ChristianMatch

Forum

hoedt u voor de wolven in schapendracht
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 15:50

DANIEL777 schreef:
o ja pieter
hebben wij het cu laten zitten?
Ik denk dat het cu met rouvoet voorop ons heeft laten zitten door kiezersbedrog te plegen in de kwestie van uruzgan.
Of ben je dat al reeds vergeten?

Het CU is nooit mijn cluppie geweest.
Het is een linkse partij, vergelijkbaar met groen links, waar een christelijk sausje overheen ligt.

En kiezersbedrog vergeet ik niet zo gauw, en dan denk ik vooral aan Balkenende met de europese grondwet.... hoezo schijt aan de kiezer?? Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 15:54

PIETER649 schreef:
Het CU is nooit mijn cluppie geweest.
Het is een linkse partij, vergelijkbaar met groen links, waar een christelijk sausje overheen ligt.

En kiezersbedrog vergeet ik niet zo gauw, en dan denk ik vooral aan Balkenende met de europese grondwet.... hoezo schijt aan de kiezer?? Kotsende smiley
blijkbaar ben je dus al wel vergeten dat de cu had getekend dat ze dit jaar in uruzgan zouden stoppen en toen het puntje bij paaltje kwam stiekum door wilden gaan over kiezerbedrog gesproken Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 19:50

DANIEL777 schreef:
blijkbaar ben je dus al wel vergeten dat de cu had getekend dat ze dit jaar in uruzgan zouden stoppen en toen het puntje bij paaltje kwam stiekum door wilden gaan over kiezerbedrog gesproken Zieke smiley

hoe kom je erbij dat ik dat vergeten zou zijn?
ik geef aan dat ik de CU altijd al n eng raar cluppie heb gevonden en ik gaf aan dat balkenende ook een bedrieger is
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 21:19

CROSSROAD317 schreef:
Hetzelfde principe vind je nu weer terug. De islam probeert ook de christenwereld van binnenuit kapot te maken. Niet meer rechtstreeks, maar via een diplomatieke weg, van binnenuit.
Kijk maar naar de weg die voor ze klaar ligt, ze maken dankbaar gebruik van het recht op vrijheid van godsdienst...... Twijfelende smiley

De Islam is geen wolf in schaapskleren.

Een wolf in schaapskleren is iemand die beweert christen te zijn, maar die ondertussen door middel van menselijke gedachtenspinsels en drogredeneringen probeert de gelovige van zijn 'eenvoudige toewijding aan Christus' af te brengen.

GrZ!
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 13:47

TESSYBEAR731 schreef:

Deze zal het in elk geval niƩt meer koud hebben Knipoog smiley

Ja zeker. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 17:31

PIETER649 schreef:
wat is dan de waarde van dat lidmaatschap?
als het er om spant, bij de verkiezingen dus, laat je ze gewoon zitten

De waarde van lidmaatschap hoeft niet te betekenen dat je het altijd met die partij eens bent.
Ik heb nu wel stemrecht in die partij, daar kan ik ook nog, hopelijk, een klein beetje invloed uitoefenen op de richting en standpunten .....
Ik heb ze niet laten zitten, maar een andere partij had ideeen waar ik me op dat moment beter in kon vinden..... en doordat er meerdere leden waarschijnlijk niet CU hebben gestemd, zal hopelijk de boodschap wel overgekomen zijn.

Mijn idee als het gaat om "iemand laten zitten" is, dat je je lidmaatschap intrekt, en voor zover ik kan zien heeft het de CU geen leden gekost .....
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 17:32

ZINGA672 schreef:

Een wolf in schaapskleren is iemand die beweert christen te zijn, maar die ondertussen door middel van menselijke gedachtenspinsels en drogredeneringen probeert de gelovige van zijn 'eenvoudige toewijding aan Christus' af te brengen.

GrZ!

Je hebt gelijk, de islam is geen wolf in schaapskleren.
Naar boven

Auteur Bericht
HAICO485

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 18:54

ZINGA672 schreef:

GrZ!

correctomundo!
Naar boven

Auteur Bericht
SMULPOTJE144

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 02:02

Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Kotsende smiley

Laatst aangepast door
SMULPOTJE144
op dinsdag 5 oktober 2010, 20:11
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 19:10

laat iedereen die zichzelf belachelijk maakt ook eens bij zichzelf te rade gaan...
is stompzinnigheid ook een zonde?

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 5 oktober 2010, 10:51
Naar boven

Auteur Bericht
SMULPOTJE144

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 20:24

Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Kotsende smiley

Laatst aangepast door
SMULPOTJE144
op dinsdag 5 oktober 2010, 20:11
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2