Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 23:18
|
|
|
INEZ910 schreef: | Ha ha, die Sola . Na 'genoeg gezegd' te hebben toch nog een flink stuk uit de bijbel er bij plaatsen.. 'k Ben benieuwd of het nu echt klaar is |
Ja.....ha, ha..... die Inez....ik had nog wat bijbelteksten opgezocht, dus....die heb ik dan ook maar huppekee gepubliceerd, anders is het zonde van de moeite toch....ennuh ik ben ook benieuwd......het ligt eraan of ik nog inspiratie krijg of niet.......maar voorlopig ff maar niet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 23:21
|
|
|
verwijderd door mezelf.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 8 januari 2010, 22:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 23:23
|
|
|
MARISKA601 schreef: | off topic |
Wat zijn nu deze bijdragen waard dan. Twee keer schrijf je alleen maar off topic, wat bedoel je daar nu mee??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 23:26
|
|
|
verwijderd door mezelf.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 8 januari 2010, 22:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 23:36
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik vind dat er al genoeg over gezegd is. |
Ditmaal ben ik het met je eens, Mariska. kHeb niet het idee dat verdere postings nog veel zullen bijdragen aan dit onderwerp.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 23:48
|
|
|
BERT168 schreef: | tjonge,wat is het hier weer beregezellig zeg! |
Des te meer te waarderen, dat je toch nog even langs komt Bert...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMONKWET418
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 23:55
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Oeps ... weer wat geleerd (Sommige mensen moesten zichzelf opvoeden )
En Simon ... ik vind het raar dat je het hele verhaal nu publiekelijk hier op het forum zet ... daarmee gooi je ook haar priveleven hier op het forum ...
Susannah |
Dit heb ik gedaan, omdat iemand tegen mij zei je moet de waarheid vertellen. Ik heb het er wel moeilijk mee gehad, en heb dan ook spijt dat ik het heb gedaan. Sorry mijn excuus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 00:18
|
|
|
SIMONKWET418 schreef: | Dit heb ik gedaan, omdat iemand tegen mij zei je moet de waarheid vertellen. Ik heb het er wel moeilijk mee gehad, en heb dan ook spijt dat ik het heb gedaan. Sorry mijn excuus. | Simon...je mag weten, dat de Heer ook voor jouw fouten en zonden gestorven is....dus ga naar Hem toe en vraag vergeving en Hij zal alles weer nieuw maken en probeer van je fouten te leren.
Bega zulke stommiteiten niet meer in het vervolg.....want het kost je je vriendschappen, zoals je wel hebt ervaren en.....je kunt mensen niet dwingen om weer op de oude voet met je om te gaan.
Het enige dat je kunt doen is om de betreffende persoon te respecteren en haar met rust te laten en alles los te laten........Het is niet goed om je aan iemand op te dringen, dat gaat niet! Dan kom je van kwaad tot erger!
Het beste is m.i. om alles aan de Heer te zeggen in gebed. Stort je hart maar voor Hem uit, want Hij wacht op je....dan zal de vrede van God je gedachten bewaren in Christus Jezus en in je zijn en daar komt het op aan, want Hij heeft je lief.
Want Jezus Christus is gekomen voor de hoeren, de tollenaren, de zondaren, hen die ziek zijn en niet voor hen, die zichzelf rechtvaardig vinden.........
Wees wijs Simon en Gods zegen toegewenst!
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op maandag 4 januari 2010, 01:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HIZKIA892
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 01:22
|
|
|
Weet je eindelijk je plek reldel.........je hoekkie whahahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 03:42
|
|
|
voor iedereen een nieuwjaars knuffel
Laatst aangepast door
|
INKA401
|
op maandag 4 januari 2010, 12:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HDBAS635
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 09:26
|
|
|
MARIO216 schreef: | Chris of Dirk-Jan (CM) krijgt iedereen die geweest is nu twee weken gratis abbo van jouw?? | leuk geprobeerd. Was heel leuk.
Gr. Bas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLOWNTJE718
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 09:49
|
|
|
Ook van mijn kant voor alle cmers Wens ik voor een ieder dat 2010 mag brengen wat we verlangen en dat is voor een ieder toch met name geloof ,hoop en liefde maar het meeste van dit is de liefde,Met daarin god,s rijke zegen verbonden. Aan allen veel liefs Clowntje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 10:30
|
|
|
HIZKIA892 schreef: | Weet je eindelijk je plek reldel.........je hoekkie whahahaha | ikke wel wat doe jij nouw in me hoekie???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 10:40
|
|
|
ik heb er een nachie over geslapen maar moet bekennen dat ik nog steeds geen nieuw ken,maar dat terzijde, ik probeer het toch opnieuw te beantwoorden,als oud en nieuw gaan trouwen heb je een feesie dat noem je oud en nieuw of zoals de duitsers zeggen silvester...dus zo heet hun kind dan..... dus je hebt oud en nieuw en silvester...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 11:15
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik heb er een nachie over geslapen maar moet bekennen dat ik nog steeds geen nieuw ken,maar dat terzijde, ik probeer het toch opnieuw te beantwoorden,als oud en nieuw gaan trouwen heb je een feesie dat noem je oud en nieuw of zoals de duitsers zeggen silvester...dus zo heet hun kind dan..... dus je hebt oud en nieuw en silvester... |
Rel.... wat maken ze het jou weer moeilijk op de maandagochtend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 11:27
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Rel.... wat maken ze het jou weer moeilijk op de maandagochtend | kun je na gaan hoe ik dus slaap he.... al die nachten zwetend wordt ik wakker met al die vraag stukken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 11:55
|
|
|
RELLOK036 schreef: | kun je na gaan hoe ik dus slaap he.... al die nachten zwetend wordt ik wakker met al die vraag stukken... |
Ik snap nu pas waarom jij zo moeilijk uit bed kan komen s ochtends, slapeloze nachten krijg je dr van Rel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 12:37
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik heb er een nachie over geslapen maar moet bekennen dat ik nog steeds geen nieuw ken,maar dat terzijde, ik probeer het toch opnieuw te beantwoorden,als oud en nieuw gaan trouwen heb je een feesie dat noem je oud en nieuw of zoals de duitsers zeggen silvester...dus zo heet hun kind dan..... dus je hebt oud en nieuw en silvester... |
Maar de vraag was: HENK710 schreef: | Kan dat wel dan, jong en oud met elkaar trouwen? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 12:40
|
|
|
Ik heb een aantal mails ontvangen over deze discussie. Ik heb 'm helemaal doorgelezen en heb geen berichten hoeven te verwijderen. Er wordt stevig gedebatteerd, maar ga niet zo ver te zeggen dat er op de man gespeeld wordt. Er moet ruimte zijn op ChristianMatch om stevig van gedachten te wisselen, en er moet ook ruimte te zijn "to agree to disagree".
Maar een stevig/hard debat hoeft vriendelijkheid, broederliefde en wederzijds respect niet uit te sluiten. Soms miste ik die broederliefde hier inderdaad. Maar soms zie ik dat mensen in mijn ogen een stevig debat verwarren met gebrek aan broederliefde. We hoeven niet altijd te knuffelen inderdaad.
Mensen die zich in zo'n stevig debat mengen adviseer ik om 1) bij elk bericht dat ze plaatsen goed na te gaan of ze met hun posting de ander respecteren en in hun waarde laten, en 2) om zich niet te snel persoonlijk aangevallen te voelen als iemand stevig laat merken het fundamenteel oneens met je te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 13:22
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Ik heb een aantal mails ontvangen over deze discussie. Ik heb 'm helemaal doorgelezen en heb geen berichten hoeven te verwijderen. Er wordt stevig gedebatteerd, maar ga niet zo ver te zeggen dat er op de man gespeeld wordt. Er moet ruimte zijn op ChristianMatch om stevig van gedachten te wisselen, en er moet ook ruimte te zijn "to agree to disagree".
Maar een stevig/hard debat hoeft vriendelijkheid, broederliefde en wederzijds respect niet uit te sluiten. Soms miste ik die broederliefde hier inderdaad. Maar soms zie ik dat mensen in mijn ogen een stevig debat verwarren met gebrek aan broederliefde. We hoeven niet altijd te knuffelen inderdaad.
Mensen die zich in zo'n stevig debat mengen adviseer ik om 1) bij elk bericht dat ze plaatsen goed na te gaan of ze met hun posting de ander respecteren en in hun waarde laten, en 2) om zich niet te snel persoonlijk aangevallen te voelen als iemand stevig laat merken het fundamenteel oneens met je te zijn. | Chris Ik ben het helaas niet helemaal eens wat je nu schrijft. Doordat je nu pas hier reageert hebben mensen hun eerste reactie algauw weer verandert omdat je anders zeker zeer kritisch geweest zou zijn. Dat vind ik eigenlijk een nadeel van berichten te kunnen wijzigen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 13:36
|
|
|
HENK710 schreef: | Maar de vraag was: | Alles kan tegenwoordig heof laat ik het dan zo zeggen als oud en nieuw samne komen heb je vuurwerk te reren van oud en nieuw of tewel weer die silvester....ik snap er zelf niks meer van maar dat doet er niet aan toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 13:42
|
|
|
euhm met al dat gedabateer en discussies he euhm zijn er nog andere dingen aan toe te voegen ipv met over rijpen vlees waren of groentes smijten? bedoel ff adem pauze pak ene kopje koffie pak een peuk van mijn part ff rustig is net oud en nieuw geweest dus ffkes rustig aan voor we verder elkaar de kopppen in elkaar slaan..... of wa ook kan degene die aan het debateren zijn ga eens samen daten...... tis een ontmoetings site he.... ipv saampjes gaan lopen of schaatsen of vissen of wat dan ook eens saampje debateren....ik raad dan wel aan om allerlei onrijpe dingen mee te nemen is dan wel handig he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 14:52
|
|
|
Een hele dikke knuffel voor Disney... Meis je hebt em dubbel en dwars verdient
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 15:36
|
|
|
PIETER649 schreef: | en hier spreekt de expert Paulus |
oo, ik dacht dat jij dat was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 15:38
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Een hele dikke knuffel voor Disney... Meis je hebt em dubbel en dwars verdient |
krijg je er van mij ook één ... vanguh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 15:42
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Een hele dikke knuffel voor Disney... Meis je hebt em dubbel en dwars verdient |
Ja, hier doe ik graag aan mee..........een heel Gelukkig Nieuwjaar Disney met Gods rijke zegen! Met een hartelijke knuffel van mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 15:45
|
|
|
mmmm ... hier geniet ik van ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 16:01
|
|
|
hey rolo ... jij weet nogal veel, zit met een vraagje ... kun je de christmas party nog herinneren? op het tv scherm liet ik toen een korte dvd zien van een rockband ... ja twas super gaaf, maar dat ding heb ik te goéd opgeborgen geloof ik wilma vroeg mij de titel ... weet jij het nog?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 16:15
|
|
|
Ik dacht...we hebben allemaal wel eens van die momenten van klein geluk! Zo'n kortdurend moment waarop je er ineens zeker van bent dat je een glimlach krijgt van boven...
Zo zag ik daarstraks een roodborstje, die temidden van de sneeuw een besje uit de heg wist te plukken en daar heerlijk voldaan mee in zijn bek wegvloog
Hebben jullie ook wel eens van die momenten?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 4 januari 2010, 16:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 16:17
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | klinkt pittig sas,maar dr gaat niets boven een stevige deutsche bratwurst |
hou toch eens op over dat duitse voer ... kheb na de kerst nog steeds honger
|
|
Naar boven |
|
|