ChristianMatch

Forum

CDA werkt samen met PVV, hoe denk jij hierover?
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 23:02

JOOST764 schreef:
Ook de christelijke partijen hebben de afgelopen jaren dingen laten liggen.
En in dat gat is Wilders gesprongen.

Overigens staan er in het verkiezingsprogramma van de PVV een hoop zinnige dingen naast het integratiestandpunt. Jammer dat het geen christelijke partij is.

Dacht ik eerst ook, te meer er geen C voor staat, maar dat heeft de SGP ook niet, en toch Christelijk.
En die er een C voor hebben staan, hebben hem in het verleden misbruikt , of gebruikt om er alleen maar meer stemmen mee te krijgen.
En nu het te laat is beginnen ze met de,, lang beloofde normen en waarden van de C althans hun interpetatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 21:12

PIETER649 schreef:
vraag me niet waar het exact staat in de bijbel... maar er word een zegen beloofd aan degenen die Israel en de joden een warm hart toedraagt.. en een vloek aan degenen die er afbreuk aan wil doen...

kijk wat er gebeurde met polen en duitsland waar de pogroms uitliepen in een holocaust.. kijk wat er nu gebeurd met de usa...
kijk wat er gebeurd met het cda nu prominenten als van agt zich openlijk tegen israel keren...

maar kijk ook hoe snel duitsland opbloeide na de 2e wereldoorlog.
kijk hoe rijk land nederland werd

en kijk ook hoe hard de pvv groeit, want als er nog 1 partij is die onvoorwaardelijk achter israel staat, is het de pvv!

Ik vraag mij inderdaad wel eens af in hoeverre de pro-Israel houding van Wilders/PVV een "zegen" voor ons land kan worden. God zegent wie Zijn land zegenen. Wellicht dat het daarom altijd zo goed is gegaan met Nederland; wij hebben Israel altijd gesteund.
Bedenk wel dat de zgn. CDA mastodonten die tegen samenwerking met de PVV waren, allemaal belangen hebben in het pro-Palestijns front tegen Israel ! Daar hoorde je niemand over. Belangenverstrengeling alom.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 18:42

PIETER649 schreef:
vraag me niet waar het exact staat in de bijbel... maar er word een zegen beloofd aan degenen die Israel en de joden een warm hart toedraagt.. en een vloek aan degenen die er afbreuk aan wil doen...

Klopt; dat zegt God tegen Abraham (Gen.12:3)

Overigens, ik heb m.b.t. Israël al de wonderlijkste dingen meegemaakt. God is echt met Zijn volk bezig. "Zie, de Bewaarder van Israel sluimert noch slaapt." (Psalm 121:4)

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 00:34

Het klopte bijvoorbaad al niet, Gefrustreerde smiley het Cda wordt alleen gedoogd door de PVV, en wij gedogen mee Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 00:45

JOEY284 schreef:
Ik vraag mij inderdaad wel eens af in hoeverre de pro-Israel houding van Wilders/PVV een "zegen" voor ons land kan worden. God zegent wie Zijn land zegenen. Wellicht dat het daarom altijd zo goed is gegaan met Nederland; wij hebben Israel altijd gesteund.
Bedenk wel dat de zgn. CDA mastodonten die tegen samenwerking met de PVV waren, allemaal belangen hebben in het pro-Palestijns front tegen Israel ! Daar hoorde je niemand over. Belangenverstrengeling alom.

Zo denk ik er ook over.
Sjalom Martin
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 22:02

Het CDA was voor de kabinetsvorming een beetje de dwarse factor...
...maar ze hebben met het huidige regeerakkoord wel hun gehele programma zo'n beetje laten kopiëren, waar VVD heeft in moeten leveren en PVV op kleine punten het programma kan terugvinden...
...aldus was vandaag te horen op de radio...

Dwarsliggen helpt dus blijkbaar Knipoog smiley
Puberteit is zo slecht nog niet Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 22:24

HENK710 schreef:
Het CDA was voor de kabinetsvorming een beetje de dwarse factor...
...maar ze hebben met het huidige regeerakkoord wel hun gehele programma zo'n beetje laten kopiëren, waar VVD heeft in moeten leveren en PVV op kleine punten het programma kan terugvinden...
...aldus was vandaag te horen op de radio...

Dwarsliggen helpt dus blijkbaar Knipoog smiley
Puberteit is zo slecht nog niet Clown smiley
Het is eigenlijk simpel Verraste, verbaasde smiley de R.K hebben aller heiligen, en het cda schijnheiligen Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2