Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 22:55
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Euhhh, de 14e gaan we al zwemmen. En schepen enteren enzo.
GrZing |
hoho picknicken he!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 23:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hoho picknicken he!! |
Jaja... òp het geënterde schip, met de cm-vlag in top En een kameel int kraaiennest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 00:27
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Jaja... òp het geënterde schip, met de cm-vlag in top En een kameel int kraaiennest |
En Chris al kapitein Haak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 10:32
|
|
|
MARIO216 schreef: | En Chris al kapitein Haak |
Heeft Chris wel een houten been dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 12:36
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Heeft Chris wel een houten been dan? |
Ja, ik heh zelf gezien en hij heeft ook een lapje voor zijn oog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIEN579
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 18:23
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ja, ik heh zelf gezien en hij heeft ook een lapje voor zijn oog. |
beetje van het onderwerp afgedwaald hier lijkt mij zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 19:07
|
|
|
MARTIEN579 schreef: | beetje van het onderwerp afgedwaald hier lijkt mij zo |
Nederige excuses!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 19:20
|
|
|
MARTIEN579 schreef: | beetje van het onderwerp afgedwaald hier lijkt mij zo |
Dat is hier normaal op het forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 08:56
|
|
|
er zullen ongetwijfeld mensen zijn die mijn aanwezigheid weten te waarderen (wat uniek is). maar na een dag sleutelen aan een SAAB in Hardenberg (nee, dus niet die van mij) zal ik blij zijn als ik op de bank kan hangen. (dit overigens als het mooi weer is, anders is de verkoper naar de zon...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:36
|
|
|
ha luitjes, bij deze de lokatie waar we af hopen te spreken; het wordt "cafe rumours" in amersfoort, zodat ook de mensen die alleen iets zouden willen drinken, en hun knieschijven willen sparen, er voor kunnen kiezen om mee te gaan....
we kiezen voor de zaterdag, omdat op vrijdag niet alle zalen open zijn. om 9 uur is de zaal "de legends" open, dus lijkt het me een goed idee om daar af te spreken. er worden daar de nummers van afgelopen 20 jaar gedraait. vanaf 11 uur is de zaal "down under" toegankelijk voor publiek, met de toppers uit de klassieke popmuziek.
de adresgegevens; Rumours Lavendelstraat 9-13 3811CN Amersfoort 033-4612247
en de internet link is; http://www.rumours.nu/
ik kopieer uit de site;
Voor een avond compleet uit je dak ben jij in Cafe Rumours op de juiste plaats!! Rumours is het grootste cafe van Amersfoort in het hart van de stad. Met 4 verschillende zalen is hier voor ieder wat wils!
Ons nieuwste thema heet Rumours... Down Under,hier hoor jij de echte klassiekers uit de Pop geschiedenis! Je kunt hier plaatsnemen aan de eindeloze bar, maar de barkeepers zullen ook zeker zorgen voor gezelligheid en een feestje! . Compleet ingericht in Australische stijl...de naam zegt het al?Rumours?Down Under.
Vanuit Cafe Down Under loop je zo door naar The Legends? The Legends is een mooi danscafe aangekleed met bijzonderheden uit de muziekgeschiedenis. Onze muziekstijl in dit deel van de Rumours is de muziek van de laatste 20 jaar afgewisseld met de populaire hits! Ingericht met een pooltafel, internet en darts!
In Rumours ?Swing? onze ruime danszaal, met een grote en een kleine bar, kan je een avond geweldig uit je dak gaan. De huis- en gastdeejays zullen je vermaken met de allernieuwste urban, club en hardstyle! Dj Twinnie zorgt elk weekend voor een vet feestje en hou de agenda van The Swing in de gaten op de website!
De Rumours was niet compleet geweest zonder de Inn, het gezelligste feestcafe van de stad! De echte feestnummers en hits uit de top 40 komen hier voorbij!
Doordat Rumours uit verschillende delen bestaat, maar liefst 4 zalen en 3 dansvloeren, is dit de perfecte locatie voor feesten en partijen vanaf 50 tot 1000 personen! Hier wordt veelvuldig gebruik van gemaakt door scholen en bedrijven om een spetterend feest te organiseren.
k hoop jullie daar te ontmoeten..... come-on and dance with meeee!
en ja, ik het-er zin an carien! met dank aan zinga, die me aan dit adresje hielp; en aan marieke, voor t gebruik van haar acount!!
groetjes (en tot 7 augustus ) van anoniempje 35+
mannen: anoniempje 40+ anoniem 45+
vrouwen: anoniempje 35+ Susannah
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 3 augustus 2010, 23:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 01:54
|
|
|
nou susan als ik met jou mag danse kom ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 00:26
|
|
|
BENNY340 schreef: | nou susan als ik met jou mag danse kom ik |
Droom lekker verder... en eh, dansen is mijn prioriteit, niet de mannen... bye the way, ga gezellig mee (dansen) al zal je het dan wel zonder mij moeten doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 13:45
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | ha luitjes, bij deze de lokatie waar we af hopen te spreken; het wordt "cafe rumours" in amersfoort, zodat ook de mensen die alleen iets zouden willen drinken, en hun knieschijven willen sparen, er voor kunnen kiezen om mee te gaan....
we kiezen voor de zaterdag, omdat op vrijdag niet alle zalen open zijn. om 9 uur is de zaal "de legends" open, dus lijkt het me een goed idee om daar af te spreken. (Wij hopen er tussen 22u. en 22.30u te zijn !) er worden daar de nummers van afgelopen 20 jaar gedraait. vanaf 11 uur is de zaal "down under" toegankelijk voor publiek, met de toppers uit de klassieke popmuziek.
de adresgegevens; Rumours Lavendelstraat 9-13 3811CN Amersfoort 033-4612247
en de internet link is; http://www.rumours.nu/
ik kopieer uit de site;
Voor een avond compleet uit je dak ben jij in Cafe Rumours op de juiste plaats!! Rumours is het grootste cafe van Amersfoort in het hart van de stad. Met 4 verschillende zalen is hier voor ieder wat wils!
Ons nieuwste thema heet Rumours... Down Under,hier hoor jij de echte klassiekers uit de Pop geschiedenis! Je kunt hier plaatsnemen aan de eindeloze bar, maar de barkeepers zullen ook zeker zorgen voor gezelligheid en een feestje! . Compleet ingericht in Australische stijl...de naam zegt het al?Rumours?Down Under.
Vanuit Cafe Down Under loop je zo door naar The Legends? The Legends is een mooi danscafe aangekleed met bijzonderheden uit de muziekgeschiedenis. Onze muziekstijl in dit deel van de Rumours is de muziek van de laatste 20 jaar afgewisseld met de populaire hits! Ingericht met een pooltafel, internet en darts!
In Rumours ?Swing? onze ruime danszaal, met een grote en een kleine bar, kan je een avond geweldig uit je dak gaan. De huis- en gastdeejays zullen je vermaken met de allernieuwste urban, club en hardstyle! Dj Twinnie zorgt elk weekend voor een vet feestje en hou de agenda van The Swing in de gaten op de website!
De Rumours was niet compleet geweest zonder de Inn, het gezelligste feestcafe van de stad! De echte feestnummers en hits uit de top 40 komen hier voorbij!
Doordat Rumours uit verschillende delen bestaat, maar liefst 4 zalen en 3 dansvloeren, is dit de perfecte locatie voor feesten en partijen vanaf 50 tot 1000 personen! Hier wordt veelvuldig gebruik van gemaakt door scholen en bedrijven om een spetterend feest te organiseren.
k hoop jullie daar te ontmoeten..... come-on and dance with meeee!
en ja, ik het-er zin an carien! met dank aan zinga, die me aan dit adresje hielp; en aan marieke, voor t gebruik van haar acount!!
groetjes (en tot 7 augustus ) van anoniempje 35+
let op... we hopen er tussen 10 (22:00 uur) en half elf (22:30 uur) te zijn.
mannen: anoniempje 40+ anoniem 45+
vrouwen: anoniempje 35+ Susannah 44 |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 19:19
|
|
|
Jullie hebben wat gemist...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 19:20
|
|
|
vertel vertel! wat heb ik gemist?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 19:26
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | vertel vertel! wat heb ik gemist?
|
jaaa, dan had je er maar bij moeten zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 19:30
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | jaaa, dan had je er maar bij moeten zijn... |
Nâh, da's dan weer lekker...
met een zere portemonnee en 2 lege benzinetanks (naar Amersfoort fietsen is me iets te ver, al heb ik het vroeger wel gedaan) kon 't effe niet...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 8 augustus 2010, 19:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 19:32
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Nâh, da's dan weer lekker...
met een zere portemonnee en 2 lege benzinetanks (naar Amersfoort fietsen is me iets te ver, al heb ik het vroeger wel gedaan) kon 't effe niet... |
ow oke, arme jij... volgende keer beter zullen we maar zeggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 15:34
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | volgende keer beter zullen we maar zeggen... |
Komt er een volgende keer? Lijkt me super. Kan wel wat dans-actie gebruiken haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:39
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Ik hoorde van iemand dat het misschien een leuk idee zou zijn om eens met een groepje naar een disco te gaan... Nu wil die persoon liever geen topic hierover openen(reden hiervoor bij mij bekend en voor de rest niet belangrijk)
maaaarrr omdat ik best een knuppeltje het CMkippetjes/ hanenhok in wil gooien bij deze de vraag...
Wie heeft er zin om binnenkort eens lekker ouderwets te swingen in een discotheek??
o ja...zonder kids... |
GEZELLIG HOTSEN IN DE DISCO
|
|
Naar boven |
|
|