ChristianMatch

Forum

Voetbalpraat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 23:50

CHATULIEM619 schreef:
De schande van het Franse elftal is de schuld van de coach. Een vreemde man. Zou wel bij CM kunnen passen....

De achternaam van de coach van Spanje betekent varken....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 00:09

MARIO216 schreef:
De achternaam van de coach van Spanje betekent varken....

Knorrrrrrrr.....knorrrrrrrr Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 08:30

CHATULIEM619 schreef:
De schande van het Franse elftal is de schuld van de coach. Een vreemde man. Zou wel bij CM kunnen passen....

Je bedoelt dat op CM vooral vreemde mannen staan? Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 09:28

MARIJAN072 schreef:
Je bedoelt dat op CM vooral vreemde mannen staan? Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

hehe wordt er ook één wakker
dat je daar nu pas achterkomt verbaast me wel een beetje
ik had je toch hoger ingeschat marijan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 14:29

RENSKE067 schreef:
hehe wordt er ook één wakker
dat je daar nu pas achterkomt verbaast me wel een beetje
ik had je toch hoger ingeschat marijan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 22:26

HENK710 schreef:
Het is ineens stil aan oosterzijde na gisteren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Wordt het vandaag nog stiller? Clown smiley

zoals ik al zei: stilte voor de storm Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

WUNDERBAR!!!! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 22:37

PIETER649 schreef:
zoals ik al zei: stilte voor de storm Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

het is gegund . duitsland in de voorrondes eruit , dat is ook zo wat.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 23:59

PIETER649 schreef:

Al was het maar voor zaterdag, want een sjaggie Duitser is ook niets .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 21:52

64e minuut... ik ziet Kameroen scoren... 1-1 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 22:47

PIETER649 schreef:
64e minuut... ik ziet Kameroen scoren... 1-1 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

IK ZIET, heel goed Pieter Knipoog smiley, Engeland wordt heeeeel moeilijk.

Mario, die noch maar eens moet zien of Nederland wint van Slowakije
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 22:49

JONATHAN890 schreef:
belabberd??.... die jappen stonden gewoon heel goed te verdedigen
als dan het spel niet breed gehouden wordt, kom je niet door zo'n muur heen, als je niet een mannetje uitspeelt en daardoor ineens met een man meer situatie voor het doel komt te staan. Dan moet die man aangepakt worden en ontstaat er voor een ander een gat. na de rust werd dat ineens wel gedaan en ontstonden er spontaan goede kansen. Daarna moest japan wel druk gaan zetten, voor hen is de kans op een volgende ronde ineens wat kleiner.

Wel jammer vond ik de verkeerde loop-kijk-actie van stunte..eh...huntelaar, die links af sloeg in plaats van de kans op een rebound te nemen.... Dirkie gaat daar altijd voor en zag het resultaat tegen de denen.

Stuntelaar werd vanavond zowaar toch echt Huntelaar... yes ! de 2-1 maker tegen Kameroen... valt nog mee met dat jochie... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 21:46

MARIO216 schreef:

joh in 1918 en 1945 wonnen de engelsen, dus 3x is scheepsrecht... duitsland wint ditmaal gewoon Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:25

Bidden of Nederland mag verliezen

"We zullen hopen en bidden dat Nederland zo spoedig mogelijk zal verliezen." Dat antwoordt Ds. M. A. Kempeneers op een vraag over het kijken van voetbal. Via de vragenrubriek van Refoweb stelde een ouder de vraag of ze haar kinderen voetbal mocht laten kijken via de computer.

Kempeneers stelde in eerste instantie blij te zijn dat de vraag nog wordt gesteld: "Met de computer is er meer ruimte en vrijheid gekomen en velen uit onze gezindte kijken gewoon, soms zelfs in het geheim. Ons hele land is in de ban van het voetbalgebeuren en er wordt op vele manieren geappelleerd aan nationale gevoelens. 'Wij' moeten voetballen,'wij' hebben gewonnen, 'wij' hebben verloren. Het spelletje boeit veel mensen, zeker ook de jeugd. Ik hoorde van mijn kinderen dat er gejuich in heel de Pieter Zandt Scholen gemeenschap te horen was, toen Nederland scoorde. En als je dan de mogelijkheid en de gelegenheid hebt om te kijken, dan moet je heel sterk in je schoenen staan om het niet te doen."

Toch kan voetbal kijken volgens de predikant absoluut niet: "Natuurlijk is het spelletje op zich niet zondig. Maar het hele evenement en alles wat er gebeurt, de hele entourage, de verdwazing, de exorbitante bedragen die erin omgaan, de afgoderij die er met de spelers gepleegd wordt, het hele WK voetbal is het toppunt van werelds vermaak. God en het wereldse vermaak staan tegenover elkaar volgens 1 Johannes 2:15: "Hebt de wereld niet lief, noch hetgeen in de wereld is; zo iemand de wereld liefheeft, de liefde van de Vader is niet in hem." Het WK-voetbal is zonde. De Bijbel noemt het de 'genieting van de zonde in Hebreeën 11. De schrift doet niet net alsof er in de wereld niet te genieten is. Dat is er wel degelijk. Maar als je dan van de wereld en met de wereld wil genieten, dan moet je ook bereid zijn om daar de prijs voor te betalen. De vergelding des loons, noemt Hebreeën 11 het. En dat is de eeuwige rampzaligheid."

Juist daarom roept Kempeneers ouders op om de kinderen geen voetbal te laten kijken: "Denk aan uw doopbelofte. Straks sta je met je kinderen voor Gods rechterstoel. Als je dan toegeeflijk bent geweest en je hebt je kinderen toestemming gegeven om de brede weg op te gaan, dan zullen uw kinderen tegen u getuigen. De wet en ook het evangelie zal tegen u getuigen. En de Heere zal een rechtvaardig vonnis moeten vellen. "

Tot slot heeft de predikant nog een gebed: "Ouders ik bid u Gods genade van harte toe. En we zullen maar hopen en bidden dat Nederland zo spoedig mogelijk zal verliezen. Of nog beter, we zullen bidden om bekering van het land en volk. Of de Heere in de toorn aan Zijn ontferming wil gedenken."
24-6-2010 | bron: RefoWeb
Bron CIP.nl

Ik las het als discussie onderwerp op een ander forum ,Wat vinden jullie van dit bericht?
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:37

CARIN303 schreef:

"We zullen hopen en bidden dat Nederland zo spoedig mogelijk zal verliezen." Dat antwoordt Ds. M. A. Kempeneers op een vraag over het kijken van voetbal. Via de vragenrubriek van Refoweb stelde een ouder de vraag of ze haar kinderen voetbal mocht laten kijken via de computer.

Kempeneers stelde in eerste instantie blij te zijn dat de vraag nog wordt gesteld: "Met de computer is er meer ruimte en vrijheid gekomen en velen uit onze gezindte kijken gewoon, soms zelfs in het geheim. Ons hele land is in de ban van het voetbalgebeuren en er wordt op vele manieren geappelleerd aan nationale gevoelens. 'Wij' moeten voetballen,'wij' hebben gewonnen, 'wij' hebben verloren. Het spelletje boeit veel mensen, zeker ook de jeugd. Ik hoorde van mijn kinderen dat er gejuich in heel de Pieter Zandt Scholen gemeenschap te horen was, toen Nederland scoorde. En als je dan de mogelijkheid en de gelegenheid hebt om te kijken, dan moet je heel sterk in je schoenen staan om het niet te doen."

Toch kan voetbal kijken volgens de predikant absoluut niet: "Natuurlijk is het spelletje op zich niet zondig. Maar het hele evenement en alles wat er gebeurt, de hele entourage, de verdwazing, de exorbitante bedragen die erin omgaan, de afgoderij die er met de spelers gepleegd wordt, het hele WK voetbal is het toppunt van werelds vermaak. God en het wereldse vermaak staan tegenover elkaar volgens 1 Johannes 2:15: "Hebt de wereld niet lief, noch hetgeen in de wereld is; zo iemand de wereld liefheeft, de liefde van de Vader is niet in hem." Het WK-voetbal is zonde. De Bijbel noemt het de 'genieting van de zonde in Hebreeën 11. De schrift doet niet net alsof er in de wereld niet te genieten is. Dat is er wel degelijk. Maar als je dan van de wereld en met de wereld wil genieten, dan moet je ook bereid zijn om daar de prijs voor te betalen. De vergelding des loons, noemt Hebreeën 11 het. En dat is de eeuwige rampzaligheid."

Juist daarom roept Kempeneers ouders op om de kinderen geen voetbal te laten kijken: "Denk aan uw doopbelofte. Straks sta je met je kinderen voor Gods rechterstoel. Als je dan toegeeflijk bent geweest en je hebt je kinderen toestemming gegeven om de brede weg op te gaan, dan zullen uw kinderen tegen u getuigen. De wet en ook het evangelie zal tegen u getuigen. En de Heere zal een rechtvaardig vonnis moeten vellen. "

Tot slot heeft de predikant nog een gebed: "Ouders ik bid u Gods genade van harte toe. En we zullen maar hopen en bidden dat Nederland zo spoedig mogelijk zal verliezen. Of nog beter, we zullen bidden om bekering van het land en volk. Of de Heere in de toorn aan Zijn ontferming wil gedenken."
Bron CIP.nl

Ik las het als discussie onderwerp op een ander forum ,Wat vinden jullie van dit bericht?

"Het WK voetbal is zonde" ? Nou, da's echt nieuw voor mij...
Ik vind het wel gemakkelijk om te zeggen dat WK voetbal "werelds" is.
"Werelds" wil zeggen dat je geen rekening met God houdt, puur de dingen doet voor je eigen plezier... puur voor dit leven, leve de lol want straks ga je dood...

Ik vind WK voetbal niet op zichzelf gericht omdat het gedaan wordt tussen de verschillende landen en het juist een evenement is voor allen... jong en oud.
Het gedoe eromheen hoeft van mij ook niet, al die commercie, maar om het nou als zondig te zien en dat je er zelfs voor zou bidden dat Nederland gaat verliezen ? gaat voor mij te ver.

Ik vind wel dat ouders hier een stukje opvoeding kunnen bijbrengen, kinderen duidelijk maken dat het winnen niet het belangrijkste is, maar de saamhorigheid... en beseffen dat kinderen leren van voorbeelden.
Je mag wat mij betreft best juichen om een doelpunt haha, niks mis mee, maar als Nederland verliest, verlies dan zelf niet uit het oog dat het 'maar een spelletje is', hoe moeilijk dat misschien ook is voor sommige mannen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:50

PIETER649 schreef:
joh in 1918 en 1945 wonnen de engelsen, dus 3x is scheepsrecht... duitsland wint ditmaal gewoon Knipoog smiley

Pieter....proficiat met de overwinning. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:55

MARIO216 schreef:

het viel best mee he!! Lachende smiley
enne.. slowakije zien we morgen wel.

voorlopig feest hier! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 18:02

PIETER649 schreef:

GRRRRRMBL Boze smiley oke........gefeliciteerd dan maar he
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 21:07

LEANNE226 schreef:
GRRRRRMBL Boze smiley oke........gefeliciteerd dan maar he

tjonge jonge wat een geblunder van de scheids-en grensrechters dit wk.

eerst engeland vandaag....terecht doelpunt afgekeurd
en nu weer argentinie...mega buitenspel goedgekeurd
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 21:28

PIETER649 schreef:

LUCKY Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 21:41

JONATHAN890 schreef:
tjonge jonge wat een geblunder van de scheids-en grensrechters dit wk.

eerst Engeland vandaag....terecht doelpunt afgekeurd
en nu weer Argentinie...mega buitenspel goedgekeurd

Terechte opmerking, de bal was minstens een halve meter over de doellijn.
Hopen dat Arjen Robben de volgende wedstrijd weer eens gaat laten zien wat tie waard is.
Mijn voorspelling voor morgen is ( met een Arjen in vorm Knipoog smiley ) 3-1 voor Nederland natuurlijk Coole smiley met zonnebril

Op dit moment wordt Mexico trouwens dik ingemaakt,prachtig doelpunt in de kruising ( 3-0)
Al was de eerste goal eigenlijk buitenspel Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 23:05

CARIN303 schreef:

"We zullen hopen en bidden dat Nederland zo spoedig mogelijk zal verliezen." Dat antwoordt Ds. M. A. Kempeneers op een vraag over het kijken van
Bron CIP.nl

wat een onzinnige gedachte. Er zijn zoveel dingen die je van God kunnen weghouden. Computeren , spelletjes, boeken, films, muziek .
In allerlei dingen kan je verdwazing gaan zien. En ik geef toe dat de voetbal wel ver weg staat van het brengen van het evangelie en het laten zien van God in de wereld. Maar zijn zoveel andere dingen dat ook niet?

Ik ben t met andere reacties eens dat je je kinderen moet laten zien dat de dingen in de wereld en van de wereld, dus van de wereld zijn. Maar daarentegen moet laten zien wat God ook in de wereld kan betekenen.

Kinderen wereld-vreemd opvoeden is denk ik niet goed. Kinderen alle dingen zelf laten onderzoeken is ook niet goed.

Natuurlijk is de sport soms een sportverdwazing. maar t gaat erom wat je er zelf van maakt.
Nou ja..ieder moet het zelf maar weten, maar dit is mijn mening
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 00:32

[quote=CARIN303]Bidden of Nederland mag verliezen

Bron CIP.nl

Tot op zekere hoogte is het afgoderij als je weet hoeveel geld en macht erin om gaat. Zeker als je weet hoe milieu-onvriendelijk het is met al dat vligeverkeer. Ook de macht van de FIFA is een beetje absurd. Probeer er dan volwassen mee om te gaan, zeker voetbal vind ik leuk, net zoals sport in het algemeen. Leer kinderen daar mee om te gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 20:09

CARIN303 schreef:

God en het wereldse vermaak staan tegenover elkaar volgens 1 Johannes 2:15: "Hebt de wereld niet lief, noch hetgeen in de wereld is; zo iemand de wereld liefheeft, de liefde van de Vader is niet in hem." Het WK-voetbal is zonde. De Bijbel noemt het de 'genieting van de zonde in Hebreeën 11. De schrift doet niet net alsof er in de wereld niet te genieten is. Dat is er wel degelijk. Maar als je dan van de wereld en met de wereld wil genieten, dan moet je ook bereid zijn om daar de prijs voor te betalen. De vergelding des loons, noemt Hebreeën 11 het. En dat is de eeuwige rampzaligheid."

k Krijg een beetje kramp in m'n tenen van dit bericht... daarom heb ik vast maar de helft gewist Verraste, verbaasde smiley

Weet je zeker dat de schrijver Hebr.11 bedoeld? Dat gaat namelijk over geloofshelden. Ik mis goede bijbelse argumenten in dit stuk alsmede in Hebreeën 11 om het WK als zonde te bestempelen. Er staat wèl in Galaten 5 dat wij ons niet weer een slavenjuk moeten laten opleggen.

De auteur van het stuk stelt 2 dingen gelijk die volgens mij heel verschillend van aard zijn namelijk: "van de wereld genieten" en "met de wereld genieten". Deze wereld is nog altijd door God geschapen en wij mogen daar dankbaar van genieten. Is helemaal niks mis mee. Maar ik krijg hier het gevoel dat iedere vorm van genot per definitie al zondig is? Smiley die vol vragen zit

Anyway; tenenkrommend stuk wat mij betreft. En ik kijk niet eens voetbal Lachende smiley met blinkend witte tanden

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 20:17

ZINGA672 schreef:
k Krijg een beetje kramp in m'n tenen van dit bericht... daarom heb ik vast maar de helft gewist Verraste, verbaasde smiley

Weet je zeker dat de schrijver Hebr.11 bedoeld? Dat gaat namelijk over geloofshelden. Ik mis goede bijbelse argumenten in dit stuk alsmede in Hebreeën 11 om het WK als zonde te bestempelen. Er staat wèl in Galaten 5 dat wij ons niet weer een slavenjuk moeten laten opleggen.

De auteur van het stuk stelt 2 dingen gelijk die volgens mij heel verschillend van aard zijn namelijk: "van de wereld genieten" en "met de wereld genieten". Deze wereld is nog altijd door God geschapen en wij mogen daar dankbaar van genieten. Is helemaal niks mis mee. Maar ik krijg hier het gevoel dat iedere vorm van genot per definitie al zondig is? Smiley die vol vragen zit

Anyway; tenenkrommend stuk wat mij betreft. En ik kijk niet eens voetbal Lachende smiley met blinkend witte tanden

GrZing!

Al zappend kwam ik net ff langs rtl boulevard Zieke smiley

Wat denk je...een item over een of andere dominee die wel even uit ging leggen waarom het wk niet kan volgens de bijbel! Geschokte, onthutste smiley
(in werelds oogpunt niet geheel onterechte) Redenatie gemaakt door de programma makers...voetballen mag niet van God!...en al die mensen zich maar afvragen waarom de kerken leeglopen Smiley die vol vragen zit
Alsof één zo'n man representatief is voor alle christenen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 20:24

TESSYBEAR731 schreef:
Al zappend kwam ik net ff langs rtl boulevard Zieke smiley

Wat denk je...een item over een of andere dominee die wel even uit ging leggen waarom het wk niet kan volgens de bijbel! Geschokte, onthutste smiley
(in werelds oogpunt niet geheel onterechte) Redenatie gemaakt door de programma makers...voetballen mag niet van God!...en al die mensen zich maar afvragen waarom de kerken leeglopen Smiley die vol vragen zit
Alsof één zo'n man representatief is voor alle christenen Boze smiley

mensen die de kerk verlaten vanwege een voetbalstandpunt, zijn in mijn ogen niet de beste leden
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 20:59

PIETER649 schreef:

2-1 Op naar de finale Ned - Duitsland Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 21:01

Wanneer gaat Chili nou eens scoren!!! Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 23:17

CARIN303 schreef:
Terechte opmerking, de bal was minstens een halve meter over de doellijn.
Hopen dat Arjen Robben de volgende wedstrijd weer eens gaat laten zien wat tie waard is.
Mijn voorspelling voor morgen is ( met een Arjen in vorm Knipoog smiley ) 3-1 voor Nederland natuurlijk Coole smiley met zonnebril

Op dit moment wordt Mexico trouwens dik ingemaakt,prachtig doelpunt in de kruising ( 3-0)
Al was de eerste goal eigenlijk buitenspel Boze smiley

nou Robben heeft zijn gevaar laten zien.
3-1 voorspelling van je....bijna goed

het lijkt wel of je t volgt?

Hoe kijken vrouwen trouwens naar het voetbal...net zo fanatiek als mannen??
Ik vraag dit omdat in het algemeen mannen meer met voetbal hebben dan mannen, dus graag wat vrouwen reacties !!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 23:37

PIETER649 schreef:
mensen die de kerk verlaten vanwege een voetbalstandpunt, zijn in mijn ogen niet de beste leden
Ben ik gedeeltelijk mee eens.
Ik weet dat er kerken zijn( ook hier op het dorp) die personen weigeren om openbare belijdenis te doen , alleen omdat ze op voetbal zitten. Ook mogen personen hun kind niet laten dopen omdat ze op voetbal zitten. Terwijl het hun alleen maar gaat om pure hobby.
Mijn zoon van bijna 14 zit ook op voetbal. Zelf had ik er eerst ook moeite mee toen ie dat wilde. ( komt ook voort uit mijn opvoeding want naar het voetbalveld was toen wel een van de grootste zonden schijnbaar)
Ben de eerste keer meegeweest met mn zoon naar de training , alle regels werden eerst bekend gemaakt maar het eerste wat ze zeiden was: Jongens er word niet gevloekt, doen je dat wel dan kunnen je gelijk naar huis. Tot op de dag van vandaag heb ik er nooit spijt van gehad dat ik mn zoon op voetbal heb laten gaan. Hij kan er z'n energie heerlijk in kwijt , er word regelmatig wat leuks voor ze georganiseerd en ze zijn van de straat.En vloeken............ ik hoor het op het veld heel wat minder dan op sommige andere plekken waar je het zeker niet verwacht te horen.

Laatst aangepast door
VISSER278
op maandag 28 juni 2010, 23:40
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 00:53

JONATHAN890 schreef:
nou Robben heeft zijn gevaar laten zien.
3-1 voorspelling van je....bijna goed

het lijkt wel of je t volgt?

Hoe kijken vrouwen trouwens naar het voetbal...net zo fanatiek als mannen??
Ik vraag dit omdat in het algemeen mannen meer met voetbal hebben dan mannen, dus graag wat vrouwen reacties !!

tja ik kijk alles
niet alleen wk maar alles wat maar met voetbal te maken heeft
ik ben dus behoorlijk fanatiek
maar sinds mijn zoon is geboren is kijk ik er wel anders tegenaan
voetbal kwam bij mij altijd op 1 (hoezo afgod Verlegen lachende smiley ) en als nederland verloor of ajax dan was ik de rest van de dag niet meer aanspreekbaar
nu maak ik me daar niet meer zo druk om
voetbal is een heel mooi spel en niet meer dan dat
er zijn belangrijkere dingen in het leven Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
Pagina 10 van 14