Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 17:03
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Chat vroeg om positieve reacties,om eindelijk eens de andere kant te horen maar dat gaat nooit lukken ben ik bang......... |
Ik ben er ook bang voor. Als er zoveel positieve dingen waren was ik nooit gescheiden. En ik denk dat dat voor velen geld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 17:17
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik ben er ook bang voor. Als er zoveel positieve dingen waren was ik nooit gescheiden. En ik denk dat dat voor velen geld. |
Yep,en de rest houdt zich wijselijk stil
En ach,buiten dooit het al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 17:20
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 9 december 2010, 18:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 17:22
|
|
|
Na de laatste reactie's begin ik mij af te vragen: wat verwacht iemand dan in een nieuwe relatie???
Negatieve ervaringen meenemen in de nieuwe relatie, gaat zeker niet lukken.... Oplossen kan een nieuwe partner het ook niet. De liefde is wel erg zoek zoals het bij mij overkomt..
Positieve en negatieve ervaringen horen in balans te zijn. Daarmee kan iemand een relatie en/of het verleden daadwerkelijk afsluiten. Het wordt dan iets als van een "museum" in je leven met goede en slechte dingen....
Ik vind het knap dat Chatt deze topic opent. Het zegt mij een heel hoop...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 9 december 2010, 17:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 17:59
|
|
|
Ik ben ook een beetje verbaasd over de bittere reacties op dit topic..... Eigenlijk is het geen beantwoorden van de vraag, ik geloof dat ik maar drie positieve reacties heb gelezen...... Ook ik ben gescheiden, ook ik heb mijn verleden en af en toe steekt dat toch nog weleens de kop op.... Maar ook realiseer ik me dat er-zoals iedereen die heeft- ook goede herinneringen zijn en met bitterheid kom je toch niet verder in je leven als dat nog zo dagvullend aanwezig is....... We leven vooruit gelukkig en niet achteruit en inderdaad het is soms lastig vooral als er kinderen bij betrokken zijn.....Maar bitterheid maakt alleen jezelf ongelukkig en lost ook niets op...... En eigenlijk kan dit wel een boeiend topic worden want je haalt misschien de goede dingen weer naar boven toch? Misschien een idee voor de mensen die die toch cynisch willen zijn hier een ander topic over te openen..... Kunnen we hier verder met de positieve dingen
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 9 december 2010, 18:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 18:08
|
|
|
Dit topic gaat dicht, omdat het juist de andere kant op gaat. Het is niet de bedoeling dat je op ChristianMatch je ex neersabelt.
|
|
Naar boven |
|
|