Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:33
|
|
|
VISSER278 schreef: | Laten ze dan eerst al de wegen maar eens asfalteren. Wat betreft de infrastructuur lopen de Belgen toch nog wel 25 jaar achter |
hey hey hey Vissertje .... wegen kapot gereden door de massa Hollandse toeristen hé ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:43
|
|
|
even weer een serieus berichtje het is dus idd helaas niet gelukt om een passend onderkomen te vinden voor een speciaal kerstfeesie dus bij deze geef ik de regie uit handen als iemand anders wel een goed onderkomen kan vinden incl het feesie regelen horen we het hier graag veel succes
gr Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 00:05
|
|
|
Ok Grace,
OPROEP laten we dan eens kijken langs de lijnen die bekend zijn. We hebben een zaaltje nodig voor de 18e. We willen daar samen Kerst vieren, dus muziek is welkom. Wat ik wel gemerkt heb, is dat het vaak mogelijk is het gebouwtje van de kerk te huren. Of er zijn ook wel mensen aangesloten bij een vereniging, misschien kunnen we dat gebouwtje wel gebruiken. Kijk eens naar je contacten, die je hebt. Het liefst in het midden van het land. Vraag aan de koster naar de mogelijkheden. Reken op ongeveer 30 man..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 00:15
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ok Grace,
OPROEP laten we dan eens kijken langs de lijnen die bekend zijn. We hebben een zaaltje nodig voor de 18e. We willen daar samen Kerst vieren, dus muziek is welkom. Wat ik wel gemerkt heb, is dat het vaak mogelijk is het gebouwtje van de kerk te huren. Of er zijn ook wel mensen aangesloten bij een vereniging, misschien kunnen we dat gebouwtje wel gebruiken. Kijk eens naar je contacten, die je hebt. Het liefst in het midden van het land. Vraag aan de koster naar de mogelijkheden. Reken op ongeveer 30 man.. |
Is Oud Loosdrecht een beetje in het midden van het land?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 00:35
|
|
|
LOES550 schreef: | Is Oud Loosdrecht een beetje in het midden van het land? |
ik weet er 2 in gieten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 00:45
|
|
|
SOFIE807 schreef: | hey hey hey Vissertje .... wegen kapot gereden door de massa Hollandse toeristen hé ... |
Ja of om benzine te kopen omdat die een paar cent goedkoper is. Of om onze Belgische pralines in te slaan...of om heerlijke mosselen te komen eten... het zijn dan wel Hollandse mosselen maar op zijn Bels klaargemaakt...of gewoon om de lieve Belgische mentaliteit...
http://www.youtube.com/watch?v=Xoo6yITA8HE&feature=related
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 00:55
|
|
|
Hier in Gouda helaas geen mogelijkheden als alleen bij mij in huis...maar dat hangt af van het aantal deelnemers he....zou wel kostenbesparend zijn...jullie zijn allemaal gratis en voor nix welkom....als iedereen iets meebrengt, dan komt het zeker goed....Altijd welkom hier!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 00:57
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ok Grace,
OPROEP laten we dan eens kijken langs de lijnen die bekend zijn. We hebben een zaaltje nodig voor de 18e. We willen daar samen Kerst vieren, dus muziek is welkom. Wat ik wel gemerkt heb, is dat het vaak mogelijk is het gebouwtje van de kerk te huren. Of er zijn ook wel mensen aangesloten bij een vereniging, misschien kunnen we dat gebouwtje wel gebruiken. Kijk eens naar je contacten, die je hebt. Het liefst in het midden van het land. Vraag aan de koster naar de mogelijkheden. Reken op ongeveer 30 man.. |
de 18e ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 10:31
|
|
|
LOES550 schreef: | Is Oud Loosdrecht een beetje in het midden van het land? | Kijkend op de kaart zeg ik ja....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 11:05
|
|
|
hou me aanbevolen als er een plek gevonden is. En welkom zijn jullie ook in mijn huiskamer...zeker plek voor 12 man. Maar meer past ook. Overnachtingen zijn ook te regelen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 11:35
|
|
|
Laten we het bij één activiteit houden, waarbij iedereen kan komen. Het staat je vrij mensen uit te nodigen, maar dan zal er ongetwijfeld een aantal mensen teleurgesteld worden. Bij de vorige CM kerstparty kwamen er meer dan 50 man. Zelf ga ik ervan uit dat er snel 30 man zullen komen. De richtprijs is 30 euro per persoon, daar zou het van moeten kunnen. Hoe meer mensen komen, hoe goedkoper het wordt. Dus, als de huur van de zaal meevalt, kunnen we ook goedkoper werken.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 14 oktober 2010, 12:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 12:46
|
|
|
ALOUS961 schreef: | hou me aanbevolen als er een plek gevonden is. En welkom zijn jullie ook in mijn huiskamer...zeker plek voor 12 man. Maar meer past ook. Overnachtingen zijn ook te regelen...... |
Hoeveel stapelbedden heb je in huis????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 14:32
|
|
|
[quote=ANGELIQUE327]
Is het interessant om te informeren hoeveel het zaaltje kost naast onze kerk? Er is een keuken bij. Blijft het 18 dec?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 15:27
|
|
|
LOES550 schreef: | Is het interessant om te informeren hoeveel het zaaltje kost naast onze kerk? Er is een keuken bij. Blijft het 18 dec? | Ja en ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 17:03
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Laten we het bij één activiteit houden, waarbij iedereen kan komen. Het staat je vrij mensen uit te nodigen, maar dan zal er ongetwijfeld een aantal mensen teleurgesteld worden. Bij de vorige CM kerstparty kwamen er meer dan 50 man. Zelf ga ik ervan uit dat er snel 30 man zullen komen. De richtprijs is 30 euro per persoon, daar zou het van moeten kunnen. Hoe meer mensen komen, hoe goedkoper het wordt. Dus, als de huur van de zaal meevalt, kunnen we ook goedkoper werken. |
30 euro pp.???Voor dat geld kun je ook in een restaurant een zaal met buffet bestellen,voor die prijs zit zelfs het drinken er bij in........(zolang je niet teveel zui...)
btw.is het een kerstVIERING of een kerstPARTY?
En.....sommige mensen willen graag gezelschap met de kerstdagen......wat gaan we daar aan doen?Ons huis openstellen?Ik heb nog geen idee wat ik ga doen met de kerstdagen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 20:58
|
|
|
LEANNE226 schreef: | 30 euro pp.???Voor dat geld kun je ook in een restaurant een zaal met buffet bestellen,voor die prijs zit zelfs het drinken er bij in........(zolang je niet teveel zui...)
btw.is het een kerstVIERING of een kerstPARTY?
En.....sommige mensen willen graag gezelschap met de kerstdagen......wat gaan we daar aan doen?Ons huis openstellen?Ik heb nog geen idee wat ik ga doen met de kerstdagen...... |
Helemaal mee eens. Op de 18e is het geen kerst. Wat mij betreft dus gewoon iets leuks organiseren op 1e of 2e kerstdag.
GrZing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 22:24
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Helemaal mee eens. Op de 18e is het geen kerst. Wat mij betreft dus gewoon iets leuks organiseren op 1e of 2e kerstdag.
GrZing | De datum was de datum die Grace in haar gedachten had, en ik denk dat het veel haalbaarder is, dan op de kerstdagen zelf. Er zijn veel meer mensen die toch verplichtingen hebben die dag.
Wat betreft prijs, de vorige kerstparty bij Inka kostte vijftig euro en daar klaagde niemand over...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 22:28
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De datum was de datum die Grace in haar gedachten had, en ik denk dat het veel haalbaarder is, dan op de kerstdagen zelf. Er zijn veel meer mensen die toch verplichtingen hebben die dag.
Wat betreft prijs, de vorige kerstparty bij Inka kostte vijftig euro en daar klaagde niemand over... |
Als het de 18e is kom ik sowieso niet... En 30 euro is mij ook veel te veel... maar ja... misschien denken anderen daar anders over en dat mag ook... maar denk er ook eens aan dat er bij sommige nog OV kosten bijkomen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 22:45
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Als het de 18e is kom ik sowieso niet... En 30 euro is mij ook veel te veel... maar ja... misschien denken anderen daar anders over en dat mag ook... maar denk er ook eens aan dat er bij sommige nog OV kosten bijkomen... | Jammer Sus, ik had je graag weer eens willen zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 22:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja of om benzine te kopen omdat die een paar cent goedkoper is. Of om onze Belgische pralines in te slaan...of om heerlijke mosselen te komen eten... het zijn dan wel Hollandse mosselen maar op zijn Bels klaargemaakt...of gewoon om de lieve Belgische mentaliteit...
http://www.youtube.com/watch?v=Xoo6yITA8HE&feature=related
Frank |
Jaja ...... De benzine komt uit HOLLAND. Shell uit Pernis, Total uit Vlissingen. Belgische pralines verkopen ze overal in HOLLAND. Mosselen .....nooit gehoord van Yerseke? Hier 6 km. vandaan? HOLLAND. En de Belgische mentaliteit........... puur afgekeken van de HOLLANDERS.
HOLLANDERS......... ze zijn zo gek nog niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIRJAM056
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 16:35
|
|
|
als iedereen wat lekkers meeneemt, een lekker gerecht en we stallen al dat lekkers uit op een grote tafel, kan iedereen van alles wat proeven. Degenen die muziek kunnen maken nemen hun instrument mee, en verder laten we het aan elkaars fantasie over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 17:42
|
|
|
[b][i] Ik vind 30 euro ook een heel bedrag hoor, als ik mijn treinkosten er nog es bij optel is het voor mij ook niet haalbaar, helaas! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 18:57
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Als het de 18e is kom ik sowieso niet... En 30 euro is mij ook veel te veel... maar ja... misschien denken anderen daar anders over en dat mag ook... maar denk er ook eens aan dat er bij sommige nog OV kosten bijkomen... |
Ik kan de 18e ook niet.
Ik wil wel iets organiseren op 1e of 2e kerstdag als daar animo voor is. Let me know...
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:27
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ik kan de 18e ook niet.
Ik wil wel iets organiseren op 1e of 2e kerstdag als daar animo voor is. Let me know...
GrZing! |
Ik denk dat ik mijn pijlen ergens anders op ga richten dit jaar Zinga... Maar wie weet zijn er andere geinteresseerden ? Succes !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 13:14
|
|
|
Blijkbaar komen we hier niet uit...dus ik ga het effe anders stellen:
Mijn huis staat op tweede kerstdag open! Gratis en voor nix....geen kosten! Voor alle eenzame zielen die net als ik zo balen om met kerst alleen te zijn. Alleen graag wel van te voren opgeven, enneh...ik ben werkloos.., als we onder elkaar afspreken dat we allemaal iets te eten of te drinken meenemen...muzikanten extra graag gewild... Tijden kunnen we nader bepalen, maar vol is vol! Dan moet het zo toch goedkomen? (P.S. ter uwer informatie, ik woon in Gouda) Voel je welkom! Angy
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zondag 17 oktober 2010, 13:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 13:26
|
|
|
ik lees hier dat veel mensen afhaken omdat de reiskosten van te hoog zijn voor een uitje, daar ben ik wel mee eens want ov is gewoon schreeuwend duur. Maar ik hoor niemand voorstellen om als je naar dezelfde plaats gaat en je woont dicht bijelkaar en iemand heeft eigen vervoer om dan samen te reizen. Is nog gezelliger ook. Ideetje misschien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 13:52
|
|
|
DANIEL777 schreef: | ik lees hier dat veel mensen afhaken omdat de reiskosten van te hoog zijn voor een uitje, daar ben ik wel mee eens want ov is gewoon schreeuwend duur. Maar ik hoor niemand voorstellen om als je naar dezelfde plaats gaat en je woont dicht bijelkaar en iemand heeft eigen vervoer om dan samen te reizen. Is nog gezelliger ook. Ideetje misschien |
Heel goed idee Daniel!!!!
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zondag 17 oktober 2010, 13:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 14:30
|
|
|
DANIEL777 schreef: | ...want ov is gewoon schreeuwend duur.... |
ja, ik moet toch èrgens mijn Saabs van betalen?!
nee, da's gekheid. ik ben het met je eens: het moet wel 'leuk' (dus betaalbaar) blijven. ik denk dat 30 euro voor iemand die met 3 kids in de bijstand zit heel anders klinkt dan iemand met een wereldsalaris.
misschien een idee om de kosten naar draagkracht te verdelen? en ja: dan betalen degenen die het breder hebben meer, ja! SO WHAT? Denk eens aan de dankbaarheid die je ervoor terugkrijgt van degene die het niet kunnen betalen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 17:34
|
|
|
DANIEL777 schreef: | ik lees hier dat veel mensen afhaken omdat de reiskosten van te hoog zijn voor een uitje, daar ben ik wel mee eens want ov is gewoon schreeuwend duur. Maar ik hoor niemand voorstellen om als je naar dezelfde plaats gaat en je woont dicht bijelkaar en iemand heeft eigen vervoer om dan samen te reizen. Is nog gezelliger ook. Ideetje misschien |
Dat is inderdaad een heel goed idee Daniel maar dan moeten er ook echte duidelijk afspraken zijn van waar en wanneer. Dan pas kan je gaan bekijken wie mee kan of wilt. De passagier(s) moet dan wel rekening houden met de driver of omgekeerd. Er valt dus nog veel af te spreken . Verder is het echt een goed voorstel hoor.
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 17:42
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Blijkbaar komen we hier niet uit...dus ik ga het effe anders stellen:
Mijn huis staat op tweede kerstdag open! Gratis en voor nix....geen kosten! Voor alle eenzame zielen die net als ik zo balen om met kerst alleen te zijn. Alleen graag wel van te voren opgeven, enneh...ik ben werkloos.., als we onder elkaar afspreken dat we allemaal iets te eten of te drinken meenemen...muzikanten extra graag gewild... Tijden kunnen we nader bepalen, maar vol is vol! Dan moet het zo toch goedkomen? (P.S. ter uwer informatie, ik woon in Gouda) Voel je welkom! Angy |
Even afhankelijk van wat de familie doet...(weinig hoop k)...wil ik het zeker overwegen, mits ik inderdaad met iemand mee kan rijden Dus als er nog iemand gaat uit de regio spijkenisse/rotterdam hou ik me zeker aanbevolen! Maar misschien is het dan wel leuk om allemaal zelf iets te eten of te drineken meenemen? Dan hoef jij niet voor alle kosten op te draaien...
Ik hou het forum even in de gaten
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 17 oktober 2010, 17:42
|
|
Naar boven |
|
|