Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 20:02
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Op 20 November gaan we heerlijk eten bij Hotel Bazar in Rotterdam!
Ga je ook mee? Vul je eigen naam dan even in op het lijstje:
Tessybear731 Arianne566 Zinga672 Josina022 (onder voorbehoud) Rinske773 Chatuliem619 Mario216
Het adres is: Witte de Withstraat 16 3012 BP ROTTERDAM
Voor routebeschrijving auto en OV zie http://www.hotelbazar.nl
Het is mischien een idee om elders in Rotterdam te parkeren en dan met zijn allen met de metro of tram naar plaats van bestemming te gaan. Denken jullie ff mee over een creatieve oplossing?
Plaats ook ff een prikbordberichtje op je profiel zodat niemand de oproep kan missen!
Ik heb er zin an! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 21:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Euh......er staat wel dit "Al ons vlees is halal"........dat is geen diervriendelijke slachtmethode......
ja ik ga weer af |
Vertel? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 07:42
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Vertel? Wat moet ik me daar bij voorstellen? |
Volgens islamitische wetten moeten dieren ritueel worden geslacht, want dat is halal. Maar de term ‘halal’ (rein, toegestaan) houdt nog veel meer in. Bijvoorbeeld: “het dier mag niet onderhevig zijn aan onmenselijke behandeling. Dit betekent dat ze niet opgesloten zitten in kleine hokjes met vele andere soortgenoten, maar dit betekent dus ook dat het dier niet allemaal chemische goedjes binnen mag krijgen en daarom niet verdoofd word, alvorens het slachten.
Het kan dus zeker een reden zijn om hier niet voor te kiezen... Aan de andere kant, in het OT kende men geen andere manier dan deze manier van slachten, én als je alles bij elkaar optelt is de europese manier van vee houden en slachten niet veel vriendelijker...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 15 oktober 2010, 08:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 08:14
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Vertel? Wat moet ik me daar bij voorstellen? |
"De belangrijkste voorwaarde van Halal slachten zijn: Dat het dier rein van oorsprong moet zijn, waaraan het dier ook moet voldoen aan de universele en morele gezondheidswaarde. Het dier dient humaan waardig behandeld te worden, tevens dient het dier levend te zijn tijdens het slachten en dient de naam van ALLAH (de schepper van het heelal en het leven) genoemd te worden over het dier. Het dier wordt door een enkele snee in de hals geslacht door een Moslim bekwame slachter. Tevens dient het dier voldoende tijd te krijgen om uit te bloeden voordat men verder gaat met verdere verwerking."
Het lijkt er op dat Halal de norm wordt.........zelfs in het restaurant van de Tweede kamer werd/wordt het geserveerd.Nou zal het mij worst zijn wat iedereen(en ik) eet maar gezien sommige discussies op CM over de Islam lijkt het me niet verkeerd te beseffen wat je eet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 09:12
|
|
|
LEANNE226 schreef: | "De belangrijkste voorwaarde van Halal slachten zijn: Dat het dier rein van oorsprong moet zijn, waaraan het dier ook moet voldoen aan de universele en morele gezondheidswaarde. Het dier dient humaan waardig behandeld te worden, tevens dient het dier levend te zijn tijdens het slachten en dient de naam van ALLAH (de schepper van het heelal en het leven) genoemd te worden over het dier. Het dier wordt door een enkele snee in de hals geslacht door een Moslim bekwame slachter. Tevens dient het dier voldoende tijd te krijgen om uit te bloeden voordat men verder gaat met verdere verwerking."
Het lijkt er op dat Halal de norm wordt.........zelfs in het restaurant van de Tweede kamer werd/wordt het geserveerd.Nou zal het mij worst zijn wat iedereen(en ik) eet maar gezien sommige discussies op CM over de Islam lijkt het me niet verkeerd te beseffen wat je eet |
volgens mij komen er de wildse verhalen rond over het houden en slachten van halalle schapen die schapen mogen gewoon door de normaale slager geslacht worden maar niet te gelijktijdig met gewoon slachten die schapen mogen ook gewoon behandeld worden net ieder ander schaap maar zei mogen geen horens hebben zij moeten met het aangezicht naar het oosten gedood worden en er mogen geen afwijken de delen aan het schaap zijn het is niet mij manier van een dier slachten en ik vind dat het ook niet hier in nederland toe gestaan moest worden om een dier zoon martelgang en lijdende dood moet onder gaan dit vind ik echt niet dier vriendelijk meer waar we zo allen op zitten te hameren
Laatst aangepast door
|
ERIK390
|
op vrijdag 15 oktober 2010, 09:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 09:22
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Volgens islamitische wetten moeten dieren ritueel worden geslacht, want dat is halal. Maar de term ‘halal’ (rein, toegestaan) houdt nog veel meer in. Bijvoorbeeld: “het dier mag niet onderhevig zijn aan onmenselijke behandeling. Dit betekent dat ze niet opgesloten zitten in kleine hokjes met vele andere soortgenoten, maar dit betekent dus ook dat het dier niet allemaal chemische goedjes binnen mag krijgen en daarom niet verdoofd word, alvorens het slachten.
Het kan dus zeker een reden zijn om hier niet voor te kiezen... Aan de andere kant, in het OT kende men geen andere manier dan deze manier van slachten, én als je alles bij elkaar optelt is de europese manier van vee houden en slachten niet veel vriendelijker... |
tessybear ga eens kijken voor je wat in het openbaar brengd als je dat eens zou doen wou jij niets meer eten van halal geslacht maar enkel het dier vriendlijke ritueel punt 2 als een dier onmenselijk behandeld zou worden en gehouden word heeft dat dier geen schik en groeid hij niet dus dus wij als dieren houders proberen alles te doen om zoon dier gezond en goed te verzorgen want anders zouden wij ons eigen te kort doen er zijn meer mensen die onwaardig gehuisvest zijn dan dieren die gehouden worden door houders die er hun boterham mee proberen te verdienen en die er dag en nacht voor het dier klaar staan terwijl dat niet door een bepaalde groep mensen gewaardeerd worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 09:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | "De belangrijkste voorwaarde van Halal slachten zijn: Dat het dier rein van oorsprong moet zijn, waaraan het dier ook moet voldoen aan de universele en morele gezondheidswaarde. Het dier dient humaan waardig behandeld te worden, tevens dient het dier levend te zijn tijdens het slachten en dient de naam van ALLAH (de schepper van het heelal en het leven) genoemd te worden over het dier. Het dier wordt door een enkele snee in de hals geslacht door een Moslim bekwame slachter. Tevens dient het dier voldoende tijd te krijgen om uit te bloeden voordat men verder gaat met verdere verwerking."
Het lijkt er op dat Halal de norm wordt.........zelfs in het restaurant van de Tweede kamer werd/wordt het geserveerd.Nou zal het mij worst zijn wat iedereen(en ik) eet maar gezien sommige discussies op CM over de Islam lijkt het me niet verkeerd te beseffen wat je eet |
Weeeeer wat geleerd! De islamitische slagerij hier heeft heerlijk vlees en niet duur. Ik ga er dan ook graag naar toe, maar hoe zat dat ook alweer met het aan de afgoden opgedragen eten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 10:53
|
|
|
het is op een rituele manier geslacht jolan; op dezelfde manier als vroeger de germanen ook hun vee slachtten.... het is niet opgedragen aan allah of zo iets, voor zover ik weet smaakt het ook heeeeeeeerlijk.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 10:54
|
|
|
ERIK390 schreef: | tessybear ga eens kijken voor je wat in het openbaar brengd als je dat eens zou doen wou jij niets meer eten van halal geslacht maar enkel het dier vriendlijke ritueel punt 2 als een dier onmenselijk behandeld zou worden en gehouden word heeft dat dier geen schik en groeid hij niet dus dus wij als dieren houders proberen alles te doen om zoon dier gezond en goed te verzorgen want anders zouden wij ons eigen te kort doen er zijn meer mensen die onwaardig gehuisvest zijn dan dieren die gehouden worden door houders die er hun boterham mee proberen te verdienen en die er dag en nacht voor het dier klaar staan terwijl dat niet door een bepaalde groep mensen gewaardeerd worden |
Ik heb heel goéd gekeken voor ik wat in het openbaar gebracht heb, Erik...dit is wat ik gevonden heb! Beide manieren van vee houden en slachten zijn omstreden. Jij mag er op een bepaalde manier over denken, ik ook...maar gevraagd werd wat halalvlees inhoud, niet wat onze persoonlijke mening erover was. Iedereen is vrij om voor zichzelf te beslissen of dat een reden is om wel of niet niet mee te gaan. Laten we het hier gewoon bij het onderwerp houden: Eten bij Hotel Bazar in Rotterdam,en mensen die verder willen discussieren over de juiste manier van slachten kunnen dat elders op het forum doen!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 15 oktober 2010, 11:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:03
|
|
|
Op 20 November gaan we heerlijk eten bij Hotel Bazar in Rotterdam!
Tessybear731 Arianne566 Zinga672 Josina022 (onder voorbehoud) Rinske773 Chatuliem619 Mario216
Het is mischien een idee om elders in Rotterdam te parkeren en dan met zijn allen met de metro of tram naar plaats van bestemming te gaan. Denken jullie ff mee over een creatieve oplossing?
Plaats ook ff een prikbordberichtje op je profiel zodat niemand de oproep kan missen!
Ik heb er zin an!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:06
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | , én als je alles bij elkaar optelt is de europese manier van vee houden en slachten niet veel vriendelijker... |
Tessabear....ik vind het niet leuk dat je zoiets schrijft...er is zoveel toezicht op de dieren of ze wel een goede verzorging krijgen. De regels hierin zijn zo scherp, je moest eens een keertje mee draaien op een boerderij, dan sprak je wel anders. Ik weet zeker dat mijn dieren het beter hebben dan sommige kinderen. Een boer laat zomaar zn dieren niet verwaarlozen, soms lees je dat welleens, maar die mensen hebben geen uitzicht door al die regels hier. Er wordt veels te snel afgegeven op de boeren,ik maak mij dr wellis boos over. Mijn oma verteld weleens over de oorlog hoeveel mensen ze eten heeft gegeven, dat wordt snel vergeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:13
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Op 20 November gaan we heerlijk eten bij Hotel Bazar in Rotterdam!
Ik heb er zin an! |
Inmiddels zijn de roosterwijzigingen nu definitief (nou ja, voor zolang het duurt dan ) en ik kan helaas niet mee . Oftewel: ik heb late dienst . Iig veel plezier iedereen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:22
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het is op een rituele manier geslacht jolan; op dezelfde manier als vroeger de germanen ook hun vee slachtten.... het is niet opgedragen aan allah of zo iets, voor zover ik weet smaakt het ook heeeeeeeerlijk..... |
Het is zeker wel opgedragen Hannah,tijdens het snijden moet gezegd worden:Bismillah, Allahu Akbar (In naam van Allah, de grootste). Maar Tess heeft gelijk,het hoort hier niet en eigenlijk is het geen eigen onderwerp waard toch?
Veel plezier Rotterdamgangers!(enneh,lekker eten hoor)
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op vrijdag 15 oktober 2010, 11:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:27
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Tessabear....ik vind het niet leuk dat je zoiets schrijft...er is zoveel toezicht op de dieren of ze wel een goede verzorging krijgen. De regels hierin zijn zo scherp, je moest eens een keertje mee draaien op een boerderij, dan sprak je wel anders. Ik weet zeker dat mijn dieren het beter hebben dan sommige kinderen. Een boer laat zomaar zn dieren niet verwaarlozen, soms lees je dat welleens, maar die mensen hebben geen uitzicht door al die regels hier. Er wordt veels te snel afgegeven op de boeren,ik maak mij dr wellis boos over. Mijn oma verteld weleens over de oorlog hoeveel mensen ze eten heeft gegeven, dat wordt snel vergeten. |
Carien, zoals ik ook al aan Erik heb geprobeerd duidelijk te maken zit hier absoluut geen veroordeling mijnerzijds in! Ik geloof zonder meer dat jouw dieren het goed hebben, net zoals vele andere dieren in nederland en de EU. Maar er is vooralsnog geen reden om aan te nemen dat de dieren die volgens de halal-wijze geslacht zijn dat niet hebben. Er zijn voor beide manieren van veehouden en slachten voors en tegens. (In het geval van de europese wetgeving zouden de dieren niet genoeg vrijheid hebben, maar worden ze wel op een "diervriendelijke" manier geslacht. In het geval van de halal hebben ze die vrijheid wel, maar is het onmenselijk om de dieren te slachten zonder verdoving.) De eerste reactie die ik gaf met uitleg van de halal-werkwijze gaat uit van de mening van de voorstanders van deze methode, niet van die van mij!
Voor mij persoonlijk maakt het niet uit op welke manier ze geslacht zijn, m.u.v. dieren die gewoon gruwelijk behandeld zijn voor hun dood natuurlijk...en zodoende heb ik er geen moeite mee om halal-vlees te eten, that's all!
Nu weer ontopic, please
Tess, word misschien wel gewoon vegetariër
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:28
|
|
|
Tessybear731 Arianne566 Zinga672 Rinske773 Chatuliem619 Mario216
Ik heb er zin an!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:33
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Tessabear....ik vind het niet leuk dat je zoiets schrijft...er is zoveel toezicht op de dieren of ze wel een goede verzorging krijgen. De regels hierin zijn zo scherp, je moest eens een keertje mee draaien op een boerderij, dan sprak je wel anders. Ik weet zeker dat mijn dieren het beter hebben dan sommige kinderen. Een boer laat zomaar zn dieren niet verwaarlozen, soms lees je dat welleens, maar die mensen hebben geen uitzicht door al die regels hier. Er wordt veels te snel afgegeven op de boeren,ik maak mij dr wellis boos over. Mijn oma verteld weleens over de oorlog hoeveel mensen ze eten heeft gegeven, dat wordt snel vergeten. |
volledig met je eens carien nu is een boer dieren mishandellaar nu is een boer een de vervuiler maar ze eten er toch heel graag van mee en het liefst nog gratis ook ik ken gelukkig de oorlog ook niet maar wat mij gezegd is was het toe meneer de boer voor en na nu zijn het mens en dieronwaardige wezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:35
|
|
|
Ik heb er zin an!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:36
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het is zeker wel opgedragen Hannah,tijdens het snijden moet gezegd worden:Bismillah, Allahu Akbar (In naam van Allah, de grootste). Maar Tess heeft gelijk,het hoort hier niet en eigenlijk is het geen eigen onderwerp waard toch?
Veel plezier Rotterdamgangers!(enneh,lekker eten hoor) |
leanne het kan hier wel geen onderwerp van zijn maar ook hier worden wij weer geschopt net als carien hier geschreven heeft draai eens mee en oordeel dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:36
|
|
|
Ik heb er zin an!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:43
|
|
|
ERIK390 schreef: | leanne het kan hier wel geen onderwerp van zijn maar ook hier worden wij weer geschopt net als carien hier geschreven heeft draai eens mee en oordeel dan |
Ik geloof dat Tess héél erg duidelijk wil maken dat dit topic niet bedoeld is voor deze discussie. Ik zou zeggen: open een nieuw topic over dit onderwerp!
Groet, José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:44
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik heb heel goéd gekeken voor ik wat in het openbaar gebracht heb, Erik...dit is wat ik gevonden heb! Beide manieren van vee houden en slachten zijn omstreden. Jij mag er op een bepaalde manier over denken, ik ook...maar gevraagd werd wat halalvlees inhoud, niet wat onze persoonlijke mening erover was. Iedereen is vrij om voor zichzelf te beslissen of dat een reden is om wel of niet niet mee te gaan. Laten we het hier gewoon bij het onderwerp houden: Eten bij Hotel Bazar in Rotterdam,en mensen die verder willen discussieren over de juiste manier van slachten kunnen dat elders op het forum doen! |
zeker tessybear mag ieder denken wat hij wil maar het in het openbaar te brengen is wat anders ik kan niet oordelen hoe jij gekeken heb maar ben wel bang dat jou zicht eenzijdig is net als ik al aangegeven heb als wij de dieren die ons lief zijn niet goed verzorgen krijgen wij ook geen slach waardig produkt wat zeker de bedoeling is al hebben wij niet alles zelf te regelen door al de regels die ons al op gelegd w2orden en nog doen wij het niet goed wat erg neerslachtig is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:46
|
|
|
ERIK390 schreef: | zeker tessybear mag ieder denken wat hij wil maar het in het openbaar te brengen is wat anders ik kan niet oordelen hoe jij gekeken heb maar ben wel bang dat jou zicht eenzijdig is net als ik al aangegeven heb als wij de dieren die ons lief zijn niet goed verzorgen krijgen wij ook geen slach waardig produkt wat zeker de bedoeling is al hebben wij niet alles zelf te regelen door al de regels die ons al op gelegd w2orden en nog doen wij het niet goed wat erg neerslachtig is |
Wat probeert Tess nou aan te geven en wat vraag ik hierboven????
José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:47
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik geloof dat Tess héél erg duidelijk wil maken dat dit topic niet bedoeld is voor deze discussie. Ik zou zeggen: open een nieuw topic over dit onderwerp!
Groet, José |
jose kijk hier aub hier boven wie het geopend heeft als hier een discussie niet meer beantwoord mag worden moeten ze dat ook niet uitlokken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:50
|
|
|
ERIK390 schreef: | jose kijk hier aub hier boven wie het geopend heeft als hier een discussie niet meer beantwoord mag worden moeten ze dat ook niet uitlokken |
Tess heeft deze discussie niet uitgelokt door dit topic te openen. Het is degene die over het halal-vlees zelf is begonnen.
Daarnaast is dit topic hier niet voor bedoeld, open dan een nieuw topic hierover.
Respecteer Tess in haar vraag hierover op te houden.
Sorry, Tess, kan het niet laten om ff voor je in de bres te springen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:51
|
|
|
tis maar goed dat het nog geen november is want anders zouden de mensen die meegaan nog wel eens kunnen gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:52
|
|
|
ERIK390 schreef: | zeker tessybear mag ieder denken wat hij wil maar het in het openbaar te brengen is wat anders ik kan niet oordelen hoe jij gekeken heb maar ben wel bang dat jou zicht eenzijdig is net als ik al aangegeven heb als wij de dieren die ons lief zijn niet goed verzorgen krijgen wij ook geen slach waardig produkt wat zeker de bedoeling is al hebben wij niet alles zelf te regelen door al de regels die ons al op gelegd w2orden en nog doen wij het niet goed wat erg neerslachtig is |
Bord voor je kop Erik Ik dacht dat ik duidelijk was over het feit dat mijn mening hier helemaal niet gegeven is, behalve het feit dat ik er geen moeite mee heb om halalvlees te eten! Blijkbaar voel JIJ je aangevallen door een samenvatting van internet geplukt over de gedachtengangen achter het slachten op deze wijze. Een discussietopic is het al net zo min, enkel een uitnodiging om mee te gaan gezellig een hapje eten... Ga dus elders op het forum rustig verder over discussieëren, maar schuif mij jouw nukken niet in de schoenen...klaar nu!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 15 oktober 2010, 11:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:54
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Tess heeft deze discussie niet uitgelokt door dit topic te openen. Het is degene die over het halal-vlees zelf is begonnen.
Daarnaast is dit topic hier niet voor bedoeld, open dan een nieuw topic hierover.
Respecteer Tess in haar vraag hierover op te houden.
Sorry, Tess, kan het niet laten om ff voor je in de bres te springen |
Dank je Jose, feit is dat niemand de discussie uitgelokt heeft. Er werd een vraag gesteld, en die is beantwoord...meer dan dat is het niet.
Dus, back on topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:55
|
|
|
Ik heb er zin an!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 13:04
|
|
|
[quote=TESSYBEAR731]Carien, zoals ik ook al aan Erik heb geprobeerd duidelijk te maken zit hier absoluut geen veroordeling mijnerzijds in!
Tes het is niet mijn bedoeling om hier een discussie uit te lokken, maar ik maakte mij een beetje boos (verdrietig) over dat ene zinnetje. Dat kwam bij mij niet leuk over, net of wij... boeren de dieren niet goed behandelen.
En het hoort idd niet thuis hier bij dit onderwerp, ik hoop dat je mijn boosheid een beetje snapt.
Ik kan weleens fel reageren..vooral over hoe de mensen over boeren praten. Dit is niet altijd terecht vind ik, wij doen ook onze best het de dieren zo leuk mogelijk te maken.
En nu over naar het topic....Uit eten in Rotterdam.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 15 oktober 2010, 14:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 19:17
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Bord voor je kop Erik Ik dacht dat ik duidelijk was over het feit dat mijn mening hier helemaal niet gegeven is, behalve het feit dat ik er geen moeite mee heb om halalvlees te eten! Blijkbaar voel JIJ je aangevallen door een samenvatting van internet geplukt over de gedachtengangen achter het slachten op deze wijze. Een discussietopic is het al net zo min, enkel een uitnodiging om mee te gaan gezellig een hapje eten... Ga dus elders op het forum rustig verder over discussieëren, maar schuif mij jouw nukken niet in de schoenen...klaar nu! |
tessybear het is niet mij bedoeling mijn en jou tegen elkaar op te zetten maar komen ze aan mij dieren heb ik misschien aan 2 borden voor mij hoofd niet genoeg dat ben ik net een brandweer man die uit rukken voor een brand dan hebben we een waas voor ogen zien dan niets meer en voelen niets meer hoop dat je begrijp wat ik hiermee bedoel je moet je voor stellen dat ze jou zouden uit maken voor een slechte moeder dat jij je kind niet goed zou verzorgen mijn excuus als ik iets te hard van tong ben geweest
|
|
Naar boven |
|
|