Niks hoeft daar Gibby, alles mag, je weet, je bent altijd welkom!
We gaan gewoon voor deze narigheid, als het narigheid is??? in de Gebedsroom bidden voor begrip, we moeten elkaar allemaal respecteren.
Sommige mensen kunnen impulsief zijn, zien dat later pas in, maar ja,
dan ben je soms al gekwetst, ideetje Knipoog smiley horen, zien en zwijgen?? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SJONNIE945

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 21:01

Misschien kunnen we elkaar in de Chatroom ook meer nemen met een korreltje zout. We hebben allen een verschillende vorm van humor. De een lijkt meer op Youp van 't Hek en de ander op Toon Hermans.........
Ik heb soms het idee dat men zo gauw op z'n teentjes getrapt is en dan maar gaat huilen op het Forum en er ook nog wel een nieuwe Topic over openen wil. Ook dit stukje is een beetje humoristisch bedoeld. Maar ook dat weet ik niet zeker. Aan anderen het oordeel maar weer Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:22

SJONNIE945 schreef:
Misschien kunnen we elkaar in de Chatroom ook meer nemen met een korreltje zout. We hebben allen een verschillende vorm van humor. De een lijkt meer op Youp van 't Hek en de ander op Toon Hermans.........
Ik heb soms het idee dat men zo gauw op z'n teentjes getrapt is en dan maar gaat huilen op het Forum en er ook nog wel een nieuwe Topic over openen wil. Ook dit stukje is een beetje humoristisch bedoeld. Maar ook dat weet ik niet zeker. Aan anderen het oordeel maar weer Smiley die vol vragen zit

Dat is duidelijke taal, Sjonnie. Zo werkt het in het dagelijkse leven toch ook?
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 19:53

...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op maandag 30 mei 2011, 23:28
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 20:19

Over het algemeen is de sfeer gelukkig wel goed,
Maar ik kan me ook voorstellen dat als je binnen komt vallen op een moment zoals gisteravond ( dat meerderen over 1 persoon heen vallen) dat je dan denkt Zieke smiley ben weg hier.
Wat het kennen van elkaar betreft...Denk dat moet je ruim zien,
een aantal kennen elkaar daadwerkelijk maar er is ook een veelal kennen van enkel uit de chat of het forum,
Het is altijd moeilijk om in een nieuwe groep binnen te vallen, vaak ook omdat er al een gesprek gaande is, Maar als je mee leest en mee kletst dan merk je vanzelf dat je er best tussen past...
Dus wees welkom.
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 20:24

...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op maandag 30 mei 2011, 23:27
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 20:28

MARYLIEN613 schreef:
dank je robbedoes Knipoog smiley

Graag gedaan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 22:00

ROBBEDOES873 schreef:
Over het algemeen is de sfeer gelukkig wel goed,
Maar ik kan me ook voorstellen dat als je binnen komt vallen op een moment zoals gisteravond ( dat meerderen over 1 persoon heen vallen) dat je dan denkt Zieke smiley ben weg hier.
Maar als je mee leest en mee kletst dan merk je vanzelf dat je er best tussen past...
Dus wees welkom.

Dat zal wel altijd zo blijven .......de één is nl. wat breder dan de ander. Lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2