Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 02:32
|
|
|
ROOS166 schreef: | Lieve allemaal..
Mijn hart is er vol van...Genezen!!! helemaal alles weg.. Wel nadenken over nabehandeling.... Dat was de conclusie van de arts. Beter nieuws kan je echt niet krijgen...
Dankzij, lieve mensen van CM en vele die gebeden hebben, velen die intensief gebeden hebben tot God..Wat ben ik ontroerd toen ik dat las en hoorde van de gebedsroom... Net een grote Familie een christelijk familie die allemaal bidden tot de enige echte God.... God die ik beetje kwijt was, maar vanmorgen mocht ervaren dat hij niet kwijt was..Maar dat ik mezelf een beetje kwijt was. Toen kon ik eindelijk al mijn spanning mijn angst eruit gooien.. Wat een liefde...ben er stil van..
Ik dank jullie allemaal uit het diepste van mijn hart. Gods onmisbare zegen voor iedereen...
Liefs Roos |
Wow, dat is een dankgebed waard Roos..... gefeliciteerd.
Ik denk dat onderstaand (speciale) gebed (van Jabes) ook mag zijn voor jou..... 1Kron.4:10 .... Wil mij toch overvloedig zegenen en mijn gebied vergroten; laat uw hand met mij zijn; weer van mij het kwade, zodat mij geen smart treft! En God schonk wat hij had gevraagd. (NBG)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 13:29
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wow, dat is een dankgebed waard Roos..... gefeliciteerd.
Ik denk dat onderstaand (speciale) gebed (van Jabes) ook mag zijn voor jou..... 1Kron.4:10 .... Wil mij toch overvloedig zegenen en mijn gebied vergroten; laat uw hand met mij zijn; weer van mij het kwade, zodat mij geen smart treft! En God schonk wat hij had gevraagd. (NBG) |
Lieve crossie...
Dank je wel!!! wat een prachtige tekst zooo waardevol om te lezen. en helemaal waar.....jullie steun en gebed doet me zo goed.....
liefs Roos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:50
|
|
|
ROOS166 schreef: | Lieve crossie...
Dank je wel!!! wat een prachtige tekst zooo waardevol om te lezen. en helemaal waar.....jullie steun en gebed doet me zo goed.....
liefs Roos |
Hey Roos, Fantastisch nieuws!! Om stil van van te worden in dankbaarheid! En dan daarna dansen van vreugde natuurlijk! Liefs, Grace
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|