ChristianMatch

Forum

grote positieve CM-logboek
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 18:43

WILLEMIJN232 schreef:
Als jij nu eens begint met wat leuks? Knipoog smiley

Ik ben er uit: de dag dat ie CM heeft ontdekt! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART817

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 18:53

VISSER278 schreef:
Ik ben er uit: de dag dat ie CM heeft ontdekt! Lachende smiley

jah!.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(nou de kop is er af hoor...)
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 12:29

Ervaringen met CM'ers.

Ik draai al een aantal jaren mee hier. En natuurlijk heb ik daar wel leuke dingen meegemaakt. Misschien wordt het tijd een boek te schrijven: de ervaringen van chat met CM'ers...

Het eerste verhaal dat ik wil vertellen, was, dat ik op weg was met de trein naar een ontmoeting in Zwolle. Had een aantal mensen nog maar één keer gezien, sommigen nog helemaal niet. In de trein aan de andere kant van het gangpad zat iemand, waarvan ik dacht dat ik haar kende. Zou het een cm'er te zijn die ook naar dat avondje ging? Ik dacht, zal ik haar aan spreken? Maar goed, ik had haar nooit in het echt gezien, en alleen afgaan op de foto, vond ik wel heel moeilijk. Had ik moeten zeggen: Hallo ben jij Sola? Nee, dat vond ik te ver gaan.
Zelf werd ik opgepikt in Hoogeveen, de dame in kwestie bleef zitten. Toen we in Zwolle kwamen, wie kwam er dus ook binnenlopen? Idd Sola. Had van Groningen naar Hoogeveen naast haar gezeten, met het gangpad ertussen!!!!

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 13 december 2010, 13:20
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 12:36

Tweede ervaring met CM'ers...

Ik zou opgepikt worden door iemand in Arnhem om naar Dld te gaan, bezoekje afleggen bij Pieter en Annette en Esther. Ik maar wachten en wachten...we hadden duidelijk afgesproken waar ik opgepikt zou worden en ik was op tijd. Het regende en het was koud...
Nadat ik een kwartier stond te wachten ging mn telefoon. Ja Chat, ik kan er niet komen, want mn TomTom geeft de verkeerde richting aan...Ik denk nog, denk eens logisch na, maar goed, ik wachtte nog geduldig. Na een half uur weer een telefoontje, Chat ik weet echt niet hoe ik er komen moet....
Uiteindelijk kwam iemand van de NS op me af en die heeft haar zo goed en zo kwaad als het ging naar een andere plek gestuurd, waar ik ook naartoe kon lopen...Een uur zitten te wachten, omdat de Tom Tom het niet goed deed.
De terugweg, zat ik in de auto en ik heb haar meteen kunnen wijzen hoe je bij dat station kwam....zonder Tomtom, gewoon borden volgen..
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 12:56

Dan hebben we het nog niet eens over het Kerstfeest bij Inka gehad. Op één of andere manier had hij het idee opgevat om Kerstfeest in een grote tent te vieren. In deze tent had hij grote strobalen neergezet, waar we met ons allen konden zitten. Hij had er een mooie geluidsinstallatie en had zelfs een podium ingericht waar diverse mensen gebruik van maakten. Op dat podium maakten we kennis met de zangtalenten van enige CM leden. En er was zelfs iemand die zn gitaar had meegenomen. Het hoogtepunt was wel dat een stelletje van CM zich verloofde, het was heel mooi om mee te maken.
Voor eten was goed gezorgd, we kregen lekkere ham en heerlijke salades. Er was chocomelk en koffie. Echt een prachtig feestje met één nadeel. Helaas was het die dag ijs en ijskoud, het vroor op een gegeven moment vier graden. In de tent was je adem zichtbaar en we konden eigenlijk alleen maar warm blijven door zo dicht mogelijk bij de kachels te blijven staan. Zelfs de aangestoken vuurkorven konden niet voldoende warmte af geven. Een heel bijzondere manier om samen Kerst te vieren.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 22:05

Hoort het verhaal van Pieter hier ook niet bij.....ik weet niet meer onder welk topic het viel maar het ging over Engel.......en het was erg humoristisch.......niet voor Pieter geloof ik maar wel om te lezen.... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 22:09

WILLEMIJN232 schreef:
Hoort het verhaal van Pieter hier ook niet bij.....ik weet niet meer onder welk topic het viel maar het ging over Engel.......en het was erg humoristisch.......niet voor Pieter geloof ik maar wel om te lezen.... Lachende smiley

Het gaat hier toch om positieve ervaringen Willemijn Knipoog smiley
Die rit viel meer onder de afdeling traumatische ervaringen op cm, ik kreeg vroeger altijd een waarschuwing vooraf als ik met hem meereed: als je je gedraagt als engeltje stop ik en bind ik je vast aan de dichtsbijzijde spoorboom Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 22:13

ANNETTE792 schreef:
Het gaat hier toch om positieve ervaringen Willemijn Knipoog smiley
Die rit viel meer onder de afdeling traumatische ervaringen op cm, ik kreeg vroeger altijd een waarschuwing vooraf als ik met hem meereed: als je je gedraagt als engeltje stop ik en bind ik je vast aan de dichtsbijzijde spoorboom Geschokte, onthutste smiley

Zou hij het dan onder het topic traumatische ervaringen hebben geschreven? Zij kwebbelde toch nogal???
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2