Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 15:19
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ben je in de zomer jarig, visser?
heel heel vroeger kon ik wel van kreeft genieten, maar ik denk dat ik de elastiekjes niet heb laten zitten; tegenwoordig knijpt hij (em) nogal namelijk.....
tja, tess; je zult maar weegschaal zijn, he? |
Ja, soms lijkt het er wel op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 16:40
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik ben van mijn sterrebeeld een kreeft, schijnen aardige mensen te zijn |
uitzonderingen daar gelaten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 21:43
|
|
|
volgens de sterrenbeelden ben ik een dromerig visje en volgens de chinese een rat......hm een waterdier en ook een landdier. Tja wel verwarrend. Hoewel ik wel veel herken van mezelf in beiden. Ik geloof er niet in hoor. Lees alleen de positieve dingen......haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 21:47
|
|
|
LOES550 schreef: | volgens de sterrenbeelden ben ik een dromerig visje en volgens de chinese een rat......hm een waterdier en ook een landdier. Tja wel verwarrend. Hoewel ik wel veel herken van mezelf in beiden. Ik geloof er niet in hoor. Lees alleen de positieve dingen......haha |
Als je een vis bent Loes moet je eens goed de eigenschappen lezen van de vissen...ik herken er echt heel veel in...ik ben ook een vis...
Een rat zit toch ook in het water...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 21:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je een vis bent Loes moet je eens goed de eigenschappen lezen van de vissen...ik herken er echt heel veel in...ik ben ook een vis...
Een rat zit toch ook in het water... |
gezellig gaan we samen zwemmen? blub, blub. Ik ben ook een echt visje. dus....ons kent ons haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 22:00
|
|
|
LOES550 schreef: | gezellig gaan we samen zwemmen? blub, blub. Ik ben ook een echt visje. dus....ons kent ons haha |
Zwemmen??? In nat water??? Als ik ga douche sta ik al onder een plu omdat ik me nadien niet zou moeten afdrogen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 22:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zwemmen??? In nat water??? Als ik ga douche sta ik al onder een plu omdat ik me nadien niet zou moeten afdrogen... |
haha, nou jij liever dan ik......veeeel te koud in mijn douche. Geef mij maar lekker warm water over me heen
ik vliegt,ik waggel en ik zwem, ik kwek voor jou en ik kwak voor haar, ik snater heel wat bij elkaar, En als jij een liedje voor mij zingt, Dan zwem dan duik ik en dan plons... ik wat voor ons
Spetter, pieter, pater, lekker in het water, Ga maar vast naar huis, ik komt een druppel later, Spetter, pieter, pater, lekker in het water, Ga maar vast naar huis, ik komt een druppel later,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 22:14
|
|
|
LOES550 schreef: | ik vliegt,ik waggel en ik zwem, ik kwek voor jou en ik kwak voor haar, ik snater heel wat bij elkaar, En als jij een liedje voor mij zingt, Dan zwem dan duik ik en dan plons... ik wat voor ons
Spetter, pieter, pater, lekker in het water, Ga maar vast naar huis, ik komt een druppel later, Spetter, pieter, pater, lekker in het water, Ga maar vast naar huis, ik komt een druppel later, |
Ohhh...Jeugdsentiment! Op mijn beurt zong ik dit altijd toen uk als baby in bad moest, geweldig vond ie het
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 31 oktober 2010, 22:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 23:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | uitzonderingen daar gelaten. |
Dank je wel...... , ik weet het.....het is vast om die foto....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 16:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dank je wel...... , ik weet het.....het is vast om die foto.... |
Zou Visser daar nu nog steeds mee zitten? Dat zal toch niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 16:36
|
|
|
LOES550 schreef: | haha, nou jij liever dan ik......veeeel te koud in mijn douche. Geef mij maar lekker warm water over me heen
ik vliegt,ik waggel en ik zwem, ik kwek voor jou en ik kwak voor haar, ik snater heel wat bij elkaar, En als jij een liedje voor mij zingt, Dan zwem dan duik ik en dan plons... ik wat voor ons
Spetter, pieter, pater, lekker in het water, Ga maar vast naar huis, ik komt een druppel later, Spetter, pieter, pater, lekker in het water, Ga maar vast naar huis, ik komt een druppel later, |
http://www.youtube.com/watch?v=ctEcBCJx-Dg
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 1 november 2010, 16:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 16:43
|
|
|
de bewegingen kan ik al...nu de rest nog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 17:59
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zou Visser daar nu nog steeds mee zitten? Dat zal toch niet! |
En Marijan, ik dacht verleden week nog wel zo aardig over hem! Las in de krant dat iemand dodelijk verongelukt was in een koelcel......en dacht toen even aan Visser waarvan ik weet dat hij in zo'n koelcel werkt........en gelukkig zag ik 's avonds een berichtje op CM van hem.... Is dat nu aardig of niet?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 18:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En Marijan, ik dacht verleden week nog wel zo aardig over hem! Las in de krant dat iemand dodelijk verongelukt was in een koelcel......en dacht toen even aan Visser waarvan ik weet dat hij in zo'n koelcel werkt........en gelukkig zag ik 's avonds een berichtje op CM van hem.... Is dat nu aardig of niet????? |
Dat vind ik superaardig van je, Willemijn! Nee, het ligt zeker niet aan jou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:10
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zou Visser daar nu nog steeds mee zitten? Dat zal toch niet! |
Nee hoor , 'k zit er echt niet mee.
Maar vergeten?...................Nog laaaaaaaang niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:11
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En Marijan, ik dacht verleden week nog wel zo aardig over hem! Las in de krant dat iemand dodelijk verongelukt was in een koelcel......en dacht toen even aan Visser waarvan ik weet dat hij in zo'n koelcel werkt........en gelukkig zag ik 's avonds een berichtje op CM van hem.... Is dat nu aardig of niet????? |
Kreeft Zeker?
visser, die een hekel heeft aan kou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kreeft Zeker?
visser, die een hekel heeft aan kou. |
Maar Visser, zeg eens eerlijk...... Vind je deze bezorgdheid niet lief van Willemijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 22:25
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Maar Visser, zeg eens eerlijk...... Vind je deze bezorgdheid niet lief van Willemijn? |
Absoluut. Zo kennen we d'r eigenlijk niet he? Kreeftje he!
Visser , die er nog net geen trauma's aan over gehouden heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 17:45
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Maar Visser, zeg eens eerlijk...... Vind je deze bezorgdheid niet lief van Willemijn? |
Ik heb Willemijn altijd lief gevonden... ...vooral wanneer ze pittig uit de hoek komt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 18:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb Willemijn altijd lief gevonden... ...vooral wanneer ze pittig uit de hoek komt... |
Ik weet niet of iedereen dat met je eens is Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 18:37
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik weet niet of iedereen dat met je eens is Frank |
Ik hou ook noch van je hoor krijgen we op eens een topic wij houden van Willemijn.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op woensdag 3 november 2010, 18:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 18:55
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik weet niet of iedereen dat met je eens is Frank |
Tja, ik begin ook al aan mijn uitspraak te twijfelen...
|
|
Naar boven |
|
|