Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 18:53
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ach wat...zet mij der ook maar op! |
GEZELLIG !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 19:12
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | In navolging op wat reacties in het picknick topic hier het volgende voorstel:
we hebben t plan opgevat om wat te gaan eten/drinken ergens in het midden van het land. (zonder kinderen !!)
We gaan dit vrijdagavond 9 juli doen.
We spreken af bij Grandcafé Hemels aan de Langestraat
http://www.grandcafehemels.nl/
er zijn er al die aangeven het leuk te vinden zoiets te doen:
mocht je ook interesse hebben, wil je dat dan even laten weten? Niet over de mail, maar gewoon hier op t forum, even op dit bericht reageren, en je naam op t lijstje invullen..... tenzij je reden hebt om undercover te blijven natuurlijk......dan even melden bij mij, dan hou ik je bij op de lijst.
Wat en hoe laat houden we nog even open, maar ik denk dat het tussen 19 en 19.30uur zal worden. Mensen die werken moeten nog ff naar huis, verkleden en een stukje reizen, moet haalbaar zijn rond die tijd.
Graag ook aangeven hoe laat je er bent en/of je ook iets wilt eten. Afhankelijk van de belangstelling besluiten we of we vooraf iets gaan eten. Het kan ook zo zijn, dat een deel eerst iets eet en de andere zich later aansluiten. Hier volgt later dus meer informatie over.
Tussenstand tot dusver is dat de volgende personen komen:
Carin303 Mariska601 wil graag lift Susannah475
Crossroad317 Jonathan890
De volgende personen weten het nog niet zeker : Marianne129 Tessybear731 denkt na hannah810 (onder voorbehoud en waarschijnlijk na het eten)
Bestemming is dus GrandCafe Hemels, Langestraat, Amersfoort Tegen 20uur heb ik nu begrepen.
Als de 2 denkers meegaan, zijn de mannen zwaar in de minderheid . |
ik denk dat de dames een prikbordje kunnen plaatsen op hun profiel, dan melden de mannelijke fans zich vanzelf aan, toch??
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 6 juli 2010, 19:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 20:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik denk dat de dames een prikbordje kunnen plaatsen op hun profiel, dan melden de mannelijke fans zich vanzelf aan, toch?? |
zeg han...je gooit mij van het lijstje... geeft niet hoor, denk nog na...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTHA018
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 21:15
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | In navolging op wat reacties in het picknick topic hier het volgende voorstel:
we hebben t plan opgevat om wat te gaan eten/drinken ergens in het midden van het land. (zonder kinderen !!) We gaan dit vrijdagavond 9 juli doen.
mocht je ook interesse hebben, wil je dat dan even laten weten? Niet over de mail, maar gewoon hier op t forum, even op dit bericht reageren, en je naam op t lijstje invullen..... tenzij je reden hebt om undercover te blijven natuurlijk......dan even melden bij mij, dan hou ik je bij op de lijst.
Wat en hoe laat houden we nog even open, maar ik denk dat het tussen 19 en 19.30uur zal worden. Mensen die werken moeten nog ff naar huis, verkleden en een stukje reizen, moet haalbaar zijn rond die tijd.
Graag ook aangeven hoe laat je er bent en/of je ook iets wilt eten. Afhankelijk van de belangstelling besluiten we of we vooraf iets gaan eten. Het kan ook zo zijn, dat een deel eerst iets eet en de andere zich later aansluiten. Hier volgt later dus meer informatie over. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTHA018
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 21:17
|
|
|
we hebben t plan opgevat om wat te gaan eten/drinken ergens in het midden van het land. (zonder kinderen !!) We gaan dit vrijdagavond 9 juli doen.
http://www.grandcafehemels.nl/ leuk idee zonder tegenbericht kom ik ook Martha
Graag ook aangeven hoe laat je er bent en/of je ook iets wilt eten. Afhankelijk van de belangstelling besluiten we of we vooraf iets gaan eten. Het kan ook zo zijn, dat een deel eerst iets eet en de andere zich later aansluiten. Hier volgt later dus meer informatie over. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 21:26
|
|
|
In navolging op wat reacties in het picknick topic hier het volgende voorstel:
we hebben t plan opgevat om wat te gaan eten/drinken ergens in het midden van het land. (zonder kinderen !!)
Graag ook aangeven hoe laat je er bent en/of je ook iets wilt eten. Afhankelijk van de belangstelling besluiten we of we vooraf iets gaan eten. Het kan ook zo zijn, dat een deel eerst iets eet en de andere zich later aansluiten. Hier volgt later dus meer informatie over.
Carin303 Mariska601 wil graag lift Susannah475 Martha018
Crossroad317 Jonathan890
De volgende personen weten het nog niet zeker : Marianne129 Tessybear731 denkt na Marieke897 denkt ook na hannah810 (onder voorbehoud en waarschijnlijk na het eten)
Bestemming is dus GrandCafe Hemels, Langestraat, Amersfoort Tegen 20uur heb ik nu begrepen.
Als de 2 denkers meegaan, zijn de mannen zwaar in de minderheid .
ik denk dat de dames een prikbordje kunnen plaatsen op hun profiel, dan melden de mannelijke fans zich vanzelf aan, toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:51
|
|
|
er staat een weekendje uit in mn agenda....... dus ehm...........ik ga niet mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:52
|
|
|
HANNAH810 schreef: | er staat een weekendje uit in mn agenda....... dus ehm...........ik ga niet mee |
Kijk je vast enorm naar uit dat je agenda je eraan moet herinneren ! Wel jammer,had graag kennis met je gemaakt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:47
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | In navolging op wat reacties in het picknick topic hier het volgende voorstel:
Carin303 Mariska601 wil graag lift Susannah475 Martha018 Tessybear731
Crossroad317 Jonathan890
De volgende personen weten het nog niet zeker : Marianne129 Marieke897 denkt ook na ...komt vast wel
Als de 2 denkers meegaan, zijn de mannen zwaar in de minderheid .
ik denk dat de dames een prikbordje kunnen plaatsen op hun profiel, dan melden de mannelijke fans zich vanzelf aan, toch?? |
Ik denk dat het het makkelijkste is als degene die willen eten dat gewoon zelf doen. Ik lees dat meeste er toch pas na 8en zijn. Dan is t eten een beetje erg laat.
Willen degene die willen eten, dit zelf even aangeven en dan zelf dit met mekaar afspreken. Ik begreep van Carin dat je goed kan eten bij GrandCafe hemels.
Rest meldt zich dan gewoon vanzelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 09:48
|
|
|
Ik zeg bij deze toch maar af.. heb de volgende dag een druk dagje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 19:30
|
|
|
In navolging op wat reacties in het picknick topic hier het volgende voorstel:
Carin303 Susannah475 Tessybear731
Crossroad317 Jonathan890
De volgende personen weten het nog niet zeker : Martha018...........onduidelijk of je meegaat Marianne129 Marieke897 denkt ook na .... wel komen hoor....!!!!!
Er is ook een idee om pannekoeken te gaan eten......niet zo prijzig...eigenlijk best goedkoop...
Als de 3 denkers meegaan, zijn de mannen zwaar in de minderheid .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 21:22
|
|
|
Jah...pannenkoeken!
Count me in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:02
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Jah...pannenkoeken!
Count me in |
eh er is een pannenkoekenboot in amersfoort.
http://www.eet.nu/amersfoort/koekoek-pannenkoek
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 7 juli 2010, 22:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:31
|
|
|
Volgens deze link is het geen pannenkoekenboot meer maar een brasserie...
Jammer! Best leuk zo'n bootje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:47
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Jah...pannenkoeken!
Count me in |
I'm for... eh... in
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 7 juli 2010, 22:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:49
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Volgens deze link is het geen pannenkoekenboot meer maar een brasserie...
Jammer! Best leuk zo'n bootje |
Ben ik vorig jaar nog geweest. je hebt ook de kabouterhut die zit vlakbij de dierentuin. niet echt dicht bij het centrum.
http://www.potsenmaeker.nl/
deze ligt on de buurt van de langestraat.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 7 juli 2010, 22:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:53
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ben ik vorig jaar nog geweest. je hebt ook de kabouterhut die zit vlakbij de dierentuin. niet echt dicht bij het centrum.
http://www.potsenmaeker.nl/ |
De potsenmaeker is maar tot 20.00 open, dat gaan we niet redden denk k... De kabouterhut is tot 21.00 open!
http://www.kabouterhut.nl/
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 23:01
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | De potsenmaeker is maar tot 20.00 open, dat gaan we niet redden denk k... De kabouterhut is tot 21.00 open!
http://www.kabouterhut.nl/ |
ben ik eeuwen geleden geweest.. is ook leuk voor kinderen, als je een bezokje hebt gebracht aan de dierentuin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 07:30
|
|
|
Goedemorgen allemaal,
Tja.....wat is wijsheid ? De Potsenmaeker is erg leuk ( en lekker ) en zeker betaalbaar maar de keuken sluit al om 20.00 uur. De Kabouterhut is ook erg aan te bevelen maar zit buiten de stad. Als we daarna nog voor een terrasje willen gaan is die locatie weer minder handig. En we moeten toch iets eten hè!
Goed, mijn voorstel...hoeveel mensen willen er eten? Wat ik weet is; Tessybear Susannah Jonathan Martha Crossroad Ikzelf natuurlijk
Als wij nou eens gaan eten bij de kabouterhut en daarna of daar iets gaan drinken of toch de stad in gaan? Bekijken we even ter plekke.
Ik zal de kabouterhut dan gaan reserveren om 20:00 uur ! Nu ben ik erg lastig online te bereiken omdat ik 2 dagen weg ben maar zal zorgen voor een contactpersoon die de stand van mee-eters bij gaat houden voor mij. Hoop dat dit een goed plan is! Ik heb er zin in, gezellig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 07:31
|
|
|
Whoops....vergeet er helemaal bij te zetten dat er natuurlijk nog veel meer mensen welkom zijn en hoop dat de twijfelaars toch gezellig mee komen! Dus...geef je op en ga gezellig mee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 14:19
|
|
|
CARIN303 schreef: | Goedemorgen allemaal,
Tja.....wat is wijsheid ? De Potsenmaeker is erg leuk ( en lekker ) en zeker betaalbaar maar de keuken sluit al om 20.00 uur. De Kabouterhut is ook erg aan te bevelen maar zit buiten de stad. Als we daarna nog voor een terrasje willen gaan is die locatie weer minder handig. En we moeten toch iets eten hè!
Goed, mijn voorstel...hoeveel mensen willen er eten? Wat ik weet is; Tessybear Susannah Jonathan Martha Crossroad Ikzelf natuurlijk
Als wij nou eens gaan eten bij de kabouterhut en daarna of daar iets gaan drinken of toch de stad in gaan? Bekijken we even ter plekke.
Ik zal de kabouterhut dan gaan reserveren om 20:00 uur ! Nu ben ik erg lastig online te bereiken omdat ik 2 dagen weg ben maar zal zorgen voor een contactpersoon die de stand van mee-eters bij gaat houden voor mij. Hoop dat dit een goed plan is! Ik heb er zin in, gezellig! |
Voor mij hoeft het eten niet zo nodig, dan sluit ik me wel na het eten bij jullie aan. Dus ik zou wel graag willen weten hoe laat, en waar, we gaan afspreken in Amersfoort.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 18:39
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Voor mij hoeft het eten niet zo nodig, dan sluit ik me wel na het eten bij jullie aan. Dus ik zou wel graag willen weten hoe laat, en waar, we gaan afspreken in Amersfoort..... |
Carin303 gaat mee eten Susannah475 gaat mee eten Tessybear731 gaat mee eten
Crossroad317 Jonathan890 gaat mee eten Brazeevel772 komt om ongeveer 21uur (neemt nog een oud lid mee)
De volgende personen weten het nog niet zeker : Martha018...........onduidelijk of je meegaat Marianne129 Marieke897 denkt ook na .... wel komen hoor....!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 18:43
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Tussenstand tot dusver is dat de volgende personen komen:
Crossroad317 Jonathan890 gaat mee eten Brazeevel772 komt om ongeveer 21uur (neemt nog een oud lid mee)
De volgende personen weten het nog niet zeker : Martha018...........onduidelijk of je meegaat Marianne129 Marieke897 denkt ook na .... wel komen hoor....!!!!! |
CARIN303 schreef: | Goedemorgen allemaal,
Ik zal de kabouterhut dan gaan reserveren om 20:00 uur ! Nu ben ik erg lastig online te bereiken omdat ik 2 dagen weg ben maar zal zorgen voor een contactpersoon die de stand van mee-eters bij gaat houden voor mij. Hoop dat dit een goed plan is! Ik heb er zin in, gezellig! |
Het wordt dus de kabouterhut rond 20uur.
Barchman Wuijtierslaan 202 3819 AC Amersfoort Tel.: 033 461 90 92
Degene die niet meegaan eten kunnen mij een mailtje sturen, dan geef ik ze mijn mobiele nummer, om te vragen waar we zitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 23:47
|
|
|
up
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 00:18
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Het wordt dus de kabouterhut rond 20uur.
Degene die niet meegaan eten kunnen mij een mailtje sturen, dan geef ik ze mijn mobiele nummer, om te vragen waar we zitten. |
Helaas heb ik geen oppas kunnen regelen voor Johan, ik zal dus niet kunnen komen, volgende keer beter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 10:00
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Helaas heb ik geen oppas kunnen regelen voor Johan, ik zal dus niet kunnen komen, volgende keer beter. |
Jammer meid, we zullen aan je denken hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 13:06
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | schreef: Tussenstand tot dusver is dat de volgende personen komen:
De volgende personen weten het nog niet zeker : Martha018...........onduidelijk of je meegaat Marieke897 denkt ook na .... wel komen hoor....!!!!! |
CARIN303 schreef: | schreef: Goedemorgen allemaal,
Ik zal de kabouterhut dan gaan reserveren om 20:00 uur ! Nu ben ik erg lastig online te bereiken omdat ik 2 dagen weg ben maar zal zorgen voor een contactpersoon die de stand van mee-eters bij gaat houden voor mij. Hoop dat dit een goed plan is! Ik heb er zin in, gezellig!
Het wordt dus de kabouterhut rond 20uur.
Degene die niet meegaan eten kunnen mij een mailtje sturen, dan geef ik ze mijn mobiele nummer, om te vragen waar we zitten. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 15:59
|
|
|
Crossroad317 Jonathan890 gaat mee eten Brazeevel772 komt om ongeveer 21uur (neemt nog een oud lid mee) Martha018 weet nog niet van t eten
Marieke897 moet helaas afzeggen
Kabouterhut is gereserveerd om 20:00 uur !
Degene die niet meegaan eten kunnen mij een mailtje sturen, dan geef ik ze mijn mobiele nummer, om te vragen waar we zitten.
ik vertrek zelf om ongeveer 18.15.....mocht je daarna nog beslissen 20 uur kabouterhut.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 16:03
|
|
|
Veel plezier allemaal!
Ik heb een plekje op een terras gereserveerd,heerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 17:20
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Tussenstand tot dusver is dat de volgende personen komen:
Crossroad317 Jonathan890 gaat mee eten Brazeevel772 komt om ongeveer 21uur (neemt nog een oud lid mee) Martha018 weet nog niet van t eten
Marieke897 moet helaas afzeggen
Kabouterhut is gereserveerd om 20:00 uur !
ik vertrek zelf om ongeveer 18.15.....mocht je daarna nog beslissen 20 uur kabouterhut. |
zo heej, echt jammer!! Maar soms is het beter verstandig te zijn ...
|
|
Naar boven |
|
|