Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:29
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Dank je allemaal, en ook de anderen.
Morgen ga ik op 'grijs'. Mijn tijd zit op CM zit erop....doeg allemaal. Tot laterssssss. |
Gods zegen voor jullie beiden Jonathan. Het ga jullie goed!
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:32
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Dank je wel, Thomas.
Ja ik zal best nog wel eens een keertje terugkomen op t forum, of tezamen met Carin. Beiden hebben we er veel aan gehad, lol gehad, maar ook dingen geleerd.
Ik zal je reactie zo even doormailen naar Carin, zal ze wel leuk vinden.
En ach...laat mij maar de sigaar zijn bij Carin..... bij en met haar is alles goed, leuk en lief. Samen hebben we het superrrrrr. Ik weet zeker dat we samen de toekomst aan kunnen.
Ik zou nog wel zoveel willen schrijven en delen op t forum, maar de laatste maanden, zijn gevuld met zaken die mij momenteel meer bezighouden, die een iets te persoonlijk zijn om te delen.
God's zegen |
Heel fijn en mooi om te lezen dat jullie samen het geluk gevonden hebben... Carin bedankt voor het meeleven met allerlei zaken en Jonathan voor alle wijze woorden, ik heb er veel aan gehad. Ik wens jullie het alle goeds voor de toekomst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 12:33
|
|
|
Hoi allemaal,
Morgen of overmorgen zit het er op.
Het waren best wel mooie maanden. Hier en daar een beetje ruzie, leerrijke teksten, humor en plagertijtjes op zijn tijd en ja ook wat geroddel...en de ontkennig...maar ook dat is normaal want waar mensen zijn wordt ge-mens-t...
Lieve groet...
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 12:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoi allemaal,
Het waren best wel mooie maanden. Hier en daar een beetje ruzie, leerrijke teksten, humor en plagertijtjes op zijn tijd en ja ook wat geroddel...en de ontkennig...maar ook dat is normaal want waar mensen zijn wordt ge-mens-t...
Lieve groet...
Frank |
Het ga je goed En wie weet tot wederziens!
groet, Peacedove
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 14:05
|
|
|
Lieve groet...
Frank |
Hey Frank .... ook ik wens je het allerbeste .... pfffff een landgenoot weg hier ... en ze zijn hier al niet dik gezaaid .... grtjes en , ik zou zeggen ... als je naar je ouders rijdt , kom gerust eens langs .... Misschien verleng je toch ook nog .. en zien we je hier opeens terug ... Belgische knuffel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 14:40
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Hey Frank .... ook ik wens je het allerbeste .... pfffff een landgenoot weg hier ... en ze zijn hier al niet dik gezaaid .... grtjes en , ik zou zeggen ... als je naar je ouders rijdt , kom gerust eens langs .... Misschien verleng je toch ook nog .. en zien we je hier opeens terug ... Belgische knuffel |
zozo sofietje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 15:08
|
|
|
Lieve groet...
Frank |
Jammer Frank.... Het ga je goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 18:09
|
|
|
Lieve groet...
Frank |
Frank, dit kan je ons niet aan doen. Verleng gewoon nog een keertje . Wat moet je anders gaan doen , die laaaaaange avonden in dec. , jan. , febr.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 18:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank, dit kan je ons niet aan doen. Verleng gewoon nog een keertje . Wat moet je anders gaan doen , die laaaaaange avonden in dec. , jan. , febr. |
En de rest van het jaar? Zonder Cm zijn alle avonden lang, het gehele jaar door
Niettemin wens ik je alle goeds toe, hoor Frank! En bovenal Gods zegen!
José
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 19 november 2010, 18:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 18:54
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En de rest van het jaar? Zonder Cm zijn alle avonden lang, het gehele jaar door
Niettemin wens ik je alle goeds toe, hoor Frank! En bovenal Gods zegen!
José |
Josina.... laat hem nou éérst maar even voor 3 maanden verlengen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Josina.... laat hem nou éérst maar even voor 3 maanden verlengen. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:46
|
|
|
Frank, ik zal je missen. Samen W-tje plagen. En reken maar dat ik door ga
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 21:08
|
|
|
MARIO216 schreef: | Frank, ik zal je missen. Samen W-tje plagen. En reken maar dat ik door ga |
áls Frank gaat( maar dat geloof ik nog niet), dan neem ik dat wel van hem over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 21:37
|
|
|
Lieve groet...
Frank |
Jammer dat je weggaat want van mij mag je nog wel een tijdje hier blijven. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 17:33
|
|
|
VISSER278 schreef: | áls Frank gaat( maar dat geloof ik nog niet), dan neem ik dat wel van hem over. |
Durven jullie wel! Twee mannen tegen een weerloze vrouw.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 18:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Durven jullie wel! Twee mannen tegen een weerloze vrouw..... |
weerloos??? Jij toch niet zeker W-tje? Als het te moeilijk wordt mail je me maar...dan zal ik die 2 zoetwatermatrozen wel eens...euh, nouja mail me dan maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Durven jullie wel! Twee mannen tegen een weerloze vrouw..... |
Ik help je, Willemijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:38
|
|
|
Frank is nog niet weg hoor, dus van mj heb je voorlopig geen last.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank is nog niet weg hoor, dus van mj heb je voorlopig geen last. |
Zou hij soms toch weer verlengd hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:44
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zou hij soms toch weer verlengd hebben |
Vast wel , volgens mij krijgen Belgen korting.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 18:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vast wel , volgens mij krijgen Belgen korting. |
dat heet ontwikkelingshulp toch, in dit geval?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 18:49
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat heet ontwikkelingshulp toch, in dit geval? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 19:21
|
|
|
SOFIE807 schreef: | |
Pieter heeft wel gelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 19:26
|
|
|
MARIO216 schreef: | Pieter heeft wel gelijk |
Pffffff gelukkig werden wij , Belgen , hier sociaal opgevoed ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 19:47
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zou hij soms toch weer verlengd hebben |
Ik heb vrijdag gevraagd aan Chris om mijn profiel te verwijderen en dat is nog niet gebeurd en daar voel ik me eerlijk gezegde niet goed bij want zoals ik iemand schreef in een mail ben ik nu bezig met gezichtsverlies te lijden...en dat zint me niet want ik moet al teveel opboksen tegen vooroordelen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 19:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb vrijdag gevraagd aan Chris om mijn profiel te verwijderen en dat is nog niet gebeurd en daar voel ik me eerlijk gezegde niet goed bij want zoals ik iemand schreef in een mail ben ik nu bezig met gezichtsverlies te lijden...en dat zint me niet want ik moet al teveel opboksen tegen vooroordelen... |
Niks vooroordelen Frank , blijf nog maar wat bij ons ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 19:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb vrijdag gevraagd aan Chris om mijn profiel te verwijderen en dat is nog niet gebeurd en daar voel ik me eerlijk gezegde niet goed bij want zoals ik iemand schreef in een mail ben ik nu bezig met gezichtsverlies te lijden...en dat zint me niet want ik moet al teveel opboksen tegen vooroordelen... |
Chris is tegenwoordig niet echt snel meer met reageren, laat staan handelen..maar, als je het echt vervelend vind kun je er natuurlijk voor kiezen om gewoon niet meer in te loggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:35
|
|
|
Zoiets moet je ook niet vragen net voor het weekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 23:40
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Chris is tegenwoordig niet echt snel meer met reageren, laat staan handelen..maar, als je het echt vervelend vind kun je er natuurlijk voor kiezen om gewoon niet meer in te loggen |
Het is te verslavend, Tess. Dus zolang ik niet afgemeld ben blijf ik inloggen. Ik ben een echt zwak wezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 23:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is te verslavend, Tess. Dus zolang ik niet afgemeld ben blijf ik inloggen. Ik ben een echt zwak wezen |
Frank, je bent gewoon mens
|
|
Naar boven |
|
|