ChristianMatch

Forum

koffieshop
Ga naar pagina Vorige 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 21:50

ROBBEDOES873 schreef:
koffie zelf meenenem?? En het groen lever je dat wel? Clown smiley
euhm ff kijken of ik die heb.... momentje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 21:52

yep ik heb groene thee
met suiker en melk?
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 21:56

verwijderd door mezelf.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 8 januari 2010, 22:08
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 21:56

RELLOK036 schreef:
yep ik heb groene thee
met suiker en melk?

nee geen thee maar wiener met een groene en ik weet dat je die wel hebUitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 21:57

ooooow zie het nu solly voor de verwarring
ff kijken of ik ook groene heb momentje....
euhm is een bruine ook goed?
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 21:58

RELLOK036 schreef:

Ik wil gewone wiener en je weet dondersgoed wat voor groen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 21:59

RELLOK036 schreef:

tss wat een koffieshop....niet eens keuze...enkel bruin Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Een echte sjop heeft ook groen en wit Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:00

ROBBEDOES873 schreef:
Ik wil gewone wiener en je weet dondersgoed wat voor groen Boze smiley
daarom ook of ene bruine goed is
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:02

MARISKA601 schreef:
heb je ook warme sjokolademelk?
heb ook sjoko met dit weer
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:03

RELLOK036 schreef:
daarom ook of ene bruine goed is
Hm heb liever groen meer aroma Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:08

ROBBEDOES873 schreef:
Hm heb liever groen meer aroma Clown smiley
oke moet ik wel ff naar de buren of ze nog wa hebben
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:09

RELLOK036 schreef:
oke moet ik wel ff naar de buren of ze nog wa hebben
doe dat en een bakkie wiener Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:10

wiener is in de maak
sjonge en niemand maakt gebruik van de boxbal?...
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:13

RELLOK036 schreef:
wiener is in de maak

nee man we hebben groen Clown smiley relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:38

Quote:
Datingsite voor mooie mensen schrapt leden om vetrolletjes
Uitgegeven: 4 januari 2010 15:27
Laatst gewijzigd: 4 januari 2010 16:13

AMSTERDAM – Terwijl de roep om vollere modellen mondiaal alleen maar toeneemt, en het tijdperk van de ‘normale’ vrouw daarmee aangebroken lijkt, houden gebruikers van beautifulpeople.com stevig vast aan het welbekende schoonheidsideaal ‘dun is mooi’.

Enkele leden, die de strenge selectie van de datingsite voor mooie mensen eerder glansrijk doorstonden, zijn vanwege hun gewicht namelijk van de webpagina verwijderd. Het zou om ongeveer 5000 leden gaan die tijdens de feestdagen wat kilo’s waren aangekomen.

De desbetreffende ‘mooie mensen’ zouden zelf foto’s bij hun profiel gevoegd hebben waarop hun vollere lijven te zien waren. De BBC meldt maandag dat naar aanleiding van die plaatjes klachten binnengekomen waren, waarop de organisatie besloot deze mensen van de site te halen. Met name Amerikanen, Britten en Canadezen bleken de sigaar.

Geen geheim

Beautifulpeople.com heeft er nooit een geheim van gemaakt alleen geïnteresseerd te zijn in mooie mensen. Wat mooi precies inhoudt ligt echter in handen van leden, die samen bepalen of een man of vrouw aantrekkelijk genoeg is om zich bij de site te mogen aansluiten.

In een reactie wijst een van de eigenaren van de datingservice dan ook onmiddellijk naar de besluitnemers. “Als bedrijf betreuren we het verlies van ieder lid, maar feit blijft dat onze leden een hoge mate van schoonheid eisen”, aldus Robert Hintze. “En door dikzakken te gedogen komt ons bedrijfsmodel daarmee onmiddellijk in gevaar.”

Of de afvalligen zich opnieuw mogen aansluiten bij de website wanneer zij weer op gewicht zijn, is niet bekendgemaakt.

Quote:
Beautifulpeople.com heeft er nooit een geheim van gemaakt alleen geïnteresseerd te zijn in mooie mensen.
Het is maar wat je onder mooi verstaat. Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
HENK710
op maandag 4 januari 2010, 22:38
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:39

ANNETTE792 schreef:
Kom dan gewoon eens langs met Anneke, dan zal ik jou eens een bord ECHT duits voer voorzetten, kijken of je daarna nog honger hebt Lachende smiley

bbqtje?
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:47

IMRE695 schreef:
Ik heb hier wel een wat filosofische vraag bij. In welke levensgebieden is het belangrijker de wil van God te doen i.p.v. je eigen verlangen en wil te volgen? Waar ligt de grens? Een mens neemt de hele dag door kleine en grotere wilsbesluiten.

Of anders: waar ligt de grens tussen de vrije wil van de mens en de overgave van onze wil aan God? Wanneer is het 'Uw wil geschiedde' en wanneer is het wel verantwoord mijn eigen wil te volgen?

Ik denk niet dat er een echte grens is. God wil ons helemaal, Hij vraagt om totale overgave en dat we in alles leven tot Zijn eer!
Ik geloof dat de Heilige Geest Gods kinderen helpt om het goede te doen.
Natuurlijk zit er verschil in hoe kleine en grotere wilsbesluiten genomen worden. Hoe groter en vérstrekkender het besluit dat je moet nemen zal zijn (bv. nieuwe baan, relatie, verhuizing), des te meer zul je op zoek willen gaan naar wat Gods wil is.
Hoe meer je God in je leven betrekt, ook in de kleine dingen, des te meer zal denk ik duidelijk worden wat Gods wil is...

Ik merk dat ik het lastig vind om dit te omschrijven, maar hoop dat toch enigszins duidelijk is geworden hoe ik er tegenaan kijk...
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:50

FRANS528 schreef:
hey bedankt voorje rejatie!!!

ff voor de duidelijk hijdt m,n kids moetten niet papa zeggen,maar dat doen ze uit zich zelf.ZE ZEGGEN ZELF DAT ZE TWEE PAPA s HEBBEN EENTJE DIE VOOR ZE ZORGDT EN EENTJE DIE DAT NIET KAN!

Frans als je er echt niet uit komt dan heb je ook nog zoiets van gezinstherapie. Om jullie te helpen je gezin in goede banen te leiden op een liedevolle manier. Sterkte Jill.
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:52

4 januari

„En gelijk Mozes de slang in de woestijn verhoogd heeft, zó moet ook de Zoon des mensen verhoogd worden.” Joh.3:14

Lezen: Numeri 21:4-9 (Ga naar dit bijbelgedeelte)

Bijbelgedeelte bij 4 januari
Lezen: Numeri 21: 4-9

Vertaling 1951

4 Toen zij van de berg Hor opgebroken waren in de richting van de Schelfzee ten einde om het land Edom heen te trekken, werd het volk onderweg ongeduldig. 5 En het volk sprak tegen God en tegen Mozes: Waarom hebt gij ons uit Egypte gevoerd? om te sterven in de woestijn? Want er is geen brood en geen water en van deze flauwe spijs walgen wij. 6 Toen zond de HERE vurige slangen onder het volk; die beten het volk, zodat er velen van Israël stierven. 7 Daarop kwam het volk tot Mozes en zeide: Wij hebben gezondigd, want wij hebben tegen de HERE en tegen u gesproken; bid tot de HERE, dat Hij de slangen van ons wegdoe. Toen bad Mozes ten gunste van het volk. 8 De HERE dan zeide tot Mozes: Maak een vurige slang en plaats die op een staak; ieder, die daarnaar ziet, wanneer hij gebeten is, zal in leven blijven. 9 Toen maakte Mozes een koperen slang en plaatste die op een staak; en wie, wanneer een slang hem gebeten had, op de koperen slang de blik richtte, bleef in leven.

De Nieuwe Bijbelvertaling

4 Van de Hor trokken ze verder in de richting van de Rode Zee; ze moesten immers om Edom heen trekken. Maar onderweg werd het volk ongeduldig. 5 ‘Waarom hebt u ons weggehaald uit Egypte?’ verweten ze God en Mozes. ‘Om ons in de woestijn te laten sterven? We hebben geen brood en geen water, en we kunnen dit ellendige eten niet meer zien.’ 6 Toen stuurde de HEER giftige slangen op de Israëlieten af, die hen beten, zodat velen van hen stierven. 7 Daarop ging het volk naar Mozes. ‘We hebben gezondigd,’ zeiden ze, ‘want we hebben de HEER en u verwijten gemaakt. Bid tot de HEER dat hij ons van die slangen verlost.’ Mozes bad voor het volk, 8 en de HEER zei tegen hem: ‘Laat een slang maken en bevestig die op een staak. Iedereen die gebeten is en daarnaar kijkt, blijft in leven.’ 9 Mozes liet een koperen slang maken en bevestigde die op een staak. En iedereen die door een slang gebeten was en opkeek naar de koperen slang, bleef in leven.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Het volk werd ongeduldig...
Ongeduld is één van de grootste hinderpalen in het christelijk leven om tot werkelijke levensontplooiing te komen. „Want gij hebt volharding nodig, om, de wil van God doende, te verkrijgen hetgeen beloofd is” (Heb.10:36), staat in het Nieuwe Testament. Er was inderdaad veel volharding nodig om het Beloofde Land binnen te gaan. En al die veertig jaren lang kreeg het volk alleen maar manna en kwakkels te eten. Er was niet veel variatie in het menu!
Ook wij zijn als gelovigen op weg naar het Beloofde Land. Misschien denkt u daarbij: op weg naar de hemel, maar ik denk meer aan het op weg zijn naar de Nieuwe Hemel en de Nieuwe Aarde waarvan het boek Openbaring spreekt (21:1).
Onderweg lijden we misschien wel veel ontberingen, net als Israël op weg naar Kanaän. Het enige voedsel voor onderweg is het Brood dat uit de Hemel neerdaalt: het Woord van God. Maar soms gaat het ons vervelen en lezen we in plaats van de Bijbel liever een Donald Duck of een ontspannende roman! Dan verlangen we eigenlijk naar de „vleespotten van Egypte”.
Maar het moet ons dan niet verbazen dat de zonde als een giftige slang ook op ons afkomt en ons overweldigt en wurgt en dat het slangengif in ons bloed komt en doodt!
Laten we toch niet zondigen tegen God door Hem te verwijten dat de geestelijke dorheid ons aangrijnst als de dood, maar laten we ons oog in gehoorzaamheid richten op Jezus, die voor ons tot zonde werd gemaakt, zoals de Israëlieten naar de koperen slang moesten kijken toen zij zich dodelijk door de slangen gebeten wisten, opdat ook wij niet zullen wegkwijnen, maar leven!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:56

INKA401 schreef:
bbqtje?

Jij hebt echt een raar idee over duitsers he, wij doen echt meer dan alleen grillen hoor Knipoog smiley
Lekker zwiebelsuppe, kasespatzle, schnitzel in sahnesoße Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:57

Het bevalt mij goed daar.
Na mn huwelijk heb ik mn abo opgezegd daar, maar dat vonden ze niet leuk.
Ik kreeg een vriendelijk verzoek of ik asjeblieft wilde blijven omdat ik zo goed belichaam waar deze site voor staat: BEAUTIFUL PEOPLE Verlegen lachende smiley

Ik hoef nu geen abo meer te betalen Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 23:02

Liebe Annette... bitte nicht Inka hier zuhause... Geschokte, onthutste smiley
Haij ist eine Hollander, so hij moet lekker im Holland bleiben, unser nachtbarschaft zijn toch veel aardieger Leute?
Gemeinsam Bier sauf.. eh trinken ohne blöde Hollander... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 23:38

Dit vind ik wel schokkend... Iets waar ik me toch altijd in heb kunnen vinden wordt in twijfel getrokken... Ik heb de bron bekeken en kwam de volgende conclusies tegen:

Quote:
III. Conclusies t.a.v. de Catechismus.
1. De leer van de Catechismus heeft als hoofdzaak: schuld, straf, plaatsvervangende betaling en vergeving van zonden (zondagen 4-7). De uitleg van de rechtvaardiging door het geloof is hierdoor beheerst (Zondag 23) en ook de behandeling van de wet (in het stuk der dankbaarheid). Het nieuwe leven lijkt niet krachtig door te kunnen
breken.
2. De bewijsteksten die vanuit de Bijbel worden aangedragen in de Catechismus, geven niet het recht om de leer van de Catechismus over de verzoening en rechtvaardiging Bijbels te noemen.
3. In de Catechismus krijgt de verandering van het hart en leven van de gelovigen niet de centrale aandacht die de Bijbel daaraan geeft. Verlossing door wedergeboorte maakt ons tot rechtvaardige mensen, die eensgezind worden met God en passen bij Hem. Dat is de bijbelse verzoening, maar de Catechismus leert de onbijbelse verzoening door voldoening (door in feite ‘formele toerekening’ van wat Jezus deed
op Golgotha: onze schulden betalen).

Bron: http://www.jezusinons.nl/img/De%20heidelbergse%20catechismus.pdf

Ik denk dat hier een kern van waarheid inzit, maar ik moet er nog verder over nadenken wat ik er precies van vind...

Laatst aangepast door
LIESBETH326
op maandag 4 januari 2010, 23:38
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 23:41

IMRE695 schreef:
Ik heb hier wel een wat filosofische vraag bij. In welke levensgebieden is het belangrijker de wil van God te doen i.p.v. je eigen verlangen en wil te volgen? Waar ligt de grens? Een mens neemt de hele dag door kleine en grotere wilsbesluiten.

Of anders: waar ligt de grens tussen de vrije wil van de mens en de overgave van onze wil aan God? Wanneer is het 'Uw wil geschiedde' en wanneer is het wel verantwoord mijn eigen wil te volgen?

Het is een keuze die je maakt. Jou wil in de handen van God`s Wil te leggen.
Natuurlijk neem je dan ook zelf beslissingen, maar vraag dan als het U Wil is Papa wilt U het dan zegenen.
Voorbeeld; Er was eens iemand en die wou graag verhuizen, maar wist niet waar naar toe. Wat is de wil van God hierin vroeg ze aan mij. Ik zei haar schrijf je gewoon in die steden in en vraag God of Hij je dat huis wil geven die Hij voor je heeft. Nee zei die persoon dan weet ik nog niet wat
zijn Wil is. En deed niks.
Ik geloof dat je zeker stappen mag nemen en het dan in Zijn Handen legt en vraag dat Zijn Wil hierin geschieden zal. Word je onrustig dan niet doen. Heb je er vrede en een diepe rust erover dan kan je het wel doen. Heb je toch de verkeerde keus gemaakt, dan nog zal Hij het ten goede keren. Want daar voor is hij Papa. Hij houd van jou en mij en wil absoluut niet dat ons iets ergs overkomt. Succes om dichter naar Papa`s Liefde te groeien. Jill
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 23:54

PIETER649 schreef:
Liebe Annette... bitte nicht Inka hier zuhause... Geschokte, onthutste smiley
Haij ist eine Hollander, so hij moet lekker im Holland bleiben, unser nachtbarschaft zijn toch veel aardieger Leute?
Gemeinsam Bier sauf.. eh trinken ohne blöde Hollander... Coole smiley met zonnebril

Schätzchen, wir machen umzug........und der Schornstein musst wieder installiert wirden Knipoog smiley , und das kann der blöde Hollander sehr gut! Und ich sauf...... euh..trink nur wein mit unsere Nachtbarin Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 00:15

Tja, nou begrijp ik pas Huilende smiley, smiley in tranen waarom ik daar afgegooid bent. Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Wat jammer Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen nou..............
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 01:27

Je kunt wettisch denken en dan denk je dat je de schuld zelf in moet lossen. Of je kunt leven volgen de genadewet.
Dat houd in dat als je fout bent en je belijd dat dan zijn je schulden weg zo ver het oosten van het westen verwijderd zijn.
Jezus heeft jou zonden al betaald.
Bij mensen kun je dat ook doen. Als jouw zonden vergeven worden door Jezus door Zijn genade. Misschien kun je dan ook deze genade toe passen aan je medemensen.
Maarja dan moet je eerst sterven aan je eigen ik-persoon. Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley

Jill
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 06:23

ANNETTE792 schreef:
Jij hebt echt een raar idee over duitsers he, wij doen echt meer dan alleen grillen hoor Knipoog smiley
Lekker zwiebelsuppe, kasespatzle, schnitzel in sahnesoße Lachende smiley

als inka niet komt ... komen wij wel hoor ... klinkt lekker allemaal Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 08:52

CHATULIEM619 schreef:
Daan, ik vind wel dat je dit nu heel zwart stelt. Je hebt waarschijnlijk mijn bijdrage gelezen die vijf minuten op deze site heeft gestaan. Of je bent daarover ingelicht door mede cm'ers. k ben niet zo bang om te schrijven wat ik denk en ik denk echt niet bij elke bijdrage, wat zou Chris ervan vinden.

De achtergrond van mijn orignele bijdrage dat er iemand zo leuk was geweest een topic te openen om mij te pesten. Daarbij noemde hij mij persoonlijk en wilde mij voor de gek zetten. Ik was op dat moment heel kwaad en in mijn originele bijdrage heb ik een sneer gegeven over een situatie die zich afgespeeld had in de chatbox.
Een paar minuten later had ik er al spijt van. Ik vond nl. dat het niet goed was om op deze manier wraak te nemen. Toen heb ik meteen mijn bijdrage bijgesteld.
Als ik het had laten staan was er een ruzie ontstaan, was dat dan beter geweest???

Hoi Chatuliem
Ik had je bijdrage zelf gelezen en ben niet door anderen van te voren getipt.
Je vraagt of het beter was om een ruzie te laten ontstaan.
Hierin ben ik het met je eens om dat niet te laten gebeuren.
Maar het geeft mij wel een indicatie van hoe dus mensen in de werkelijkheid zijn en om dan nog vriendschappen cq relaties aan te gaan?
Ik denk dat dit wel een van de oorzaken is waardoor er zoveel mensen een relatie danwel vriendschappen verbreken.
En dat kan volgens mij ook niet de bedoeling zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 08:54

RELLOK036 schreef:
wiener is in de maak

Rel.... die boxbal had je 3 weekjes geleden moeten hebben. Geschokte, onthutste smiley
Had ik mn frustraties zo beter kunnen uiten .Gefrustreerde smiley
Tis maar goed dat ik stevig in mn klompen sta, ik zou dr een trauma van overhouden. Twijfelende smiley

enne heb je nou groene thee in je koffieshop, het zal wel iets anders zijn dat groen is...haha.. Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
CARIEN982
op dinsdag 5 januari 2010, 10:54
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 ... 6194 Volgende
Pagina 93 van 6194