Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 18:11
|
|
|
IK??? VERMOMD????
Geen enkele reden...ik heb niets te verbergen en wil mezelf zijn...en blijven... (en dat is dus zonder vermomming)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 18:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | IK??? VERMOMD????
Geen enkele reden...ik heb niets te verbergen en wil mezelf zijn...en blijven... (en dat is dus zonder vermomming) |
ja maar frank gaat ook en dan herkent hij je en wil hij langs je zitten in de bus en die kijkt dan nog ook de hele dag zo als dit poppetje of dat echt gezellig is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 18:24
|
|
|
PETRA373 schreef: | ja maar frank gaat ook en dan herkent hij je en wil hij langs je zitten in de bus en die kijkt dan nog ook de hele dag zo als dit poppetje of dat echt gezellig is |
Petra...geloof mij maar...met 1 vrouw wil hij al niet...(en nog wel w....n) Wat denk je van een bus vol met ..... Nee...die blijft thuis...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 18:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Petra...geloof mij maar...met 1 vrouw wil hij al niet...(en nog wel w....n) Wat denk je van een bus vol met ..... Nee...die blijft thuis... |
dan zit ik dus als chauffeur alleen met een bus vool vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 20:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Petra...geloof mij maar...met 1 vrouw wil hij al niet...(en nog wel w....n) Wat denk je van een bus vol met ..... Nee...die blijft thuis... |
zegt hij,en ondertussen ingognieto ,onherkenbaar als vrouw verkleed meegaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 20:56
|
|
|
PETRA373 schreef: | zegt hij,en ondertussen ingognieto ,onherkenbaar als vrouw verkleed meegaan |
Als er een non mee gaat dan of een "vrouw" met een roze jurkje met een lolly, dan weet je dat Frank het is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 21:10
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Als er een non mee gaat dan of een "vrouw" met een roze jurkje met een lolly, dan weet je dat Frank het is |
ha ha ha ha ha dankje voor de tip
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:32
|
|
|
serieus ,moet je er nu opafknappen of niet,je zit in chat met leuke man en onderhand chat hij met een ander ook in andere chat, dan ben je toch niet echt met elkaar in gesprek , hoe zien jullie dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:33
|
|
|
PETRA373 schreef: | serieus ,moet je er nu opafknappen of niet,je zit in chat met leuke man en onderhand chat hij met een ander ook in andere chat, dan ben je toch niet echt met elkaar in gesprek , hoe zien jullie dat | drukke man zeker is niet altijd even goed ben ik met je eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:39
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Als er een non mee gaat dan of een "vrouw" met een roze jurkje met een lolly, dan weet je dat Frank het is |
Misschien wil visser wel mee in zijn matrozenpakkie en een lollie
Ehhh daar knap ik echt op af een man die zich gedraagd als een kind Behalve als het een geintje is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:41
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Misschien wil visser wel mee in zijn matrozenpakkie en een lollie
Ehhh daar knap ik echt op af een man die zich gedraagd als een kind Behalve als het een geintje is |
visser, die wil alleen ik met hem ga vissen zodat hij me kan verzuipen in de zee kijk wel uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:43
|
|
|
PETRA373 schreef: | visser, die wil alleen ik met hem ga vissen zodat hij me kan verzuipen in de zee kijk wel uit |
dat zal wel mee vallen maar vraag is kan die vissen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:45
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | dat zal wel mee vallen maar vraag is kan die vissen |
En dat durf jij te vragen over visser??? o o kan merken dat jij hem nog niet kent
Erika die benieuwd is wat visser hierop gaat zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:48
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | dat zal wel mee vallen maar vraag is kan die vissen |
visser is een echte visser, een zeeuwse en jaaa hij kan vissen echt en oef wat visser hier op gaat zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En dat durf jij te vragen over visser??? o o kan merken dat jij hem nog niet kent
Erika die benieuwd is wat visser hierop gaat zeggen |
sorry ik ken hem niet maar ga er van uit dat hij er tegen kan en dat hij antwoord ja ik kan vissen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 00:17
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 05:06
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Stttt de huishoudbeurs is bijna weer als Frank weet dat je gratis de hele dag kan proeven is tie er veel te vinden denk
Als je die beurs bedoelt in Utrecht dan ben ik er zelfs al eens geweest in 2005 of 2006
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 05:25
|
|
|
...daar gaat mijn vermonning. Nu kan ik dus niet meer 'ingognieto' mee. Dank je wel hoor, Josina...
Ach, ik verkleed me wel als 'nicolus gage'...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 08:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...daar gaat mijn vermonning. Nu kan ik dus niet meer 'ingognieto' mee. Dank je wel hoor, Josina...
Ach, ik verkleed me wel als 'nicolus gage'... |
Graag gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...daar gaat mijn vermonning. Nu kan ik dus niet meer 'ingognieto' mee. Dank je wel hoor, Josina...
Ach, ik verkleed me wel als 'nicolus gage'... |
oehhhh interesant , nicolus gage. ma ja in echt zal die ook wel weer iets hebben waar je opafknappt, bij de film knippen ze natuurlijk de afknap momenten van hem er uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:18
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | sorry ik ken hem niet maar ga er van uit dat hij er tegen kan en dat hij antwoord ja ik kan vissen |
Wat dat betreft zitten we hier elemaal op het verkeerde topic .
Berendjan ... je moest eens weten . er was bijna een dagje georganiseerd om déze schrijvende vrouwen van dít topic een dagje vissen mee te laten maken . Maaaaaaar ..............de monden waren , net als hier zoooooooo groot maar er was niemand , maar dan ook echt niemand die durfde. Heide had er zo zn best op gedaan maar de dames durfden niet .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:22
|
|
|
PETRA373 schreef: | oehhhh interesant , nicolus gage. ma ja in echt zal die ook wel weer iets hebben waar je opafknappt, bij de film knippen ze natuurlijk de afknap momenten van hem er uit. |
In die momenten zetten ze er snel reklame tussen blijft het voor de vrouwen een film om naaar te blijven kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:24
|
|
|
HENDUK927 schreef: | In die momenten zetten ze er snel reklame tussen blijft het voor de vrouwen een film om naaar te blijven kijken |
Zeide gij dr nu ook weer Wel met toestemming van mar mag ik hopen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat dat betreft zitten we hier elemaal op het verkeerde topic .
Berendjan ... je moest eens weten . er was bijna een dagje georganiseerd om déze schrijvende vrouwen van dít topic een dagje vissen mee te laten maken . Maaaaaaar ..............de monden waren , net als hier zoooooooo groot maar er was niemand , maar dan ook echt niemand die durfde. Heide had er zo zn best op gedaan maar de dames durfden niet . |
punt 1 het risico dat jullie ons verzuipen en punt twee zoeken we 1 leuke man en als twee leuke mannen je mee vragen om mee te vissen word het wel erg ingewikkeld he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat dat betreft zitten we hier elemaal op het verkeerde topic .
Berendjan ... je moest eens weten . er was bijna een dagje georganiseerd om déze schrijvende vrouwen van dít topic een dagje vissen mee te laten maken . Maaaaaaar ..............de monden waren , net als hier zoooooooo groot maar er was niemand , maar dan ook echt niemand die durfde. Heide had er zo zn best op gedaan maar de dames durfden niet . |
punt 1 het risico dat jullie ons verzuipen en punt twee zoeken we 1 leuke man en als twee leuke mannen je mee vragen om mee te vissen word het wel erg ingewikkeld he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:25
|
|
|
HENDUK927 schreef: | In die momenten zetten ze er snel reklame tussen blijft het voor de vrouwen een film om naaar te blijven kijken |
oooohhh vandaar al die lange en vele reclame blokken ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 11:57
|
|
|
Oww dat agendapunt heb ik gemist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 13:05
|
|
|
ANNA415 schreef: | Oww dat agendapunt heb ik gemist |
Dat jammer anna
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:14
|
|
|
ANNA415 schreef: | Oww dat agendapunt heb ik gemist |
jaaa echte vissers, die zee kunnen vissen en wel had je het maar niet moeten missen, zoiets als echte mannen, stoer met hun laarzen in de zee met zware shag en wormen en van die griezeligge dingen als aas , die rustig op een boot gaan met windkracht 8, of uren aan de kant kunnen zitten met een hengel zonder wat te zeggen, met zon lamp erbij en onderhand na de sterren kijken warom die nou vrouwen mee wouden meenemen, echt het was gewoon een valstrik om wat vrouwen van cm te verzuipen. ( er zitten nu eenmaal enge mannen op datingsites, of van ons vis aas hadden willen maken )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:19
|
|
|
PETRA373 schreef: | jaaa echte vissers, die zee kunnen vissen en wel had je het maar niet moeten missen, zoiets als echte mannen, stoer met hun laarzen in de zee met zware shag en wormen en van die griezeligge dingen als aas , die rustig op een boot gaan met windkracht 8, of uren aan de kant kunnen zitten met een hengel zonder wat te zeggen, met zon lamp erbij en onderhand na de sterren kijken warom die nou vrouwen mee wouden meenemen, echt het was gewoon een valstrik om wat vrouwen van cm te verzuipen. ( er zitten nu eenmaal enge mannen op datingsites, of van ons vis aas hadden willen maken ) |
O wat erg echt
Dat meen je niet toch?
|
|
Naar boven |
|
|