Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:21
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | ja ik snap het ook niet meer gaan we nu wel of niet in zo'n boot |
zivaatje ik had verwacht dat jij je niet in de boot zou laten nemen alleen dan het huwelijks bootje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 09:38
|
|
|
ERIK390 schreef: | zivaatje ik had verwacht dat jij je niet in de boot zou laten nemen alleen dan het huwelijks bootje |
nou voorlopig vaar ik nog lekker in mn uppie heeft ook zo zn voordelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 09:53
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | nou voorlopig vaar ik nog lekker in mn uppie heeft ook zo zn voordelen | zeker elke kant kent zij deel maar welke is de beste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 10:05
|
|
|
ERIK390 schreef: | zeker elke kant kent zij deel maar welke is de beste |
tja das een vraag waar iedereen een eigen antwoord op heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 12:26
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | tja das een vraag waar iedereen een eigen antwoord op heeft | daarom ben ik er ook geintersseerd in hoe een andere dat ervaard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 20:26
|
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:38 [quote=IMKE917]Het ging hier toch om een tocht met een fluisterboot door de Biesbosch????? Er zijn een aantal mensen die dat een goed idee vinden, en aangeven graag mee te willen!!
Den Bosch activiteit gaat eruit en kan later worden gedaan. Fluisterboot is ook in oktober en eventueel eten in Dordrecht? Maar ik ga wel een datum prikken en kan helaas niet rekening houden met iedereen. Eventueel 30 oktober?
Fluisterboot kost 8,50 per persoon en voor kinderne van 4 tot en met 12 jaar 6 euro per persoon.
Vele mensen kunnen niet in de herfstvakantie. Herfstvakantie is van 16 tot en met 23 oktober in het zuiden en het midden van het land.
Laatst aangepast door KATJA065 op maandag 6 september 2010, 13:49
TER INFORMATIE
Activiteit Fluisterboot Biesbosch:
Vermoedelijk is de Fluisterboot in de middag? Bij de startplaats van de Fluisterboot is ook een bezoekerscentrum. Gaat over Biesbosch, kun je ook koffie drinken.
Vermoedelijk ben je hier dus al een hele middag zoet.
's Avonds kun je ook nog wokken. Tenminste, wie wil. Er is een groot wokrestaurant vlakbij. Is niet duur, alles inclusief (voorgerecht, hoofdgerechten en nagerecht) voor relatief lage prijs.
Wie terug gaat van de Biesbosch naar de snelweg, komt er vanzelf langs. aan het wokrestaurant vast, is een bowlingbaan en kartbaan.
P.S. Voor wie interesse heeft...
Op de weg er naar toe...
De replica van de ARK van Noach, nou ja Noach in dit geval... is ook vlakbij het Wokrestaurant. De grote replica van de grote ark ligt bij de brug van Papendrecht. Dat is langs de rondweg rondom Dordrecht. De Ark is nog niet klaar, maar is al wel heel groot en goed te zien vanaf de brug, als je in de auto zit... voor de passagiers, niet voor de chauffeur... Ja, de boot is zo groot, de chauffeur ziet het ook, maar mag niet te lang kijken...
Wil je als chauffeur dan toch nog wel beter kijken:
Vlak bij die ark is ook nog, voor wie gaat kijken, een oude ruine, langs het water. De ark ligt aan de Noordzijde van de brug. De ruine ligt aan de zuid zijde van de brug.
Ben je een ochtendmens en wil je echt alles uit je dag halen:
Oh ja, nu we toch bezig zijn... Vanaf de brug bij Papendrecht, ben je vlak bij Kinderdijk, enkele kilometertjes. Daar staat 19 molens en daar komen ze uit de hele wereld naar kijken. Je kunt daar heerlijk wandelen, veel water, waterplanten. Bezoekersmolen kost wel geld, maar toegang tot de polder is gratis.
Dus wil je een ervaring hebben VAN WERELDKLASSE dan moet je hier naar de zachtjes praten: ssst, ssst fluisterboot...
VOOR HET REGELEN:
KATJA KWAM MET HET INITIATIEF, DUS EH... REGEL HET MAAR,
IEDEREEN KAN HIER ECHT EEN COMPLEET FANTASTISCHE DAG BELEVEN !
..
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 7 september 2010, 20:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 21:35
|
|
|
[quote=BEHAPPY332][i]Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:38
Oh Oh, er is een nieuw topic BIESBOSCH
en de start is bij WERKENDAM al in de ochtend,
ZIE DAAR
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:03
|
|
|
[quote=BEHAPPY332][i]Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:38
Tjonge zeg Daar is veel te doen We maken er gelijk een heel weekend van !! Boek jij ff een B&B of zoiets????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 22:00
|
|
|
Het volgende evenement is Biesbosch???? Of ergens anders heen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:40