Auteur |
Bericht |
|
JENNY524
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 december 2009, 21:54
|
|
|
Tja wat is te laat. Als je stipt op tijd komt dan duidt dat toch wel 'rigiditeit' en punctueelheid aan. Het is bijna onmogelijk om stipt op tijd te zijn. Als men afspreekt om 20.00 Wie is dan stipt om 20.00 aanwezig? alleen mensen die wel erg goed de tijd in de gaten houden. Als ik om 20.00 afspreek dan komt het geregeld voor dat ik pas om 20.05 of 20.10 aan kom. Oh, ik moet al weg. Snel sleutels.. nog even naar het toilet. Dat is in feite 'te laat', maar echt 'te laat' vind ik een half uur later.. dat zou ik ook niet prettig vinden.
Als je te vroeg komt.. dat vind ik zelf een irritante eigenschap.. wanhopig ofzo.. Dat legt druk op mij, speciaal als je te vroeg aan de deur komt. In een kroeg maakt niet zoveel uit, dan wacht je maar even.
Trouwens, deze vraag gaat toch ook niet perse over dates? over afspraken. Op college zorg ik dat ik te vroeg ben, maar bij een kopje koffie drinken ergens kun je me toch wel 5- 10 minuten later verwachten. Dat vind ik eerlijk gezegd normaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
METTIE852
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 16:17
|
|
|
ik vind t fantastisch om ergens op tijd aan te komen! maar dat komt waarschijnlijk door dat ik normaal te laat kom. En dat komt niet doordat ik me nog moet optutten voor ik weg ga, ik doe dat meestal in de metro of trein ^^ Ik bel wel altijd ff als ik weet dat ik laat ben. Maar ik heb t op mijn profiel gezegt om mensen voor te bereiden
Bovendien is het een handig iets om een gesprek over te beginnen toch XD
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 23:32
|
|
|
wat ook handig is gewoon niet daten..... kom je ook niet te laat hoef je je niet op te tutten... scheren of wat dan ook.. slim he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 23:54
|
|
|
RELLOK036 schreef: | wat ook handig is gewoon niet daten..... kom je ook niet te laat hoef je je niet op te tutten... scheren of wat dan ook.. slim he |
Je hebt toch ook een afspraak met je werk om daar op tijd te komen.... maar ja met dat verslapen van jou heb je ook geen tijd meer om je op te tutten, scheren of wat dan ook ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 11:07
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Je hebt toch ook een afspraak met je werk om daar op tijd te komen.... maar ja met dat verslapen van jou heb je ook geen tijd meer om je op te tutten, scheren of wat dan ook ...... | eeej ik heb nu vakantie he.. dus mag ik lekker uitslapen was btw gewoon toe aan vakantie dus in het niuewe jaar lekke vol tegenzin naar me werk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 11:25
|
|
|
RELLOK036 schreef: | eeej ik heb nu vakantie he.. dus mag ik lekker uitslapen was btw gewoon toe aan vakantie dus in het niuewe jaar lekke vol tegenzin naar me werk |
Volgens mij was het nieuwe jaar al begonnen hoor... wat doe je dan om 11.00 op een woensdagochtend nog thuis?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 12:24
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Volgens mij was het nieuwe jaar al begonnen hoor... wat doe je dan om 11.00 op een woensdagochtend nog thuis? |
He, wat doe jij onaardig beertje! Ik ben ook thuis op woensdag, en waarom zit jij dan op woensdagmorgen te mailen? Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 16:42
|
|
|
GRACE015 schreef: | He, wat doe jij onaardig beertje! Ik ben ook thuis op woensdag, en waarom zit jij dan op woensdagmorgen te mailen? Grace |
IK doe heulemaal niet onaardig Grace, ik maakte een grapje
(idd...ik zat er zelf ook achter om die tijd)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 16:58
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Volgens mij was het nieuwe jaar al begonnen hoor... wat doe je dan om 11.00 op een woensdagochtend nog thuis? | goe lezen tess..heb nog vakantie....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 18:25
|
|
|
RELLOK036 schreef: | goe lezen tess..heb nog vakantie.... |
Heb goed gelezen rell...denk ligt er enkel aan hoe je het leest
Maar prettige vakantie verder, die van mij is voorbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 18:39
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Heb goed gelezen rell...denk ligt er enkel aan hoe je het leest
Maar prettige vakantie verder, die van mij is voorbij | ik weet niet wat je verkeerd kan lezen dat ik akantie heb maar is goe hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 10 januari 2010, 13:23
|
|
|
Als je geen dates afspreekt, loop je ook niet het risico om te laat te komen.
Ik ben 2 keer te laat gekomen op een date, omdat ik de locatie (hoe goed de mannen het ook uitgelegd hadden) domweg niet kon vinden. De ene baalde er zichtbaar van, maar ja.... Als dat een afknapper is, dan zij dat zo. Vind ik eigenlijk wel iets ongeduldigs hebben hoor. Niet alle vrouwen zijn sterk in het vinden van de weg, weten ze dat ook meteen. 'k Heb inmiddels een tomtom, dus misschien dat het nu beter gaat. Op m'n werk ben ik overigens, zonder tomtom, altijd ruim op tijd. Dus mijn advies; neem het de ander niet gelijk kwalijk, als hij/zij te laat komt op een date. Dat zegt niet alles en er zit niet altijd opzet/laksheid achter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 10 januari 2010, 13:29
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Als je geen dates afspreekt, loop je ook niet het risico om te laat te komen.
Ik ben 2 keer te laat gekomen op een date, omdat ik de locatie (hoe goed de mannen het ook uitgelegd hadden) domweg niet kon vinden. De ene baalde er zichtbaar van, maar ja.... Als dat een afknapper is, dan zij dat zo. Vind ik eigenlijk wel iets ongeduldigs hebben hoor. Niet alle vrouwen zijn sterk in het vinden van de weg, weten ze dat ook meteen. 'k Heb inmiddels een tomtom, dus misschien dat het nu beter gaat. Op m'n werk ben ik overigens, zonder tomtom, altijd ruim op tijd. Dus mijn advies; neem het de ander niet gelijk kwalijk, als hij/zij te laat komt op een date. Dat zegt niet alles en er zit niet altijd opzet/laksheid achter. | vertrouw maar niet teveel op je tomtom, vaak is een uitleg beter dan de tomtom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 10 januari 2010, 13:30
|
|
|
DANIEL777 schreef: | vertrouw maar niet teveel op je tomtom, vaak is een uitleg beter dan de tomtom |
In mijn geval echt niet, ben heel erg blij met het ding.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 10 januari 2010, 20:36
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Als je geen dates afspreekt, loop je ook niet het risico om te laat te komen.
Ik ben 2 keer te laat gekomen op een date, omdat ik de locatie (hoe goed de mannen het ook uitgelegd hadden) domweg niet kon vinden. De ene baalde er zichtbaar van, maar ja.... Als dat een afknapper is, dan zij dat zo. Vind ik eigenlijk wel iets ongeduldigs hebben hoor. Niet alle vrouwen zijn sterk in het vinden van de weg, weten ze dat ook meteen. 'k Heb inmiddels een tomtom, dus misschien dat het nu beter gaat. Op m'n werk ben ik overigens, zonder tomtom, altijd ruim op tijd. Dus mijn advies; neem het de ander niet gelijk kwalijk, als hij/zij te laat komt op een date. Dat zegt niet alles en er zit niet altijd opzet/laksheid achter. |
Ook altijd op de omgeving blijven letten !!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zondag 10 januari 2010, 21:28
|
|
|
'k Heb inmiddels een tomtom, dus misschien dat het nu beter gaat.
Een Tomtom makelijk zeiden ze tegen mij. Het zal wel aan mij liggen, maar ik kwam er nog niet. Telkens zei die je moet omkeren. Bleek later dat hij kaduuk was, maar wist ik veel. Gelukkig nog via de borden gereden. Dan te vroeg afgeslagen, toen ik hoorde rechtafslaan. Kilometers om omdat ik niet kon keren. Het heeft me maanden gekost om echt met zo`n ding om te kunnen gaan. Ik blijf nog steeds de borden in de gaten houden of ik echt de goede richting blijf gaan........... Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BOLBUYK962
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 10:27
|
|
|
OK, dus als je een vrouw kiest met in het profiel dat ze te laat komt, weet je zeker dat ze zich goed verzorgd heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 13:09
|
|
|
BOLBUYK962 schreef: | OK, dus als je een vrouw kiest met in het profiel dat ze te laat komt, weet je zeker dat ze zich goed verzorgd heeft |
Liever te laat dan helemaal niet Bolbuyk en over het algemeen verzorgen de vrouwen zich goed....en dus kan dat de pret niet drukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:23
|
|
|
Mensen die 3 treinen eerder nemen en alsnog te laat komen omdat de NS er weer een puinzooi van heeft gemaakt... voor hen heb ik echt respect en dan wacht ik wel een uurtje hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:25
|
|
|
EGGIE989 schreef: | Mensen die 3 treinen eerder nemen en alsnog te laat komen omdat de NS er weer een puinzooi van heeft gemaakt... voor hen heb ik echt respect en dan wacht ik wel een uurtje hoor |
Lijkt me ook niet meer dan logisch als je al zo lang hebt moeten wachten na het jarenlange mailen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 20:37
|
|
|
LISA610 schreef: | Lijkt me ook niet meer dan logisch als je al zo lang hebt moeten wachten na het jarenlange mailen |
Ach een uurtje wachten is toch niks he Lisa ...sommige moeten een heel eind lopen in Scheveningen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 21:47
|
|
|
LISA610 schreef: | Lijkt me ook niet meer dan logisch als je al zo lang hebt moeten wachten na het jarenlange mailen |
Hahaha.... nou na 6 jaar krijg je meestal te horen: "nee ik spreek toch niet af, toch liever nog eerst een jaar mailen"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 21:59
|
|
|
BOLBUYK962 schreef: | OK, dus als je een vrouw kiest met in het profiel dat ze te laat komt, weet je zeker dat ze zich goed verzorgd heeft |
Lekker dan ik kom altijd ergens iets te vroeg dan te laat maar dat zou dus betekenen dat ik mezelf niet goed verzorg in jou ogen lekker dan
Ik ben gewoon graag ergens op tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 22:34
|
|
|
in de vraagstelling gaat het ook niet persé over daten. waarom te laat ??? een boel vrouwen hier zijn alleenstaande moeders die een hoop alleen te runnen hebben... vanalles nog moeten regelen. en niet zo zeer de opsmuk is hier de hoofdreden. het is gewoon vaak vlieg en stuntwerk !!! op de weg kom je dan hopen "traagrijders" tegen, die te vroeg naar hun afspraak vertrokken zijn. ik denk niet dat we STEEDS te laat zijn, maar ik kon moeilijk zeggen dat ik te vroeg ben of altijd stipt op tijd... juist om er beter uit te komen op mijn profiel??? lekker eerlijk is dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:55
|
|
|
XABIA794 schreef: | in de vraagstelling gaat het ook niet persé over daten. waarom te laat ??? een boel vrouwen hier zijn alleenstaande moeders die een hoop alleen te runnen hebben... vanalles nog moeten regelen. en niet zo zeer de opsmuk is hier de hoofdreden. het is gewoon vaak vlieg en stuntwerk !!! op de weg kom je dan hopen "traagrijders" tegen, die te vroeg naar hun afspraak vertrokken zijn. ik denk niet dat we STEEDS te laat zijn, maar ik kon moeilijk zeggen dat ik te vroeg ben of altijd stipt op tijd... juist om er beter uit te komen op mijn profiel??? lekker eerlijk is dat |
Volgens ging het juist in de vraagstelling wel of niet telaat op de date en ja wat maakt het toch uit ...als de date maar goed is toch. Ooit had ik een relatie en die maakte het zo bont dat je een halve dag later vertrok dan afgesproken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 23:22
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ach een uurtje wachten is toch niks he Lisa ...sommige moeten een heel eind lopen in Scheveningen |
Maar da's dan ook de moeite waard he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 23:26
|
|
|
EGGIE989 schreef: | Hahaha.... nou na 6 jaar krijg je meestal te horen: "nee ik spreek toch niet af, toch liever nog eerst een jaar mailen" |
Tjonge Eggie.. ben je nu al zeven jaar bezig om die afspraak voor elkaar te krijgen? Nou ja.. dan moet je maar denken: na zeven magere jaren, komen er vast ook weer zeven jaren van overvloed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 23:31
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Volgens ging het juist in de vraagstelling wel of niet telaat op de date en ja wat maakt het toch uit ...als de date maar goed is toch. Ooit had ik een relatie en die maakte het zo bont dat je een halve dag later vertrok dan afgesproken. |
Klinkt mooi Leonard, maar als dat keer op keer gebeurd wordt jij daar toch ook niet vrolijk van. Zelf probeer ik in de regel ergens op tijd te zijn en als dat niet gaat lukken, laat ik het in ieder geval even weten. Lang leven de gsm zullen we maar zeggen (moet ie natuurlijk wel opgeladen zijn ha ha ha)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 23:35
|
|
|
XABIA794 schreef: | in de vraagstelling gaat het ook niet persé over daten. waarom te laat ??? een boel vrouwen hier zijn alleenstaande moeders die een hoop alleen te runnen hebben... vanalles nog moeten regelen. en niet zo zeer de opsmuk is hier de hoofdreden. het is gewoon vaak vlieg en stuntwerk !!! op de weg kom je dan hopen "traagrijders" tegen, die te vroeg naar hun afspraak vertrokken zijn. ik denk niet dat we STEEDS te laat zijn, maar ik kon moeilijk zeggen dat ik te vroeg ben of altijd stipt op tijd... juist om er beter uit te komen op mijn profiel??? lekker eerlijk is dat |
Take a break.. take a tiktak: het verhaal van alles moeten regelen klinkt me bekend in de oren.. maar toch juist dan is het de kunst om te voorkomen dat je niets anders doet dan hollen en draven. Lukt alleen als je een stukje ruimte tussen de dingen in kunt bouwen, dus geen afspraken maken op een tijdstip waardoor je weet dat het vlieg en stuntwerk zal gaan worden. Enne.. gewoon ff bellen als het onverhoopt toch wat later gaat worden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 23:39
|
|
|
LISA610 schreef: | Klinkt mooi Leonard, maar als dat keer op keer gebeurd wordt jij daar toch ook niet vrolijk van. Zelf probeer ik in de regel ergens op tijd te zijn en als dat niet gaat lukken, laat ik het in ieder geval even weten. Lang leven de gsm zullen we maar zeggen (moet ie natuurlijk wel opgeladen zijn ha ha ha) |
Ach sommige mensen (vrouw waarvan ik de naam hier niet zal noemen) laat hem, opgeladen en wel, in een bak met water vallen .... heb je er dus ook niets aan (of niet jasmyn) ....
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 26 februari 2011, 23:40
|
|
Naar boven |
|
|