ChristianMatch

Forum

single avond Barendrecht 10 december
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 03:14

HANNAH810 schreef:
geen idee over welke single avond je het hebt wim; leg eens uit?

Hannah,

Oude Rot Knipoog smiley in het vak,
Dit had je moeten weten! Geschokte, onthutste smiley
Dat valt me toch zwaaaaaar van je tegen Smiley die vol vragen zit !

P.S. het forum hier is gewoon te gezellig,
dus ik hang ook liever hier rond, dan daar.
Dus, als je het echt niet wist, het is je vergeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 03:17

WIMBRIENE892 schreef:
Hoi Hannah810

Door leden van cm wordt die avond georganiseerd voor leden van cm uit de omgeving Barendrecht/Dordrecht/Ridderkerk. Er wordt alleen een kleine vergoeding gevraagd voor het gebruik van eetcafé de Pimpernel in Barendrecht die avond.

Kleine correctie,
Het stond al wel op de agenda bij andere christelijke 'vriendensites',
alleen nog niet hier.
dus het is niet alleen van - voor CM, het is méér dan dat.
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 03:30

FRANKT627 schreef:
Het is dat wat ik niet kan controleren omdat ik maar niet geregistreerd raak. Als je een onderwerp aanklikt wordt er je eerst gevraagd om te registreren. Wat ik ook deed in augustus maar ik zit nog steeds te wachten op een wachtwoord en dergelijke. Ik begin ook al aan de echtheid te twijfelen.

F

Ze zitten ook op hyves, met op het moment van schrijven 76 leden.
Nu Frank straks lid geworden is, zijn dat er vanzelf 78,
want als Frank lid wordt, neemt hij gelijk een vriend(in), mee,
die ook een vriend(in) meeneemt, dus zijn het er gelijk 82 eh... 98 eh 143 eh... 168 eh... 260 eh....

immers, via hyves gaat het lid worden wel makkelijk.

Nee! ik wordt geen lid! heb principiële bezwaren tegen hyves!
(is hun eigen schuld ) eh... 260 - 1 = 259 of waren het er nu 168 - 1 = 167 eh....

Quote:
http://www.christensingles.hyves.nl/

Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op maandag 8 november 2010, 03:31
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 03:38

WIMBRIENE892 schreef:
Hoi Hannah810

Door leden van cm wordt die avond georganiseerd voor leden van cm uit de omgeving Barendrecht/Dordrecht/Ridderkerk. Er wordt alleen een kleine vergoeding gevraagd voor het gebruik van eetcafé de Pimpernel in Barendrecht die avond.

http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&aq=0&oq=Pimpelaer+&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ACPW_nl___NL389&q=pimpelaer+barendrecht

LET OP:

EETCAFÉ DE PIMPELAER IN BARENDRECHT
ADRES EN KAART ETC. ZIE DE LINK HIERBOVEN

OPGEVEN: ZIE LINK HIER ONDER:
[url] [url]ourmeetingpoint@hotmail.com [/url] [/url]

KOSTEN: VIJF EURO ENTREE, DRANKJES VOOR EIGEN REKENING

AANVANG: HALF NEGEN 'S AVONDS 10 DECEMBER 2010

PARKEREN IS GRATIS OP BINNENHOF BIJ GEMEENTEHUIS, DAN IS HET VIJF MINUTEN LOPEN (PARKEREN BIJ PIMPELAER MAG MAAR TOT 22.00 UUR)

ORGANISATIE DOOR NICOLIENE EN JENNY

BETROUWBARE
BRON VAN INFORMATIE ? JA, ZIE KOPIE BERICHTJES EERDER OP DIT FORUM !

N.B. het is dus NIET Pimpernel
was is dat dan wel???
[url] http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Scarlet_Pimpernel[/url]
het is WEL DE PIMPELAER BARENDRECHT

Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op maandag 8 november 2010, 03:53
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 04:23

BEHAPPY332 schreef:
Ze zitten ook op hyves, met op het moment van schrijven 76 leden.
Nu Frank straks lid geworden is, zijn dat er vanzelf 78,
want als Frank lid wordt, neemt hij gelijk een vriend(in), mee,
die ook een vriend(in) meeneemt, dus zijn het er gelijk 82 eh... 98 eh 143 eh... 168 eh... 260 eh....

immers, via hyves gaat het lid worden wel makkelijk.

Nee! ik wordt geen lid! heb principiële bezwaren tegen hyves!
(is hun eigen schuld ) eh... 260 - 1 = 259 of waren het er nu 168 - 1 = 167 eh....

Nu heb ik eergisteren nog eens dat registratie-formulier ingevuld. Nog steeds kreeg ik bevestiging of wachtwoord of enig ander teken van leven. Hoe ernstig is die site dan? Of hoe ernstig is die organisatie? Zit er wel leven in? Nou, ze doe maar hoor.

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 08:10

FRANKT627 schreef:
Nu heb ik eergisteren nog eens dat registratie-formulier ingevuld. Nog steeds kreeg ik bevestiging of wachtwoord of enig ander teken van leven. Hoe ernstig is die site dan? Of hoe ernstig is die organisatie? Zit er wel leven in? Nou, ze doe maar hoor.

Frank

De registratie gaat via mail,erg knullig,is online simpel een scriptje voor te vinden en in te bouwen in die website ........voor zover mijn commentaar (ik wilde even kijken waarom ze entree vragen voor een kroegVerlegen lachende smiley )

Maar euh....slaap jij wel eens Frank???? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 08:28

LEANNE226 schreef:
De registratie gaat via mail,erg knullig,is online simpel een scriptje voor te vinden en in te bouwen in die website ........voor zover mijn commentaar (ik wilde even kijken waarom ze entree vragen voor een kroegVerlegen lachende smiley )

Maar euh....slaap jij wel eens Frank???? Geschokte, onthutste smiley

Hé Leanne, via die site kan je je ook registreren hoor. Alleen blijkt de site-houder helemaal niets na te kijken. In augustus heb ik me ook via een de mail willen laten registreren maar ik wacht nog steeds op antwoord Woedende smiley Het is gewoonweg een knoeiboel.

Slapen??? Ja vannacht heb ik bijna geslapen maar er ging zoveel door me heen dat ik de warme bedstee maar verliet en me bezig heb gehouden met de strijk.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 08:50

FRANKT627 schreef:
Hé Leanne, via die site kan je je ook registreren hoor. Alleen blijkt de site-houder helemaal niets na te kijken. In augustus heb ik me ook via een de mail willen laten registreren maar ik wacht nog steeds op antwoord Woedende smiley Het is gewoonweg een knoeiboel. Weet ik maar dan opent je mailbox zich,het is geen formulier op de site,op die manier weet je ook niet of je in een beveiligde zone zit en om nu zomaar iemand al mijn gegevens te sturen????Maar.......ik vind het een goed initiatief,is knap als je mensen om je heen kunt verzamelen,het opzetten van zoiets is geen katte......euh.......dinges Knipoog smiley

Slapen??? Ja vannacht heb ik bijna geslapen maar er ging zoveel door me heen dat ik de warme bedstee maar verliet en me bezig heb gehouden met de strijk.
Donkere avonden,lange nachten,veel gepieker Frank?Herkenbaar hoor,had ik ook totdat ik besloot dat ik niet alles wat in mijn leven gebeurd is hoefde te verwerken............
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 14:08

MARIO216 schreef:
Nederlanders zijn toch echt anders

anders echt wel ............ beter Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PROMISES084

BerichtGeplaatst: woensdag 10 november 2010, 10:24

ik ben wel geweest en het is betrouwbaar hoor, ik ga al verschillende malen, en het gaat om nicoline/ caroline en jenny die dit al organiseren en verschillende christelijke datingsite uitnodigen, Christelijke singles komen er, en dat is toch leuk verschillende singles van andere datingsites te ontmoeten, dus al met al ...gezellig...EN NIET DUUR.
dus leuk als er ook veel mannen/ vrouwen komen ,,nodig maar uit wie je kan..en geef je gewoon op bij, en als je meer info wil, gewoon mailen en vragen op dit emailadres, en je krijgt gegarandeert antwoord.

ourmeetingpoint@hotmail.com

dat is de emailadres algemeen van jenny en caroline/nicoline

groetjes en wie weet tot dan ..10 december in de pimpernel te barenddrech
t..

Laatst aangepast door
PROMISES084
op woensdag 10 november 2010, 10:25
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 10 november 2010, 17:01

PROMISES084 schreef:
ik ben wel geweest en het is betrouwbaar hoor, ik ga al verschillende malen, en het gaat om nicoline/ caroline en jenny die dit al organiseren en verschillende christelijke datingsite uitnodigen, Christelijke singles komen er, en dat is toch leuk verschillende singles van andere datingsites te ontmoeten, dus al met al ...gezellig...EN NIET DUUR.
dus leuk als er ook veel mannen/ vrouwen komen ,,nodig maar uit wie je kan..en geef je gewoon op bij, en als je meer info wil, gewoon mailen en vragen op dit emailadres, en je krijgt gegarandeert antwoord.

groetjes en wie weet tot dan ..10 december in de pimpernel te barenddrech
t..
===========================================
Bedankt Promisis,

Dan kom ik met de fiets naar Barendrecht, amper paar kilometer van mijn huis Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 07:07

PROMISES084 schreef:

groetjes en wie weet tot dan ..10 december in de Pimpelaer te barenddrech
t..

Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2