Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:08
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Foei henduk, lelijke zuipschuit! Nee ik bedoel gewoon lopen, paddestoelen bewonderen en genieten van de herfstkleuren!!! Ga je mee? |
lopen ? wandelen bedoel je toch wel ..hoop ik zo ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 14:06
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | het kwam zomaar ik me op...wat zal het nu...bij herfst mooi zijn in het bos! Iemand zin om te gaan boswandelen? Ik wil wel mee! wel graag gauw...die paddestoelen zijn zo weer verdwenen he... kom op romantische lui hier....effe genieten he |
Wie heeft er zin om zaterdag 13 november om 12,00 uur??een boswandeling te maken bij kasteel Groeneveld in Baarn. Er is een prachtig park bij en een bos waar je in ong. 3 uur rond kan wandelen. Daarnaast kan je heerlijk koffiedrinken c.q lunchen bij het kasteel. Parkeren gratis. Per trein, even uitzoeken en verzoek plaatsen om afgehaald te worden bij het station en wie zich daarna nog verveeld: Soest heeft heel goede restaurantjes.
Ik denk dat 12 uur een goede tijd is voor diegenen die wat langer onderweg zijn. Willen jullie het anders dan horen we het wel.
groet fijne dag Alous.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 16:15
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Wie heeft er zin om zaterdag 13 november om 12,00 uur??een boswandeling te maken bij kasteel Groeneveld in Baarn. Er is een prachtig park bij en een bos waar je in ong. 3 uur rond kan wandelen. Daarnaast kan je heerlijk koffiedrinken c.q lunchen bij het kasteel. Parkeren gratis. Per trein, even uitzoeken en verzoek plaatsen om afgehaald te worden bij het station en wie zich daarna nog verveeld: Soest heeft heel goede restaurantjes.
Ik denk dat 12 uur een goede tijd is voor diegenen die wat langer onderweg zijn. Willen jullie het anders dan horen we het wel.
groet fijne dag Alous. |
Lijkt me fijn plan Alous, Je mag me vast noteren, hoop dat iemand me van het station wil halen,eneh....dit alles nog even onder voorbehoud!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 18:39
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Wie heeft er zin om zaterdag 13 november om 12,00 uur??een boswandeling te maken bij kasteel Groeneveld in Baarn. Er is een prachtig park bij en een bos waar je in ong. 3 uur rond kan wandelen. Daarnaast kan je heerlijk koffiedrinken c.q lunchen bij het kasteel. Parkeren gratis. Per trein, even uitzoeken en verzoek plaatsen om afgehaald te worden bij het station en wie zich daarna nog verveeld: Soest heeft heel goede restaurantjes.
groet fijne dag Alous. |
voor de Bussers onder u: *vakbekwaam buschauffeur modus aan*: Busverbinding vanuit Hilversum: lijn 109, halte Oude Amsterdamse straatweg. 3 strippen of 2 euro dalkaart enkele reis. of met de OV-chipkaart.
Busverbinding vanuit Soest: lijn 73, maar of die op zaterdag rijdt, weet ik niet. deze lijn wordt namelijk vanuit de vestiging Amersfoort gereden.
*vakbekwaam buschauffeur modus uit*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:12
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | voor de Bussers onder u: *vakbekwaam buschauffeur modus aan*: Busverbinding vanuit Hilversum: lijn 109, halte Oude Amsterdamse straatweg. 3 strippen of 2 euro dalkaart enkele reis. of met de OV-chipkaart.
Busverbinding vanuit Soest: lijn 73, maar of die op zaterdag rijdt, weet ik niet. deze lijn wordt namelijk vanuit de vestiging Amersfoort gereden.
*vakbekwaam buschauffeur modus uit* |
Helaas......... ik heb geen bus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 21:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Helaas......... ik heb geen bus. |
ik ook niet, maar ik weet wel hoe ze rijden (allerbelabberdst)
wees blij dat je geen bus hebt, je wil de wegenbelasting er niet van betalen (zo'n ding weegt 12 ton...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 21:24
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik ook niet, maar ik weet wel hoe ze rijden (allerbelabberdst)
wees blij dat je geen bus hebt, je wil de wegenbelasting er niet van betalen (zo'n ding weegt 12 ton...) |
word verekend met de prijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:15
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Lijkt me fijn plan Alous, Je mag me vast noteren, hoop dat iemand me van het station wil halen,eneh....dit alles nog even onder voorbehoud! |
Baarn, lekker dichtbij, gezellig, ik doe mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:24
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Baarn, lekker dichtbij, gezellig, ik doe mee. | marianne wat fijn! kunnen we eindelijk weer es bijbeppen! voel je welkom!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 00:59
|
|
|
Als het beter gaat met mn dochter ga ik ook mee.
Ik ben er al verschillende keren geweest. Er is bij het café ook een speeltuintje. Maar ja in november zal het daar wel te koud voor zijn. Onze hond kreeg ook nog een botje, ook daar hebben ze aan gedacht. Dit jaar ben ik er nog niet geweest misschien is er wel iets veranderd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 04:31
|
|
|
LOES550 schreef: | misschien is er wel iets veranderd. |
ehm...het regime t.a.v. loslopende honden is/wordt veranderd. zoiets zag ik laatst in de G&E staan. (schijnt niet meer (overal) te mogen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 22:52
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | marianne wat fijn! kunnen we eindelijk weer es bijbeppen! voel je welkom! |
zou ik ook mee mogen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 10:36
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | marianne wat fijn! kunnen we eindelijk weer es bijbeppen! voel je welkom! | leuk angel als ik een straat naam krijgt kom ik ook gezellig naar het bos. hoe meer ziel hoe meer vreugd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 15:45
|
|
|
BENNY340 schreef: | leuk angel als ik een straat naam krijgt kom ik ook gezellig naar het bos. hoe meer ziel hoe meer vreugd |
Kasteel Groeneveld in Baarn Benny...zie hier bovenaan het berichtje van Alous he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 01:02
|
|
|
zie door de bomen het bos niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 08:44
|
|
|
HENDUK927 schreef: | zie door de bomen het bos niet meer |
nou, en daar bij kasteel Groeneveld staan er een paar, hoor!
gewoon effe Googlen: kasteel Groeneveld Baarn, kan niet missen. voor degenen die met de auto komen (de Bussers zijn al geïnformeerd ) de afrit Baarn-Noord/Soest op de A1 is het dichtstst bij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:58
|
|
|
MIEKJES285 schreef: | zou ik ook mee mogen??? | Natuurlijk..!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 14:31
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Natuurlijk..!!!!!!!!!! | het adres is groeneveld 12 in baarn.
Laatst aangepast door
|
BENNY340
|
op woensdag 20 oktober 2010, 15:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 22:54
|
|
|
BENNY340 schreef: | het anders is groeneveld 12 in baarn. |
zijn er nu al 2 mafkezen op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 19:51
|
|
|
HENDUK927 schreef: | zijn er nu al 2 mafkezen op cm | Mafkezen verhogen de wandelpret...dus doe lekker mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SPROET762
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 00:20
|
|
|
Hallo allemaal!
Mag ik jullie vergezellen? Lijkt me heerlijk, een boswandeling! Prachtig al die mooie kleuren!
groetjes Corina
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 02:45
|
|
|
SPROET762 schreef: | Hallo allemaal!
Mag ik jullie vergezellen? Lijkt me heerlijk, een boswandeling! Prachtig al die mooie kleuren!
groetjes Corina |
Tuurlijk mag je dat Corina!!! van harte welkom hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 15:07
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Mafkezen verhogen de wandelpret...dus doe lekker mee |
nee wandel niet mee...mij veel te koud...gr henduk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 15:39
|
|
|
SPROET762 schreef: | Hallo allemaal!
groetjes Corina |
zo'n knappe vrouw als jij ben sproet mag altijd mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 15:42
|
|
|
HENDUK927 schreef: | nee wandel niet mee...mij veel te koud...gr henduk | je weet niet wat je mist mafkees
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 16:19
|
|
|
BENNY340 schreef: | je weet niet wat je mist mafkees |
Ik sluit me bij de vorige spreker aan Ducky, kom op, gewoon meegaan, wij houden je wel warm, knappe dames genoeg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 18:34
|
|
|
HENDUK927 schreef: | nee wandel niet mee...mij veel te koud...gr henduk |
Fles Jagermeister doet wonderen van binnen. En er zijn al dames die zich hebben aangebodenvoor de buitenkant , dus wat wil je nog meer! Mafkees.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 00:27
|
|
|
BENNY340 schreef: | je weet niet wat je mist mafkees |
weet heel goed wat ik mis benny.nix dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 10:01
|
|
|
HENDUK927 schreef: | weet heel goed wat ik mis benny.nix dus |
Henduk....ga toch gezellig mee wandelen.... je weet niet wat je mist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 10:21
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Henduk....ga toch gezellig mee wandelen.... je weet niet wat je mist |
het is inderdaad niet niks wat-ie mist
|
|
Naar boven |
|
|