Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 00:13
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 03:25
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | luitjes....
al jullie reacties doen mij heel goed... ben daar blij mee. dank jullie..
Mijn vertrouwen heb ik op mijn Heer en God, de Vader van liefde en gena en goed. Hij is het die mijn leven in handen heeft. en ... ik heb geen moment geleefd met: waarom, of waarom ik... enne sja...waarom ik niet!! waarom een ander.. waarom de 1 wel geneest en de ander niet, wil ik me ook niet mee bezig houden. Daar ik daar toch niet uitkom. Het kan mij door dat denken van God af houden of dat ik bezig raak op een ander spoor.. Ik wil in afhankelijkheid van onze God leven. God enkel goed en in Hem geen spoor van duisternis. ik geloof niet dat God ziekte geeft, om de ander sterk te maken. dan is er een ander aan bod, en dat is satan, de verdelger van de wereld. God heeft Zijn Zoon gegeven, om de bovennatuurlijke geestelijke wereld van God zichtbaar te maken door Jezus heen, en dan staat er volgens mij nergens dat Jezus ziekte aan het verspreiden is geweest. En ook al staan er zoveel dingen in het oude testament.. Jezus is afspiegeling van Zijn Wezen, van God Zich zelf. Wat mooi, schitterend.. Hem alle lof en eer toe..
groetjes Wytske |
lieve wytske
ik lees nu pas je bericht ... en wat súper dat je dit met ons wil delen ... midden in jou proces dit naar buiten brengen vind ik enorm goed van je, ik zou zo veel tegen je willen zeggen ... als je mijn profiel leest, weet je wel waarom ... ik proef aan jou dat je een súper houvast heb aan onze lieve God ... en hou dit vast wytske ... wat er ook gebeurd ... Ja we zouden graag in het brein van God willen kijken ... ziekte komt ook niet van God ... en weet zeker dat hij met je mee huilt ... ik kan mij levendig indenken wat jij op dit moment mee maakt wytske ... en zal je veel kunnen vertellen ... adviseren ... maar doe ik niét op dit forum.
mail mij maar ...
ik zal alle tijd nemen om jou mail te beantwoorden ...
liefs inka
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 15:17
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | ik heb kanker, en ben geopereerd, en ben een nier kwijt.. Nierkanker .. Ik heb uitzaai in mijn botten. ik ben medisch ongeneeslijk ziek. Hoe kijken jullie er geloofelijk tegen aan? genezen of niet genezen? ben benieuwd naar jullie antwoorden,...jullie eigen antwoorden.. |
Je hebt een enorm groot geloof en een rotsvast vertrouwen in GOD, ik bewonder jou daarom en wens je GODS kracht en nabijheid toe, zal voor je blijven bidden, want bij HEM is echt niets onmogelijk Pieki Blijf vechten meid!
Dikke knuffel van mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 19:56
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | ik heb kanker, en ben geopereerd, en ben een nier kwijt.. Nierkanker .. Ik heb uitzaai in mijn botten. ik ben medisch ongeneeslijk ziek. Hoe kijken jullie er geloofelijk tegen aan? genezen of niet genezen? ben benieuwd naar jullie antwoorden,...jullie eigen antwoorden.. |
lees je bericht nu voor het eerst en vind het vreselijk voor je. In mijn omgeving via werk en familie ben ik regelmatig geconfronteerd geweest met mensen met deze ziekte. Ik ken een vrouw die al bijna tien jaar worstelt met borstkanker (twee keer teruggekomen) met uitzaaiingen in het bot. Ze wordt daarvoor behandeld en werkte in de loop der jaren steeds minder uren. Het gaat naar omstandigheden goed met haar en dankzij de behandelingen heeft ze vele jaren van allerlei dingen kunnen doen die ze graag wilde met haar dierbaren om zich heen. Ze haalt alles uit het leven wat er in zit en leeft bij de dag. Je hebt je geloof als extra op deze bewonderenswaardige vrouw. Wat ik je toebid is geniet van je leven en ga zo door. Je bent zo'n rijk mens met zo'n prachtig geloof. Ik wens je nog veel goede, mooie tijd toe en dat je geloof rotsvast moge blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 22:52
|
|
|
In de chat vanavond begrepen dat Piek is overleden. Heeft iemand op een of andere manier nog contact met haar gehad? Is het dan misschien een optie om hier nog iets te plaatsen over de laatste dagen/weken? En wellicht kan dan ook medeleven doorgegeven worden???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 22:54
|
|
|
kunnen we doen, maar dan bij topic piekie lijkt mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 23:00
|
|
|
HENK710 schreef: | In de chat vanavond begrepen dat Piek is overleden. Heeft iemand op een of andere manier nog contact met haar gehad? Is het dan misschien een optie om hier nog iets te plaatsen over de laatste dagen/weken? En wellicht kan dan ook medeleven doorgegeven worden??? |
Ik zag haar helemaal niet meer op CM Maakte me erg zorgen, had haar gemaild, hoorde nooit wat terug, het was een flinke moedige vrouw. Wat is dit vreselijk vlug gegaan, er zijn geen woorden voor Rust zacht lieve Piekie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 00:00
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | luitjes....
al jullie reacties doen mij heel goed... ben daar blij mee. dank jullie..
Mijn vertrouwen heb ik op mijn Heer en God, de Vader van liefde en gena en goed. Hij is het die mijn leven in handen heeft. en ... ik heb geen moment geleefd met: waarom, of waarom ik... enne sja...waarom ik niet!! waarom een ander.. waarom de 1 wel geneest en de ander niet, wil ik me ook niet mee bezig houden. Daar ik daar toch niet uitkom. Het kan mij door dat denken van God af houden of dat ik bezig raak op een ander spoor.. Ik wil in afhankelijkheid van onze God leven. God enkel goed en in Hem geen spoor van duisternis. ik geloof niet dat God ziekte geeft, om de ander sterk te maken. dan is er een ander aan bod, en dat is satan, de verdelger van de wereld. God heeft Zijn Zoon gegeven, om de bovennatuurlijke geestelijke wereld van God zichtbaar te maken door Jezus heen, en dan staat er volgens mij nergens dat Jezus ziekte aan het verspreiden is geweest. En ook al staan er zoveel dingen in het oude testament.. Jezus is afspiegeling van Zijn Wezen, van God Zich zelf. Wat mooi, schitterend.. Hem alle lof en eer toe..
groetjes Wytske |
Dit schreef Wytske (Piekie) op 16 november. Wat een ontroerende getuigenis. We mogen weten dat zij nu THUIS is bij haar hemelse Vader.
'k Bid om troost en Gods liefde voor de mensen die dichtbij haar stonden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 02:23
|
|
|
EVA685 schreef: | Ik zag haar helemaal niet meer op CM Maakte me erg zorgen, had haar gemaild, hoorde nooit wat terug, het was een flinke moedige vrouw. Wat is dit vreselijk vlug gegaan, er zijn geen woorden voor Rust zacht lieve Piekie. |
He, het bericht van haar overlijden voelt als een speer die door mij heen gaat... Heb er ook geen woorden voor....ben er stil van....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 08:39
|
|
|
Welkom Thuis Wytske..............................
liefs Majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 08:59
|
|
|
Hoi lieve mensen, Ik probeer via een andere site contact te krijgen met mensen die haar ook kennen. Op die site las ik dat zij is overleden. Zodra ik antwoord heb op mijn mail laat het jullie weten. Groet Imke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 11:21
|
|
|
MAR907 schreef: | He, het bericht van haar overlijden voelt als een speer die door mij heen gaat... Heb er ook geen woorden voor....ben er stil van.... |
Mar, het is vreselijk, zij had ook nog kinderen thuis Laten we bidden voor troost en kracht voor ze.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 20 januari 2011, 11:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 13:40
|
|
|
EVA685 schreef: | Mar, het is vreselijk, zij had ook nog kinderen thuis Laten we bidden voor troost en kracht voor ze. |
Inderdaad, het is vreselijk moeilijk voor de kinderen op jonge leeftijd een moeder te verliezen. Gebed voor hun is zeker nodig, het legt een arm van de Heer om hun heen. Het "huilen staat mij nader......" ze had al signalen geuit op de forum....
Ze is thuis waar ze naar verlangde......
Gods genade is genoeg in het diepste strijd in iemands leven....het eeuwig leven.... Zij gaat ons voor wanneer de Heer weer terug komt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 15:04
|
|
|
ER GAAT OOK HEEL WAT DOOR MIJ HEEN ALS IK ZO DE BERICHTEN LEES
OOK ONDANKS DAT JE IEMAND NIET KENT ZELFS GEEN MAIL KONTAKT MEE HEBT GEHAD HAAR GETUIGENIS IS HET MOOISTE WAT ZE HEEFT NAGELATEN ZIJ IS BEVORDERD TOT HEERLIJK HEID EN WIJ MOGEN DAARMEE VERDER GAAN EN IN GEBED RONDOM HAAR KINDEREN STAAN
ZELF HEB IK VAN TWEE ANDERE FORA,S VAN IEMAND KOPIEEN GEKREGEN VAN DE REAKTIES TOEN MIJN MAN OVERLEED HEB ZE NOG VAAK GELEZEN .
MISSCHIEN WEET IEMAND OF DE FAMILIE ER OOIT EVENTUEEL PRIJS OP STELT OF OP EEN OF ANDERE MANIER HET ZIJ PER KAART DOEN TOEKOMEN DE REAKTIES EN MEELEVEN.
SHALOM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|