Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 14:22
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Toch wel met kinderen ?? |
Tuurlijk met kinderen Cross...altijd met kinderen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 16:27
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Mijn persoonlijke ervaring is dat hier op CM echt wel geestelijke diepgang te vinden is. In elk geval meer dan op de reguliere datingsites, waar de enige diepgang te maken lijkt te hebben met seksueel getinte vragen...(overigens vind je die lapzwansen hier net zo goed)...het kwam op mij over als "massa-dating"...waar je enkel beoordeelt word op het plaatje en hoe snel je met iemand de koffer in wilt... Dan vind ik hier tenminste nog mensen die in staat zijn tot een normaal gesprek, zonder bijbedoelingen...en zelfs over het geloof...en zoals Jolan al zegt, je moet je eigen kleur eruit filteren maar dan heeft het naar mijn inzien veel meer waarde dan elke andere "reguliere" datingsite te bieden heeft.
Maar das mijn ervaring natuurlijk! |
En ook mijn ervaring!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 18:03
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Mijn persoonlijke ervaring is dat hier op CM echt wel geestelijke diepgang te vinden is. In elk geval meer dan op de reguliere datingsites, waar de enige diepgang te maken lijkt te hebben met seksueel getinte vragen...(overigens vind je die lapzwansen hier net zo goed)...het kwam op mij over als "massa-dating"...waar je enkel beoordeelt word op het plaatje en hoe snel je met iemand de koffer in wilt... Dan vind ik hier tenminste nog mensen die in staat zijn tot een normaal gesprek, zonder bijbedoelingen...en zelfs over het geloof...en zoals Jolan al zegt, je moet je eigen kleur eruit filteren maar dan heeft het naar mijn inzien veel meer waarde dan elke andere "reguliere" datingsite te bieden heeft.
helemaal gelijk in.. maar die andere sites..hebben die ook een forum? ja...bij Bewithme. heb ik geen idee van. veel sex gericht, en etalage kijken net als bij relatieplanet en Lexa, die me net te binnen schiet om maar iets te noemen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 18:08
|
|
|
geestelijke diepgang zal ook best kunnen, maar mij stoorde het van velen niet hoor, maar om het te noemen, .....een geur van irritaties, gekat, beter weten...betweterig.. misschien het beste woord.. Hellupp, ik probeer te verwoorden wat ik voel..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 18:12
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het gaat meestal maar om enkele personen. En bij een discussie zou je je juist open moeten stellen voor de ander he. Ik kreeg van een enkeling ook weer bagger over me heen, sommigen hebben dat nodig. Met een goede discussie leer je in ieder geval elkaars standpunt te begrijpen. En de ware kerk, het ware geloof en de ware christen: als mensen dat van zichzelf vinden, dan snappen ze het niet helemaal denk ik. Geloven is een werkwoord en verketteren is dat ook. Een ander verketteren om het eigen vermeende gelijk brengt ons niet dichter bij Christus. Evangelische, Reformatorische, Charismatische, en meer doorleefde en wijze, zelfs mystieke Christenen kunnen God allemaal goed dienen.
Als ik naast een refovrouw zing, zie ik de hoge bergen al terwijl zij haar ogen pas heeft opgeslagen, maar is psalm 121 daar minder mooi om? Zeker niet als we samen blijven zingen, zo erg is een beetje aanpassen dan ook niet.
Thomas |
absoluut eens met wat je schrijft Thomas,
Accepteer elkaar en elkaars geloofsbeleving. God is zoveel groter dan wij met zn allen bij elkaar en ieder mens is uniek en mag het beleven ..zoals hij/zij het beleeft. Discussie kan alleen op basis van acceptatie en gelijkwaardigheid.
en die bagger???????
voordeel is dat het van je af kan glijden. heerlijk met modder spelen. hahahahaha
groet en veel discussieplezier van Zaanse mij......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 18:25
|
|
|
ALOUS961 schreef: | absoluut eens met wat je schrijft Thomas,
Accepteer elkaar en elkaars geloofsbeleving. God is zoveel groter dan wij met zn allen bij elkaar en ieder mens is uniek en mag het beleven ..zoals hij/zij het beleeft. Discussie kan alleen op basis van acceptatie en gelijkwaardigheid.
en die bagger???????
voordeel is dat het van je af kan glijden. heerlijk met modder spelen. hahahahaha
groet en veel discussieplezier van Zaanse mij...... |
Dit was wat ik zoal bedoel.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 00:05
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Toch wel met kinderen ?? |
Ik kan hier zo om lachen...
Misschien is dat het wel, we hebben allemaal zo onze eigen gevoeligheden. En de optelsom van die gevoeligheden lijkt zoms * he, al weer een z.... probeer overnieuw te typen, doe ik het weer...
Nou ja, in ieder geval... alles heeft een reden en soms duurt het heeeeeeel lang en dan ineens, dan snap je het. Dáárom reageert iemand zo! We hoeven hier op dit forum niet alles persoonlijk op te vatten. Dat kan som '; au' doen. Maar als je heeel goed leest... en leest... en leest... dan soms ineens * he, nu eindelijk met een ssssttt ! dan inees bebrijpt je het...
sorry, maar dat maakt het so spannend, leuk en echt, je gaat mensen beter begrijpen. Gewoon dus doorlezen !!!!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|