ChristianMatch

Forum

rells hoekie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 21 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 20:07

HENK710 schreef:
Wel de tel bijhouden Rel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
U zit alweer hoger Clown smiley

erg he gaat veels te znel kan niet eens rustig genieten an me mijlpaal....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 20:12

RELLOK036 schreef:
erg he gaat veels te znel kan niet eens rustig genieten an me mijlpaal....

Stapje voor stapje vooruit gaan he Knipoog smiley
Dus nu al vooruitkijken naar de volgende mijlpaal. Clown smiley
Wanneer zul je die bereiken?
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 13:57

HENK710 schreef:
Stapje voor stapje vooruit gaan he Knipoog smiley
Dus nu al vooruitkijken naar de volgende mijlpaal. Clown smiley
Wanneer zul je die bereiken?

euhm sja euhm denk sneller als euhm ik denk Clown smiley
ge wet ut noeits he Knipoog smiley (vertaling: je weet het nooit he)
Naar boven

Auteur Bericht
BLOEMPJE880

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 09:04

Waarom is het vandaag weeer zo kouddd buiten.
Sneeuwt het weer!!
En zijn de fietspaden naar bleskensgraaf weer niet gepekeld!! Woedende smiley Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 10:12

BLOEMPJE880 schreef:
Waarom is het vandaag weeer zo kouddd buiten.
Sneeuwt het weer!!
En zijn de fietspaden naar bleskensgraaf weer niet gepekeld!! Woedende smiley Duiveltje smiley

Omdat het oa winter is er sneeuw ligt en de temeratuur zo laag is denk ik he zijn allemaal factoren om te zeggen eeej het is koud en het vriest. en ja het sneeuwt althans hier gestopt met sneeuwen. en waar die graaf is weet ik ook niet dus sja ff gemeente bellen dan he e
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:02

www.hetvrijevolk.com

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:15
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:12

HENK600 schreef:
ONDANKBARE KUDDE DIEREN dat we eigenlijk zijn. we hebben altijd wel wat te zeiken he.

Sja.. nou ik begrijp best wel dat mensen nu zo langzamerhand genoeg krijgen van de eindeloze hoeveelheid koude dagen en gebrek aan zonlicht. Natuurlijk moeten we dankbaar zijn voor het weer wat we krijgen, maar we hoeven niet tot in het extreme blij te zijn met het weer......
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:21

[www.hetvrijevolk.com

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:16
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:39

ik klaag ook niet echt maar laats wel ene kleine botsing gehad waar ik zelf weinig aan kon doen tot niks... ik wilde met 15 km per uuur voorzichtig een bocht om... maar me zuto wilde rechtdoor... door de sneeuw en vorst was de weg een beetje erg gladjes daar dus auto zei Rel dich kins mich den poekel op (nederlands voor je kan me de rug op)
en gleed lekker rechtdoor.. laat er nu net daar een andere auto staan en die zei tsssss waat mos dich dân(zeggen ze hier als ze ruzie willen hebben) en boem klaats klengedeng stond ik stil tegen die andere auto aan... gevolg? een flinke deuk bij mij en bumper bekrast schade aan andere auto portier ingedeukt krassen bij wiel en koplamp beetje kapot...
Dus albij al ben ik die gladheid zat? euhm dan ja, als er nu gestrooid zou worden en dan ook overal dan niks aan handje.... oja was ook ff met de pliesi ingesprek geweest die kwam met een verhaal dat er een oude man kwam klagen omdat het overal glad is en juist ouderen van dagen zijn iets minder stabiel met lopen en breken net iets sneller iets.... en als ze heele lillik vallen misschien zelfs nek breken.... sja dan sta je te kijken als gemeente die er verantwoordelijk voor is..... maar euhm terug naar topic:
Hedde gullie vraagskes vroag dan den ken ik ze zeggen waat ut antwoord is
latersssss
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:03

RELLOK036 schreef:
ik klaag ook niet echt maar laats wel ene kleine botsing gehad waar ik zelf weinig aan kon doen tot niks... ik wilde met 15 km per uuur voorzichtig een bocht om... maar me zuto wilde rechtdoor... door de sneeuw en vorst was de weg een beetje erg gladjes daar dus auto zei Rel dich kins mich den poekel op (nederlands voor je kan me de rug op)
en gleed lekker rechtdoor.. laat er nu net daar een andere auto staan en die zei tsssss waat mos dich dân(zeggen ze hier als ze ruzie willen hebben) en boem klaats klengedeng stond ik stil tegen die andere auto aan... gevolg? een flinke deuk bij mij en bumper bekrast schade aan andere auto portier ingedeukt krassen bij wiel en koplamp beetje kapot...
Dus albij al ben ik die gladheid zat? euhm dan ja, als er nu gestrooid zou worden en dan ook overal dan niks aan handje.... oja was ook ff met de pliesi ingesprek geweest die kwam met een verhaal dat er een oude man kwam klagen omdat het overal glad is en juist ouderen van dagen zijn iets minder stabiel met lopen en breken net iets sneller iets.... en als ze heele lillik vallen misschien zelfs nek breken.... sja dan sta je te kijken als gemeente die er verantwoordelijk voor is..... maar euhm terug naar topic:
Hedde gullie vraagskes vroag dan den ken ik ze zeggen waat ut antwoord is
latersssss

Winterbanden hadden die botsing waarschijnlijk ook voorkomen he..en dat heb je zelf in de hand.........
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:11

ANNETTE792 schreef:
Winterbanden hadden die botsing waarschijnlijk ook voorkomen he..en dat heb je zelf in de hand.........

Dat hoeft niet altijd zo te zijn Annette, je gaat me net iets te kort door de bocht Knipoog smiley
Winterbanden moet je kopen, en daar moet je dus wel geld voor hebben.

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:13

www.hetvrijevolk.com

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:17
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:14

MARY052 schreef:
Dat hoeft niet altijd zo te zijn Annette, je gaat me net iets te kort door de bocht Knipoog smiley

Mary

Ik woon in duitsland, hier betaald je verzekering gewoon niet als je geen winterbanden had en een ongeluk veroorzaakt.
Wat ik er mee bedoel te zeggen is dat je niet altijd de overheid de schuld kan geven, ook zelf kan je voorzorgen nemen.
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:18

www.hetvrijevolk.com

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:17
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:56

HENK600 schreef:
dus ergens de verantwoordelijkhed voor dragen wil je ook al niet, jij was toch die persoon die in de auto stapte en weg reed, anders had je de weg zelf sneeuwvrij moeten maken. maar nee daar was je tegoed voor denk ik. alleen ikke ikke ikke,en de rest schuiven we op een ander.

www.hetvrijevolk.com
het is goed met jouwhet was gewoon de openare weg hoor... moet ik dan heel de stad hier gaan vegen? pfffff goeie morgen zegben ik ene heel jaar mee bezig.... enne ik denk je kent me niet dus aub oordeel ook niet he doen ik ook niet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:57

ANNETTE792 schreef:
euhm ik den kmet mijn kleine bescheide mening dat winterbanden ook niet had geolpen annet... bedoel als de weg al spekglad is?...
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:59

gewist

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:18
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:00

ANNETTE792 schreef:
Ik woon in duitsland, hier betaald je verzekering gewoon niet als je geen winterbanden had en een ongeluk veroorzaakt.
Wat ik er mee bedoel te zeggen is dat je niet altijd de overheid de schuld kan geven, ook zelf kan je voorzorgen nemen.

Ik snap het..............
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:05

HENK600 schreef:
lees ff et stukkie boven je geplaatste bericht.
is ook een optie.
en ja idd ik ken jou niet en ik oordeel omdat zoveel mensen telui zijn om wat voor een ander te doen.
en als je minder valide bent oid dan wil ik dat niet op jou laten vallen,maar begrijp goed wat ik bedoel.

je en jij reageerd op mij he
maar euhm als je andere vraagskes heb ga je gang... en lees dan ook ffkes waar dit topic overgaat dus ook ff pagina 1 scheeld ok een hoop dacht ik zo ff tussen neus en lippen door dacht ik zoiets ongeveer bijna euhm en de rest.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:09

www.hetvrijevolk.com

Laatst aangepast door
HENK600
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:22

HENK600 schreef:
lees zou ik zeggen.

www.hetvrijevolk.com
zou ik ook anders om zeggen laters Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BLOEMPJE880

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:57

Wie zegt trouwens dat ik ondankbaar ben??

Maar er zijn mensen die last hebben van depressie bijvoorbeeld.. en met de winter nog wat extremer!!

En ochtendhumeur heb ik gelukkig noooit last van.!! Ze hebben mij op mn werk nog nooit sacho gezie!
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 21:31

kiek des mooi en anders een roos plukken he komt den dag weer goe. Kee in de winter lastig misschien vandaar die winterdepressies... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 21:47

RELLOK036 schreef:
euhm ik den kmet mijn kleine bescheide mening dat winterbanden ook niet had geolpen annet... bedoel als de weg al spekglad is?...

Een aanrijding kan gebeuren rel, ook op een zomerdag als het 30 graden is, dat is niet altijd te voorkomen., ik had vorige week zelf ook een hert op de motorkap van mn auto zitten.
Je schrijft er alleen meteen onder dat de gemeente verantwoordelijk is om te strooien. Klopt, maar je hebt ook je eigen verantwoording.
De gemeente heeft geen zout meer om te strooien, net als jij misschien geen geld voor een paar winterbanden hebt. Wie is er nou voorbereid op 2 maanden sneeuw in nederland? Shit happens zullen we maar zeggen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 21:56

MARY052 schreef:

Mary

als je geen benzine kan betalen moet je ook geen auto kopen. Smiley die vol vragen zit
bandenslijtage heb je toch, winterbanden gaan een poos mee hoor.
per kilometer of per jaar gerekend, die winterbanden maken de kosten niet hoger.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 00:59

HENK600 schreef:
niet tot in het extreme? in nederland zijn wij gewoon helemaal niks gewend helemaal niks. vallen er 10 vlokken sneeuw dan mekkeren we al. kijk eens naar wat er in oostenrijk gebeurd en laatst in america.
hebben we weinig vorst en bijna geen sneeuw,dan klagen we omdat we nooit meer een echte winter hebben. hebben ze 8 weken zon,dan is het weer te warm.
en nee misschien bedoelen we het niet zo erg,nou plaats het er dan niet en vooral niet van die boze smile's er 8er.
ik zou graag willen dan nederland een pak sneeuw kreeg van 50 cm dik,vooral nu het strooizout op is. moet je kijken hoeveel mensen er dan beginnen te janken,want ze krijgen dan blaren in hun mooie zachte handjes.
(in het zweet uws aanscheins zult gij uw brood eten)

www.hetvrijevolk.com

Tja, daar zul jij dan geen last van hebben, want dan zit jij lekker thuis voor de kachel...... IN DE VORSTVERLET Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 17 februari 2010, 01:02
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 02:06

www.hetvrijevolk.com

Laatst aangepast door
HENK600
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 10:12

zo genog heej over genuld. Zijn er nog ander branden vragen die vragen om een oplossing? ge kent ze hier kwijt maar verwacht niet echt een serieus antwoord
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 15:39

RELLOK036 schreef:
zo genog heej over genuld. Zijn er nog ander branden vragen die vragen om een oplossing? ge kent ze hier kwijt maar verwacht niet echt een serieus antwoord

Rel... gij zit nu int hoge noorden, maare met je hoekje ben je weer gezakt naar de 15 de plaats richting zuiden dan heh!
Dus daarom doek ff reageren, en ik wens jullie allemol een heel gezellig weekend toe. Lachende smiley
Zal wel lukken denk ik. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Groetjes aan iedereen daar. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 14:07

CARIEN982 schreef:
Rel... gij zit nu int hoge noorden, maare met je hoekje ben je weer gezakt naar de 15 de plaats richting zuiden dan heh!
Dus daarom doek ff reageren, en ik wens jullie allemol een heel gezellig weekend toe. Lachende smiley
Zal wel lukken denk ik. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Groetjes aan iedereen daar. Lachende smiley

euhm ik is weer terug dus vraaaaaag uw vragen en euhm dan sja ik antwoord he Clown smiley enne euhm ik was er albijna toen jij plaatste carien....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 21 Volgende
Pagina 10 van 21