Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 00:26
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dus (als ik het goed begrijp) kan ik mijn radio wel het raam uit donderen: muziek is duivels.
er is overigens in het verleden (en ook nu nog) wel verduiveld goeie muziek gemaakt.
nogmaals: je kan ook te ver gaan door overal wat achter te zoeken. |
idd. Gaat het niet eerder met verantwoordelijk omgaan met de dingen ? En of dat nu muziek is of internet of TV, ik vind het tever gaan om te zeggen dat dat niet kan, denk dat ieder daarin zelf verantwoordelijk is voor wat wel en niet kan. Dan denk ik... je hebt van God ook een stel hersens gekregen, doe daar dan wat mee. En laten we dan ook vooral niet vergeten dat er heel veel goede en positieve muziek bestaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 01:55
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: dus (als ik het goed begrijp) kan ik mijn radio wel het raam uit donderen: muziek is duivels.
er is overigens in het verleden (en ook nu nog) wel verduiveld goeie muziek gemaakt.
nogmaals: je kan ook te ver gaan door overal wat achter te zoeken.
SUSANNAH475 schreef: | idd. Gaat het niet eerder met verantwoordelijk omgaan met de dingen ? En of dat nu muziek is of internet of TV, ik vind het tever gaan om te zeggen dat dat niet kan, denk dat ieder daarin zelf verantwoordelijk is voor wat wel en niet kan. Dan denk ik... je hebt van God ook een stel hersens gekregen, doe daar dan wat mee. En laten we dan ook vooral niet vergeten dat er heel veel goede en positieve muziek bestaat. |
Je hebt het dus niet goed begrepen, en niemand zegt jou dat je je radio uit het raam moet gooien. Wat ik wel begrijp is je provocerend taalgebruik..... Daarom is het ook mijn persoonlijke mening, je kunt zelf bepalen wat goed of fout is, juist daarom heeft God je een stel hersens gegeven..... om er wat mee te doen, niet om alles maar klakkeloos als mooi en goed of positief te bestempelen. Selectief zijn heet dat geloof ik, ook daarvoor heb je die hersens gekregen ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 09:36
|
|
|
kijk hier kan je nou lekker op reageren....en punt
Maar ik heb vroeger alles wat zwart/rond en waar een naald op moest gedraaid....voor de jongeren...dat is een langspeelplaat, vinyl rond ding, waar een heel lange spiraal op gegraveerd zit, in die groef, zit wat oneffenheden, die dor een naaldje worden opgemerkt, door een versterker versterkt en het knalt uit je speakers......juist net als jij nu hebt...t knalt uit je speakers.
Maar....dan knaagte er wat aan mij... het overgrote deel van de metal-scene is alleen maar satan, dood etc. De beste rock-bands uit de 70-er jaren.... hadden teksten waar ik echt moeite mee kreeg.
Queen is daar 1 van........ bohemian rhapsody......waar gezongen wordt over de duivel die de duivel opzij zet ?? AC/DC.......anti christ/dead christ Led Zeppelin .....Stairway to heaven....ooit de volgende linc wel eens bestudeerd??? http://www.albinoblacksheep.com/flash/stairway
leuk voorbeeld voor omgedraaide muziek...of je er nou wel of niet in gelooft of je nou wel of niet denkt dat het in je hoofd iets doet? de band is niet OK
tja....dan vallen er heel veel bands af.
En wat was ik blij dat ik in die tijd de gospel scene ontdekte en U2 !!!!
En de beste rockband allertijden zijn voor mij dus U2 en dan nog een gospelband - the 77's (heerlijke vervanger voor de stones) http://www.youtube.com/watch?v=aqKpiKJNDEE&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 09:50
|
|
|
Iets nalaten wat je prettig vindt, is nooit fijn. Want laten we eerlijk zijn, er is veel 'troep' te horen. Is het zo'n grote opgave, om niet naar bepaalde muziek te luisteren? Ook ik weet wel zeker dat bepaalde muziek 'fout' is, maar gelukkig zijn er genoeg goede alternatieven waar je wel naar kunt luisteren. Ik mis Queen niet hoor, al heb ik er in het verleden ook wel naar geluisterd.
Je kunt dus 2 dingen doen; alle kritiek afdoen als onzin óf je gaat zoeken naar muziek, die wel verantwoord is. Daar kun je ook zeker van genieten! De keus is voor mij niet moeilijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 09:51
|
|
|
heet ik je heel vriendelijk welkom, krijg ik dit........
maar goed; jona is er weer!!! de opmerking die ik schreef was niet echt heel aardig, dus ja......... toch maar even gewist!
zeg, jonathan; tot wanneer duurde je abonnement nou eigenlijk? (wanneer ga je weer foetsie??)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 09:56
|
|
|
dan is wat ik nu op de radio hoor ('knocking on Heaven's door, Guns&Roses) helemáál fout, volgens sommigen.
't is verdikkie gewoon een goeie plaat, net als zoveel andere platen (ja, ook van Queen en Rammstein). waarom moet er toch altijd wat achter gezocht worden?
* Z U C H T *
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 09:56
|
|
|
HANNAH810 schreef: | heet ik je heel vriendelijk welkom, krijg ik dit........
maar goed; jona is er weer!!! de opmerking die ik schreef was niet echt heel aardig, dus ja......... toch maar even gewist!
zeg, jonathan; tot wanneer duurde je abonnement nou eigenlijk? (wanneer ga je weer foetsie??) |
ik heb nu een 3-maanden abo genomen, gewoon voor de gezelligheid van het forum.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 09:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: | (wanneer ga je weer foetsie??) |
zo, da's vriendelijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 09:59
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dan is wat ik nu op de radio hoor ('knocking on Heaven's door, Guns&Roses) helemáál fout, volgens sommigen.
't is verdikkie gewoon een goeie plaat, net als zoveel andere platen (ja, ook van Queen en Rammstein). waarom moet er toch altijd wat achter gezocht worden?
* Z U C H T * |
knocking on heavens door........heel goede plaat... The Alarm en U2 (beiden bands die christen singer/songwriters hebben) spelen dat nummer ook op concerten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 10:02
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dan is wat ik nu op de radio hoor ('knocking on Heaven's door, Guns&Roses) helemáál fout, volgens sommigen.
* Z U C H T * |
En ik wil zo graag iedere dag een portie friet met 2 kroketten erbij eten, maar dat doe ik toch ook niet. Dan weeg ik over een maand 100 kg, wat niet goed voor me is. Maar ik wil het zo graag, want ik vind het zo lekker. Ik kan natuurlijk ook m'n kop in het zand steken, wel lekker makkelijk.
* ZUCHT *
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 10:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 10:16
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zo, da's vriendelijk....
|
ach.....hannah mag dat tegen mij zeggen/vragen hoor..... ik weet dat ze het goed bedoelt. Misschien is ze wel blij geweest dat ik er ff niet was, en weet ze nu hoelang ze het weer met mij op t forum moet stellen. ach...wat maakt het uit....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 10:54
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik heb nu een 3-maanden abo genomen, gewoon voor de gezelligheid van het forum. |
*zucht*
@griffin; ik ben altijd vriendelijk zoals je weet; jij ook toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 11:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: | *zucht*
@griffin; ... jij ook toch? |
wanneer dan? ´k heb daar geen reden voor
(en nu weer on-topic, verdulleme!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GEHOLI202
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 11:32
|
|
|
* Z U C H T * |
Er moet niks Griffin, het mag.
Onderzoek alles, behoud het goede en vermijd elk kwaad, in welke vorm het zich ook voordoet. (1 tess.5)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 11:32
|
|
|
Naast het nummer 'Jesus' (album: Queen I, 1973) heeft Queen ook het nummer 'Mustapha' (album: Jazz, 1978) geschreven.
hierin komt de volgende regel voor:
'Allah, we'll pray for you', in diverse settings.
mag ik hier (ook niet) naar luisteren?
het nummer wordt overigens gevolgd door juweeltjes als 'Fat bottomed girls' (), 'jealousy' en 'in only seven days'
(beide cd's staan hier in de kast, gebroederlijk naast de cd 'Beter-Uit Gospel Choice'. en ze bijten mekaar niet!)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 14:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 16:39
|
|
|
GEHOLI202 schreef: | Er moet niks Griffin, het mag.
Onderzoek alles, behoud het goede en vermijd elk kwaad, in welke vorm het zich ook voordoet. (1 tess.5) |
tuurlijk... niets moet, het mag... en ondertussen wel ff iemand met een schuldgevoel opzadelen..
ik luister alleen naar muziek in de auto, en dan alleen radio, als ze t van mij moesten hebben ging de muziekindustrie compleet failliet. geen knaak over voor n cd, ook niet illegaal gedownload ofzo...
vroegah, toen alles betah was, kocht ik veel hardrock, AC/DC Guns n Roses Metallica... heerlijke muziek!!! ook nu geniet ik als die muziek op de radio voorbij komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GEHOLI202
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 17:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | tuurlijk... niets moet, het mag... en ondertussen wel ff iemand met een schuldgevoel opzadelen..
ik luister alleen naar muziek in de auto, en dan alleen radio, als ze t van mij moesten hebben ging de muziekindustrie compleet failliet. geen knaak over voor n cd, ook niet illegaal gedownload ofzo...
vroegah, toen alles betah was, kocht ik veel hardrock, AC/DC Guns n Roses Metallica... heerlijke muziek!!! ook nu geniet ik als die muziek op de radio voorbij komt |
Dat is niet waar Pieter. Dat is zo'n makkelijke beschuldiging naar mij toe.
Ik zeg niet dat ik ga toetsen wat een ander luistert.(of kijkt, of speelt, of doet enz.enz.) Je toetst zelf, en als de uitkomst van die toets is: Geen bezwaar, geen gevaar, dan heb je er in ieder geval kritisch naar geluisterd of gekeken.
Het enige wat ik bedoel is dat we de invloed van de duivel in ons dagelijks leven vaak onderschatten. Geloven dat God bestaat, dat gaat ons in het algemeen makkelijker af dan het geloven dat er nog altijd een strijd gaande is hier op aarde tussen God en de duivel. Gelukkig weten we wie er uiteindelijk gaat winnen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 17:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | tuurlijk... niets moet, het mag... en ondertussen wel ff iemand met een schuldgevoel opzadelen..
vroegah, toen alles betah was, kocht ik veel hardrock, AC/DC Guns n Roses Metallica... heerlijke muziek!!! ook nu geniet ik als die muziek op de radio voorbij komt |
Heerlijk die muziek!! En ja, vroegaaaah...was de muziek stukken beter dan nu! Ik luister ook gewoon naar de radio, geniet van het ritme en dender soms mn huis bijna uit door het volume of ik naar alle teksten luister? De teksten die ik van vroegaaah ken blér ik gedachtenloos mee (arme buurtjes ) voor de rest is het sec genieten van de muziek...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 17:46
|
|
|
heerlijk lijkt me dat.....luisteren naar de volgende teksten: en dan niets voelen van .....hé...ik ben christen hier kan ik NIET naar luisteren
ff zomaar wat AC/DC ...... Going Down, Party Time My Friends Are Gonna Be There Too
I'm On The Highway To Hell
No Stop Signs, Speed Limit Nobody's Gonna Slow Me Down Like A Wheel, Gonna Spin It Nobody's Gonna Mess Me Round Hey Satan, Payin' My Dues Playing In A Rocking Band Hey Momma, Look At Me I'm On My Way To The Promised Land
I'm On The Highway To Hell (Don't Stop Me)
Hell's Bell's, Satan's Gonna Get You, Satan's Gonna Get You. Hell's Bells, Satan's comin' to you Hell's Bells, he's ringing them now Hell's Bells, the temperature's high Hell's Bells, across the sky Hell's Bells, they're takin' you down Hell's Bells, they're draggin' you around Hell's Bells, gonna split the night Hell's Bells, there's no way to fight, yeah Ow, ow, ow, ow Hell's Bells
en zondag weer psalmen zingen in de kerk...
kom op dat kan je niet menen dat je dat kan ????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:01
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | heerlijk lijkt me dat.....luisteren naar de volgende teksten: en dan niets voelen van .....hé...ik ben christen hier kan ik NIET naar luisteren
ff zomaar wat AC/DC ...... Going Down, Party Time My Friends Are Gonna Be There Too
I'm On The Highway To Hell
No Stop Signs, Speed Limit Nobody's Gonna Slow Me Down Like A Wheel, Gonna Spin It Nobody's Gonna Mess Me Round Hey Satan, Payin' My Dues Playing In A Rocking Band Hey Momma, Look At Me I'm On My Way To The Promised Land
I'm On The Highway To Hell (Don't Stop Me)
Hell's Bell's, Satan's Gonna Get You, Satan's Gonna Get You. Hell's Bells, Satan's comin' to you Hell's Bells, he's ringing them now Hell's Bells, the temperature's high Hell's Bells, across the sky Hell's Bells, they're takin' you down Hell's Bells, they're draggin' you around Hell's Bells, gonna split the night Hell's Bells, there's no way to fight, yeah Ow, ow, ow, ow Hell's Bells
en zondag weer psalmen zingen in de kerk...
kom op dat kan je niet menen dat je dat kan ???????? |
kan makkelijk hoor, ik hou van t deuntje. als ik in mn auto zit, en dat zit ik 100.000 km per jaar, heb ik over t algemeen wel wat anders te doen dan van ieder liedje dat voorbij komt de tekst te gaan ontrafelen. sterker nog, als het nieuws weer begint op t hele uur, zou ik nog geen 2 titels op weten te noemen die ik gehoord heb... in de auto bestuur ik, bel ik en denk ik na.
ik was ooit n headbanger en word nog steeds sentimenteel als ik die muziek hoor. dat wil niet zeggen dat jij er van MOET houden.... vermijd het vooral als je t niks vind. zo vermijd ik bijvoorbeeld het forumonderwerp gedichten zo veel mogelijk... ieder zn meug hee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:47
|
|
|
Je mening zeggen over iets, is toch niet hetzelfde als iemand met een schuldgevoel opzadelen Ik snap je niet zo goed, Pieter. We hoeven elkaar op een forum toch niet naar de mond te praten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:59
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Je mening zeggen over iets, is toch niet hetzelfde als iemand met een schuldgevoel opzadelen Ik snap je niet zo goed, Pieter. We hoeven elkaar op een forum toch niet naar de mond te praten. |
er word hardop afgevraagd hoe je dat als christen kan doen.... met als achterliggende mening ( en dat straalt er werkelijk van af ): dat kan NIET als christen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | er word hardop afgevraagd hoe je dat als christen kan doen.... met als achterliggende mening ( en dat straalt er werkelijk van af ): dat kan NIET als christen... |
Is dat zo of denk je zelf dat men dat wel denkt? ????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:11
|
|
|
PIETER649 schreef: | er word hardop afgevraagd hoe je dat als christen kan doen.... met als achterliggende mening ( en dat straalt er werkelijk van af ): dat kan NIET als christen... |
Het zou kunnen dat een mening, tegengesteld aan de jouwe, je totaal niet bevalt. Soms wordt dit dan afgereageerd op de persoon, die - vanuit overtuiging - zijn mening zegt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:29
|
|
|
ik schreef dit niet maar het volgende....
heerlijk lijkt me dat.....luisteren naar de volgende teksten: en dan niets voelen van .....hé...ik ben christen hier kan ik NIET naar luisteren
ik zeg niets over de muziek...heerlijk is het sommige muziek, maar de inhoud van de muziek...daar kan ik niet naar luisteren.
op mijn werk valt t mij ook al op dat duitsers niet zo goed in engels zijn...whahahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 23:05
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik schreef dit niet maar het volgende....
ik zeg niets over de muziek...heerlijk is het sommige muziek, maar de inhoud van de muziek...daar kan ik niet naar luisteren.
op mijn werk valt t mij ook al op dat duitsers niet zo goed in engels zijn...whahahaha |
dat iemand zegt niet naar de teksten te luisteren, wil niet zeggen dat die persoon het niet zou kunnen verstaan. muziek interesseert mij nu eenmaal geen biet, het is behang, meer niet. ik geloof graag dat er mensen zijn die muziek serieus nemen en teksten uitpluizen, van mij mogen ze, ga vooral je gang.
zoals gezegt, vroeger was ik een liefhebber van hardrock en het deuntje staat mij nog steeds aan, so what? moet ik daar nu opeens de koude rillingen van krijgen omdat ik christen ben?
de talenkennis van de gemiddelde duitser is inderdaad minder dan die van nederlanders. gelukkig heb ik het voorrecht gehad in al mijn schoolvacanties bij schotse vrienden van de familie doorgebracht te hebben, alwaar mijn kennis van de engelse taal best wel gevormd is... ye ken? daarnaast heb ik als fabrikant van spuitapparatuur een compleet dealernet opgebouwd in UK USA en Canada dat al bijna 20 jaar functioneerd, ook al heb ik die fabriek in 1994 verkocht. dat heb ik dus vanaf 0 opgebouwd.... een iets andere prestatie denk ik dan ergens solliciteren en op een bestaand patroon doorwerken, talenkennis of niet.
en nee ik zal niet lachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 23:53
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat iemand zegt niet naar de teksten te luisteren, wil niet zeggen dat die persoon het niet zou kunnen verstaan. muziek interesseert mij nu eenmaal geen biet, het is behang, meer niet. ik geloof graag dat er mensen zijn die muziek serieus nemen en teksten uitpluizen, van mij mogen ze, ga vooral je gang.
zoals gezegt, vroeger was ik een liefhebber van hardrock en het deuntje staat mij nog steeds aan, so what? moet ik daar nu opeens de koude rillingen van krijgen omdat ik christen ben?
de talenkennis van de gemiddelde duitser is inderdaad minder dan die van nederlanders. gelukkig heb ik het voorrecht gehad in al mijn schoolvacanties bij schotse vrienden van de familie doorgebracht te hebben, alwaar mijn kennis van de engelse taal best wel gevormd is... ye ken? daarnaast heb ik als fabrikant van spuitapparatuur een compleet dealernet opgebouwd in UK USA en Canada dat al bijna 20 jaar functioneerd, ook al heb ik die fabriek in 1994 verkocht. dat heb ik dus vanaf 0 opgebouwd.... een iets andere prestatie denk ik dan ergens solliciteren en op een bestaand patroon doorwerken, talenkennis of niet.
en nee ik zal niet lachen |
heerlijk vind ik dit....dat jij je moet gaan verdedigen...smile smile smile
zelf kan je iemand zo uit zijn tent lokken door bijna sarcastisch te zijn...maar owee...als het over jou gaat
kijk maar uit dat ik er geen sport van ga maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 23:58
|
|
|
ik hoop dat je geen sport gaat maken van het verdraaien van andermans woorden, daar kan ik slecht tegen. gij zult geen vals getuigenis afleggen... weet je nog?
ik heb nooit het idee gehad dat jij en ik grote vrienden zouden worden. uit het feit dat jij mij geblokkeerd had blijkt dat jij dat ook dacht.
laten wij het hier maar bij houden.... je bent mn type niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 00:07
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik hoop dat je geen sport gaat maken van het verdraaien van andermans woorden, daar kan ik slecht tegen. gij zult geen vals getuigenis afleggen... weet je nog?
ik heb nooit het idee gehad dat jij en ik grote vrienden zouden worden. uit het feit dat jij mij geblokkeerd had blijkt dat jij dat ook dacht.
laten wij het hier maar bij houden.... je bent mn type niet |
hap
maar laat ik dan gelijk dat ook maar uit de wereld helpen.
een goede 8mnd geleden, was er een topic over de 10 geboden. Hier poste ik wat anders 'bewoorde' tien geboden. 10 geboden in nieuw testamentisch perspectief, 10 geboden voor kinderen en nog eentje.
daarop werd nogal heftig gereageerd , tot zelfs de term godslastering aan toe (eh.....ac/dc vind ik dus godslastering) Maar om terug te komen..... ik werd overspoeld met mails van enkelen wat behoudener CM-leden...En daar werd ik even niet goed van. Heb toen de personen die mij die postings kwalijk namen, geblokkeerd...was ik daar ook vanaf.
En ja...jij was daar ook bij maar momenteel kan je mij gewoon mailen hoor.....feel free
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op zondag 15 augustus 2010, 00:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 00:26
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | hap
maar laat ik dan gelijk dat ook maar uit de wereld helpen.
een goede 8mnd geleden, was er een topic over de 10 geboden. Hier poste ik wat anders 'bewoorde' tien geboden. 10 geboden in nieuw testamentisch perspectief, 10 geboden voor kinderen en nog eentje.
daarop werd nogal heftig gereageerd , tot zelfs de term godslastering aan toe (eh.....ac/dc vind ik dus godslastering) Maar om terug te komen..... ik werd overspoeld met mails van enkelen wat behoudener CM-leden...En daar werd ik even niet goed van. Heb toen de personen die mij die postings kwalijk namen, geblokkeerd...was ik daar ook vanaf.
En ja...jij was daar ook bij maar momenteel kan je mij gewoon mailen hoor.....feel free |
ik heb jou toen niet gemaild daarover, kwam er achter toen ik je vorige maand via mail wilde wijzen op een fout in een bijdrage van je....maar goed, wat geweest is is geweest.
as for now, I don't feel the urge to mail you and seriously doubt that day will come
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|