Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 11:22
|
|
|
GRACE585 schreef: | tja thomas maar we mogen nu eenmaal niet aan kanibalisme doen haal je dat cm setje weer uit elkaar maar een wijntje gaat er wel in hoor |
Volgens mij zijn ze allebei al in de konijnenhemel.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 11:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier word ik niet goed van Zeg gewoon wie broer en zus Konijn zijn aub.
Visser, die niet nieuwgierig is , is gewoon belangstelling |
...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 4 juni 2011, 09:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 11:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier word ik niet goed van Zeg gewoon wie broer en zus Konijn zijn aub.
Visser, die niet nieuwgierig is , is gewoon belangstelling |
het plaatje verteld toch al de helft?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 15:26
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het plaatje verteld toch al de helft? |
Ik was vanmiddag aan het afwassen en toen viel het kwartje. Jaja, eindelijk. Visser , die haast gaat denken dat ie blondt is.........of zou de leeftijd een rol gaan spelen. Het zou ook nog kunnen dat het komt doordat ie bijna in België woont
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 15:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik was vanmiddag aan het afwassen en toen viel het kwartje. Jaja, eindelijk. Visser , die haast gaat denken dat ie blondt is.........of zou de leeftijd een rol gaan spelen. Het zou ook nog kunnen dat het komt doordat ie bijna in België woont |
....
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 4 juni 2011, 09:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 15:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik haat geheimzinnigheid...wie licht me in, bitte???
Volgens mij heeft het wonen tegen de Belgische grens net een goede invloed op jou. Het zal dus eerder wel iets met jouw blonde leeftijd te maken hebben.
Nu terug on-topic of met andere woorden: wie licht me in? |
Ik niet....stel je voor dat er roddels van komen , dat wil ik niet op mn geweten hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 15:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik niet....stel je voor dat er roddels van komen , dat wil ik niet op mn geweten hebben |
...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 4 juni 2011, 09:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 00:44
|
|
|
Ook ik begrijp het niet hoor... Maar troost...ik ben ook een Zeeuw(zij het "geworden")
Blond???
FF kijken...nee dat niet...dus weet ook niet waar het aan ligt... Maar kan er redelijk mee leven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANKE321
|
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 19:39
|
|
|
De eerste date......
Ik veel te laat door een wegomleiding en het zoeken naar de juiste straat Daar sta je dan op de parkeerplaats, terwijl hij aan komt lopen. In ieder geval geen ongemakkelijke stilte; het onderwerp richtingsgevoel van een vrouw geeft voldoende gespreksstof! En het is een superleuke avond geworden. Niet geheel volgens de datingtips, met een afspraakje bij hem thuis. Maar als het goed voelt, het vertrouwen is er, waarom niet....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 20:41
|
|
|
HANKE321 schreef: | De eerste date......
Ik veel te laat door een wegomleiding en het zoeken naar de juiste straat Daar sta je dan op de parkeerplaats, terwijl hij aan komt lopen. In ieder geval geen ongemakkelijke stilte; het onderwerp richtingsgevoel van een vrouw geeft voldoende gespreksstof! En het is een superleuke avond geworden. Niet geheel volgens de datingtips, met een afspraakje bij hem thuis. Maar als het goed voelt, het vertrouwen is er, waarom niet....? |
Leuke bijdrage! Ik stoei wel eens wat met GPS en groepjes en het richtingsgevoel van de vrouw, tsja...
Thomas, niet volgens het boekje.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 22 juni 2011, 21:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 22:33
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Leuke bijdrage! Ik stoei wel eens wat met GPS en groepjes en het richtingsgevoel van de vrouw, tsja...
Thomas, niet volgens het boekje. |
Hallo Thomas
Ik dacht dat GPS alleen voor schepen was en TOM voor de fiets en auto maar je hebt wel gelijk want de GPS is een verlengstuk weer van de TOM. En ik gebruik hem ook wel af en toe
Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 00:35
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Leuke bijdrage! Ik stoei wel eens wat met GPS en groepjes en het richtingsgevoel van de vrouw, tsja...
Thomas, niet volgens het boekje. |
Is er wat mis dan met het richtingsgevoel van de vrouw Vooral sinds het bestaan van de tom tom is daar toch niets mis mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is er wat mis dan met het richtingsgevoel van de vrouw Vooral sinds het bestaan van de tom tom is daar toch niets mis mee? |
Hallo Willemijn. Ik heb ooit gelezen dat een mevrouw te goed had geluisterd naar haar tom en ze moest linksaf en dat gebeurde alleen was dat een voetgangers tunneltje met trappen dat ze kon niet meer terug helaas moest ze er uitgetakelt worden. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:27
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Willemijn. Ik heb ooit gelezen dat een mevrouw te goed had geluisterd naar haar tom en ze moest linksaf en dat gebeurde alleen was dat een voetgangers tunneltje met trappen dat ze kon niet meer terug helaas moest ze er uitgetakelt worden. Sjalom. Martin |
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik met een tom tom ook nooit zo goed de meters kan schatten, zegt de tom tom nog 200 meter en denk ik bij 100 dat ik er al ben.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:33
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik moet je eerlijk zeggen dat ik met een tom tom ook nooit zo goed de meters kan schatten, zegt de tom tom nog 200 meter en denk ik bij 100 dat ik er al ben....... |
Ik moet je bekennen dat het mij ook een keer gebeurd is en dat was de alleereerste keer daar na niet meer gebeurd gelukkig. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is er wat mis dan met het richtingsgevoel van de vrouw Vooral sinds het bestaan van de tom tom is daar toch niets mis mee? |
Als Frank dit leest , ligt ie in een deuk denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 01:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik moet je eerlijk zeggen dat ik met een tom tom ook nooit zo goed de meters kan schatten, zegt de tom tom nog 200 meter en denk ik bij 100 dat ik er al ben....... |
Wel dat probleem heb ik dus ook, W-tje. En als je dan twee afritten of straten hebt die kort bij elkaar liggen en wanneer ik een keuze hebt gemaakt krijg ik nadien te horen: 'nieuwe route berekenen. Nieuwe route berekenen...'
Ben ik nu ook een vrouw???
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 24 juni 2011, 01:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 01:40
|
|
|
Nee...ik heb geen tomtom....
Weet je...ik denk dat we elkaar ook niet begrijpen...raar he???
Ik niet die tomtom...en hij(of zij) mij niet...
Alhoewel...zonder tomtom...ben ik ook een wegprobleem...
Ik wou het zo maar laten...want soms kom ik tot ontdekking dan mijn zonen(wel met een tomtom) het er soms nog slechter afbrengen dan ik!!!!
En is er iets mis met de tomtom...kunnen ze ineens NIETS meer vinden... Ik laat het zo..ik kom er ook zonder tomtom...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 06:51
|
|
|
De tomtom en ik zullen dus nooit een CM-setje worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 23:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De tomtom en ik zullen dus nooit een CM-setje worden... |
Zielige tomtom, die zag het helemaal zitten Wat weer frusty
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 05:20
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Zielige tomtom, die zag het helemaal zitten Wat weer frusty |
Misschien leidt die tomtom me wel ergens heen waardoor ik helemaal niet frusty meer ben Maybe zorgt die sprekende wegvinder wel voor een CM-setje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 08:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Misschien leidt die tomtom me wel ergens heen waardoor ik helemaal niet frusty meer ben Maybe zorgt die sprekende wegvinder wel voor een CM-setje... |
Ik help het je in ieder geval hopen Frank ... rij niet verloren hé ... en braaf zijn .. of hoe zegt men dat hier ook alweer ...." doe niks wat ik ook niet zou doen " Ik wens je een héél aangename dag en minder regen dan hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 09:30
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Ik help het je in ieder geval hopen Frank ... rij niet verloren hé ... en braaf zijn .. of hoe zegt men dat hier ook alweer ...." doe niks wat ik ook niet zou doen " Ik wens je een héél aangename dag en minder regen dan hier |
In Nederland regent het ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 15:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Misschien leidt die tomtom me wel ergens heen waardoor ik helemaal niet frusty meer ben Maybe zorgt die sprekende wegvinder wel voor een CM-setje... |
Jaja , zo zie je maar weer: Je weet maar nooit hoe een Belg een Nederlandse vangt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Misschien leidt die tomtom me wel ergens heen waardoor ik helemaal niet frusty meer ben Maybe zorgt die sprekende wegvinder wel voor een CM-setje... | Zou hij iemand gevonden hebben in Den Haag, kreeg een noodsms
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 23:02
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Zou hij iemand gevonden hebben in Den Haag, kreeg een noodsms | >
nee verdorie, heb ik lopen zoeken naar die dierentuin waar ik met jou afgesproken had...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 03:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | >
nee verdorie, heb ik lopen zoeken naar die dierentuin waar ik met jou afgesproken had... |
Tja, de dierentuin is zeker verplaatst ...
Of zijn de dieren achter de scheper aangegaan ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 11:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | >
nee verdorie, heb ik lopen zoeken naar die dierentuin waar ik met jou afgesproken had... |
En nu...................... Heb je het gevonden dan, of was Den Haag te mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:27
|
|
|
Wordt er op cm niet meer gedated?? De lijst wordt helemaal niet meer aangevult Wat jammer nu Helaas ook ik heb er geen te melden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wordt er op cm niet meer gedated?? De lijst wordt helemaal niet meer aangevult Wat jammer nu Helaas ook ik heb er geen te melden |
Alles gebeurt in stilte...
|
|
Naar boven |
|
|