Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:16
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het is nu onderhand wel duidelijk waarom ik je voordraag,je bent: gevoelig,mondig,nuchter,staat met beide benen in de wereld,bent intelligent. Uiterlijk?De dames moeten zelf maar kijken naar je rustige blik en houding,die zegt genoeg..........
Ik plaag niet altijd hoor Frank
ik ken hem alleen van cm dames,jullie moeten zelf onderzoeken of mijn woorden kloppen! |
Het is dan ook een Belg hé Leanne .... dus tja ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:34
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Het is dan ook een Belg hé Leanne .... dus tja ... |
Leanne, heeft volgens mij in de marketing gezeten...of nog steeds
Ik geef toe dat ze wel een hele goede mensenkennis heeft... Maar als ze zo blijft doorgaan met complimenten en andere (juiste?) bevindingen komt mijn nederigheid wel erg in het gedrang hoor...en kan ik nooit meer de titel van Sint Frank verwerven...
Euh, kunnen we ons nu verder concentreren op Chat. Hij is immers een toffe peer... en ook mondig...
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 15:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Leanne, heeft volgens mij in de marketing gezeten...of nog steeds
Ik geef toe dat ze wel een hele goede mensenkennis heeft... Maar als ze zo blijft doorgaan met complimenten en andere (juiste?) bevindingen komt mijn nederigheid wel erg in het gedrang hoor...en kan ik nooit meer de titel van Sint Frank verwerven...
Euh, kunnen we ons nu verder concentreren op Chat. Hij is immers een toffe peer... en ook mondig...
Frank |
Ja laten we ons nu concentreren op Chat,het ouwe spul moet eerst op he Nog wat positieve punten van heer Chat:hij woont in een prachtige omgeving,is ongebonden en...........hij kan goed opschieten met kinderen.......
PR was het Frank,sponsorwerving,nu zit ik alleen nog in de verkoop,valt het op?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 02:50
|
|
|
Twee snoepjes van de week kan toch ook! Mijn oma zei altijd tegen ons als we een snoepje van t schaaltje pakten: pak er maar nog één. Op één been kan je niet lopen.
Dus Chat en Frank: De snoepjes van de Week
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 03:19
|
|
|
LOES550 schreef: | Twee snoepjes van de week kan toch ook! Mijn oma zei altijd tegen ons als we een snoepje van t schaaltje pakten: pak er maar nog één. Op één been kan je niet lopen.
Dus Chat en Frank: De snoepjes van de Week |
Neen neen, dank je wel. Ik voel me er niet zo goed bij om een snoepje te zijn. Als de eter me niet lust doet ze zo en dat is erg genant...
Frank -loos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 03:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen neen, dank je wel. Ik voel me er niet zo goed bij om een snoepje te zijn. Als de eter me niet lust doet ze zo en dat is erg genant...
Frank -loos |
haha nee dat is ook niks. het snoepje van de week was ook een gratis kadootje van de Gruyter Dat kan natuurlijk niet hè, hoewel.......een verrassing van de week...
en ik doe met je mee hoor ook loos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 10:32
|
|
|
Je komt eens in een snoepwinkel en kijkt naar allerlei snoepjes Zo zijn er snoepjes waar de verpaking weg is of de verpaking nog om is Soms zien we een lekker snoepje en denken hoe zou dat smaken We likken er even aan of proeven het als de smaak niet bevalt Leggen we het snoepje weer terug in de schappen niemand die het ziet Lopen weer uit de snoepwinkel en gaan weer verder op naar de volgende winkel
Voor de ander de snoepwinkel in gaat waar zou die naar kijken?
Waarbij niet de verpaking is afgehaald en aangesnoept is Want teveel snoepen en likken maakt het snoepje zo goedkoop Het kleeft en plakt aan alle kanten of het is de helft gebroken
Uniek is om naar te kijken naar de mooie verpaking van het snoepje Zodat je bijdrage levert bij de kassa om het snoepje te kopen Met kostbare van inhoud van dit dure snoepje die nog in de verpaking zit
Wat langer meegaat en niet gebroken is van dit dure kostbare snoepje Ook snoepjes kunnen slijten en dat je ze verliest je behoud de smaak Zoek je dezelfde smaak van het mooie snoepje van je herinderingen
Eens kom je die kostbare snoepje tegen waarvan je de prijs betaalt
|
|
Naar boven |
|
|