Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:20
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Lepeltje | Mario216
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:47
|
|
|
Leuk, gaan nu al 7 mensen mee Nu nog een vrijwilliger zien te vinden die de reservering wil gaan doen
Dus....wie bied zich aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ADRIANNE320
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 22:46
|
|
|
Ha leuk, wokken! Noteer mij maar als nummer 8!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 16:14
|
|
|
ADRIANNE320 schreef: | Ha leuk, wokken! Noteer mij maar als nummer 8! |
Komt er nog een 9de?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 17:19
|
|
|
Er is gereserveerd voor 18.30 uur, door mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:24
|
|
|
MARIO216 schreef: | Er is gereserveerd voor 18.30 uur, door mij |
Als ik het dus goed begrijp hebbu gereserveerd, bij die tent in Utreg die ik voorstelde?!
XI ernaar uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:35
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Als ik het dus goed begrijp hebbu gereserveerd, bij die tent in Utreg die ik voorstelde?!
XI ernaar uit. |
Yep.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 19:03
|
|
|
Verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op dinsdag 17 augustus 2010, 20:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 19:04
|
|
|
ANITA324 schreef: | Het spijt mij wel maar ik heb tijdens de Sneekweek iemand leren kennen. Dus wil ik mij hierbij euh annuleren. Ik hoop voor jullie dat je een gezellige avond mogen hebben.
Shalom,
Anita |
Das nou nog es een goede reden Anita, zullen ze vast geen moeite mee hebben...
Veel geluk!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 12 augustus 2010, 19:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIFT296
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 22:09
|
|
|
CARIN303 schreef: | Op verzoek dan toch maar een apart topic hierover;
Het plan is om op zaterdag 21 augustus te gaan wokken ergens in centraal Nederland . Tot nu toe gaan mee;
Motormuis Anoniempje Carin Anita Wadriaan Mario Lepeltje Adrianne Gift Het gaat alleen door als er meer mensen zich aanmelden,dus aarzel niet en reageer! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 23:56
|
|
|
MARIO216 schreef: | Kom je (Carin) wel een zaterdag, of was je dat vergeten. Oh, ja je kunt niet antwoorden |
wat een vraag zeg....natuurlijk gaat Carin mee....die heeft t wokken zelf in het leven geroepen !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 20:18
|
|
|
Beste Gift...
je hebt geen reactie gegeven op het onderwerp wokken, ik weet niet of je meeging
Tot heden is volgens mij het aantal mensen als volgt:
Motormuis Anoniempje Carin Wadriaan Mario Lepeltje Adrianne
Carin's pc is dood dus zij kan niet reageren had ik begrepen, ikzelf ga niet mee, kan helaas niet, maar bij deze staat het onderwerp weer boven aan
Adres is (volgens mij) Mister Shi Amerongseberg 89 3524 LN UTRECHT
Fijne avond jullie en Als je wilt weten of er genoeg plek is.....Mario heeft geboekt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 20:21
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Beste Gift...
je hebt geen reactie gegeven op het onderwerp wokken, ik weet niet of je meeging
Motormuis Anoniempje Carin Wadriaan Mario Lepeltje Adrianne Gift
Carin's pc is dood dus zij kan niet reageren had ik begrepen, ikzelf ga niet mee, kan helaas niet, maar bij deze staat het onderwerp weer boven aan
Fijne avond jullie en Als je wilt weten of er genoeg plek is.....Mario heeft geboekt |
Als je goed kijkt zie je dat Gift zichzelf er in het lijstje bijgeplakt heeft!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 20:28
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Als je goed kijkt zie je dat Gift zichzelf er in het lijstje bijgeplakt heeft! |
ik zie het foutje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 20:45
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Beste Gift...
Motormuis Anoniempje Carin Wadriaan Mario Lepeltje Adrianne
Fijne avond jullie en Als je wilt weten of er genoeg plek is.....Mario heeft geboekt |
Dank Je. .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 23:04
|
|
|
Tot dan iig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 23:36
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Tot dan iig. |
Ik krijg van Carin de vraag (haar PC blijft geen beeld geven) of ik even op t forum wil zetten, dat zij vanuit haar werk, er al om ongeveer 17.45uur is. Ik begreep dat jullie om ongeveer 18.30uur hebben afgesproken.
Dus om kwart v 6 is er gesprek stof aanwezig in de wok, geen reden dus om er pas om 18.30 uur te zijn.
lijst tot zover is:
Motormuis Anoniempje Carin Wadriaan Mario Lepeltje Adrianne Gift
Wie nog meer mee wil, graag dit op t topic melden.
@Mario...neem aan dat jij t aantal deelnemers tov de reservering in de gaten houdt??
@anoniempje...... ik ga er vanuit dat jij meegaat, jij leest vast dit topic, je had je aangemeld bij Carin, maar zij kan niet op CM komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 20:14
|
|
|
Wokkerdewokkerdewok * , heb jij ook zo'n zin om zaterdag te gaan wokken in Utrecht met al die leuke CM-ers?
* variant op plopperdeplopperdeplop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 17:26
|
|
|
Gift heeft mij gemaild dat hij gaat meemokken neee sorry wokken en als er iemand die wil meereizen dat kan .Hij komt in de buurt van Apeldoorn
Alvast fijn weekend
Gr. Gift
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 20:14
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Wokkerdewokkerdewok * , heb jij ook zo'n zin om zaterdag te gaan wokken in Utrecht met al die leuke CM-ers?
* variant op plopperdeplopperdeplop |
Gaan we daar eten dan? Daar wordt ik zo moe van...!
Kheb d'r best zin aan iig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 18:29
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Gaan we daar eten dan? Daar wordt ik zo moe van...!
Kheb d'r best zin aan iig. |
Carin kon het niet vinden, belt ze mij net door, en had al wat knallende koppijn...ze is naar huis gegaan.
Ze baalt er wel erg van.
Een telefoonnummer om af te melden bij iemand was er ook niet, vandaar maar via mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 23:46
|
|
|
Het was heel gezellig, anoniempje was er ook niet, ook geen afmelding gehad, wil deze alsnog even afmelden, beetjeslordig. BEHAPPY was er onverwachts, heel leuk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 23:47
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Carin kon het niet vinden, belt ze mij net door, en had al wat knallende koppijn...ze is naar huis gegaan.
Ze baalt er wel erg van.
Een telefoonnummer om af te melden bij iemand was er ook niet, vandaar maar via mij. |
Ze had ook de WOK gebeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 00:11
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ze had ook de WOK gebeld. |
Weet ik .... had ik gedaan, kreeg Carin aan telefoon, ze had al een uur rondgereden.....zucht, tomtom's zijn echt als moederdagkado's verzonnen, ik weet t zeker. Toen reed ze alweer in Amersfoort, met koppijn. Ik heb toen de wok gebeld, of ze tegen een Mario wilde zeggen, dat Carin niet komt.
Ja wijl gaan zeggen cain komt niet.... Nee Carin komt niet....ja wijl gaan zeggen tegen malio...cain komt niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 00:12
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het was heel gezellig, anoniempje was er ook niet, ook geen afmelding gehad, wil deze alsnog even afmelden, beetjeslordig. BEHAPPY was er onverwachts, heel leuk. |
Gelukkig maar dat er bezoek uit onverwachte hoek was !!! En nog wel zo'n gezellige ook...Daar wordt je al gauw HAPPY van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIFT296
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 12:02
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Gelukkig maar dat er bezoek uit onverwachte hoek was !!! En nog wel zo'n gezellige ook...Daar wordt je al gauw HAPPY van. |
Hoi Fanclub
Carin en Veenedaal Fanclup het wokken is geslaagd ik schaam niet om een 10tje te geven Mario je hebt een goede keus gemaakt ,maar je hebt de laatste rondtje gemist en behappy noemt't een CM bedrijf Lepeltje afsprak is afsprak ik kan niet altijd een bloemtje voor je regelen ,als je naar Vmneedaal ( hoe noem je dat ook weer?)gaat zonder bloem dan sturen wij je gelijk naar de noord bij je juf en je weet't hoe ze kinderen behandelde. Adrianne ,Motormuis,Lepeltje,Mario en behappy ontzettend bedankt voor jullie gezelligheid ,mijn gedacht gaat ntrlijk naar Carin die plotseling ziek is ,Carin ziek maar lekker uit ,naar Anita,Woudriaan die niet kunnen bij zijn. Het belooft een fijne feest te kunnen zijn in Veenendaal bij de Eth... ooh sorry Adrianne ik heb niks gezegd
Tot gauw Hartelijke groeten van Gift
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 12:10
|
|
|
Deze avond had ik zeker niet willen missen! Het was zeer gezellig.
Voor een groepje mensen die elkaar tevoren nauwelijks of niet kenden, was het spreekwoordelijke ijs toch wel snel gebroken. In plaats van lange diepe stiltes, hebben we daarentegen juist veel lol gehad, met leuke en spontane gesprekken.
Carin, erg jammer dat je er niet bij hebt kunnen zijn...
Mario, toch jammer dat je al gauw was weggegaan... we hebben nl. nog heel leuk kunnen natafelen bij die bistro-tent daar om de hoek, vanwaar je bent weggegaan.
Voor de rest die niet konden... Volgende keer alsnog wellicht?!
{edit} Hierbij kan ik slechts voor mezelf spreken... Ik heb heerlijk gegeten. Ik hoop de anderen ook! Enneh... Gift... Is je becijfering nog gewijzigd?
Laatst aangepast door
|
LEPELTJE037
|
op zondag 22 augustus 2010, 12:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ADRIANNE320
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 15:50
|
|
|
Jaja, het was errug gezellig!
Voor iedereen die er niet bij kon zijn, ziek werd, de weg kwijt was enz, : we gaan binnenkort op herhaling in Veenendaal, dus houd de agenda in de gaten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 18:55
|
|
|
ADRIANNE320 schreef: | Jaja, het was errug gezellig!
Voor iedereen die er niet bij kon zijn, ziek werd, de weg kwijt was enz, : we gaan binnenkort op herhaling in Veenendaal, dus houd de agenda in de gaten! |
Als het nou gepland wordt in de weekenden dat ik mijn kids niet heb, ga ik zeker trachten aanwezig te zijn...en de verdwaalde neem ik dan wel mee, ga ik wel tomtom spelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 20:00
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Als het nou gepland wordt in de weekenden dat ik mijn kids niet heb, ga ik zeker trachten aanwezig te zijn...en de verdwaalde neem ik dan wel mee, ga ik wel tomtom spelen. |
Volgende keer waarschijnlijk in Veenendaal, kun je mij op komen halen.
|
|
Naar boven |
|
|