Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 00:09
|
|
|
De EO heeft bekendgemaakt dat Joran van der Sloot mee gaat doen aan het programma 40 dagen zonder sex Joran is ervan overtuigd dat hij dit makkelijk gaat redden.
1798 peruaanse medegevangenen denken van niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 00:09
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ben er bijna...... !!! |
die geldt niet... pfff...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 00:33
|
|
|
PIETER649 schreef: | De EO heeft bekendgemaakt dat Joran van der Sloot mee gaat doen aan het programma 40 dagen zonder sex Joran is ervan overtuigd dat hij dit makkelijk gaat redden.
1798 peruaanse medegevangenen denken van niet.... |
Moet ik hier om lachen......of ik snap het niet dat zal het wel zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 07:41
|
|
|
Ik wens iedereen heel veel sterkte die met dit warme weer binnen moeten werken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 08:36
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik wens iedereen heel veel sterkte die met dit warme weer binnen moeten werken. |
dank je Maris!
Ik moet binnen werken vandaag, Pffft zie er haast tegenop met dit overigens heerlijke weer.
Iedereen een fijne, zonnige dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 08:38
|
|
|
ik ben nog niet eens begonnen, en de druppels lopen al langs mijn slapen.... het is nu al 26 graden hier in de huiskamer.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 09:14
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik ben nog niet eens begonnen, en de druppels lopen al langs mijn slapen.... het is nu al 26 graden hier in de huiskamer......... |
Het is idd al warm Hannah, vanochtend om half 6 toen was het heerlijk buiten.
Ik heb mn tuin gedeeltelijk al onkruidvrij gemaakt, daar krijg je het ook warm van. Ik zit nu ff af te koelen in huis, hier ist wel vol te houden.
En dan is er koffie1
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 09:55
|
|
|
][/url]
met wat lekkers erbij natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 09:55
|
|
|
JOLAN931 schreef: | dank je Maris!
Ik moet binnen werken vandaag, Pffft zie er haast tegenop met dit overigens heerlijke weer.
Iedereen een fijne, zonnige dag! |
Dank je Mariska, Ik mag ook aan het werk in de winkel mèt een voetbalwedstrijd die om 16.00 uur begint . Stomme Fifa,grrrr
Maar weet je hoe ontzettend heerlijk het is als je buiten loopt en de warmte omhelst je als een deken? Ik hou zo ontzettend veel van de zon en warmte, tuurlijk schieten de temperaturen wel eens door ( net als wij ) maar ik hoef geen honderden euro`s te betalen voor dezelfde warmte maar dan in een ander land
En wat ik nog veel frustrerender vindt is dat als het straks 5 minuten gaat regenen ( kijk de klok er maar op na) de eerste persoon al weer gaat klagen dat dit weer echt zomer in Nederland is, daar wordt ik nou zeer broeierig van
Dus mensen, geniet van dit heerlijke en vooral stralende weer en pas je werktempo aan. Een hele fijne dag gewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 11:02
|
|
|
Ik probeerde net , via you tube, het lied; In de schaduw van de Allerhoogste, te vinden maar dat lukte mij niet. Wie weet de originele titel van dit lied?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 11:13
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik probeerde net , via you tube, het lied; In de schaduw van de Allerhoogste, te vinden maar dat lukte mij niet. Wie weet de originele titel van dit lied? |
Bedoel je deze?
Jezus, ik wil heel dicht bij U komen (Opw. 502)
Jezus, ik wil heel dicht bij U komen, In Uw nabijheid wil ‘k zijn. Zo dicht bij U voel ‘k uw liefde stromen, U maakt mij heilig en rein.
In de schuilplaats van de Allerhoogste Blijf ik onder uw vleugels, o Heer Uw schaduw beschermt mij, Uw troon is mijn toevlucht U bent mij leven en eer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 11:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Bedoel je deze?
Jezus, ik wil heel dicht bij U komen (Opw. 502)
Jezus, ik wil heel dicht bij U komen, In Uw nabijheid wil ‘k zijn. Zo dicht bij U voel ‘k uw liefde stromen, U maakt mij heilig en rein.
In de schuilplaats van de Allerhoogste Blijf ik onder uw vleugels, o Heer Uw schaduw beschermt mij, Uw troon is mijn toevlucht U bent mij leven en eer. |
Ja, dat is em! Dank je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 13:17
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik probeerde net , via you tube, het lied; In de schaduw van de Allerhoogste, te vinden maar dat lukte mij niet. Wie weet de originele titel van dit lied? |
http://www.youtube.com/watch?v=c1dAE6Sl-F4&feature=related
Oh...je had em al gevonden zie k
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 28 juni 2010, 13:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 14:41
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Oh...je had em al gevonden zie k |
Wat een Westerling in 2 uur doet kan een Friezinnetje in 10 minuten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 15:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik wens iedereen heel veel sterkte die met dit warme weer binnen moeten werken. |
Ik wens iedereen die met dit weer BUITEN moet werken veel sterkte. Vooral mijn colleaga's hoveniers, die in de brandende zon de tuinen moeten aanleggen (bestraten end.). Wat ben ik dan blij dat ik rustig achter de pc binnen kan blijven.
En als er straks een flinke bui komt, hoor je mij ook niet klagen hoor, en ik denk dat de meeste planten en bomen dan letterlijk gaan juichen (voetbal of niet).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 15:22
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Ik wens iedereen die met dit weer BUITEN moet werken veel sterkte. Vooral mijn colleaga's hoveniers, die in de brandende zon de tuinen moeten aanleggen (bestraten end.). Wat ben ik dan blij dat ik rustig achter de pc binnen kan blijven.
En als er straks een flinke bui komt, hoor je mij ook niet klagen hoor, en ik denk dat de meeste planten en bomen dan letterlijk gaan juichen (voetbal of niet). |
Ga jij eens gauw aan je werk!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 15:43
|
|
|
Magnum.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 16:00
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Magnum. |
Voetballen kijken maris met een ijsje uiteraard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 16:27
|
|
|
MARIO216 schreef: | Moet ik hier om lachen......of ik snap het niet dat zal het wel zijn |
Moeten we em echt uitleggen? Denk dat als je em niet al snapt je het ook niet wil snappen! Overigens is ie al oud...Joran heeft besloten toch maar niet mee te doen, hij wil niet te veel in de publiciteit staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 16:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat een Westerling in 2 uur doet kan een Friezinnetje in 10 minuten |
Ahum! Deze westerling kwam pas net online hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 16:42
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Moeten we em echt uitleggen? Denk dat als je em niet al snapt je het ook niet wil snappen! Overigens is ie al oud...Joran heeft besloten toch maar niet mee te doen, hij wil niet te veel in de publiciteit staan |
Soms vind ik het zo jammer dat mijn zoon Yoran heet Maar veel aan de betekenis denken dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 16:52
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Soms vind ik het zo jammer dat mijn zoon Yoran heet Maar veel aan de betekenis denken dan |
Ik wilde mijn eerste zoon altijd Joram noemen...mijn ex vond dat niet zo'n goed idee...Uk is van 2005, maar toch...Als k men kans had gehad had ie gewoon Joram geheten hoor! T blijft een ontzettend mooie naam namelijk
*Yehovah is verheven*
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 28 juni 2010, 16:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 18:26
|
|
|
CARIN303 schreef: | Dank je Mariska, Ik mag ook aan het werk in de winkel mèt een voetbalwedstrijd die om 16.00 uur begint . Stomme Fifa,grrrr
Maar weet je hoe ontzettend heerlijk het is als je buiten loopt en de warmte omhelst je als een deken? Ik hou zo ontzettend veel van de zon en warmte, tuurlijk schieten de temperaturen wel eens door ( net als wij ) maar ik hoef geen honderden euro`s te betalen voor dezelfde warmte maar dan in een ander land
En wat ik nog veel frustrerender vindt is dat als het straks 5 minuten gaat regenen ( kijk de klok er maar op na) de eerste persoon al weer gaat klagen dat dit weer echt zomer in Nederland is, daar wordt ik nou zeer broeierig van
Dus mensen, geniet van dit heerlijke en vooral stralende weer en pas je werktempo aan. Een hele fijne dag gewenst! |
Mij hoor je niet klagen over het warme weer, vind het alleen maar lekker... Alleen jammer dat ik nu verkouden ben... daardoor kan ik er niet echt van genieten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 23:05
|
|
|
joepie ik ben bouwvaksteraf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 00:07
|
|
|
GRACE585 schreef: | joepie ik ben bouwvaksteraf |
Klus geklaard Grace??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 00:33
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Klus geklaard Grace?? |
het zand kruien wel zinga
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:03
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ben er bijna...... !!! |
Yes...............777 berichten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELOY025
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:32
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Yes...............777 berichten |
eens kijken hoelang je het vol kan houden om op 777 te blijven staan 't staat wel mooi trouwens GEFELICITEERD
Laatst aangepast door
|
ELOY025
|
op dinsdag 29 juni 2010, 18:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:52
|
|
|
ELOY025 schreef: | eens kijken hoelang je het vol kan houden om op 777 te blijven staan't staat wel mooi trouwens GEFELICITEERD |
jij zit zelf op bijna 33 berichten eloy, ook een byzonder getal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELOY025
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: | jij zit zelf op bijna 33 berichten eloy, ook een byzonder getal! |
Yes...............33 berichten
en nu weer een paar weken m'n mond houden
|
|
Naar boven |
|
|