Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 22:03
|
|
|
RELLOK036 schreef: | is niet mijn buuf die heeft het wel goed door getrokken |
henk en does dr buuf is best n euh sappige dame .... jouw buuf ken ik niet maar het kostte me mooi 2 banden bij jou in de straat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 22:05
|
|
|
PIETER649 schreef: | henk en does dr buuf is best n euh sappige dame .... jouw buuf ken ik niet maar het kostte me mooi 2 banden bij jou in de straat | Het is mogelijk die andere Pieter en da's nog minder om t lijf dam mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 22:06
|
|
|
blijft staan, dat bas met twee bijbelteksten en een simpel woord van drie letters, een afdoende antwoord heeft gegeven op de vragen die gesteld werden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 22:07
|
|
|
blijft staan, dat bas met twee bijbelteksten en een simpel woord van drie letters, een afdoende antwoord heeft gegeven op de vragen die gesteld werden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 22:08
|
|
|
HENK710 schreef: | Waar heb ik ontkend dat Jezus de Weg is?
Een dialoog is nu juist bij uitstek bedoelt om van elkaar te leren. Je kunt een ander prima zichzelf laten blijven en zelfs laten groeien in een dialoog. Ook kun je zelf groeien door een dialoog, aangezien de andersdenkende je kan aanscherpen in je eigen overtuiging, ondanks dat je wel verschil van mening kan blijven houden. |
Licht heeft niets met duisternis te maken. Ik zou de duisternis maar uit de weg gaan als ik jou was, anders word je er ook nog door gegrepen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 22:24
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Licht heeft niets met duisternis te maken. Ik zou de duisternis maar uit de weg gaan als ik jou was, anders word je er ook nog door gegrepen. |
Licht heeft alles met duisternis te maken: het kan duisternis laten verdwijnen! En ja, dat kan door Jezus! En ja, het zou mooi zijn als iedereen dat gaat zien, als iedereen de Enige Ware God zo gaat leren kennen!
Dus wees gerust, ik waak voor de duisternis!
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op woensdag 6 januari 2010, 22:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 22:32
|
|
|
verwijderd door mezelf.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 8 januari 2010, 22:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 22:39
|
|
|
MARISKA601 schreef: | tip.... ik start dan een tweede cm site als ik wil mailen en forum wil lezen. |
Wanneer? Als je knipoog krijgt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 22:49
|
|
|
PIETER649 schreef: | nog steeds Arjan??? |
O ja hoor, geen probleem. Zodra ik weer tijd heb om te schrijven zal ik dat zeker doen, haha.
Overigens moet mijn computer weer naar de pc-dokter. 1 van de 3 (!) harde schijven is kapot en zal vervangen moeten worden. Gelukkig heb ik nog een oude computer achter de hand, dus ik kan met jullie blijven kletsen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 22:59
|
|
|
INKA401 schreef: | plantjies nodig jochie? |
Wat voor plantjes? Die plantjes die uiteindelijk een allesdoordringende bitterzoete geur produceren? Ik hoop dat deze koffieshop zónder dit soort planten kan funktioneren........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 23:00
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Wat voor plantjes? Die plantjes die uiteindelijk een allesdoordringende bitterzoete geur produceren? Ik hoop dat deze koffieshop zónder dit soort planten kan funktioneren........ |
Heeeeej tis wel een koffieshop he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 23:02
|
|
|
dat zegt iedereen die ruimte toe laat voor de duisternis, ik kan het aan. Maar hoeveel zijn er niet door gevallen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
POEZELIEN741
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 23:10
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Op een dag sla ik mijn armen om mijn geliefde heen Op zo'n dag kus ik lippen die zachtjes fluisteren Op die dag, zal zij alles in mijn ogen zien Die dag smelt mijn leven samen, ben jij niet alleen
Als dan mijn handen teder jouw lichaam strelen Zoals de laatste zon op je schouders straalt En warmte geeft vlak voor die avondrode ondergang Zal verdriet en alleen zijn langzaam helen.
Weet wel dat liefde met niets kan worden vergeleken. Ik zie het in je ogen, voel t in die lange kus zoals de eerste lentezon bloemen weer laat bloeien Jouw woorden hoef je niet verder uit te spreken
Op die morgen, sla ik liefdevol mijn armen om jou heen Kus lippen die mij in een adem noemen met houden van. En zal ik de woorden spreken die alles verbinden Ik zal van je houden en laat je nooit meer alleen. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 23:16
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | dat zegt iedereen die ruimte toe laat voor de duisternis, ik kan het aan. Maar hoeveel zijn er niet door gevallen? |
Ik heb liever God dan angst als raadgever Jezus trad als Licht het duister tegemoet, ging het niet uit de weg en zocht in het brengen van Zijn boodschap aansluiting bij de toehoorders.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op woensdag 6 januari 2010, 23:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 23:18
|
|
|
HANNAH810 schreef: | blijft staan, dat bas met twee bijbelteksten en een simpel woord van drie letters, een afdoende antwoord heeft gegeven op de vragen die gesteld werden. |
Die zeggen niets over God, maar over de belijders van God in Jezus en door Zijn Geest. Dus zeggen deze teksten iets over invulling van een godsbeeld en niet van God, waar het uiteindelijk wel om gaat in de huidige discussie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
POEZELIEN741
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 23:26
|
|
|
zou zo mooi zijn als dit nog ergens te vinden zou zijn.Ik zelf zoek niet meer,ben het gevoel verloren.Laat het rusten.De tranen die er vloeien.zullen ooit verdampen. en als regen druppels de aarde raken.als er weer zuurstof is voor mij. heeft de zon het warer verwarmd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 23:35
|
|
|
HENK710 schreef: | Die zeggen niets over God, maar over de belijders van God in Jezus en door Zijn Geest. Dus zeggen deze teksten iets over invulling van een godsbeeld en niet van God, waar het uiteindelijk wel om gaat in de huidige discussie. |
Nou....volgens mij zie je allang door de bomen het bos niet meer Henk.
Jij met je godsbeeld... Volgens mij zit je helemaal verst(r)ikt in je godsbeelden.
De citaten zeggen zowel alles over God......n.l. de Enige Echte God....de levende God en wel JEZUS CHRISTUS, DE ZOON VAN GOD EN REDDER VAN DE MENSHEID en ook alles over de belijder van die God.
Sorry hoor, ik vind het een enorm geklets (om maar een ander woord niet te gebruiken) wat je hier ten beste geeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
POEZELIEN741
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 23:35
|
|
|
zelf zoek ik niet meer het gevoel verloren
rust
tranen die er vloeien zullen ooit verdampen
als regendruppels de aarde raken er weer zuurstof is voor mij
heeft de zon het water verdampt
Poezelien****(nichtje.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 23:45
|
|
|
INKA401 schreef: | tuurlijk niet | jaaaaaaaja ik hoorde wa anders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 23:59
|
|
|
Dromen van iets moois in de toekomst mag zeker wel, maar vergeet niet om de dag (door God gegeven) te plukken. Dit gedicht past niet helemaal bij deze tijd van het jaar, maar toch wil ik 'm plaatsen.
Vandaag keek ik naar buiten het was een mooie dag ik hoorde de vogels fluiten op mijn gezicht verscheen een lach
Ik stapte de wijde wereld in en genoot met volle teugen haalde frisse natuurlucht in daar kan ik me op verheugen
'k Huppelde vrolijk in het rond en zong een opgewekt lied mijn beide handen raakten de grond en weg was het verdriet
'k Voelde de warmte van de zon op mijn blote huid had het gevoel dat ik alles kon energie dat straalde ik uit
De wind streelde door mijn haren de lucht was hemels blauw ik voelde mezelf bedaren ik dacht "Leven, ik hou van jou"
't Zijn de eenvoudige dingen in 't leven die zorgen dat je geniet 't is de natuur die je doet zweven er is zoveel dat 't leven biedt.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op vrijdag 8 januari 2010, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: donderdag 7 januari 2010, 00:20
|
|
|
HENK710 schreef: | Wanneer? Als je knipoog krijgt! |
tip ... een knipoog kan ook waardvol zijn hoor, heb er een super relatie aan over gehouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: donderdag 7 januari 2010, 00:23
|
|
|
RELLOK036 schreef: | jaaaaaaaja ik hoorde wa anders |
je moet na al die jaren lid,niet alles serieus nemen hé ... moet jij toch wel weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 7 januari 2010, 00:25
|
|
|
INKA401 schreef: | tip ... een knipoog kan ook waardvol zijn hoor, heb er een super relatie aan over gehouden |
Jij.... en Anneke ??
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 7 januari 2010, 00:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: donderdag 7 januari 2010, 00:27
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Heeeeej tis wel een koffieshop he |
zucht dat dacht ik ook ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: donderdag 7 januari 2010, 00:34
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Waar is dit topic gebleven |
hee marijan,
zocht je een boer dan misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 7 januari 2010, 00:41
|
|
|
HENK710 schreef: | Licht heeft alles met duisternis te maken: het kan duisternis laten verdwijnen! En ja, dat kan door Jezus! En ja, het zou mooi zijn als iedereen dat gaat zien, als iedereen de Enige Ware God zo gaat leren kennen!
Dus wees gerust, ik waak voor de duisternis! |
Henk dan kun je me nu dus ook vertellen wie de Enige Ware God is ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 7 januari 2010, 08:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | blijft staan, dat bas met twee bijbelteksten en een simpel woord van drie letters, een afdoende antwoord heeft gegeven op de vragen die gesteld werden. |
Deze bijbelteksten zeggen alles over ons machtig God en dat Hij ook de enige weg is...precies!
Ze zeggen enkel niet dat een moslim deze weg niet zou mogen volgen...tenslotte heeft Hij ooit ook eens beloofd om voor Hagar en Ismael te zorgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 7 januari 2010, 08:48
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Henk dan kun je me nu dus ook vertellen wie de Enige Ware God is ?? |
Dat kan ik je ook wel vertellen cross, De enige ware God is onze God! Sterker nog, Hij is ook gewoon de enige God! De God van Jacob, Abraham, Izaak én Ismael! Je staaft hier namelijk wat Henk al die tijd al zegt...hoewel afgedwaald van de "werkelijkheid", hebben de moslims uiteindelijk dezelfde God als de christenen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 7 januari 2010, 08:50
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Deze bijbelteksten zeggen alles over ons machtig God en dat Hij ook de enige weg is...precies!
Ze zeggen enkel niet dat een moslim deze weg niet zou mogen volgen...tenslotte heeft Hij ooit ook eens beloofd om voor Hagar en Ismael te zorgen |
Dan moet je eerst van de vooronderstelling uitgaan dat alle moslims afstammelingen van Ismael zijn, wat dus niet het geval is.
Een moslim kan deze weg pas volgen als hij Jezus als Verlosser aanneemt en dan is hij geen moslim meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 7 januari 2010, 08:51