ChristianMatch

Forum

Dagelijkse bemoediging van Eva/Dinsdag 20 juli 2010
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 22:48

Vrijdag 13 augustus:

PRACHTIG WERK!

IK heb je van veel dingen losgemaakt, opdat het werkelijk een leven van overvloed zou zijn.
Steen voor steen opgebouwd, op een vast fundament en die Rots
is je Meester - die Rots is Christus.
Je leven zal een leven van dicipline en blijde vervulling zijn.
Verlies nooit het prachtige werk uit het oog, waartoe je geroepen bent.
Laat rijkdom noch gemakzucht je van de weg aflokken, waarop je je voet hebt gezet - de weg van het doen van wonderen met MIJ.
Heb lief en lach.
Vertrouw en bid.
Ga nu in liefde en nederigheid de overwinning tegemoet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 00:03

Zaterdag 14 augustus:

LIEDEREN ONDERWEG!

Velen van MIJN dicipelen moesten in het duister blijven, eenzaam en zonder vrienden.
Zij kwamen met moeite vooruit, al zingend.
Ook jullie moeten liederen zingen onderweg.
Zou IK je voet op een onbetrouwbare ladder plaatsen?
Misschien kun je niet zien of de ladder goed bevestigd is, omdat dit verborgen is in de schuilplaats van de Allerhoogste, maar als IK je heb gevraagd er op te stappen en hem vastberaden te beklimmen, dan kun je er zeker van zijn, dat IK jou ladder stevig heb vastgemaakt.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 00:47

EVA685 schreef:
Zaterdag 14 augustus:

LIEDEREN ONDERWEG!

Velen van MIJN dicipelen moesten in het duister blijven, eenzaam en zonder vrienden.
Zij kwamen met moeite vooruit, al zingend.
Ook jullie moeten liederen zingen onderweg.
Zou IK je voet op een onbetrouwbare ladder plaatsen?
Misschien kun je niet zien of de ladder goed bevestigd is, omdat dit verborgen is in de schuilplaats van de Allerhoogste, maar als IK je heb gevraagd er op te stappen en hem vastberaden te beklimmen, dan kun je er zeker van zijn, dat IK jou ladder stevig heb vastgemaakt.

Dank je, Eva, voor al je prachtige bemoedigingen.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:26

MIEKE364 schreef:
Dank je, Eva, voor al je prachtige bemoedigingen.

Hopenlijk heb je er wat aan Mieke, soms hebben we net het juiste woord nodig op het juiste moment Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:48

Zondag 15 augustus:

GEEN STRAF!

IK zal je inspanningen leiden, je wordt niet gestraft voor zonden uit het verleden.
Neem MIJN woorden, die IK je vanaf het begin dagelijks heb geopenbaard en handel bij alle dingen zoals IK zeg.
IK heb je steeds de weg getoond, je hebt MIJ hierin niet gehoorzaamd.
IK heb een plan, dat allèèn maar op deze wijze kan worden geopenbaard.
Slechts zelden vind IK twee zielen, die èèn zijn in hun verlangen om allèèn MIJN wil te doen en om allèèn MIJ te dienen.
Eèn - zijn werkt wonderen.
IK heb je gezegd, dat IK ernaar verlang je te gebruiken.
MIJN wereld zou al lang tot MIJ gebracht zijn, als vele van dergelijke zielen MIJ twee aan twee hadden gediend.
Het was altijd twee aan twee.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 23:52

Maandag 16 augustus:

BID EN VERLOOCHEN JEZELF!

Dit geslacht vaart niet uit dan door bidden en vasten.
Matth. 17:21

Om anderen te kunnen redden moet je een leven leiden van gebed en gemeenschap met MIJ.
Neem MIJN woorden als een opdracht, die voor jou bestemd is: Door gebed en vasten.
Bid en verloochen jezelf en je zult wonderbaarlijk gebruikt worden om anderen te redden en te helpen.

Laatst aangepast door
EVA685
op maandag 16 augustus 2010, 23:54
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 18:14

Dinsdag 17 augustus:

BERG DER OFFERANDE!

Je moet tot het einde toe vertrouwen, je moet bereid zijn om tot het laatste ogenblik te blijven vertrouwen.
Je moet weten, ook al kun je niet zien.....evenals MIJN dienstknecht Abraham, moet je bereid zijn de berg der offerande te beklimmen en tot het allerlaatste moment door te gaan, voordat je MIJN bevrijding ziet.
Allen, die wandelen in het geloof, moeten deze laatste proef doorstaan, je moet je allèèn op MIJ verlaten.
Zie niet om naar andere steun, zie niet uit naar andere hulp, vertrouw op de geestelijke legerscharen in de hemelse gewesten, niet op die je ziet.
Vertrouw en vrees niet.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 00:06

KOM DICHTERBIJ!

Hoe weinig kent en beseft de mens MIJN behoeften!
MIJN behoeften aan liefde en vriendschap.
IK kwam om mensen tot MIJ te trekken en het is heerlijk te bemerken, dat er harten zijn, die uit liefde dichterbij MIJ komen, niet zozeer om te worden geholpen dan wel uit innige vriendschap.
Velen kennen de behoeften van de mens, weinigen kennen de behoeften van CHRISTUS.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 17:24

EEN MENSELIJKE TEMPEL!

Heer, wij hebben U lief, wij aanbidden U.

Buig diep voor MIJ, aanbidden is geen smeken, hoewel beide vormen van gebed laten zien, dat de mens MIJ op verschillende wijze nodig heeft, buig diep in aanbidding, je niet allèèn bewust van MIJN menselijkheid, maar ook van MIJN Goddelijke Majesteit.
Als je in nederige aanbidding neerknielt zal IK je zeggen, dat toen IK mens werd voor jullie, IK dit heb gedaan met het verlangen om dat mens - zijn op het niveau van MIJN Goddelijkheid te brengen.
De aarde gaf MIJ het beste, wat zij bezat - een menselijke tempel om MIJN Goddelijkheid te omsluiten en IK stelde haar in het bezit van Goddelijke macht, Goddelijke liefde en Goddelijke kracht om voor altijd tot uiting te komen in die kinderen van de wereld, die MIJ zouden aannemen, hun hart voor MIJ zouden openstellen en MIJN leven zouden trachten te leven.
Als je dus in nederigheid neerknielt, sla dan je ogen op naar de hemel en realiseer je de Majesteit, de macht en de schoonheid die ook van jou kan zijn, bedenk, dat er geen grenzen zijn aan wat IK wil geven - jij kunt grenzen stellen bij het aannemen.
O, verblijd je over de wonderen, die je mag beleven en als je ze ziet tijdens het gebed, sta dan op in MIJN kracht, vol verlangen ze tot stand te brengen!

Laatst aangepast door
EVA685
op donderdag 19 augustus 2010, 17:24
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 23:31

Vrijdag 20 augustus:

DE STILLE KREET!

Jezus, hoor ons en laat onze roep tot U komen.

Die stille kreet, die opstijgt uit harten vol angst, wordt boven alle muziek uit in de hemel gehoord.
De problemen van een vragend hart worden niet opgelost door de argumenten van theologen, maar door de kreet van dat hart tot MIJ en de overtuiging dat IK die heb gehoord.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 23:40

Zaterdag 21 augustus:

DE GODDELIJKE STEM!

De Goddelijke stem drukt zich niet altijd uit in woorden.
Deze wordt ervaren als een bewustwording in het hart.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:32

Zondag 22 augustus:

ZONNESTRALEN!

Omdat jullie beiden ernaar verlangd hebben MIJN wereld te redden,
laat IK je die training ondergaan, die je bekwaam zal maken om te redden.
Aanvaard beiden iedere dag je pijnen en lijden, je moeiten en ontberingen en breng ze als een offer voor een ziel, die het moeilijk heeft, of voor èèn of ander gebed, dat in het bijzonder verhoring behoeft.
Zo zal het mooie van iedere dag blijven voortleven, terwijl zijn moeite en smart, zijn problemen en pijn reeds lang tot het verleden behoren.
Leer uit MIJN leven over het lijden, dat anderen redt.
Dan zul je zingen in je pijn, dwars door de donkerste dagen schijnen de zonnestralen.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 13:30

Maandag 23 augustus:

DE TOP!

Kijk niet naar de kleine beproevingen en verdrietelijkheden van ieder uur van de dag, zie het ene plan en het ene doel, waar alles naar toe leidt.
Als je bij het bergbeklimmen je ogen allèèn maar op iedere steenachtige en moeilijke plek vestigt en niets anders ziet dan dat, wat is je klimmen dan vermoeiend en nutteloos!
Maar als je bij iedere stap bedenkt, dat die je naar de top voert, welke je wilt bereiken, vanwaar je blik over heerlijke en schone vergezichten zal gaan, dan zul je de berg geheel anders beklimmen.

Laatst aangepast door
EVA685
op maandag 23 augustus 2010, 13:30
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:09

Dinsdag 24 augustus:

VERHEVEN HOOGTEN!

O Heer, wij weten, dat Gij groot zijt en bij machte ons te bevrijden.

IK ben je Bevrijder, vertrouw volkomen op MIJ, weet, dat IK zal doen, wat het allerbeste voor je is.
Wees bereid en gewillig, opdat MIJN wil zal geschieden.
Weet, dat bij MIJ alle dingen mogelijk zijn, klamp je vol vreugde vast aan deze waarheid.
Zeg vele malen:
Alle dingen zijn mogelijk bij MIJN Meester, mijn HEER, mijn VRIEND.
Als deze waarheid wordt aanvaard en vast wordt geloofd, dan is dit de ladder, waarlangs een ziel kan opklimmen vanuit de diepste put naar de meest verheven hoogten.
Naar boven

Auteur Bericht
GOUDELSJE426

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:16

EVA685 schreef:
Dinsdag 24 augustus:

VERHEVEN HOOGTEN!

O Heer, wij weten, dat Gij groot zijt en bij machte ons te bevrijden.

IK ben je Bevrijder, vertrouw volkomen op MIJ, weet, dat IK zal doen, wat het allerbeste voor je is.
Wees bereid en gewillig, opdat MIJN wil zal geschieden.
Weet, dat bij MIJ alle dingen mogelijk zijn, klamp je vol vreugde vast aan deze waarheid.
Zeg vele malen:
Alle dingen zijn mogelijk bij MIJN Meester, mijn HEER, mijn VRIEND.
Als deze waarheid wordt aanvaard en vast wordt geloofd, dan is dit de ladder, waarlangs een ziel kan opklimmen vanuit de diepste put naar de meest verheven hoogten.

Hoi Eva,
Bedankt voor deze bemoediging! Een paar weken geleden heb om gebed gevraagd omdat mijn baan in de krant stond. Mij is toen door mijn baas verteld dat ik niet zou worden ontslagen. Maar dat er iemand bij zou komen.
Vanmorgen kom ik na twee weken vakantie weer op mijn werk en voordat ik zelfs maar koffie heb kunnen pakken wordt mij verteld dat ik wel ontslagen wordt.
Ik weet dat HIJ zal voorzien! Hoe groot de donkere wolken op dit moment ook zijn. Mijn gebed is dat ik zal durven vertrouwen...
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:54

GOUDELSJE426 schreef:
Hoi Eva,
Bedankt voor deze bemoediging! Een paar weken geleden heb om gebed gevraagd omdat mijn baan in de krant stond. Mij is toen door mijn baas verteld dat ik niet zou worden ontslagen. Maar dat er iemand bij zou komen.
Vanmorgen kom ik na twee weken vakantie weer op mijn werk en voordat ik zelfs maar koffie heb kunnen pakken wordt mij verteld dat ik wel ontslagen wordt.
Ik weet dat HIJ zal voorzien! Hoe groot de donkere wolken op dit moment ook zijn. Mijn gebed is dat ik zal durven vertrouwen...

Zeg het maar vaak Goudelsje, bij HEM zijn alle dingen mogelijk.
Gemene streek van je baas, je bent gewoon een nummer tegenwoordig Boze smiley
We gaan bidden donderdagavond voor jou en voor degenen die dit ook meemaken, maar blijf vertrouwen op HEM Knipoog smiley

Veel sterkte hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 22:57

Woensdag 25 augustus:

UITPUTTING!

Wij zoeken U zoals U ons hebt gezegd.

En zoekend zul je vinden, niemand heeft ooit tevergeefs MIJN tegenwoordigheid gezocht, niemand heeft ooit tevergeefs MIJN hulp ingeroepen.
Een zucht van verlangen....en MIJN GEEST is er om aan te vullen en te vernieuwen.
Soms zijn vermoeidheid en uitputting geen teken van gebrek aan geest, maar van gebrek aan leiding door de Geest.
Vele wonderbare dingen zouden niet zijn gebeurd zonder de lichamelijke en geestelijke vermoeidheid van MIJN dienstknechten, waardoor het noodzakelijk werd dat zij het werk lieten liggen, zich afzonderden en rust namen.
Hoewel MIJN weg smal lijkt, leidt deze toch tot het Leven, het overvloedige Leven, volg die weg!
Deze is niet zo smal of IK kan nog wel naast je lopen.
Met zo.n gezelschap ben je nooit eenzaam.
Een oneindig liefdevolle en oneindig sterke kameraad zal de weg met je afleggen.
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 00:05

[quote=EVA685]Woensdag 25 augustus:

UITPUTTING!

zucht. mooie tekst, maar die weg is hier en daar zo smal dat ik er bijna afval. Soms wilde ik dat ik er af viel.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:20

[quote=LOES550]

Als je valt, mag je weer opstaan samen met HEM Loes,
HIJ laat jou nooit los Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 23:01

Donderdag 26 augustus:

DEEL UIT!

Geef, geef, geef, heb steeds een leeg vat klaar staan, opdat IK het kan vullen.
Gebruik in de toekomst alles voor MIJ en geef alles weg, wat JIJ niet kunt gebruiken.
Hoe arm sterven zij, die rijkdom achterlaten!
Rijkdommen zijn er om te gebruiken, om uit te delen, voor MIJ.
Gebruik het als je gaat, verheug je het te gebruiken.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 23:05

Vrijdag 27 augustus:

VOORTDUREND DIENEN!

Dienen is de wet van de hemel, MIJN engelen gehoorzamen altijd.
Zij dienen HEM zonder ophouden, kan van allen gezegd worden, die MIJ liefhebben.
Liefde gaat gepaard met een voortdurend dienen bij alles wat je doet, zelfs bij het rusten.
Beschouw dit niet als het doel, maar als het begin van een nieuw leven, dat aan MIJN dienst gewijd is.
Een leven van kracht en vreugde.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 13:51

Zaterdag 28 augustus:

LAAT GELD BUITEN BESCHOUWING!

Meet succes nooit af naar geldelijk voordeel, dat is niet in de geest van MIJN Koninkrijk, je succes wordt bepaald naar de mate, warin je MIJN wil en gedachten aan de mensen om je heen hebt geopenbaard.
Je succes wordt bepaald naar de mate, waarin je omgeving de uitwerking van MIJN wil in jouw leven heeft gezien.
Naar boven

Auteur Bericht
GOUDELSJE426

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 14:52

EVA685 schreef:
Zaterdag 28 augustus:

LAAT GELD BUITEN BESCHOUWING!

Meet succes nooit af naar geldelijk voordeel, dat is niet in de geest van MIJN Koninkrijk, je succes wordt bepaald naar de mate, warin je MIJN wil en gedachten aan de mensen om je heen hebt geopenbaard.
Je succes wordt bepaald naar de mate, waarin je omgeving de uitwerking van MIJN wil in jouw leven heeft gezien.

Zo ontzettend waar!
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 23:15

Zondag 29 augustus:

VERWARDE ZAKEN!

Voel dat aan,vertrouw MIJ, leid IK je niet veilig en getrouw?
Wil je MIJ, je MEESTER, geloven, als IK zeg, dat dit alles allèèn maar plaats vindt om je gebeden in verhoring te doen gaan?
Bedenk, dat IK de Allerhoogste ben, die alles weet en alles kan regelen.
Zodra je je zaken, met hun verwarring en moeilijkheden in MIJN handen had gelegd, ben IK begonnen aan een therapie voor alle disharmonie en wanorde.
Je moet weten, dat IK je daarbij niet meer pijn zal doen dan een patiënt zou worden aangedaan door zijn arts, die een therapie heeft uitgedacht, welke naar zijn overtuiging zal helpen, IK zal alles met de grootst mogelijke zorg en liefde doen.
Zeg MIJ, dat je MIJ hierin vertrouwt.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: maandag 30 augustus 2010, 23:16

Maandag 30 augustus:

VREUGDE BETUIGING!

Zing MIJ toe met een blij hart, zing en loof MIJN Heilige Naam, loven en prijzen is de vreugdebetuging die de mens MIJ brengt en als je looft en prijst gaan er golven van vreugde door je heen en je verstaat iets van de blijdschap van de hemelse heerscharen.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 23:24

Dinsdag 31 augustus:

NIETS IS GERING!

Niets is gering in GODS oog, HIJ beschouwt een mus van groter waarde dan een paleis, een vriendelijk woord van meer belang dan de toespraak van een staatsman.
Wat hierin waarde heeft is het leven en de kwaliteit van het leven bepaalt de waarde.
IK ben gekomen om het Eeuwige Leven te geven.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:09

Woensdag 1 September:

HOE RIJK JE BENT!

IK zal U geenszins begeven,
IK zal U geenszins verlaten. Hebr. 13:5.

MIJN kinderen, dat woord is onfeilbaar waar, door alle eeuwen heen hebben duizenden ervaren, dat IK nooit verander.
En dat IK het nooit opgeef en dat MIJN liefde nooit faalt.
Geenszins begeven.
Geenszins verlaten, dit betekent niet allèèn, dat IK tegenwoordig ben, maar........

MIJN liefde zal je nooit verlaten, MIJN liefdevol begrijpen zal je nooit verlaten, MIJN kracht zal je nooit verlaten.
Bedenk toch wat IK allemaal ben:
Liefde - dan ben je eeuwig verzekerd van liefde.
Kracht- dan kun je eeuwig verzekerd zijn van kracht, in elke moelijkheid en in ieder gevaar.
Geduld- dan is er altijd èèn, die het nooit kan opgeven.
Begrip - dan zul je altijd begrepen worden.

Kun je de toekomst vrezen, als deze je zoveel te bieden heeft?
Geliefden, zet je hart op de dingen, die boven zijn, (de hogere, geestelijke dingen) en niet op de dingen die van de aarde zijn, ( de lagere, tijdelijke dingen) en je zult ontdekken hoe rijk je bent.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:51

EVA685 schreef:
Woensdag 1 September:

HOE RIJK JE BENT!

IK zal U geenszins begeven,
IK zal U geenszins verlaten. Hebr. 13:5.

MIJN kinderen, dat woord is onfeilbaar waar, door alle eeuwen heen hebben duizenden ervaren, dat IK nooit verander.
En dat IK het nooit opgeef en dat MIJN liefde nooit faalt.
Geenszins begeven.
Geenszins verlaten, dit betekent niet allèèn, dat IK tegenwoordig ben, maar........

MIJN liefde zal je nooit verlaten, MIJN liefdevol begrijpen zal je nooit verlaten, MIJN kracht zal je nooit verlaten.
Bedenk toch wat IK allemaal ben:
Liefde - dan ben je eeuwig verzekerd van liefde.
Kracht- dan kun je eeuwig verzekerd zijn van kracht, in elke moelijkheid en in ieder gevaar.
Geduld- dan is er altijd èèn, die het nooit kan opgeven.
Begrip - dan zul je altijd begrepen worden.

Kun je de toekomst vrezen, als deze je zoveel te bieden heeft?
Geliefden, zet je hart op de dingen, die boven zijn, (de hogere, geestelijke dingen) en niet op de dingen die van de aarde zijn, ( de lagere, tijdelijke dingen) en je zult ontdekken hoe rijk je bent.

Dank je wel Eva, dit had ik net nodig!

Vanavond op Bijbelkring hebben we het o.a. hierover gehad, was, voor mij, best een heftige avond.
Ik vind het moeilijk om mijzelf zo over te geven aan God, hou graag zelf de touwtjes in handen. Om echt mijn volledige hart aan God te geven, vol vertrouwen dat God het wel goed zal maken.

Groet, José
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 12:12

JOSINA022 schreef:
Dank je wel Eva, dit had ik net nodig!

Vanavond op Bijbelkring hebben we het o.a. hierover gehad, was, voor mij, best een heftige avond.
Ik vind het moeilijk om mijzelf zo over te geven aan God, hou graag zelf de touwtjes in handen. Om echt mijn volledige hart aan God te geven, vol vertrouwen dat God het wel goed zal maken.

Groet, José

Josina, best wel moeilijk hoor, om alles uit handen te geven, maar als je het doet, kan HIJ met je aan het werk, dat heb ik zelf ondervonden met m.n kinderen, krampachtig alles vasthouden, ik denk ook, dat elke Christen nog wel graag de touwtjes in handen houdt hoor, heb er zelf ook nog wel last van Knipoog smiley is een proces, niets forceren, ga wel met al je zorgen naar GOD, HIJ zal je echt helpen.

Liefs van Eva.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 13:38

Donderdag 2 September:

IK MOET VOORZIEN!

IK ben je HEER, dat staat vast.
Dan kan IK verlangen dat je MIJ gehoorzaam dient, dat je MIJ trouw blijft.
Maar, omdat IK je HEER ben, ben ik verplicht je te beschermen.
IK ben verplicht om voor je te strijden, om plannen voor je te maken en om te waarborgen dat je voldoende bent voorzien van alles, wat IK bij machte ben je te geven.
Bedenk eens hoe veelomvattend die voorziening kan zijn, twijfel daar nooit aan.
Er gaan zulke wonderen gebeuren!
Wonderen, waarvan je nooit gedroomd zou hebben.
Het is allèèn nog nodig, dat zij besproeid worden door een dankbare geest en een liefhebbend hart om een overvloedige opbrengst te geven.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 2 van 5