Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:50
|
|
|
XABIA794 schreef: | |
Ik vind dat lied ook enorm goed...heb vannacht wat meer van die vrouw gezien en gehoord op joetjoep...echt een aanrader...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind dat lied ook enorm goed...heb vannacht wat meer van die vrouw gezien en gehoord op joetjoep...echt een aanrader... |
Ken jij dat lied van haar over Andries Knevel Frank? Ik vind hem leuk.....maar ik denk dat vele cmmers dat niet met mij eens zijn.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ken jij dat lied van haar over Andries Knevel Frank? Ik vind hem leuk.....maar ik denk dat vele cmmers dat niet met mij eens zijn....... |
Heb je daar een link van? Ik zal zelf eens zoeken...ik vind die vrouw ontzettend grappig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ken jij dat lied van haar over Andries Knevel Frank? Ik vind hem leuk.....maar ik denk dat vele cmmers dat niet met mij eens zijn....... |
http://www.youtube.com/watch?v=2J2bdsRySec
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 16:49
|
|
|
Ik ben je Vader, jij bent Mijn kind. Je bent Mijn schepping, die Ik omring met zorg en liefde, oneindig groot. Kom bij Mij schuilen, rust maar op Mijn schoot.
Niets en niemand kan je roven uit Mijn hand, want Jezus Zelf heeft je daar geplant. Slaap maar zacht, Ik omgeef je in de nacht. In de morgen ontvang je nieuwe kracht.
Als een kind door moeder net gezoogd. Lig maar stil, rust maar uit op Mijn schoot. Ik zorg voor jou, genees je angst en pijn Je bent nu thuis waar je altijd wilde zijn.
Ik leer je lopen, veilig aan Mijn hand. Samen gaan we naar het beloofde land. De weg is moeilijk, maar Ik ben erbij. Ook al struikel je, Ik blijf aan je zij.
En als je sterker wordt, dwars door alle strijd, wordt steeds meer zichtbaar dat Ik je heb bevrijd. En in jouw lijden, zien anderen in pijn, dat Ik met jou er ook voor hen wil zijn.
Speel, lach, huil, onbevangen, ongestoord. Kom tot rust, geef Mij het laatste woord. Mijn kracht en liefde duurt een eeuwigheid. Voor dit samenzijn heb Ik je bevrijd.
Ik zal je corrigeren omdat Ik van je hou. Ik wil geen slaafs volgen, maar wederzijdse trouw. Ik ben trots op jou, want je bent een Koningskind. Daarom stuur Ik je uit: ga en weet je bent bemind.
Als een kind door moeder net gezoogd. Lig maar stil, rust maar uit op Mijn schoot. Ik zorg voor jou, genees je angst en pijn Je bent nu thuis waar je altijd wilde zijn.
auteur: Rolof Mulder
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op donderdag 28 juni 2012, 16:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 21:07
|
|
|
YES356 schreef: | Ik ben je Vader, jij bent Mijn kind. Je bent Mijn schepping, die Ik omring met zorg en liefde, oneindig groot. Kom bij Mij schuilen, rust maar op Mijn schoot.
Niets en niemand kan je roven uit Mijn hand, want Jezus Zelf heeft je daar geplant. Slaap maar zacht, Ik omgeef je in de nacht. In de morgen ontvang je nieuwe kracht.
Ik leer je lopen, veilig aan Mijn hand. Samen gaan we naar het beloofde land. De weg is moeilijk, maar Ik ben erbij. Ook al struikel je, Ik blijf aan je zij.
En als je sterker wordt, dwars door alle strijd, wordt steeds meer zichtbaar dat Ik je heb bevrijd. En in jouw lijden, zien anderen in pijn, dat Ik met jou er ook voor hen wil zijn.
Speel, lach, huil, onbevangen, ongestoord. Kom tot rust, geef Mij het laatste woord. Mijn kracht en liefde duurt een eeuwigheid. Voor dit samenzijn heb Ik je bevrijd.
Ik zal je corrigeren omdat Ik van je hou. Ik wil geen slaafs volgen, maar wederzijdse trouw. Ik ben trots op jou, want je bent een Koningskind. Daarom stuur Ik je uit: ga en weet je bent bemind.
auteur: Rolof Mulder |
Heel erg mooi, ik eigent het mij toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 19:33
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=uOALCZQyUJA
At the stars in the night, I wonder At Your lightning in the sky, I shudder Your glory is a blanket that covers every living thing I’m in awe at the majesty of who You are Your love is a seal burnt inside my heart All of the day I want to be where You are, Holy Father And it feels like there’s not enough praise inside of me With all these words, all my heart can sing is holy You are holy. Jesus Christ You bled Your love, laid down Yourself And gave me life. In naked shame You hung and You were lifted high Here I lay in awe and wonder I am afraid for no one’s ever sacrificed and loved me this way So on my face I fall under Your heavy grace Here I lay in awe and wonder. And I wonder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 23:33
|
|
|
Dubbel, sorry.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 1 juli 2012, 23:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 23:34
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ok, even jeugdsentiment, je moet er even aan wennen: Melanie:
http://www.youtube.com/watch?v=q-sk9abOYQ4&feature=related
She would never say where she came from Yesterday don't matter because it's gone While the sun is bright Or in the darkest night No one knows, she comes and then she goes
Thomas |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 23:44
|
|
|
Een lieflijk lied maar tegelijkertijd een snoeiharde protestsong tegen de fallout bij kernproeven in de open lucht. Dit lied was er eerder dan 1964. Kennedy verbood de proeven een jaar later:
http://www.youtube.com/watch?v=w0Ke__hAoy0
Just a little rain falling all around The grass lifts its head to the heavenly sound Just a little rain, just a little rain What have they done to the rain
Just a little boy standing in the rain The gentle rain that falls for years And the grass is gone, the boy disappears And rain keeps falling like helpless tears And what have they done to the rain
Just a little breeze out of the sky The leaves nod their head as the breeze blows by Just a little breeze with some smoke in its eye What have they done to the rain
Just a little boy standing in the rain The gentle rain that falls for years And the grass is gone, the boy disappears And rain keeps falling like helpless tears And what have they done to the rain What have they done to the rain
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 2 juli 2012, 00:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 23:49
|
|
|
Melanie!!!
niet verwacht van jou ook jeugdsentiment, moet daar niet aan wennen
Laatst aangepast door
|
XABIA794
|
op zondag 1 juli 2012, 23:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 23:56
|
|
|
Ach Xabia, ik ben meer van de klassieke hap maar heb deze tijd intensief beleefd. Laat de neo-liberalen maar kletsen, we hebben een geweldige tijd gehad!
Yesterday don't matter because it's gone
Of toch wel?
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 1 juli 2012, 23:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 00:06
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=hjTZqMZ5FJ0
I close my eyes, only for a moment, and the moment's gone All my dreams, pass before my eyes, a curiosity Dust in the wind, all they are is dust in the wind Same old song, just a drop of water in an endless sea All we do, crumbles to the ground, though we refuse to see
Dust in the wind, All we are is dust in the wind
Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky It slips away, and all your money won't another minute buy
Dust in the wind, All we are is dust in the wind Dust in the wind, Everything is dust in the wind
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:40
|
|
|
[url]http://youtu.be/ExrsFaRGb6M
Bedankt Thomas!!
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 4 juli 2012, 17:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:48
|
|
|
http://youtu.be/ExrsFaRGb6M
...namens Yes.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 4 juli 2012, 16:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 14:14
|
|
|
http://www.youtube.com/artist/Whitney_Houston?feature=watch_video_title
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOPEFUL416
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:51
|
|
|
You've got a friend
http://www.youtube.com/watch?v=Ko_vnGuVMHA&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOPEFUL416
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 18:01
|
|
|
Ja dat lukte me dus niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 18:03
|
|
|
HOPEFUL416 schreef: | Ja dat lukte me dus niet | dat probleem had ik ook!!!!!!!!
klikken url _link knippen plakken_ klikken op url
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|