Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 14:51
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Ach Marylien...de beste jongen heeft het liedje met de tekst: "'k Zou je willen vragen om alle mensen te behagen..maar hij weet niet hoé...hij weet niet hoe....." |
gibby, mag ik je vragen de eerste bijdrage van dit toppic nog eens door te lezen?
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 23:03 Elke keer lees ik al na korte tijd de actie's en reactie's van aanwezigen op elkaar die min of meer hatelijk en een onvriendelijke ondertoon bevatten. Ik moet ook mijn hand in eigen boezem steken maar soms gaat het er wel onbehoorlijk heftig en soms ook grof aan toe. Er zijn meerdere mensen die hun abonnement niet meer verlengen en/of meteen vertrekken. Dit kan niet zo door gaan en kan ook de bedoeling niet zijn!
IK ERGER MIJ....De persoon die ik in mijn topic betrokken heb is misschien niet zo sterk staat in het communiceren met anderen. Maar omdat ik een naastenliefde koester heeft de persoon in kwestie voorrang boven mijn inzicht als het over ergeren gaat. Dat is mijn nederigheid. Maar het is overbodige moeite te bewijzen dat we in dat geval niet mogen ophouden met wat we begonnen zijn te doen: elkaar met respect te benaderen in de Lobby....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 4 januari 2011, 14:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 15:58
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:02
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Hannah...het herlezen van mijn eigen bijdrage is al meerdere keren door mijzelf gedaan alvorens ik topic's op een Forum plaats. Ik begrijp jou manier van het in rood aangeven van mijn geschreven zinsneden wel. Maar wat bedoel je hier mee nu te zeggen? Kijk eerst eens naar jezelf? Of ben je het niet eens met mijn reactie op Ronny zijn commentaar omdat ik een zeur ben volgens Ronny zijn bijdrage? Ik ben van meneing dat ik geen zeur ben en ik vind ook dat jij, Hannah eerst goed nadenkt alvorens jij mij wil bekritiseren. Kijk, op deze manier zoals ik NU jou antwoord geef...zo zouden méér mensen onderling moeten doen. Wat mij betreft...wens ik je veel succes en voorál heel veel plezier op deze site.
Einde van déze manier van elkaar bekommentariseren. Ik weet wél hoe. |
Volgens mij zet Hannah een "contrast" neer, zoiets van "zwart wit"...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:14
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Hannah...het herlezen van mijn eigen bijdrage is al meerdere keren door mijzelf gedaan alvorens ik topic's op een Forum plaats. Ik begrijp jou manier van het in rood aangeven van mijn geschreven zinsneden wel. Maar wat bedoel je hier mee nu te zeggen? Kijk eerst eens naar jezelf? Of ben je het niet eens met mijn reactie op Ronny zijn commentaar omdat ik een zeur ben volgens Ronny zijn bijdrage? Ik ben van mneing dat ik geen zeur ben en ik vind ook dat jij, Hannah eerst goed nadenkt alvorens jij mij wil bekritiseren. Kijk, op deze manier zoals ik NU jou antwoord geef...zo zouden méér mensen onderling moeten doen. Wat mij betreft...wens ik je veel succes en voorál heel veel plezier op deze site.
Einde van déze manier van elkaar bekommentariseren. Ik weet wél hoe. |
wat ik eigenlijk bedoel is dat ik het uitermate gans zeer eens ben met ronny, al zou ik het wellicht iets prettiger proberen te formuleren. en ja, ik zou ook graag liever meer plezier tegenkomen dan ellenlange kritiekverhalen, klaagzangen en wat dies meer zij.
want zoals kabouter lui zou zeggen; ik wordt er zo moeeeeeeeeee van......
kwebbeltje wenst je in alle nederigheid een plezierige dag........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 4 januari 2011, 16:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:18
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | ergens blijft gibby gelijk hebben, Dat is jouw mening, maar die deel ik niet. Ik hoor Gibby vaker negatieve dingen benoemen op het forum, dan positieve. Dan klopt er volgens mij iets niet. zowel op forum als in chatbox (ben er nu nog niet zo vaak geweest en was inderdaad niet elke keer) gaat het er soms respectloos aan toe vind ik, Is dat in het dagelijkse leven niet zo? CM is niet anders. de ene mens is hier wel gevoeliger voor dan de andere, Sommigen zijn misschien overgevoelig of hebben erg hoge verwachtingen? maar als we hier al niet eens mogen schrijven wat er speelt.... Er zijn enkele personen die moeite hebben met bepaalde zaken. Spreek dan de personen, met wie je een probleem hebt, er op aan. Van de forum-lezers weet 99% niet waar dit over gaat, maar je wordt wel ergens in betrokken. Ook vind ik dat degenen, die wel vaak in de chatbox te vinden zijn, hier neergezet worden als respectloos. Wat een onzin zeg! Je kunt mensen ook een schuldgevoel aanpraten, al kunnen de meesten (die ik ken en er vaak zijn) wel relativeren gelukkig. Als je problemen hebt met veel mensen, moet je denk ik gaan kijken naar je eigen rol daarin. Door het af te reageren op het forum, creëer je een probleem of maak je het probleem alleen maar groter. Als ik op mijn werk een probleem heb met één of enkele collega’s, ga ik daar toch ook niet alle collega’s bij betrekken door ze bijv. een mail te sturen. Dat bespreek ik met degenen, die er mee te maken hebben. Zou ik problemen hebben met bijna alle collega’s, tja…..dan zou ik eens heel goed na moeten gaan denken over mezelf. iemand verwijzen naar een postbus of aanraden om weg te blijven van chatbox vind ik nu ook niet zo vriendelijk, Dat lijkt mij de beste tip die iemand kan geven. Wees blij dat die mogelijkheid er is! Ik heb vele uren in de chatbox doorgebracht, maar ben ook wel eens weggegaan omdat het onderwerp me niet aanstond of omdat ik het niet gezellig vond. Die keus kan iedereen maken. Je bent daar vrijwillig.
kunnen we elkander niet soms iets meer tolereren? Misschien kunnen we iets minder zeuren?
Marijan, benadert de zaken liever positief. |
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 4 januari 2011, 16:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:25
|
|
|
Al weer de chatbox, klaarblijkelijk een voeding van ergenis en frustratie's...
Pak een kussen en schreeuw daar eens hard in....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:29
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wat ik eigenlijk bedoel is dat ik het uitermate gans zeer eens ben met ronny, al zou ik het wellicht iets prettiger proberen te formuleren. en ja, ik zou ook graag liever meer plezier tegenkomen dan ellenlange kritiekverhalen, klaagzangen en wat dies meer zij.
want zoals kabouter lui zou zeggen; ik wordt er zo moeeeeeeeeee van......
kwebbeltje wenst je in alle nederigheid een plezierige dag........ | Het lijkt me ook zo vreselijk moeilijk voor die mensen zelf, ze zitten in de chatbox en je krijgt alleen maar chagrijnige reacties of geen reacties. Gezellig........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:51
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:55
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Hoe het ook zij...beste mensen...ik blijf bij mijn mening. Wat er ook van gezegd wordt. Ik merk dat er tot nu toe niemand het léf heeft zelf ook eens te erkennen niet altijd even vriendelijk te zijn! Ik gaf zelf aan dat ik mijn hand ook in eigen boezem steek..moet ik steeds door iedereen belaagt worden zoals de reacties weergeven? Of wil iedereen hun frustraties op mij áf reageren? Kom maar, hoor...ik heb een brede rug! |
bij deze dan...
ik ben vaak onvriendelijk en graag onaardig... so what?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:56
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Hoe het ook zij...beste mensen...ik blijf bij mijn mening. Wat er ook van gezegd wordt. Ik merk dat er tot nu toe niemand het léf heeft zelf ook eens te erkennen niet altijd even vriendelijk te zijn! Ik gaf zelf aan dat ik mijn hand ook in eigen boezem steek..moet ik steeds door iedereen belaagt worden zoals de reacties weergeven? Of wil iedereen hun frustraties op mij áf reageren? Kom maar, hoor...ik heb een brede rug! |
Oooh paps, ik heb zeker het lef hoor.... Ik ben een driftkikker en met name supergevoelig voor een bepaald soort kritiek...Ik schiet ook nog wel eens uit mijn slof in de chatbox...en dan heb ik er later ontzettend spijt van...Wie van ons zonder zonde is, pap, werpe de eerste steen he! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:57
|
|
|
PIETER649 schreef: | bij deze dan...
ik ben vaak onvriendelijk en graag onaardig... so what? |
Pietje pietje, pietje...je groeit op voor galg en rad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 17:56
|
|
|
Ik vind dat je nu wel heel uitdagend bezig bent... Dat gaat net zolang goed totdat er weer iemand geband wordt... Dat is ook wat in de chatbox gebeurd...
Ik brand mijn vingers er niet langer aan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:07
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 22:02
|
|
|
[quote=GIBBY159]Mar...sorry, ik ben he-le-máál niet uitdagend bezig. Moet ik mij NU wéér laten...afsnauwen...afbekken...dégeneren...? DAT IS MIJN BOODSCHAP NIET !!!!!! MAR !!!!! [b En de redactie bepaald of ik geband word of niet! Dubbelzinnige en rotopmerkingen jegens mijn persoon zijn niet nodig om die op het Forum te plaatsen! En naruurlijk zal ook NU wel een of andere getinte reactie geplaatst worden. Waar in Gods Naam leidt deze thread naar toe? Ben ik een Martelaar aan het worden?[/quote]
Ik snap het echt niet meer Gibby, wat probeer je nu werkelijk te zeggen ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 23:03
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Mar...sorry, ik ben he-le-máál niet uitdagend bezig. Moet ik mij NU wéér laten...afsnauwen...afbekken...dégeneren...? DAT IS MIJN BOODSCHAP NIET !!!!!! MAR !!!!! [b En de redactie bepaald of ik geband word of niet! Dubbelzinnige en rotopmerkingen jegens mijn persoon zijn niet nodig om die op het Forum te plaatsen! En naruurlijk zal ook NU wel een of andere getinte reactie geplaatst worden. Waar in Gods Naam leidt deze thread naar toe? Ben ik een Martelaar aan het worden? |
Hetgeen waar jij mee zit, heeft niks met mij of anderen te maken. Ik begrijp je frustratie en kan mij daar ook in vinden. Je speeld nu een slachtofferrol waar wij geen deel aan hebben.
Verman jezelf en ga er positief mee om. Je bent wat dat betreft net zo als elk ander een "parel" in Gods hand...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 23:33
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 23:35
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 09:56
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Mar...sorry, ik ben he-le-máál niet uitdagend bezig. Moet ik mij NU wéér laten...afsnauwen...afbekken...dégeneren...? DAT IS MIJN BOODSCHAP NIET !!!!!! MAR !!!!! [b En de redactie bepaald of ik geband word of niet! Dubbelzinnige en rotopmerkingen jegens mijn persoon zijn niet nodig om die op het Forum te plaatsen! En naruurlijk zal ook NU wel een of andere getinte reactie geplaatst worden. Waar in Gods Naam leidt deze thread naar toe? Ben ik een Martelaar aan het worden? | Je geeft in elk geval aan hoe een opmerking bij je landt. Je ziet het als een aanval als men het niet met je eens is. Kan iemand het gewoon eens niet met je eens zijn en zich afvragen waarom je alles zo negatief opvat? In de chatbox zijn leuke momenten en minder leuke momenten, net zoals in het echte leven. Jij stelt alleen de negatieve momenten op de voorgrond en je legt vaak de schuld bij anderen neer. En geloof me, als je je positief opstelt, valt het allemaal erg mee. Maar je bijt je hopeloos vast aan die momenten dat het niet zo goed ging.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 10:10
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SJONNIE945
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 11:39
|
|
|
Eem op zien Grunnigs. Wie motten ophollen mit soezen. Wie binnen altmoal schelen. En schelen binnen de mooisten nait. Dus wie binnen altmoal mensen. En overal woar wie kommen vinden wie wat. Dus is de chatbox een gouie oefening veur ons altmoal want zo gait het in het grote mensen leem ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 11:44
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Mar...pfffffffff...ik word moe van je en ik heb geen zin meer om te reageren. Ik plaats mij ABSOLUUT niet in een slachtofferrol. Zo'n anwoord had ik trouwens wel van jou verwacht, hoor. Succes met je bijdragen op deze thread. Het is genoeg zo. Ik ga vrolijk verder..
Ben ik een Martelaar aan het worden? |
gibby, waar ligt volgens jou het verschil tussen een martelaar en een slachtoffer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 11:48
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 11:50
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 15:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 16:37
|
|
|
vraag me af hoe jij GIBBY159 het in jouw kerk doet,gedraag jij je dan ook zo of doe je dat alleen hier,waar je redelijk anoniem en veilig kan zijn?weet wel hoe het in de kerk aan toegaat met mensen als jij die worden links gelaten, heb je die vrome weer zeggen ze dan.Ook een beetje zonde van je geld tuurlijk lid worden zo dat je kan zeuren en afgeven.pak jij nou maar jouw gitaar op en ga een lied spelen ofzo,als je niks beters te doen hebt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 16:38
|
|
|
vraag me af hoe jij GIBBY159 het in jouw kerk doet,gedraag jij je dan ook zo of doe je dat alleen hier,waar je redelijk anoniem en veilig kan zijn?weet wel hoe het in de kerk aan toegaat met mensen als jij die worden links gelaten, heb je die vrome weer zeggen ze dan.Ook een beetje zonde van je geld tuurlijk lid worden zo dat je kan zeuren en afgeven.pak jij nou maar jouw gitaar op en ga een lied spelen ofzo,als je niks beters te doen hebt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 16:39
|
|
|
RONNY104 schreef: | vraag me af hoe jij GIBBY159 het in jouw kerk doet,gedraag jij je dan ook zo of doe je dat alleen hier,waar je redelijk anoniem en veilig kan zijn?weet wel hoe het in de kerk aan toegaat met mensen als jij die worden links gelaten, heb je die vrome weer zeggen ze dan.Ook een beetje zonde van je geld tuurlijk lid worden zo dat je kan zeuren en afgeven.pak jij nou maar jouw gitaar op en ga een lied spelen ofzo,als je niks beters te doen hebt. |
Ronny moet dat nou werkelijk zo????
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op woensdag 5 januari 2011, 16:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 17:07
|
|
|
ja je hebt gelijk,sorry.Ik ga deze forum ,niet deze topic dan,bezoeken anders ga ik me alleen maar meer ergeren aan hem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 19:36