ChristianMatch

Forum

voorziening
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 14:34

PIETER649 schreef:
abo op cm kost toch ook geld?

Klopt Pieter. Ik denk in 1e instantie aan mensen buiten CM. Die het echt slecht hebben.

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 14:49

PRINCES606 schreef:
zou het fijn vinden als er gebeden word voor alle moeders in nederland die alleen zijn met jhun kindjes en financieel het niet breed hebben
God is onze Voorziener maar ben er van overtuigt dat we er zeker voor mogen bidden
we geven allemaal geld aan het buitenland maar vergeten dat er in eigen land ook veel nood is
ben zlef alleenstaande mama dus vandaar dit gebeds onderwerp

Hey Princes,

Kan je alleen maar zeggen dat gebed een machtig wapen is!
En mijn ervaring is als je bid zal er nooit te kort zijn, vertrouw op God want Hij zal het maken!
Weet je wat ik ging doen bij te kort? De Here danken voor alles wat Hij me gaf, en op een bijzondere wijze voorzag Hij in alles wat ik nodig had ook eten om 3 kindermonden te voeden!

Heel veel zegen gewenst.

Liefs,
Peacedove
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 15:01

HANNAH810 schreef:
het antwoord op je gebed staat al in psalm 37, princess;
nooit heb ik de rechtvaardige verlaten gezien; noch zijn kinderen zoekend naar brood......... Knipoog smiley

Helemaal waar...
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 15:12

ZINGA672 schreef:
Helaas Hannah; van alleen de voedselbank kun je niet leven. Deze pakketten zijn meestal zowel kwantitatief als kwalitatief niet toereikend.
Je lijdt dan dus nog steeds honger. Niet genoeg voedsel en niet voldoende hoogwaardige voedingsstoffen.

Verder verschaft de voedselbank ook geen water, gas en electriciteit. En dat is beslist armoede als je in NL woont en alles is afgesloten. Jarenlang niet meer jezelf en je kleding wassen, koken of thee of koffie zetten. s Winters geen verwarming. En natuuuuurlijk... nooit meer bezoek.

De echte armoede in NL is de afgelopen jaren schrikbarend toegenomen. Ik ken veel voorbeelden van mensen die niet door eigen schuld of onvermogen daarin zijn beland.

Wellicht dat we de komende winter eens wat meer aandacht aan dit probleem kunnen schenken. Privé, via je kerk of mss zelfs wel middels CM?

GrZing!

Maatschappelijk gezien heb je gelijk...
Toch geloof ik dat God voorziet om te kunnen leven zoals Hij dat ook voor Israel deed.
Ik ken de situatie juist omdat menig alleenstaande moeder hiermee te maken heeft. Daarom is een persoonlijk geloof zo belangrijk hoe moeilijk ook.
God heeft een hoopvolle toekomst in zijn gedachten voor een ieder die in Hem geloofd.
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 16:20

MAR907 schreef:
Maatschappelijk gezien heb je gelijk...
Toch geloof ik dat God voorziet om te kunnen leven zoals Hij dat ook voor Israel deed.
Ik ken de situatie juist omdat menig alleenstaande moeder hiermee te maken heeft. Daarom is een persoonlijk geloof zo belangrijk hoe moeilijk ook.
God heeft een hoopvolle toekomst in zijn gedachten voor een ieder die in Hem geloofd.

mooi gezegd Mar. dank je wel
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 17:31

PIETER649 schreef:
abo op cm kost toch ook geld?

Met een krap budget geef je je geld misschien uit aan een goedkope aanbieding van CM? Heb je 24 uur per dag even ontspanning als je dat wilt en naar verhouding goedkoop.
Denk dat we er voor moeten waken om in te vullen wat mensen wel en niet moeten laten met een krap budget...........
Invullen is zo makkelijk als je het zelf goed hebt......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 17:37

MARIJAN072 schreef:
Het forum kan iedereen gratis lezen, toch aardig van Chris. Knipoog smiley Lachende smiley

Maar dan moet je je voorstellen dat je niet meer kan reageren op het forum Marijan? Verraste, verbaasde smiley
Wij hebben natuurlijk makkelijk praten maar je zal echt maar een ontzettend krap budget hebben en niets meer kunnen doen.........en dan zeggen we hier maar op het forum dat je je CM abbonnement maar op moet zeggen terwijl dat je enigste ontspanning is???
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 18:35

Eerlijk gezegd heb ik een beetje moeite met dit onderwerp. Het vergroot nl. de problemen van één specifieke groep en ik ben er niet van overtuigd dat die groep het nu zo slecht heeft. Er zijn voldoende mogelijkheden om goed rond te komen, vind ik. En ik ken voldoende moeders die het niet slecht hebben...
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:29

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd heb ik een beetje moeite met dit onderwerp. Het vergroot nl. de problemen van één specifieke groep en ik ben er niet van overtuigd dat die groep het nu zo slecht heeft. Er zijn voldoende mogelijkheden om goed rond te komen, vind ik. En ik ken voldoende moeders die het niet slecht hebben...

dan heb je waarschijnlijk nog nooit een weekje gehad dat je iedere avond zat te bidden of er nog iemand wat te eten voor je kinderen kwam brengen, en dat je ze smiddags niet kon vertellen wat je savonds at, en of je uberhaupt te eten had die avond.

doe niet zo bot chat
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 22:05

WILLEMIJN232 schreef:
Maar dan moet je je voorstellen dat je niet meer kan reageren op het forum Marijan? Verraste, verbaasde smiley
Wij hebben natuurlijk makkelijk praten maar je zal echt maar een ontzettend krap budget hebben en niets meer kunnen doen.........en dan zeggen we hier maar op het forum dat je je CM abbonnement maar op moet zeggen terwijl dat je enigste ontspanning is???

Heb je gelijk in Willemijn, dat ik makkelijk praten heb. Het moet heel moeilijk zijn, om van een krap budget rond te komen.

'k Zou het trouwens wel een beetje triest vinden, als iemands enigste ontspanning (is het dat wel? Verraste, verbaasde smiley ) CM is. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 22:10

CHATULIEM619 schreef:

Dat vind ik wel heel makkelijk gezegd. Veel alleenstaande moeders moeten werken (als dat laaggeschoold werk is, verdien je niet veel), om een beetje rond te kunnen komen. Daarnaast dragen ze vaak ook een groot deel van de zorg voor de kinderen. Dat is volgens mij best zwaar. En verder moet je het in deze maatschappij toch zelf redden, de bijstand is zo gul niet (meer).

Zo zullen er ook andere groepen zijn, die moeite hebben om rond te komen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 22:18

MARIJAN072 schreef:
Dat vind ik wel heel makkelijk gezegd. Veel alleenstaande moeders moeten werken (als dat laaggeschoold werk is, verdien je niet veel), om een beetje rond te kunnen komen. Daarnaast dragen ze vaak ook een groot deel van de zorg voor de kinderen. Dat is volgens mij best zwaar. En verder moet je het in deze maatschappij toch zelf redden, de bijstand is zo gul niet (meer).

Zo zullen er ook andere groepen zijn, die moeite hebben om rond te komen.

Yep,en niet iedereen heeft recht op een uitkering,dat is een misverstand!Bovendien zijn er vele moeders die volledig de zorg voor hun kinderen hebben,financieel en opvoedkundig gezien.Het goochelen met aan de ene kant genoeg verdienen om je gezin te eten te geven én ook nog tijd hebben om je kinderen op te voeden(nu vergeet ik het plezier hebben maar even)is een hele grote zorg!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 22:53

JOLAN931 schreef:
dan heb je waarschijnlijk nog nooit een weekje gehad dat je iedere avond zat te bidden of er nog iemand wat te eten voor je kinderen kwam brengen, en dat je ze smiddags niet kon vertellen wat je savonds at, en of je uberhaupt te eten had die avond.

doe niet zo bot chat
Nee, en ik denk dat weinig mensen dat hebben meegemaakt. En ik vind het ronduit erg om vrouwen die alleen voor hun kinderen moeten zorgen maar meteen in het hoekje van zielig neer te zetten.
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 23:11

CHATULIEM619 schreef:
Nee, en ik denk dat weinig mensen dat hebben meegemaakt. En ik vind het ronduit erg om vrouwen die alleen voor hun kinderen moeten zorgen maar meteen in het hoekje van zielig neer te zetten.

Dat ben ik met je eens Chat, je hoeft ze ook niet zielig te vinden.
Ik weet uit ervaring dat je zelfs met een korting van 10% op je bijstand als alleenstaande moeder die alleen de zorg voor haar kinderen heeft nog rond kunt komen met 5 kinderen.
Gewoon de tering naar de nering zetten en voor wat jij niet kunt vertrouwen op je hemelse Vader
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 23:54

CHATULIEM619 schreef:

Wie heeft het over zielig??? Dat maak jij ervan. Je kunt een probleem ook bagatelliseren of doen alsof het er niet is, wat jij volgens mij doet. Dat vind ik minstens zo erg.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 07:58

CHATULIEM619 schreef:

In veel gevallen is er ook sprake van een ex op de achtergrond die weigert voor zn kind(eren) te betalen.
Dus dan is moeke niet zielig, maar papa een l*l.
In veel gevallen heeft moeke dan liever honger dan dat ze haar ex om centjes vraagt, dat is een keuze
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 09:19

PIETER649 schreef:
In veel gevallen is er ook sprake van een ex op de achtergrond die weigert voor zn kind(eren) te betalen.
Dus dan is moeke niet zielig, maar papa een l*l.
In veel gevallen heeft moeke dan liever honger dan dat ze haar ex om centjes vraagt, dat is een keuze

Ik dacht toch echt dat armoede wat breder te zien is dan alleen bij gescheiden mensen? Of zoals je dat zegt een "Moeke"met kinderen? Er zijn ook genoeg gezinnen die armoede hebben denk ik......
En mannen die misschien kaalgeplukt worden door hun ex? Ik noem maar even wat? En zo zijn er waarschijnlijk nog veel meer redenen voor armoede op te noemen.........
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 10:33

WILLEMIJN232 schreef:
Ik dacht toch echt dat armoede wat breder te zien is dan alleen bij gescheiden mensen? Of zoals je dat zegt een "Moeke"met kinderen? Er zijn ook genoeg gezinnen die armoede hebben denk ik......
En mannen die misschien kaalgeplukt worden door hun ex? Ik noem maar even wat? En zo zijn er waarschijnlijk nog veel meer redenen voor armoede op te noemen.........
Wat mij irriteert, is dat dit probleem zo in the picture staat. Je kunt geen activiteit meer organiseren of je krijgt klachten dat mensen het geld niet hebben. En dan vind ik dat het te ver gaat.
Je zit op CM om mensen te ontmoeten, evt. te daten. Hoe je het ook wendt of keert, dat kost nu eenmaal geld. En het valt me op, dat dezelfde groep toch wel de mogelijkheid ziet om te daten. Dan is de armoede opeens niet te groot.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 11:01

CHATULIEM619 schreef:
Wat mij irriteert, is dat dit probleem zo in the picture staat. Je kunt geen activiteit meer organiseren of je krijgt klachten dat mensen het geld niet hebben. En dan vind ik dat het te ver gaat.
Je zit op CM om mensen te ontmoeten, evt. te daten. Hoe je het ook wendt of keert, dat kost nu eenmaal geld. En het valt me op, dat dezelfde groep toch wel de mogelijkheid ziet om te daten. Dan is de armoede opeens niet te groot.

Het hangt er allemaal vanaf waar je een date hebt, en waar de activiteit is.
Het ene is goedkoper dan het andere.
Veel mensen wikken wat ze kunnen doen.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 11:35

CHATULIEM619 schreef:

Okee, wilde eerst zo slim zijn om me er buiten te houden maar gaat me toch niet lukken!!

Word es ff wakker Chat!

Het probleem staat in the picture omdat het een gigantisch probleem IS.
Alles word steeds duurder en juist de mensen die al niet veel te besteden hadden merken dat in de portemonee...
Een serieus gebedsverzoek dat enorm gebagatalliseerd en onderuit getrapt word door te gaan zitten mekkeren over cm-activiteiten waar mensen niet aan deel kunnen nemen omdat het te duur is. Man, waar maak je je druk over Smiley die vol vragen zit Dat iemand de ene keer niet mee kan wegens financiële redenen, hoeft toch niet per definitie te betekenen dat ze dat de andere keer ook niet kunnen? Kwestie van zorgvuldig afwegen en prioriteiten stellen lijkt me!
En dan, het originele gebedsverzoek: Er ZIJN vele alleenstaande moeders die de eindjes aan elkaar moeten zien te knopen, om welke reden dan ook...waarom zou je daar niet es een keer aan denken in je gebed?!
Maakt het echt uit waarom het zo is? Het IS gewoon zo!
Dan denk je morgen gewoon weer aan een andere doelgroep...want er zijn er meer dan genoeg in deze tijd; mensen die moeilijk rond kunnen komen!
God voorziet, dubbel en dwars! Gelukkig kan ik daar als alleenstaand moeder over meepraten...maar het gaat echt niet allemaal vanzelf hoor, en het misstaat niemand om i.p.v. maar meteen met oordelen te gaan zwaaien deze groep gewoon eens mee te nemen in je gebed!

Tess, die dit veel "bozer" vind overkomen dan het eigenlijk bedoeld is en gelukkig toch altijd eten op haar bord heeft...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 25 oktober 2010, 11:39
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 11:55

en dan zijn er ook nog mensen, die aanbieden de kosten van het uitgaan te betalen, mocht je soms krap zitten; byzonder galant, moet ik zeggen, ook al maak je er geen gebruik van.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:14

CHATULIEM619 schreef:

Ik heb het eigenlijk niet over de mensen op cm, je hoort het hier inderdaad wel vaker dat mensen ergens het geld niet voor hebben, dat kan natuurlijk en het is hun keus om dat zo specifiek te noemen. ik heb het over armoede in bredere zin.............
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:16

TESSYBEAR731 schreef:
Okee, wilde eerst zo slim zijn om me er buiten te houden maar gaat me toch niet lukken!!

Word es ff wakker Chat!

Het probleem staat in the picture omdat het een gigantisch probleem IS.
Alles word steeds duurder en juist de mensen die al niet veel te besteden hadden merken dat in de portemonee...
Een serieus gebedsverzoek dat enorm gebagatalliseerd en onderuit getrapt word door te gaan zitten mekkeren over cm-activiteiten waar mensen niet aan deel kunnen nemen omdat het te duur is. Man, waar maak je je druk over Smiley die vol vragen zit Dat iemand de ene keer niet mee kan wegens financiële redenen, hoeft toch niet per definitie te betekenen dat ze dat de andere keer ook niet kunnen? Kwestie van zorgvuldig afwegen en prioriteiten stellen lijkt me!
En dan, het originele gebedsverzoek: Er ZIJN vele alleenstaande moeders die de eindjes aan elkaar moeten zien te knopen, om welke reden dan ook...waarom zou je daar niet es een keer aan denken in je gebed?!
Maakt het echt uit waarom het zo is? Het IS gewoon zo!
Dan denk je morgen gewoon weer aan een andere doelgroep...want er zijn er meer dan genoeg in deze tijd; mensen die moeilijk rond kunnen komen!
God voorziet, dubbel en dwars! Gelukkig kan ik daar als alleenstaand moeder over meepraten...maar het gaat echt niet allemaal vanzelf hoor, en het misstaat niemand om i.p.v. maar meteen met oordelen te gaan zwaaien deze groep gewoon eens mee te nemen in je gebed!

Tess, die dit veel "bozer" vind overkomen dan het eigenlijk bedoeld is en gelukkig toch altijd eten op haar bord heeft...

Dan heb jij in ieder geval geen reden om te klagen.......
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:43

Er klaagt hier ook helemaal niemand Knipoog smiley

Zullen we nu dan maar weer on topic bidden voor de moeders/ gezinnen die dat zo nodig hebben!
Bid en u zal gegeven zijn, zoekt en gij zult vinden, klopt en deur zal voor u open gaan Lachende smiley

Be blessed,
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:46

PEACEDOVE820 schreef:
Er klaagt hier ook helemaal niemand Knipoog smiley

Zullen we nu dan maar weer on topic bidden voor de moeders/ gezinnen die dat zo nodig hebben!
Bid en u zal gegeven zijn, zoekt en gij zult vinden, klopt en deur zal voor u open gaan Lachende smiley

Be blessed,

dat zeg ik ook helemaal niet peacedove......het is een opmerking, geen aanmerking............ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 16:22

Als het zo erg is dat mensen om finaciele reden niet meegaan met een CM party, wat let je dan om als rijker bedeelde die groep op jouw kosten eens mee te nemen???

sorry hoor, armoede IS een probleem, dat de beter bedeelden eigenlijk niet eens kunnen bevatten als ze er zelf nooit zo voorgestaan hebben.
Daarom kunnen we het Chat misschien ook niet kwalijk nemen dat hij zo denkt, maar toch....ik vind het getuigen van bizar weinig inlevingsvermogen.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 16:26

WILLEMIJN232 schreef:
Dan heb jij in ieder geval geen reden om te klagen.......

Goddank niet Willemijn, al moet ik zelf soms ook heel creatief zijn om de eindjes aan elkaar te knopen!
Er zijn mensen die het veel moeilijker hebben dan ik, maar ik hou mijn hart wel eens vast...het gaat steeds verder achteruit met de economie...

"De rijken zullen rijker worden, en de armen armer"

En dat is denk ik heel goed zichtbaar in deze maatschappij...
Mogen we best onze handen eens voor vouwen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:31

JOLAN931 schreef:
Als het zo erg is dat mensen om finaciele reden niet meegaan met een CM party, wat let je dan om als rijker bedeelde die groep op jouw kosten eens mee te nemen???

sorry hoor, armoede IS een probleem, dat de beter bedeelden eigenlijk niet eens kunnen bevatten als ze er zelf nooit zo voorgestaan hebben.
Daarom kunnen we het Chat misschien ook niet kwalijk nemen dat hij zo denkt, maar toch....ik vind het getuigen van bizar weinig inlevingsvermogen.

Wat de reden is om niet aan een cm-uitje mee te doen is, is een prive reden.
Daarom begrijp ik Chatuliem best wel. Het is ook niet leuk als iemand iets organiseerd en de grootste helft van de reacties bestaat uit mensen die melden dat ze niet meegaan omdat ze geen tijd, zin of geld hebben.
Bijdragen die niet opbouwend zijn voor het onderwerp.
Ik heb toevallig vanochtend een dergelijke reactie geplaatst omdat ik ook es n keer n stompzinnige reactie wou plaatsen.... maar wees eerlijk, het slaat toch nergens op?
Er zitten 2000 leden op cm, zou een lekkere zooi worden als die allemaal reageren met de reden waarom ze NIET meedoen.

Ik begrijp ook anderen wel.
Al verkeer ik momenteel in de gelukkige omstandigheid dat ik wat ruimer in mn financiele mogelijkheden zit, ook ik ken de balie van de sociale dienst en heb daadwerkelijk dagen gehad dat ik met honger naar bed ging...

Wat ik echter NIET eerlijk vind is de opmerking die ik vaker op forum heb gelezen dat de rijkere cm-ers dan maar moeten betalen voor de armere onder ons.
Kan ik ruiken dat iemand geen knaak in de zak heeft?
Hoe zou jij het vinden als ik je een mail stuurde dat ik het idee heb dat je geen geld hebt en ik je best wil ondersteunen?
Eigenlijk verwacht ik dan hooguit een beledigde mail terug, en terecht!! want waar bemoei ik me mee!!

Dus ga me niet op forum een schuldgevoel aanpraten, das niet eerlijk!!
Ik ben altijd bereid mensen te helpen maar dan moet het op mn pad komen, ik ga niet lopen leuren... jullie snap??
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:45

pieter, naar mijn beste weten waren er mensen die zelf wel extra wilden betalen voor iemand anders; zodat die personen ook mee konden met bepaalde uitjes;
daarna werd dat geintepreteerd alsof dat verplicht zou zijn, maar naar mijn weten is er nooit sprake van "moeten" geweest.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 18:01

HANNAH810 schreef:
pieter, naar mijn beste weten waren er mensen die zelf wel extra wilden betalen voor iemand anders; zodat die personen ook mee konden met bepaalde uitjes;
daarna werd dat geintepreteerd alsof dat verplicht zou zijn, maar naar mijn weten is er nooit sprake van "moeten" geweest.

Ik zie het even wat breder in deze bijdrage Hannah.
Jolan dr eerste zin is duidelijk genoeg en ze heeft ook groot gelijk.
Er is inderdaad niets op tegen voor elkaar te zorgen, ook financieel!!
Maar nu de praktijk....
ff voorbeeldje, oke?
stel: jij ontvangt het volgende mailtje:

Hoi Hannah810,

Ik lees op t forum dat je schulden hebt en eigenlijk te weinig eten voor je 17 kindjes kunt kopen.
Dat vind ik heel erg en ik wil je graag een handje helpen!
Ben je ermee geholpen dat ik bijv. een keer je energierekening betaal en een keer met je naar de supermarkt ga om een winkelwagentje vol te laden?
Het zou leuk zijn als we dat doen op de datum van de bowlingavond in Sexbierum, zie forum bij Agenda. Jouw bijdrage en consumpties neem ik dan ook voor mn rekening.
Dan kun je meteen met mij meerijden en ik zet je s avonds thuis weer af.
Laat maar weten wat ik voor je kan doen.....

grt.

Gulheid111

ik heb het donkerbruine vermoeden dat meneer Gulheid door diverse dames geblokked word en er meldingen naar de redactie gaan.
Degenen die wel terugmailen, mailen waarschijnlijk iets in de trant van:

Hallo Gulheid,

Hoe kom je erbij en waar bemoei je je mee..
ENGERD!!!

tot nooit weer mails!

Kortom: in de practijk een onhaalbaar iets en ik blijf dus bij mn stelling dat je elkaar geen schuldgevoel moet aanpraten hierover.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 2 van 4